- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Dat komt omdat ze in een NL zonodig in een ander systeem moeten voetballen.
Dat mooie 4-4-3 werkt alleen maar met echte buitenspelers en niet
van die mannetjes die maar naar binnen willen trekken zoals
Babel, Kuijt, v.Persie, v.d Vaart.
We hebben er maar 2 dacht ik :Robben en Castellen.
Maar die spelen dus niet.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
En 95 procent van de spelers spelen zelden meer in 4-3-3.
Ook niet onbelangrijk dacht ik zo.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
bommel heeft op 1 wedstrijd na nooit wat laten zien in het nederlands elftal
Van Bommel speelde meer goede interlands dan Van Basten zelf. Hij is met de aftakeling van Davids op die positie simpelweg de beste van Nederland, een coach die hem niet opstelt vanwege priveredenen is ongeschikt voor zijn baan.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
je lult uit je nek combi
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Van Bommel speelde meer goede interlands dan Van Basten zelf. Hij is met de aftakeling van Davids op die positie simpelweg de beste van Nederland, een coach die hem niet opstelt vanwege priveredenen is ongeschikt voor zijn baan.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
ik denk eerder dat bommel een persoonlijk probleem heeft wat hij weer afgelopen weekend heeft gedemonstreerd en door van basten hebben we uberhaupt ooit een toernooi mogen winnen , ben er wel mee eens dat hij niet veel goeie interlands heeft gespeeld maar nog altijd 10 X meer dan bommel!!!
Ach, Van Basten sloeg Plovie het ziekenhuis in, Rijkaard is voor altijd De Lama, Cruyff kreeg rood in z'n eerste interland, Maradona vierendeelde een Braziliaan op het WK 82 en Koeman veegde z'n kont af met een Duits shirt. Je doet weleens iets doms.
We wonnen het toernooi door geluk (2 ballen op de paal van Engeland, de lucky van Kieft, de gemiste strafschop van de USSR, de schwalbe van Van Basten), een redelijke selectie en bovenal een verstandige coach, die gewoon zijn beste 11 opstelde zonder naar naam, club of persoonlijke voorkeur te kijken.
Daarom is Michels de grootste en Van Basten de aller-, allerkleinste.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
de gemiste strafschop van de USSR, de schwalbe van Van Basten.
De gestopte strafschop door Van Breukelen bedoel je zeker. En Schwalbe?? Hij probeerde volgens mij zelfs nog door te spelen... Snap je afkeer van hem als coach, maar je moet geen onzin gaan verkopen.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Nu ja, hij gaat vreselijk overdreven liggen (wie dacht dat alleen Matthaus omhoog kon vallen... niet dus), ziet zijn aanstellerij op tijd in en voetbalt uit armoede dan maar verder. Niet wetende dat de scheids al naar de stip wees...
Laat ik het zo zeggen; Suarez had er een prentje voor gekregen.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Ach, Van Basten sloeg Plovie het ziekenhuis in, Rijkaard is voor altijd De Lama, Cruyff kreeg rood in z'n eerste interland, Maradona vierendeelde een Braziliaan op het WK 82 en Koeman veegde z'n kont af met een Duits shirt. Je doet weleens iets doms.
We wonnen het toernooi door geluk (2 ballen op de paal van Engeland, de lucky van Kieft, de gemiste strafschop van de USSR, de schwalbe van Van Basten), een redelijke selectie en bovenal een verstandige coach, die gewoon zijn beste 11 opstelde zonder naar naam, club of persoonlijke voorkeur te kijken.
Daarom is Michels de grootste en Van Basten de aller-, allerkleinste.
we zullen het nooit eens worden maar voor alle duidelijkheid van bommel heeft het bij mij verpest bij nationale elftallen want hoe je het went of keert van Basten is de baas die ook toegegeven heeft dat hij fouten heeft gemaakt maar meneer van bommel was de eerste die hem persoonlijk afviel terwijl van Basten hem op zijn voetbal kwaliteiten aanspreekte(terecht of onterecht) en ik vind dat als je uit mag komen voor je land dan zal je af en toe of eigenlijk altijd moeten slikken ook al begrijpt hij van Basten zijn argumenten niet (terecht of onterecht), maar van Bommel mag zo bij me cluppie aan de slag hoor ook al heeft hij nooit wat laten zien bij het nederlands elftal. en o ja zonder geluk win je nooit een toernooi, en je dwingt het ook vaak af.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Prachtig doelpunt gisteren van VDV:
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Wielerliefhebbers niet vergeten: het wielerseizoen op tv begint.
