• 15.910 nieuwsartikelen
  • 178.679 films
  • 12.256 series
  • 34.048 seizoenen
  • 648.507 acteurs
  • 199.192 gebruikers
  • 9.383.404 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

timbo_

• 13116 berichten
  • 3873 stemmen

Bettini al naar het ziekenhuis na een val in Kuurne. Kon wel eens een dramatisch voorseizoen gaan worden voor Quick Step als Boonen dit voorjaar zou tegenvallen.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3398 stemmen

Ben zo chagrijnig nu!

NEC gewonnen met 1-3 en wilde de toto inzetten daarop maar de site deed het niet. Anders had ik mooi €70...

Maar ondanks dat zeker weer een mooie overwinning!

eRCee

• 13447 berichten
  • 1980 stemmen

Weer een verrassende wielerfinale. Erg knap van Langeveld, leuk voor De Jong.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

speedy23 schreef:

(quote)

Ik denk dat ze morgen in Kuurne-Brussel-Kuurne weerwraak zullen nemen. De ploeg zal vandaag een dikke sigaar gekregen hebben.

Zie je wel.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Jalalalalalalaaaaa, Ajax Amsterdam!

Zondag bij PSV winnen en wie weet nog kampioen?

Heerlijke middag!

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2253 stemmen

Het is pas helemaal heerlijk als Ajax van PSV wint..

kos

• 46702 berichten
  • 8859 stemmen

Wat een omhaal van Ronaldinho tegen Atletico. .

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Wat een omhaal van Ronaldinho tegen Atletico. .

linkje???

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

ja, zoals ze horen te zijn.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2253 stemmen

Wat een doelpunt Jammer dat ze alsnog verloren...

Clydorn

• 161 berichten
  • 812 stemmen

Inderdaad, jammer dat ze verliezen. Hoop wel dat de competitie alsnog spannend wordt

kos

• 46702 berichten
  • 8859 stemmen

Niks jammer aan, Hala Madrid. .

Respekked

• 6286 berichten
  • 1229 stemmen

En het is officieel, Bert wordt de Bondscoach. Hopelijk krijgt hij Feyenoord nog even aan de praat voor juli, anders hangt er al gelijk zo'n negatieve sfeer over het hele gebeuren.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

waarom geen co adriaanse

kos

• 46702 berichten
  • 8859 stemmen

Als ze maar van Mario afblijven. .

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Als ze maar van Mario afblijven. .

Respekked

• 6286 berichten
  • 1229 stemmen

Haha. Vraag me af of ze dat aan durven.

eRCee

• 13447 berichten
  • 1980 stemmen

speedy23 schreef:

Zie je wel.

Mwoah. Je meest kapotte man een sprint met twee laten uitvechten is volgens mij toch niet zoals Quick-Step het gepland had. 7 man meehebben is natuurlijk goed maar ik had dan meer controle verwacht.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

eRCee schreef:

(quote)

Mwoah. Je meest kapotte man een sprint met twee laten uitvechten is volgens mij toch niet zoals Quick-Step het gepland had. 7 man meehebben is natuurlijk goed maar ik had dan meer controle verwacht.

7 man en de achtste na 9 km opgegeven wegens een valpartij (Bettini). De ganse koers samen met Hoste gemaakt en eerste en vierde hebben. Geen klagen dunkt mij.

otherfool

• 18534 berichten
  • 3403 stemmen

Jaja, zo soms wordt er ook in het hedendaagse voetbalspel een heroische strijd geleverd. Milan - Arsenal had alles; een uitgezakte vergrijsde Italiaan, die ik ervan verdenk in de rust nog een lekkere penne, met bijpassende wijn, naar binnen te hebben geschoven en geschonken en een nerveuze Franse wiskundige, als altijd ietwat verward, langs de lijn en 11 veertigers tegen 11 tieners erbinnen. Het leverde een prachtig gevecht op, tik-tak spel, vakkundig gemiste kansen, loerende ogen, schitterende techniek, geschoffel op de vierkante meter en dan de uitblinker die de 0-1 binnenschiet. Tranen in de ogen. Schitterend.

Leland Palmer

• 23785 berichten
  • 4899 stemmen

Cristiano Ronaldo flikt het in ieder geval weer voor Manchester United! Wat mij betreft met voorsprong de beste voetballer van de wereld!

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3398 stemmen

AC Milan - Arsenal was best een leuke wedstrijd, maar ik heb me ook een paar keer geergerd. Zeker aan Pirlo en Kaka' hoe ze soms op kinderlijke wijze de bal verloren of inleverde. En dan ook nog zo'n kinderachtige arbitrage die een paar keer geel geeft omdat er wat wordt gezegd over een foute beslissing. Geel voor Hleb, m'n reet...

Arsenal verdient gewonnen overigens.

kos

• 46702 berichten
  • 8859 stemmen

Sowieso niet zo'n beste wedstrijd. En die commentator maar met z'n 'deze wedstrijd had de finale moeten zijn' .

otherfool

• 18534 berichten
  • 3403 stemmen

Ach, voetbal is een spel van fouten. De versnelling van Kaka, de achteloze vrije trapjes van Pirlo, het overzicht van Hleb, de tackles van Senderos, het haar van Kalac, de wreef van Fabregas... het was allemaal mooi zat. Puur genieten.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

de dreadlocks van Abelyador....

Respekked

• 6286 berichten
  • 1229 stemmen

In zijn okselhaar of wat?

En otherfool ben het met je eens, wat een wedstrijd. In tijden niet meer zo vol spanning gezeten. Dat passje van Hleb op Walcott, die em net niet voorkreeg, heerlijk!

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Momenteel kijk ik via Ajax TV de presentatie van Marco van Basten. Die laatste zegt net dat Davids als ie gewoon weer goed speelt van harte welkom bij hem is.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Logisch toch.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Niet echt, gezien het verleden van de laatste jaren bij Oranje met die 2.

Ben benieuwd of Davids een heroverweging gaat maken de komende tijd. Ik hoop van wel want een fitte Davids is nog altijd van onschatbare waarde.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.