• 15.900 nieuwsartikelen
  • 178.665 films
  • 12.255 series
  • 34.046 seizoenen
  • 648.430 acteurs
  • 199.187 gebruikers
  • 9.383.078 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Erwinner schreef:

PSV blijft nu al jaren achtereen de beste club van Nederland.

Beste sfeer, beste doorstroming, beste beleid, beste en ga zo maar door.

de laatste 20 jaar zijn ze zeker de beste club (nationale competitie) ondanks de 3 goede jaren van ajax midden negentig,

maar niet wat betreft doorstroming(er is geen betere club dan ajax in de hele wereld),sfeer (in principe feyenoord ondanks matige prestaties) maar wel het beste beleid wat betreft het beschermen van spelers die dus alleen maar met voetbal bezig kunnen zijn,

helaas hebben ze als topclub ook de nodige blunders gemaakt op administratief gebied en ben benieuwd wat er gebeurd met de club als ze twee jaar geen champions leauge spelen, voor de rest alleen maar respect voor de club waar ik een hekel aan heb hoe ze al jaren stand houden, daar kunnen ajax en feyenoord nog heel wat van leren!!!

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Hahahahahaha beste sfeer en doorstroming...lamenielachen. Kwa doorstroming staat Ajax nog altijd ver boven PSV en kwa sfeer zijn echt wel betere plekken te vinden dan het PSV stadion waar ze niet verder komen dan boeren, boeren en Eindhovuhhh. Niet dat Ajax daar alles in is, maar kijk eens bij NAC, Twente of De Graafschap ofzo.

1 van de warmste clubs dan.

Niet zo kil en hoogmoedig als Ajax in ieder geval.

Ik heb zelf altijd lichte voorkeur voor het Ajax spel.

Maar daar wordt je tegenwoordig ook niks wijzer meer van.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8177 stemmen

Erwinner schreef:

PSV blijft nu al jaren achtereen de beste club van Nederland.

Beste sfeer, beste doorstroming, beste beleid, beste en ga zo maar door.

Ze zijn inderdaad de beste club van Nederland en wat ze gisteren lieten zien was super, maar ze zijn gemiddeld in alles het beste denk ik en niet in al die zaken die jij opnoemt.

Beste sfeer heeft denk ik Nac en Utrecht en Feyenoord enigszins

Beste doorstroming toch Ajax

Beste beleid Heerenveen

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Beste voetbal dan....

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Erwinner schreef:

Beste voetbal dan....

beste prestaties ....

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3282 stemmen

En dus het beste voetbal. Of het ook het mooiste is kan je over discussiëren.

Phoenix schreef:

(quote)

Klopt, maar het vormverlies was er niettemin en daar was Oranje de dupe van.

Ehm ja, maar er is toch geen reden om aan te nemen dat het met Marcellis dezelfde kant op zou gaan? Ik snap het probleem niet.

MXO

• 1449 berichten
  • 532 stemmen

Leuk overegens dat NAC hoog in jullie vandel staat qua sfeer. Ik kan dit alleen maar beamen, de sfeer is in Breda altijd perfect hoewel ik het niet goed met andere ploegen kan vergelijken. NAC heeft orginele clubliederen (vooral de wisselwerking bij 'overal waar we komen' is prachtig) en spreekkoren komen bij NAC vaak spontaan tot stand en worden ook nog vaak overgenomen. Daarbij heeft NAC geen trommel of megafoon nodig om het publiek op te zwepen. Spelen we tegen ploegen met een trommel klinkt ook meestal: 'Liever een Soa aan m'n zak, dan een trommel in m'n vak'. Daarbij staat het publiek ook vaak achter de club als ze achter staan, wat vooral in Amsterdam vaak niet geval is.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

BoordAppel schreef:

En dus het beste voetbal. Of het ook het mooiste is kan je over discussiëren.

(quote)

Ehm ja, maar er is toch geen reden om aan te nemen dat het met Marcellis dezelfde kant op zou gaan? Ik snap het probleem niet.

beste resultaat zie ik toch anders dan het beste voetbal..

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Cruyff.

Arkadi.

• 797 berichten
  • 870 stemmen

15:58 07 Maart 2008

Cruijff geeft Ajax opdracht terug

Johan Cruijff geeft Ajax de opdracht terug die hij als uitvloeisel van het rapport van de commissie Coronel van de ledenraad had gekregen.

