- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
oh, op die manier bedoel je het.
Ja, dat ben ik gedeeltelijk met je eens.
Omdat de concurrentie op het middenveld bij Ajax veel kleiner
is dan met het NL elftal.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3873 stemmen
Sowieso niet zo'n beste wedstrijd. En die commentator maar met z'n 'deze wedstrijd had de finale moeten zijn'
.
Wat zeg je nu Kos. Prachtige pot voetbal. Zeker Arsenal dat is toch puur genieten. Zoals je Hleb en Fabregas altijd gewoon in de dekking kunt inspelen omdat ze zich er toch wel uit redden. Prachtig.
P.S Misschien een beetje flauw maar als je dit niet best vond dan moet je bij NEC toch wel iedere week halverwege van ellende huiswaarts keren.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
Het leuke aan NEC vind ik juist dat ze goed kunnen verrassen (winnen tegen AZ, Heerenveen, Feyenoord, Ajax 2x op gelijk gehouden). Zeker de laatste weken spelen ze zeker niet slecht. Hadden ze de wedstrijd tegen Excelsior niet verloren, hadden ze alweer 6 wedstrijden op rij gewonnen. Dus de laatste tijd is het zeker niet vroegtijds naar huis toe 
kos
-
- 46702 berichten
- 8859 stemmen
Wat zeg je nu Kos. Prachtige pot voetbal. Zeker Arsenal dat is toch puur genieten. Zoals je Hleb en Fabregas altijd gewoon in de dekking kunt inspelen omdat ze zich er toch wel uit redden. Prachtig.
P.S Misschien een beetje flauw maar als je dit niet best vond dan moet je bij NEC toch wel iedere week halverwege van ellende huiswaarts keren.
.Milan-Arsenal ben ik niet partijdig en dan is mooi voetbal het enige wat belangrijk is.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Jammer dat Real Madrid met 10 man moest spelen.
2e helft was zoveel beter dan de 1e helft en dat met 10 man.
Echt jammer voor onze Nl. spelers.
As Roma is natuurlijk niet slecht maar o zo degelijk saai.
De 1e helft na 10 min. heb ik maar snel een film aangezet en weer in de 50 minuut ingehaakt in de wedstrijd omdat ik weer spectaculaire momenten voorbij zag komen.
Ik heb hierdoor niet de film "Night on earth" kunnen afkijken.
Wie wat bewaard......
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Jammer dat Real Madrid met 10 man moest spelen.
2e helft was zoveel beter dan de 1e helft en dat met 10 man.
Inderdaad, al vond ik de 2de gele kaart aan Pepe erg makkelijk gegeven. Sowieso verneukt de Uefa het Champions League voetbal door scheidsrechters aan te stellen die alles of 'safe' fluiten. Er wordt constant in het voordeel van de verdedigende partij gefloten, je hoeft maar te gaan liggen en je hebt een vrijetrap en ook bij corners wordt er al gefloten als de bal nog onderweg is. Laffe scheidsrechters worden beloond bij de Uefa!
As Roma is natuurlijk niet slecht maar o zo degelijk saai.
Niet minder saai dan Madrid natuurlijk. Ik vind dat Roma terecht gewonnen heeft al miste Madrid wel wat belangrijke spelers natuurlijk. Maar de meeste spelers van Madrid vielen gisteren gewoon keihard door de mand, Robinho en Guti voorop gevolgd door Gago, Pepe en Cannavaro. Roma heeft weinig weggegeven en gewoon haar eigen spelletje gespeeld en dat is erg knap in het Santiago Bernabéu.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Ja, dat klopt wel.
T'is gewoon zo jammer dat ze in de 1e helft te behoudend hebben gespeelt, dat doen natuurlijk de meeste ploegen op dit niveau.
Maar achteraf kun je toch wel stellen dat Real in aanvang al moest
aanvallen net zoals Ac Milan dat deed, alleen pakte dat dan weer
verkeerd uit voor Milan.
Heeft cannavaro niet goed gespeelt? Is mij niet opgevallen.
Robinho en Guti vielen idd. wel op voor mij.
Vanavond een lekker heet avondje PSV-Tott.
Heerlijk....
Knisper
-
- 13040 berichten
- 1279 stemmen
Ik heb alleen de laatste tien minuten gezien, maar het viel me op hoeveel overtredingen Madrid wel niet maakte. Zo kom je ook niet ver natuurlijk.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Vond Cannavaro matig ja zoals de hele verdediging van Madrid. Wat me opviel is dat ze veel te veel in de zone dekte i.p.v. op de man. Kijk bijvoorbeeld maar naar de 2 goals. Maar het grootste voorbeeld was eigenlijk die bal op de lat (1ste helft); Roma schiet een bal op de lat waarna het spel verder gaat. De links voor van Roma komt aan de bal, komt naar binnen en legt de bal dan terug naar een medespeler die 20 meter van het doel staat (gok ik ongeveer). Op het moment dat de speler schiet staan 4 á 5 spelers van madrid op de 16 en niemand bij de man, het is dat Real met Iker Cassilias één van de betere doelmannen op de planeet heeft anders was de wedstrijd daar al beslist. 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik heb alleen de laatste tien minuten gezien, maar het viel me op hoeveel overtredingen Madrid wel niet maakte. Zo kom je ook niet ver natuurlijk.
