- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Ik lees niks over die gemiste kans van Koevermans voor open doel.
Ik had wel de neiging om te denken dat hij overtuigd was van buitenspel.
Maar het bleef wel een schot voor open doel.
Zeer matige wedstrijd, al domineerde PSV wel de hele verlenging in
tegenstelling tot de 1e en 2e helft.
Maar toch petje af!
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
En Anderlecht uit gaan winnen met 1-2 bij Bayern Munchen. 
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8176 stemmen
En Anderlecht uit gaan winnen met 1-2 bij Bayern Munchen. 
Ja logisch als Bayern een c-keus opstelt omdat ze de eerste wedstrijd al 0-5 gewonnen hebben.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Ja logisch als Bayern een c-keus opstelt omdat ze de eerste wedstrijd al 0-5 gewonnen hebben.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
PS: Lazovic is PSV onwaardig. Wat een prutsspits.
Onbegrijpelijk dat dat de opinie is in Nederland. Lazovic is juist een hele goed spits, hij is snel, heeft een geweldige techniek, is enorm balvast en betrekt medespelers bij het spel. Koevermans daarin tegen komt duidelijk te kort op dit toernooi en zakte gisteren dan ook door het ijs(Van Gaal had gelijk, Koevermans kan dit niveau niet aan).
Als Lazovic nou leert zijn krachten beter te verdelen, waardoor hij meer gaat scoren kan het een hele goede worden! Sowieso vraag ik me af hoe je juist na gisteren met deze stelling komt?! 
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Waarschijnlijk een kortzichtige reactie op de gemiste penalty.
Dat mag je geen speler kwalijk nemen op zo'n toneel.
X. Hernandez
-
- 180 berichten
- 429 stemmen
c-keus?
lucio, sagnol, van bommel, klose? Ribéry, die er in komt aan de helft, lijkt me toch wel bewijs dat bayern deze match wou winnen.
Het was eerder mengeling van het eerste team met het 2de team, net zoals bij Anderlecht, dat ook 2 jongens liet debuteren in het eerste elftal.
Mooi gedaan van Anderlecht, en goed voor het Belgisch voetbal want extra punten voor de coefficient.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2253 stemmen
Waarschijnlijk een kortzichtige reactie op de gemiste penalty.
Dat mag je geen speler kwalijk nemen op zo'n toneel.
Tuurlijk wel, daar krijgen ze voor betaald.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Clubs betalen salaris inclusief risico.
Ik wil hier eigenlijk niet eens op ingaan.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
1 man heeft gemist bij PSV.
Je zou moeten zeggen : PSV heeft goed uitbetaald gekregen.
Dus omdraaien die stelling !
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Jaja, zonder Toni, maar wel met Ribery én Klose én Van Bommel én Podolski, Lucio, Lahm én de rest van het zootje. Bayern met een budget 4 keer zo groot als RSCA gaat 61.000 fans teleurstellen door na 36 zeges voor de 1ste keer thuis te verliezen van een ploeg waar ze eerst 0 - 5 van gewonnen hebben. De doelpogingen van Ribery en co waren zo afgemeten dat ze net over, net op de paal of zo ingecalculeerd waren dat ze net niet in het doel belanden. Anderlecht heeft precies twaalf minuten onder gelegen en het waren de eerste twaalf. Ferm gespeeld en dat ook niet met de volledige eerste ploeg, maar zelfs met twee totaal nieuwe jongeren.
Je spreekt over een wedstrijd die je niet gezien hebt.
Art
-
- 13507 berichten
- 3660 stemmen
Wat reed Gesink vandaag sterk in Parijs-Nice! 
