- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
stinissen (crew films & series)
-
- 23496 berichten
- 77014 stemmen
Ajax forever....ze komen er wel meer boven op.
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
Daarentegen heb ik respect voor PSV, de enige profclub die nog nooit de overheid om geld heeft gevraagd, niet direct en niet indirect... Of ze kunnen voetballen weet ik niet en interesseert me ook niet.
FX
-
- 931 berichten
- 685 stemmen
Wat een stereotiepe reacties weer zeg!Ajax gaat klote en de hele Provincie ziet kans de ketenen van haar minderwaardigheidscomplex van zich af te werpen door het Ajax maar weer eens lekker extra hard in te wrijven!
Valt me mee dat de grasmat er niet gelijk wordt bijgehaald!
Als Ajax van de winter twee a drie ervaren spelers koopt en volgend jaar een nieuwe trainer de touwtjes in handen neemt, doen ze als vanouds weer mee voor het kampioenschap. Dat heeft niks met arrogantie te maken, maar heel eenvoudig met het feit dat Ajax een budget van 60 miljoen p.j. heeft en een heel goede jeugdopleiding!
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Ooh, ja de grasmat. Die ligt er toch al heel lang inmiddels 
Wat is trouwens Provincie ?
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Het zijn allemaal commerciele bedrijven die in staat zouden moeten zijn om hun eigen broek op te houden. Kunnen ze dat niet, dan zijn ze overbodig.
Denk dan wel dat je erg voorbij gaat aan de supporters van al die clubs. Voor veel mensen heeft zo'n club ook een belangrijke sociale betekenis. Een lokale voetbalclub draagt ook bij aan de identiteit van de gemeente, dus dat zou best wat mogen kosten.
Sowieso raar om zo'n uitgesproken mening te hebben over iets wat je kennelijk niks interesseert, maar er zijn veel meer clubs die financieel zelfstandig zijn.
FX
-
- 931 berichten
- 685 stemmen
Ooh, ja de grasmat. Die ligt er toch al heel lang inmiddels 
Wat is trouwens Provincie ?
Is dat niet gewoon een kenmerk van alle mensen uit het westen van Nederland? Als ik die mensen het soms hoor hebben over "de provincie" :R.
Vandaar 
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
Als Ajax van de winter twee a drie ervaren spelers koopt
V
-
- 8369 berichten
- 3370 stemmen
Is Ajax goed dan? En de gebruikers/supporters van die ploeg ?
Ze doen alleen maar minderwaardig over de Zuiderlijke en Oostenlijke ploegen van dit land. Vooral over de mening van de minderwaardigheid van PSV kan ik me bijzonder kwaad maken. Vandaar. Ben blij met de uitslag. Soms geeft dat voldoening
Dat je blij bent met de uitslag en dat het je voldoening geeft vind ik niet meer dan logisch. Uiteraard ervaar ik dat vice versa als PSV of Feyenoord draakt! Waar het mij om gaat is de taal die je bezigt.
Als ik bij ieder bericht over PSV termen als bijvoorbeeld klote, tering en/of kut ga gebruiken, wordt dit nogal een onaangenaam topic lijkt me..
Je kunt je ook kwaad maken zonder het gebruik van dergelijke woorden.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Interessant stukje inderdaad. Toch doet dat niks af aan het argument dat ik gaf over de sociale betekenis van een club. Ook noemt het stuk het inderdaad schrikbarende aantal clubs dat gesubsidieerd wordt door de overheden, ik geloof een stuk of 25. Dan blijven er naast PSV dus nog 11 gezonde clubs over. Een behoorlijke minderheid idd, maar PSV is dus niet de enige. Daarnaast beperkt het stuk zich m.i. tot een opsomming en gaat het niet echt diep in op de argumenten van de gemeenten. Sowieso is de gemeente in veel gevallen eigenaar geworden van het stadion, een vrij normale transactie dus ipv een pure subsidie.
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
En de overheid krijgt veel belastinginkomsten van het voetbal.
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
Let op Danny Landzaat word gehaald...... 
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
Dat zou tenminste een fatsoenlijke aankoop zijn, maar dat zal dus wel niet gebeuren.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Denny is wat mij betreft welkom.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3285 stemmen
Dat heb ik al uitgelegd in mijn post.
Ok, dacht dat je het alleen over voetbal had. In dat geval ben ik het niet met je eens, alsof het alleen maar om het geld gaat in de profsport.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Ik zie Danny eerder naar PSV vertrekken. Van Bommel blijft echt niet meer zo lang in Eindhoven.
En Ajax komt heus wel weer terug maar op dit moment is het echt zeer matig. En die misstap van Lobont voelde ik nog in mijn eigen knie, auw!