Cruijff zou het technisch beleid van de club tegen het licht houden en adviezen geven over een nieuwe opzet.

In een persverklaring zegt Cruijff dat er tussen hem en de nieuwe technische staf onder leiding van Marco van Basten verschil van inzicht is gerezen over de manier waarop de veranderingen gestalte zouden moeten krijgen. Van Basten, nu nog bondscoach, treedt na het EK bij Ajax in dienst als hoofdtrainer.

bron:nos.nl

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Godver...

Het volgende gedonder weer, ik hoop dat het meeblijkt te vallen.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Ik denks dat de ego's van Van Basten en Cruijf te groot zijn.

Let maar op, Cruijf zal niet meewerken.

bron: spirituele gevoel Erwinner

http://www.nu.nl/news/1469075/41/Johan_Cruijff_geeft_Ajax-opdracht_terug.html

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

combi schreef:

(quote)
de laatste 20 jaar zijn ze zeker de beste club (nationale competitie) ondanks de 3 goede jaren van ajax midden negentig,

Wat een onzin zeg. Begin jaren 80, eind jaren 80 (2e een EC finale) en vanaf 1992 tot 1998 heerste Ajax in Nederland.

PSV is vanaf 99-2000 pas echt ons (tijdelijk) voorbij gestegen.

En godsgloeiende, Cruijff kapt er nu al weer mee. Ik vind dat Cruijff eens meer ballen moet tonen en niet meteen moet stoppen maar Ajax had Cruijff wel carte blanche moeten geven. Cruijff is mister Ajax, hij had zijn visie en hij moet die uit kunnen voeren.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Erwinner schreef:

Ik denks dat de ego's van Van Basten en Cruijf te groot zijn.

Let maar op, Cruijf zal niet meewerken.

bron: spirituele gevoel Erwinner

http://www.nu.nl/news/1469075/41/Johan_Cruijff_geeft_Ajax-opdracht_terug.html

Cruijff en Van Basten hebben dezelfde visie als het gaat om voetbal en de jeugddoorstroming dus dit nieuws komt echt als een enorme verrassing voor me. Beiden hebben trouwens niet eens een enorm ego. Beiden willen dolgraag Ajax weer groot zien worden omdat zij pure Ajacieden zijn. Ik hoop dat men Cruijff toch bij de herverdeling kan houden.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

20 jaar is sind eind jaren tachtig, als je dan vergelijkt hoeveel lands titels die k.t boeren hebben gewonnen vergeleken met ons cluppie kan je niks anders concluderen, wat cruiff betreft tja cruiff blijft cruiff, his way or the highway.....

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Volgens mij waren de jaren 90 zon 3 kwart van Ajax, PSV nam het op het einde over en heeft daarna ook ongeveer die jaren succes gehad. Ajax pakte in 2002 en 2004 trouwens wel de titel. Ik denk dat ze elkaar niet zo veel ontlopen de laatste 20 jaar. Alleen recent is PSV natuurlijk wel een stuk succesvoller.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

dat was niet mijn tekst toch van de jaren 90 ???

Spetie

• 38871 berichten
  • 8177 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Volgens mij waren de jaren 90 zon 3 kwart van Ajax, PSV nam het op het einde over en heeft daarna ook ongeveer die jaren succes gehad. Ajax pakte in 2002 en 2004 trouwens wel de titel. Ik denk dat ze elkaar niet zo veel ontlopen de laatste 20 jaar. Alleen recent is PSV natuurlijk wel een stuk succesvoller.

Je moet de boenen er nog maar eens op na lezen jaren 90 was PSV 4 keer kampioen, Ajax 4 keer en Feyenoord 2 keer. Ajax was alleen succesvoller in Europa in de jaren 90 that's it.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8177 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Wat een onzin zeg. Begin jaren 80, eind jaren 80 (2e een EC finale) en vanaf 1992 tot 1998 heerste Ajax in Nederland.

Eind jaren 80 heerste Ajax?