Dat lag ook vooral aan de scheidsrechter, de hele wedstrijd floot die stuk door constant bij elk incidentje te fluiten (vallen = vrijetrap). Roma speelde daar slim op in door de bal aan de voet te houden en zo madrid spelers te dwingen om contact te maken (Real moest wel want ze moesten nog scoren). Het gevolg is dat bij het minste of geringste er een vrijetrap werd gegeven, waardoor de ploeg die wilde voetballen (Madrid natuurlijk, Roma hoefde immers niet) constant uit hun spel werd gehaald.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik hoop dat er geen Anderlecht fans zijn hier op mm, en anders sterkte vanavond. 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ik hoop dat er geen Anderlecht fans zijn hier op mm, en anders sterkte vanavond. 
Thuis is dit de grootste Europese nederlaag ooit.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Erg spijtig en jammer want ik had Anderlecht best hun succesje gegunt. Maar dit Bayern is misschien wel té goed voor de Uefa cup, wat een team!
LZA
-
- 474 berichten
- 1557 stemmen
Al met al niet een erg spectaculaire pot, Spurs - PSV, maar Afellay speelt echt heel erg goed. Die verhuist volgend jaar naar Spanje mits hij niet weer geblesseerd raakt.
otherfool
-
- 18534 berichten
- 3403 stemmen
Een ouderwetse 'Klasse gemacht' voor PSV. Affelay is echt zo goed, die kan in de zomer naar elke club. Farfan opgestaan uit de doden, Gomez met de uitschuifarmen, Timmy tegenhouder Simons, dat team deugt gewoon. Daar wint Ajax van z'n lang zal ze leven niet van, bij dezen de tototip voor dit weekend.
Sanvean
-
- 173 berichten
- 2584 stemmen
Een ouderwetse 'Klasse gemacht' voor PSV. Affelay is echt zo goed, die kan in de zomer naar elke club. Farfan opgestaan uit de doden, Gomez met de uitschuifarmen, Timmy tegenhouder Simons, dat team deugt gewoon. Daar wint Ajax van z'n lang zal ze leven niet van, bij dezen de tototip voor dit weekend.
otherfool
-
- 18534 berichten
- 3403 stemmen
Marcellis? Uitstekend gespeeld, dat zeker. Berbatov niet gezien.
Wat een grap trouwens van de verslaggever die vond dat hij een plekje in de Oranje selectie verdiende, een ieder weet toch dat PSV'ers pas na deze zomer weer in aanmerking komen...
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3282 stemmen
Marcellis was inderdaad weer eens erg goed bezig. Hopelijk let Van Basten een beetje op en selecteert hij hem voor Oranje.
Toffe wedstrijd en een knappe overwinning, maar ze hadden toch zeker de 2-0 moeten maken. Affelay had dé kans. Hopelijk houden ze dit niveau nog een week vast zodat ze Ajax en nog een keer de Spurs kunnen oprollen.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Marcellis was inderdaad weer eens erg goed bezig. Hopelijk let Van Basten een beetje op en selecteert hij hem voor Oranje.
Om dan weer Vlaar-gewijs naar beneden te storten. Laat die gast eerst nog maar even aanrommelen. Als het niveau zo blijft mag Van Marwijk hem selecteren voor WK2010.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3282 stemmen
Niet iedereen is Ron Vlaar. Omdat zoiets één keer gebeurd is wil nog niet zeggen dat het met een ander ook zo moet gaan. Bovendien lijkt het me helemaal niet duidelijk dat het vormverlies kwam doordat hij in Oranje speelde.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
ik heb een hekel aan psv maar ze houden nog wel de eer een beetje hoog van het nederlands voetbal. respect, hopen dat ze thuis ook winnen.
als ze zondag maar verliezen. 
kos
-
- 46702 berichten
- 8859 stemmen
Zwaar respect voor PSV, wat geweldig gespeeld zeg. De andere Nederlandse topclubs zijn nog jaren bezig willen ze Europees een beetje aan dit niveau kunnen tippen.
Knisper
-
- 13040 berichten
- 1279 stemmen
AZ kon het ook, maar dat is ook in een jaar weg. Inderdaad goed gespeeld door PSV; jammer dat ze er geen 2-0 van hebben kunnen maken.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3873 stemmen
Klasse pot van mijn cluppie. Ik juich echter nog niet te vroeg. Eerst volgende week woensdag maar eens doorkomen. Zondag kan me derhalve ook niet eens zo heel veel schelen. Ben blij met een puntje als we dan woendag maar wel doorgaan.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
PSV blijft nu al jaren achtereen de beste club van Nederland.
Beste sfeer, beste doorstroming, beste beleid, beste en ga zo maar door.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3282 stemmen
Alleen niet de beste administratie helaas.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
PSV blijft nu al jaren achtereen de beste club van Nederland.
Beste sfeer, beste doorstroming, beste beleid, beste en ga zo maar door.
Hahahahahaha beste sfeer en doorstroming...lamenielachen. Kwa doorstroming staat Ajax nog altijd ver boven PSV en kwa sfeer zijn echt wel betere plekken te vinden dan het PSV stadion waar ze niet verder komen dan boeren, boeren en Eindhovuhhh. Niet dat Ajax daar alles in is, maar kijk eens bij NAC, Twente of De Graafschap ofzo.
PS: Wedstrijd gister niet gezien op de laatste 15 minuten na. Wel een zeer knappe en mooie zege.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Bovendien lijkt het me helemaal niet duidelijk dat het vormverlies kwam doordat hij in Oranje speelde.
Klopt, maar het vormverlies was er niettemin en daar was Oranje de dupe van.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.