Iemand trouwens nog die schandalige overtreding van Van Nistelrooij gezien? Vooronderzoek zal binnenkort starten volgen MotD.
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
Vayrynen wordt genoemd als opvolger voor V. Bommel.
GFM
-
- 1116 berichten
- 1537 stemmen
By the way, heerlijk dat die klote-Amsterdammers verloren hebben... Long Live Brabant en Belgie. Oh, ja Ik kijk geen voetbal meer, enkel de uitslagen...
Is Ajax goed dan ? En de gebruikers/supporters van die ploeg ?
Ze doen alleen maar minderwaardig over de Zuiderlijke en Oostenlijke ploegen van dit land. Vooral over de mening van de minderwaardigheid van PSV kan ik me bijzonder kwaad maken. Vandaar. Ben blij met de uitslag. Soms geeft dat voldoening
Hoe ging dat spreekwoord over die pot en die ketel ook alweer??
FX
-
- 931 berichten
- 685 stemmen
Ik denk niet dat Landzaat naar Ajax komt. Was ie daar niet al eerder weggestuurd? Wat mij betreft is ie welkom hoor, daar niet van.
Maar een andere betaalbare optie is Van Bommel, waarom zou hij niet naar Ajax kunnen? De naam maakt eigenlijk niet zoveel uit, als het maar een waterdragende, vechtende speler is, type Bommel/Davids.
Een tig aantal pagina's terug had iemand het over Kluivert naar Ajax, lijkt me een prachtidee eigenlijk, als Patrick geen dollartekens meer ziet en bereid is te spelen voor een 'karige' 2 miljoen.
GFM
-
- 1116 berichten
- 1537 stemmen
Van Bommel heeft eerder al aangegeven nooit naar Ajax te komen, de reden die hij daarvoor geeft is dat hij voor P$V heeft gevoetbald, en dan kan hij volgens zijn redenering nooit voor Ajax uitkomen, kan ik enigszins wel begrijpen....
Patrick komt waarschijnlijk over 2 a 3 jaar terug, hij heeft ooit meerdere malen aan te geven bij ajax te willen afbouwen
FX
-
- 931 berichten
- 685 stemmen
Van Bommel heeft eerder al aangegeven nooit naar Ajax te komen, de reden die hij daarvoor geeft is dat hij voor P$V heeft gevoetbald, en dan kan hij volgens zijn redenering nooit voor Ajax uitkomen, kan ik enigszins wel begrijpen....
Daarentegen heeft Koeman voor elke club van de Grote Drie gespeeld en dat heeft bij niemand kwaad bloed gezet. Maar goed, als Bommel niet wil, so be it. Voorlopig wil niemand hem hebben... 
GFM
-
- 1116 berichten
- 1537 stemmen
Volgens Jack van Gelder zat er gisteren een delegatie van Real Madrid op de tribune voor Van Bommel....
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
Als Ajax slim zou zijn kocht het Buffel.
Art
-
- 13507 berichten
- 3660 stemmen
Als Ajax slim zou zijn kocht het Buffel.
Dat zeg ik ook al een tijdje 
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Voorlopig wil niemand hem hebben... 
Snap je smilie niet helemaal. Ben ook niet zo'n PSV liefhebber, maar Van Bommel is wel echt een winner. Bij Ajax ontbreekt het helaas daaraan beetje. Sowieso voor Oranje is Van Bommel erg waardevol, ik denk dat ie in 2006 erg belangrijk wordt.
FX
-
- 931 berichten
- 685 stemmen
Snap je smilie niet helemaal. Ben ook niet zo'n PSV liefhebber, maar Van Bommel is wel echt een winner. Bij Ajax ontbreekt het helaas daaraan beetje. Sowieso voor Oranje is Van Bommel erg waardevol, ik denk dat ie in 2006 erg belangrijk wordt.
Ik ben het helemaal met je eens hoor. Die smilie slaat op de tekst die vaak gescandeerd wordt 'niemand wil Van Bommel hebben'. Ik gun hem iig ook heel wat beters dan PSV. 
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
P$V
Kap nou s met dat zielige dollar-teken!
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Okay, ken de yell niet, vandaar. Denk overigens dat ze hem in Dortmund eigenlijk best willen hebben en dat verhaal van Van Gelder over die scouts van Real snap ik ook wel. De vedetten van Madrid draaien niet zo goed zonder types als Geremi en Makélélé.
RWL
-
- 872 berichten
- 832 stemmen
Sorry, de 'ouderen' hier zijn niet ingeschreven om jongeren op te voeden, daar heb je, hoop ik, ouders voor.
Geeft je niet het recht om het slechte voorbeeld te geven.
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
Maar ook niet de plicht om het goede voorbeeld te geven....
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.