PSV kampioen in 1986,87,88,89 en Europacup 1 in 1988. Dat klopt dus niet. De rest wat je zegt klopt deze keer wel aardig. Al deed begin jaren 80 ook andere clubs zoals Feyenoord, AZ en Utrecht mee.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ik reken 92-98 toch wel tot de Ajax jaren. Uiteraard tel ik dan ook Europa mee. Als je de Uefa Cup wint, de CL wint, de CL finale daarna speelt en ook nog een halve en een kwartfinale en ook regelmatig de titel pakt, dan heers je lijkt me.

kos

• 46702 berichten
  • 8859 stemmen

Lol@Cruijff .

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

laatste twintigjaar kampioenen eredevisie

11X PSV

7X AJAX

2X FEIJENOORD

bij tweeentwintig jaar

PSV 13X ???? met kans bij drieentwintig jaar 14X ???(hopelijk niet)

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Lol@Cruijff .

tja kan niet anders zeggen dat het idd. lachwekkend is.

otherfool

• 18534 berichten
  • 3403 stemmen

Haha, wat moest-ie lachen een paar maanden terug, de Kromme. Lachen om dat boertje Heerkes, die amateur, jeweetwel, die gozert die een normale baan buiten het voetbal had... Dat kon toch niks worden, dat zag je zo, die 'lulhannes' stelde toch niks voor...

Intussen weten we beter; Heerkens' Heracles speelt voetbal uit het boekje; vol passie, techniek en kracht. Met een helder strijdplan, herkenbaar voetbal, een positieve instelling en een kloppende tactiek. Winnend voetbal ook, voetbal voor op de banken. Vanuit de degradatiezone naar de middenmoot, en een halve finaleplek in de beker. Punten pakkend tegen Feyenoord, Heerenveen, Groningen...

En Utrecht? Utrecht is al het hele seizoen flut, saai, inspiratieloos. Kleurloos vooral ook. Alleen actief omdat de eredivisie nu eenmaal uit 18 clubs bestaat. De ogen doen pijn van het zootje ongeregeld uit de domstad. Jammer, zo'n mooie club toch. Van Hanegem zal gaan teren op de overwinning op PSV, maar het was een incident in een vreugdeloos seizoen.

En nu winnen de 10 van Heerkes dus van de 11 van Van Hanegem. In het voetbal tellen de grote namen uit het verleden (de collectieve opwinding over Johan 'niet thuis' Cruyff beaamt het), maar wie wekelijks naar de parodie genaamd Voetbal Insite kijkt weet dat Van Hanegem niks meer te zeggen heeft. Een stoffige man die ooit een aardige linkert had, maar nu schaapachtig voor zich uit zit te lachen. Lachen om Advocaat, hij zou hem wel even neerslaan, om Maaskant, ook al zo'n sukkel, om Booy, die bekers won met Utrecht en van de club een voetbalbolwerk maakte, maar er natuurlijk niks van kon. Lachen om Heerkes.

Het lachen zal hem vanavond zijn vergaan. Maar ik lig onder de tafel.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Wielerliefhebbers niet vergeten:

één (eerste Belg) zendt uit: zondag aanstaande om 13.35 wielrennen rechtstreeks verslag van de proloog van Parijs-Nice.

Commentaar: Michel Wuyts en Karl Vannieuwkerke

Ook alle ritten tot en met zondag 16/3.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Klootzakken van de politie...AZ-Feyenoord en PSV-Ajax afgelast...

Alhoewel Ajax nog misschien door kan gaan doordat Ajax vanmiddag een kort geding heeft aangevraagd. Om 14.00 uur is de uitspraak. Sjongejongejonge....

kos

• 46702 berichten
  • 8859 stemmen

Want voetbal is natuurlijk het belangrijkste in het leven...

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

en men heeft al zo een hoge pet op van de politie....

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Het is de belangrijkste bijzaak in het leven kos

Kom op zeg, iedere voetballiefhebber in NL is hierdoor chagrijnig. En het is pure competitievervalsing. PSV kan nu over een week weer fris naar Roda toegaan met 6 punt voorsprong, wat mentaal een stuk prettiger is. Misschien is het over een paar weken als ze PSV-Ajax inhalen wel een duel zonder waarde terwijl men nu de competitie nieuw leven in kan blazen.

kos

• 46702 berichten
  • 8859 stemmen

Maar daarom doen ze het natuurlijk ook. Als het een onbelangrijke wedstrijd was geweest kon niemand het wat schelen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.