Zaterdag aanstaande: openingsklassieker Omloop Het Volk op één vanaf 14 uur.
Zondag aanstaande: Kuurne-Brussel-Kuurne op Canvas vanaf 14u30.
MXO
-
- 1449 berichten
- 532 stemmen
Maaskant bereikte met algemeen directeur Theo Mommers en technisch directeur Earnest Stewart een akkoord over een contract voor twee seizoenen. De Raad van Commissarissen van NAC neemt donderdag een beslissing over de aanstelling van de nieuwe hoofdtrainer.
MVV hield al rekening met een vertrek van Maaskant. Hoewel beide partijen het in alle toonaarden ontkenden, wist MVV-voorzitter Joseph Goumans maandag al aan Voetbal International te vertellen dat er gesprekken gaande waren tussen Maaskant en NAC.
In Breda krijgt Maaskant te maken met een loodzware erfenis. Onder leiding van Brandts bezet NAC momenteel de vijfde plaats in de Eredivisie en de club plaatste zich woensdag bovendien voor de halve finale van het KNVB-bekertoernooi door Quick Boys met 3-0 te verslaan.
Ondanks die zware taak weet Maaskant heel goed waar hij aan begint. 'Ik besef terdege dat de huidige prestaties nauwelijks te overtreffen zijn', keek de coach al eerder vooruit op een mogelijke aanstelling in Breda. 'Maar ik heb áltijd geroepen dat ik ooit nog bij NAC wil werken.'
Onbegrijpelijk. Wij hoeven Maaskant niet! Verschrikkelijke vent die je ieder uitgaansavond tegen het lijf kan lopen in het uitgaansgedeelte van Breda. Ik ben hem al vaak genoeg tegen het lijf gelopen. Daarbij heeft de man een Willem II verleden wat de harde kern van NAC ook niet zal plezieren. Verschrikkelijke keuze, Brands die het maximale uit NAC op dit moment weet de halen, mag vertrekken voor een slechtere coach die het ook nooit beter zal kunnen gaan doen. Wanbeleid in Breda!
MXO
-
- 1449 berichten
- 532 stemmen
Ze zoeken bij NAC natuurlijk wel een bourgondiër die het voetbal aantrekkelijker moet maken
. Ik vind het niet normaal dat een trainer, die de volgende dag om 1 uur een wedstrijd moet trainen, lang van het uitgaansleven geniet. Ik denk dat dit in iedere werksector niet te aanvaarden is. Ik ben overegens in Breda Patrick Zwaanswijk, Rob Penders en Victor Sikora ook wel eens tegengekomen, alhoewel ik niet zeker weet of de spelers de volgende dag nog een balletje moesten trappen.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
hoe je het went of keert van Basten is de baas die ook toegegeven heeft dat hij fouten heeft gemaakt maar meneer van bommel was de eerste die hem persoonlijk afviel terwijl van Basten hem op zijn voetbal kwaliteiten aanspreekte(terecht of onterecht) en ik vind dat als je uit mag komen voor je land dan zal je af en toe of eigenlijk altijd moeten slikken ook al begrijpt hij van Basten zijn argumenten niet (terecht of onterecht)
Als voetbalcoach heb je te maken met ego's, met jonge en extreem gemotiveerde mensen, met emotie. Als je daar niet mee om kan gaan ben je gewoon een slechte coach. Seedorf, Van Bommel, Van Nistelrooy en Davids zijn grootheden van het hedendaagse voetbal, je zorgt er potverdikke maar voor dat je ze (iig in het veld) aan het ballen krijgt. Als ik morgen coach van PSV wordt en ik stuur Gomez, Affelay en Bakkal weg omdat ik het zulke vervelende jongens vind verdien ik niet om nog maar 1 dag langer in het voetbal actief te zijn. Het gaat komende zomer niet om Bastenaccio maar om het Nederlandse voetbal, dat een prachtig elftal op de been kan brengen maar al 4 jaar geblokkeerd wordt door een coach die slechts wordt gedreven door een veel te hoge eigendunk.
Ik vind het niet normaal dat een trainer, die de volgende dag om 1 uur een wedstrijd moet trainen, lang van het uitgaansleven geniet. Ik denk dat dit in iedere werksector niet te aanvaarden is.
