- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Misschien wat truttig van mij, maar das wel een dubieuze vergelijking hoor!
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
Nou dat zou ik niet zeggen.
Toen hij in Nou Camp stond en de supporters toesprak flitste die gedachte wel door mijn hoofd.
BARCA!... BARCA !... BARCA!
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Wat jij wilt, je hoeft Van Gaal niet aardig te vinden, maar driewerf Barca schreeuwen is niet hetzelfde als een oorlog starten en miljoenen doden op je geweten hebben.
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
Ik had het over de stemverheffingen.
Ik zeg niet dat hij Hitler is....
Art
-
- 13507 berichten
- 3660 stemmen
Tussen al het voetbalgeweld door ook nog even aandacht voor honkbal
De Boston Red Sox hebben geschiedenis geschreven door een 3-0 achterstand in de play-off om te buigen in een 4-3 overwinning. Dat is nog nooit gebeurd. De New York Yankees waren niet instaat om hun 3-0 voorsprong vast te houden. Nu moeten de Red Sox tegen of de Cardinals of de Astros. In hun play-off staat het nu 3-3. Ik ben persoonlijk voor de Atlanta Braves maar nu ze er uitliggen gaat mijn voorkeur uit naar de Astros. Maar ik gun het de andere ook zeker wel. De Red Sox wonnen de World Series voor het laatst in 1918. En wie was daar toen de grote naam? Juist, Babe Ruth. De World Series van dit jaar zijn alles behalve saai. Ik kijk nu al uit naar de komende wedstrijden 
Art
-
- 13507 berichten
- 3660 stemmen
Dit is wel nieuws van 2 Oktober maar toch wel iets om te vermelden
Het gaat namelijk over "Ichi".
TEXAS - Ichiro Suzuki heeft afgelopen nacht het oude record voor honkslagen in een seizoen verbeterd. De Japanner van de Seattle Mariners sloeg in het duel tegen de Texas Rangers zijn 259e honkslag.
Het record was in handen van George Sisler, die in 1920 tot 257 honkslagen kwam. Sinds 1930 wist slechts een speler zich in de top tien van de lijst te slaan. Dat was ook Suzuki, die in 2001 tot 242 honkslagen kwam.
Bron: Rtl.nl

T.O.
-
- 2423 berichten
- 2801 stemmen
Om maar weer even over CL te beginnen:
Die actie van Adriano van Inter tegen Valencia gisteren 
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Leuk, niet meer dan dat. Zou anders zijn geweest als ie had gescoord, feitelijk is het nu gewoon balverlies. Als het dan toch weer over de CL moet gaan wil ik de goal van die Coridon wel effe bejubelen.
sjeik
-
- 37 berichten
- 181 stemmen
Leuk, niet meer dan dat. Zou anders zijn geweest als ie had gescoord, feitelijk is het nu gewoon balverlies. Als het dan toch weer over de CL moet gaan wil ik de goal van die Coridon wel effe bejubelen.
Leuk ?????????? Ik vond het de briljantste actie van de avond waar helaas geen doelpunt uit kwam.
Zelfs van der meyde had een mooie binnenkomer !!
Art
-
- 13507 berichten
- 3660 stemmen
Even weer een klein honkbalberichtje. Het zijn de St. Louis Cardinals die de finale van de World Series hebben bereikt. Ze spelen deze finale tegen de Boston Red Sox. Een mooie affiche vind ik zelf. Laten we hopen dat de finale net zo spannend en spectaculair wordt als de overige wedstrijden 
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Ooooow, wie gaat er nou eens de gelederen van Ajax versterken? Die Sneijder en Heitinga werden (ook door mij helaas) nogal bejubeld tijdens het EK, maar ze vallen bij hun cluppie behoorlijk door de mand. De roep om routine, een sturende hand wordt alsmaar harder, maar wie kan er worden gekocht?
DaveV
-
- 327 berichten
- 5186 stemmen
De roep om routine, een sturende hand wordt alsmaar harder, maar wie kan er worden gekocht?
Zolang aankopen maar niet op voorspraak van Koeman gebeuren. Sonck, Soetaers, Escudé, Grygera en Anastasiou zijn dure miskopen. En met die Rosales is het ook afwachten.
GFM
-
- 1116 berichten
- 1537 stemmen
Wat een dramatisch seizoen voor Ajax, eerst de meerdere crises en het vertrek van Van Gaal, nu een ontluisterende nederlaag tegen P$V.....
Het wordt tijd dat er een nieuwe trainer voor deze groep komt te staan, want er zit domweg geen aanvaardbaar voetbal meer in. De kleine kansjes die Ajax vandaag wel kreeg (vd Vaart op de paal), waren puur gebaseerd op toeval op geluk.