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Wat reed Gesink vandaag sterk in Parijs-Nice! 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3873 stemmen
Wat een prachtige twee dagen. Gisteren eerst 10 jaar ouder geworden. Wat was ik zenuwachtig. Zeker die vrije trap van Farfan dacht zeker dat die erin vloog. Ik merkte ook maar weer eens waarom voetbal zo mooi is. Al is het niveau niet geweldig toch leef je zo mee bij een dergelijke wedstrijd dat je het nauwelijks merkt. Geniale redding van Gomes op die vijfde penalty en zijn reactie daarna vond ik misschien wel de mooiste en meest intense die ik ooit op een voetbalveld heb gezien. Dan vandaag nog Gesink die bijzonder knap reed en waar we nog grote dingen van gaan zien. Hopelijk dit jaar al in de tour.
eRCee
-
- 13447 berichten
- 1980 stemmen
Dan vandaag nog Gesink die bijzonder knap reed en waar we nog grote dingen van gaan zien. Hopelijk dit jaar al in de tour.
Misschien verloor de tourwinnaar van de verre toekomst gisteren wel van de tourwinnaar van de nabije toekomst. 
Klassewerk van Gesink. Uit Varsseveld.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Leg uit...
Zijn laatste 2 jaar bij Atletico liep hij 1 op 2.7.
Niet bijster veel vergleken wat hij nu presteert bij Liverpool.
Misschien '' niet veel soeps '' verkeerd geintepreteerd want ik vindt hem een fantastische voetballer.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Nog even over psv.
''Gomes, je moet weer toveren.'' 
''Een standbeeld is niet genoeg voor deze man.'' 
''Daar is zijn heldendaad.'' 
Paar uitspraken die ik me nog herrinner van eergisteren:).
3e keeper van Brazilië noemen ze dat dan, belachelijk.Ik beschouw hem toch als nmr1 in sowieso europa.
Knisper
-
- 13040 berichten
- 1279 stemmen
Gomes liep anders ook flink te boksen woensdag.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Vond de opmerking wel komisch dat de sponsor van PSV een gloeilamp naar hem moest vernoemen. Maar ondanks zijn grabbelactie ergens in de tweede helft heeft ie PSV er (zoals zo vaak) doorheen gesleept.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
3e keeper van Brazilië noemen ze dat dan,
4de of 5de zelfs. Gomes is al 1,5 jaar niet opgeroepen, op dit moment geeft Dunga de voorkeur aan Doni (AS Roma), Helton (FC Porto), César (Internazionale) en Alves (Almeria).
Onbegrijpelijk natuurlijk!
cinema.
-
- 230 berichten
- 0 stemmen
Alsof jij die andere keepers zo goed in de gaten houdt 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Wat zijn we weer scherp, en dat in het begin van het weekend nog wel. 
Maar goed, ik zie ze inderdaad niet zovaak als Gomes. Maar heb ze allemaal wel eens zien keepen, waarvan César en Doni vrij regelmatig. Ik vind echt dat Gomes beter is dan die 2 keepers. Wat ik van Helton heb gezien was wel erg positief, terecht dat hij bij de selectie zit. Over Alves kan ik niet veel zeggen, dan zou ik hem vaker moeten zien.
cinema.
-
- 230 berichten
- 0 stemmen
Maar heeft iemand al van die coming of age voetballurt Kimo Adam gehoort?
otherfool
-
- 18534 berichten
- 3403 stemmen
Ik woon in Groningen maar het ware voetbal was gisteren aan Heerenveen kant te zien; snel rondspelen, vrije man zoeken, ruimtes benutten. Schoffelaar Grindheim past zich moeiteloos aan in zo'n voetbalmachine. Het had een nulletje of 3, 4 moeten worden, nu lijkt het een wat gelukkige zege maar Heerenveen maakt op mij genoeg indruk om ze tot favoriet van de play offs te bombarderen. Qua spel is het het Arsenal van Nederland.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
je zou het idd zeggen kwa voetbal wat ze laten zien, maar als er druk op komt te staan dan gaan de grote clubs er toch meestal vandoor met de prijzen.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Wisten jullie al dat Van Persie de beste voetbal tafeltennisser is van Arsenal?
Hij heeft gespeelt tegen een Brits tafeltennis talent en ging
helaas kansloos ten onder met 11-3 en 11-4.
http://www.sportweek.nl/voetbal/53971/Van_Persie_niet_langer_king_of_the_table_tennis_table
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.