Als ik 's elke nacht laveloos rondloop maar de volgende ochtend wel op tijd op m'n werk ben en naar ieders tevredenheid arbeid lever, heeft geen werkgever daar ook maar iets mee te maken.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Als ik 's elke nacht laveloos rondloop maar de volgende ochtend wel op tijd op m'n werk ben en naar ieders tevredenheid arbeid lever, heeft geen werkgever daar ook maar iets mee te maken.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
En van je baas moet je gewoon slikken van wat hij van je vraagt en verlangt. 
Hij verlangt dat ik mijn werk naar behoren doe. En dat doe ik.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Hij verlangt dat ik mijn werk naar behoren doe. En dat doe ik.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2253 stemmen
Damn wat een goal 
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
van Bommel niet. 
Tuurlijk wel. Hij speelt elke week op een cruciale plek bij een Europese topper. Alsof er logica in Van Basten's selectiebeleid zit; hij liet Van Nistelrooy tegen Portugal op de bank omdat hij een slechte mop op de training had verteld. Het kostte ons de kwartfinaleplek, en bedankt...
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
mee eens over Van Nistelrooy ook al speelde hij als een dweil maar is altijd goed voor doelpunten, van Bommel daarin tegen zullen we het nooit eens worden, btw een europese subtopper waar hij speelt( spelen dit jaar geen eens europees voetbal!) en dankzij het vertrek van Ballack en nog een middenvelder anders zat hij nog steeds op de bank, maar nogmaals hij mag zo aan de slag bij mijn cluppie!
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Van Nistelrooy speelde prima, scoorde tegen Ivoorkust en was in alles klaar voor Portugal. Dirk 'goedzak' Kuyt klaagt niet, is een vrome jongen, spreekt met 2 woorden en poetst de schoenen van Van Basten, maar hij schoot *de* kans er niet in. Weg WK.
Bayern zit bij de laatste 16 in de UEFA cup en zal volgend jaar gewoon weer CL spelen. Bayern Munchen is zeker 1 van de 10 grootste clubs ter wereld. Verder speelt Bommeltje niet op de positie van Ballack, is hij niet voor niets basisspeler en is iedereen in Munchen, inclusief der Franz, bijzonder tevreden over hem.
Als mensen als Beckenbauer, Hiddink en Hitzfeld het in hem zien zitten, zegt mij dat 1000x meer dan de mening van een rancuneus oud-voetballertje die zijn team al 4 jaar niet aan het ballen krijgt.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
van Basten ziet het ook in hem zitten anders had hij hem niet opgesteld tegen portugal alleen als je bijdehand gaat doen tegen de BAAS en zelf de deur heel duidelijk dicht gooit dan moet je ook de gevolgen aanvaarden, heb trouwens niks tegen iemand die zijn mondje roert alleen wel bedankt voor het nationale elftal. bedankt omdat er toevallig iemand coach is waar je niet mee kan opschieten, vind ik een zwakte bod en je vaderland in de steek latend, ben daarom gewoon teleurgesteld in hem, er is gewoon geen baas boven baas en vind ook dat hij het nooit heeft laten zien in het nederlands elftal onder verschillende bondcoaches, maar volgens mij val ik nu in de herhaling.
eRCee
-
- 13447 berichten
- 1980 stemmen
Zo he, Gilbert.
Mooi koersverloop, lekker begin van het wielerseizoen.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Zo he, Gilbert.
Prachtwedstrijd heeft Gilbert gereden. Ongelooflijk sterk. Hopelijk is hij in staat om dit vormpeil nog een poosje vast te houden.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3873 stemmen
Erg mooi werk van Gilbert maar wat was Quick Step slecht
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Erg mooi werk van Gilbert maar wat was Quick Step slecht
Ik denk dat ze morgen in Kuurne-Brussel-Kuurne weerwraak zullen nemen. De ploeg zal vandaag een dikke sigaar gekregen hebben. 
The Last
-
- 7169 berichten
- 0 stemmen
De 'subtopper' van de week; FC Twente - SC Heerenveen is geeindigd in een terechte 1-0 overwinning voor Twente. 
Art
-
- 13507 berichten
- 3660 stemmen
Zo he, Gilbert.
Inderdaad, heerlijke koers en ik krijg echt weer zin in het nieuwe wielerseizoen met hopelijk meer van dit soort wedstijden en zonder al dat gezeik om dat d-woord! 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.