Tot de winterstop moet Ajax het nog zien uit te zingen, maar daarna moeten er op 3 linies versterkingen worden aangetrokken voor de broodnodige routine...... 1 fysiek sterke verdediger, een geroutineerde middenverlder en een spits........
Alleen dan moet je spelers uit het huidige Ajax passeren (waaronder Sneijder en Heitinga of de Jong) en dat gaat voor dermate grote onrust zorgen, en Koeman gaat deze onrust niet onder controle krijgen want daar heeft hij nu al grootse moeite mee......
Het is deze dagen niet fijn een Ajacied te zijn.... 
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Zolang aankopen maar niet op voorspraak van Koeman gebeuren. Sonck, Soetaers, Escudé, Grygera en Anastasiou zijn dure miskopen. En met die Rosales is het ook afwachten.
Is die niet op aanspraak van Van Gaal gehaald?
P$V.....
Oh, hebben die zoveel meer geld dan Ajax (of Ajak$) ?
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
nu een ontluisterende nederlaag tegen P$V.....(
Gaaat zelfs naar de beurs
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
By the way, heerlijk dat die klote-Amsterdammers verloren hebben... Long Live Brabant en Belgie. Oh, ja Ik kijk geen voetbal meer, enkel de uitslagen...
RWL
-
- 872 berichten
- 832 stemmen
Hou eens op met dat zielige gedoe. Dat fuck klote Ajax heeft nog meer geld
Gaaat zelfs naar de beurs 
Jeetje, je lijkt wel een hooligan zo
Wees er maar trots op.
V
-
- 8369 berichten
- 3370 stemmen
Fuck klote Ajax? Klote Amsterdammers?? Over zielig gedoe gesproken! 
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Is Ajax goed dan ? En de gebruikers/supporters van die ploeg ?
Ze doen alleen maar minderwaardig over de Zuiderlijke en Oostenlijke ploegen van dit land. Vooral over de mening van de minderwaardigheid van PSV kan ik me bijzonder kwaad maken. Vandaar. Ben blij met de uitslag. Soms geeft dat voldoening
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
Voor profsport in Nederland heb ik weinig respect en al helemaal niet voor al die voetbalclubs die met miljoenen goochelen en steeds hun handje weer ophouden bij de (lokale) overheid.
Het zijn allemaal commerciele bedrijven die in staat zouden moeten zijn om hun eigen broek op te houden. Kunnen ze dat niet, dan zijn ze overbodig.
Daarentegen heb ik respect voor PSV, de enige profclub die nog nooit de overheid om geld heeft gevraagd, niet direct en niet indirect... Of ze kunnen voetballen weet ik niet en interesseert me ook niet.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Jeetje, je lijkt wel een hooligan zo
Wees er maar trots op.
Leg eens uit hoe ik een hooligan kan zijn ?
RWL
-
- 872 berichten
- 832 stemmen
Dat je je dat nog afvraagt. Als je eens even terugleest wat je zelf geschreven hebt. Je gedraagt je daar net zo laag als die voetbalvandalen/hooligans, waarmee je een nogal averechts effects krijgt...vooral als je "boven" ze wilt staan.
En dat het er in de sport tegenwoordig anders aan toegaat dan je zou willen...tja, wat doe je eraan? Schelden helpt ook helemaal niets en je zet alleen jezelf ermee voor schut.
Ook PSV heeft zo z'n nadelen, zoals elke voetbalvereniging, dus een beetje vreemd om om die reden voor een club te zijn. Vergeten dat (ik weet het niet helemaal zeker meer) 2 jaar geleden de PSV fans het veld op renden tijdens een Champions League wedstrijd en daarmee voor nogal wat onrust zorgden? Zomaar een voorbeeld.
Verder heb ik geen zin om dit uit te leggen aan iemand die hier nog niet over na heeft gedacht en bovendien juist ons (de jongeren bedoel ik dan) zou moeten bijbrengen hoe het wel hoort.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3285 stemmen
Is dat niet gewoon een kenmerk van alle mensen uit het westen van Nederland? Als ik die mensen het soms hoor hebben over "de provincie" :R.
Waarom dat nu weer?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
By the way, heerlijk dat die klote-Amsterdammers verloren hebben...
Kijk dat hoor ik nou graag 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het is deze dagen niet fijn een Ajacied te zijn.... 
Ik vind het altijd leuk om Feyenoorder te zijn. Zo kan je je team steunen door moeilijke tijden.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Fuck klote Ajax? Klote Amsterdammers?? Over zielig gedoe gesproken! 
Zielig gedoe?? De waarheid!!
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
en bovendien juist ons (de jongeren bedoel ik dan) zou moeten bijbrengen hoe het wel hoort.
Sorry, de 'ouderen' hier zijn niet ingeschreven om jongeren op te voeden, daar heb je, hoop ik, ouders voor.
BoordAppel schreef
Waarom dat nu weer?
Dat heb ik al uitgelegd in mijn post.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.