• 15.887 nieuwsartikelen
  • 178.627 films
  • 12.250 series
  • 34.040 seizoenen
  • 648.380 acteurs
  • 199.169 gebruikers
  • 9.382.605 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Ronnievb schreef:

(quote)

sorry, maar dit voegt echt niets toe aan de discussie...

onderwijs, word dan is tijd dat ze er wat mee doen!!

nee we lopen ook echt voor op onderwijs bij andere landen die gefinancieerd word door boetes.

maar heb idd. niks met sport te maken.

otherfool

• 18534 berichten
  • 3403 stemmen

Ronnievb schreef:

Als ik dus het dus goed lees zijn de bonden wel zo netjes om de regering tegemoet te komen door netjes hun bonnen uit te schrijven om zo de regering 'niet in het nauw te drijven', maar willen ze niet de supporters en de voetbalclubs tegemoet komen (die, zoals ik meerdere keren heb aangegeven, er niets mee te maken hebben). Wie proberen de bonden nu werkelijk te overtuigen vraag ik me dan af, de regering of Jan Modaal?

'De regering', dat is het hele land. Denk je dat JP er een cent op achteruit gaat als er geen boetes worden uitgeschreven? En volgens mij willen ze slechts de minister onder druk zetten, als dat met publieksonvriendelijke acties gepaard gaat, soit. Wat Jan Modaal van de politie vindt kan ze blijkbaar in deze onderhandelingen niets schelen. 't Is een keuze.

otherfool

• 18534 berichten
  • 3403 stemmen

combi schreef:

nee we lopen ook echt voor op onderwijs bij andere landen die gefinancieerd word door boetes.

Even beter lezen (en schrijven), combi...

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Uitspraak schijnt met een half uurtje er te zijn...

Ik verwacht dat het afgelast wordt, maar ik hoop maar op beter...

Ronnievb

• 602 berichten
  • 683 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

'De regering', dat is het hele land. Denk je dat JP er een cent op achteruit gaat als er geen boetes worden uitgeschreven? En volgens mij willen ze slechts de minister onder druk zetten, als dat met publieksonvriendelijke acties gepaard gaat, soit. Wat Jan Modaal van de politie vindt kan ze blijkbaar in deze onderhandelingen niets schelen. 't Is een keuze.

Je zult zelf wel begrijpen dat ik de portomonnee van Bos hier bedoelde en niet het salaris van Balkenende.

otherfool

• 18534 berichten
  • 3403 stemmen

De portemonnee van Bos is de portemonnee van het land...

Anyway, hij ligt er definitief uit, morgen lekker Sparta - Roda kijken!

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Zuchttttttttttt

timbo_

• 13116 berichten
  • 3873 stemmen

kos schreef:

Want voetbal is natuurlijk het belangrijkste in het leven...

Absoluut niet maar dit is wel ongeveer het domste wat je kan doen. Goodwill levert ze het tenminste niet op en symphatie van de mensen kan de druk aardig verhogen op Den Haag. Praktisch iedere persoon die ik de laatste twee dagen tegenkom begint als het over voetbal gaat de politie af te zeiken. Daarbij komt nog eens dat ze bewust de grote wedstrijden eruit pikken wat helemaal kwaad bloed zet. Je zult nog meemaken dat ze woensdag tegen Tottenham weer staken en PSV daardoor uitgeschakeld wordt. Dat zou ze helemaal geliefd maken.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

PSV-Ajax wordt nu officieel ingehaald op woensdag 19 maart; 20.45 in Eindhoven.

Hoop dat PSV bij Roda op de bek gaat en wij thuis Willem 2 verslaan. Dan zou PSV-Ajax draaien voor Ajax om het pakken van de koppositie.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3873 stemmen

Ik hoop en denk het niet

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Geen Liverpool vanavond op de tv.

Waar moet dat heen

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Materny schreef:

Geen Liverpool vanavond op de tv.

Waar moet dat heen

schandalig idd. zend dan ook niet de eerste wedstrijd uit.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2253 stemmen

Die goal van Torres is echt een juweeltje.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Die man is sowieso op stoom in Engeland.

Voor hij naar Engeland kwam was het niet veel soeps.

otherfool

• 18534 berichten
  • 3403 stemmen

Hoe een af-grij-se-lijk slechte wedstrijd werd gered door de spanning van de pingels.

Gomes

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Gomes.. 20 sec. voor het einde van de 2de verlening. ONGELOOFELIJK!!!

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2253 stemmen

Typische PSV overwinning, maar toch knap.

Goed voor het Nederlands voetbal

Art

• 13507 berichten
  • 3660 stemmen

PSV in de kwartfinales, netjes!

Materny schreef:

Voor hij naar Engeland kwam was het niet veel soeps.

Leg uit...

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3282 stemmen

otherfool schreef:

Hoe een af-grij-se-lijk slechte wedstrijd werd gered door de spanning van de pingels.

Gomes

Nou ja, de wedstrijd zelf was natuurlijk ook retespannend. Maar ja, die Gomes inderdaad, wat een kerel. Erg knap hoe hij die penalty stopte, want zo slecht was die nu ook weer niet ingeschoten.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Die laatste was wel érg slecht ingeschoten (net zo slecht als die van Lazovic).

Een bal zachtjes, een halve meter van de paal, op 80cm hoogte (ideale duikhoogte voor de keeper) was niet echt een moeilijke bal.

Maar toch petje af voor Gomes en een groot gedeelte van de andere PSV'ers.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3282 stemmen

De laatste penalty ging naast.

De penalty die Gomes pakte was toch echt een stuk beter ingeschoten dan die van Lazovic. Harder en beter geplaatst. Lazovic schoot zwakjes door het midden.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

ze zijn lekker door en houden de eer (wederom) van het nederlands voetbal nog een beetje hoog nu alleen nog even verliezen van roda en ajax.

Purmerend

• 2775 berichten
  • 3311 stemmen

Studio Sport eindelijk weer terug bij de NOS, goed voor de voetballiefhebber (geen reclames) slecht voor de clubs (veel minder inkomsten).

Maar de titel van dit topic heeft het eredivisie voetbal weer terug.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Ik ga het geslis van Jan wel missen...

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3398 stemmen

Wie gaat het presenteren bij de NOS dan?

Purmerend

• 2775 berichten
  • 3311 stemmen

Tom Egbers?

Toine van Peperstraten?

Ik ga voor Dione de Graaff.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

BoordAppel schreef:

De laatste penalty ging naast.

De penalty die Gomes pakte was toch echt een stuk beter ingeschoten dan die van Lazovic. Harder en beter geplaatst. Lazovic schoot zwakjes door het midden.

Sorry ik bedoelde die laatste van de 5. Die vond ik alles behalve geplaatst, en hij was inderdaad harder maar lang niet hard genoeg, anders had Gomes die bal ook nooit kunnen hebben. Maar de grote fout van Jenas was dat hij die bal op bijna een meter hoog schoot (voor een keeper is niets fijner).En aangezien Gomes wachtte kon hij deze bal wel pakken.

Lazovic maakte overigens de fout dat hij té hard schoot. Aangezien Robinson eerder vertrok dan het schot van Lazovic, was hij de bal al bijna voorbij. Het idee om de bal door het midden te nemen was opzich niet slecht, maar als hij de bal zachter had geschoten was Robinson al zover in de hoek dat hij niet met zijn handen kon teruggrijpen om de bal te pakken (zie Simons).

Ok, misschien was die van Lazovic nog iéts slechter, maar die bal van Jenas moest Gomes wel pakken, dat vind ik wel.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

penalty's zijn gewoon een loterij en psv is lekker door en over twee wedstrijden nog verdiend ook.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Als Ajacied kan ik zeker ook genieten van een mooie prestatie van PSV in Europa, das goed voor ons allemaal. En ze krijgen extra wedstrijden waardoor ze vermoeider raken voor de competitie haha.

PSV was gister 90 minuten slecht. Wel een aardige verlenging en de penaltyserie was echt prachtig. Typisch Gomes om de allerlaatste penalty te pakken en uitschakeling te voorkomen. Prachtig hoe hij daarna rond sprong. Das met afstand de beste EN meest symphatieke PSVer.

Ik hoop dat ze nu nog Bayern een rondje kunnen ontlopen.

PS: Lazovic is PSV onwaardig. Wat een prutsspits.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.