• 15.910 nieuwsartikelen
  • 178.696 films
  • 12.256 series
  • 34.049 seizoenen
  • 648.556 acteurs
  • 199.195 gebruikers
  • 9.383.742 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3398 stemmen

Net NEC gekeken op internet. Erg leuke wedstrijd met veel kansen aan beide kanten.

NEC speelde erg sterk, maar kwam helaas met 2-0 achter, ondanks de rode kaart voor Vandenbussche Tweede helft werd NEC aanzienlijk sterker en ging het druk zetten. De uitstekend spelende Lens scoorde en 10 minuten later tikte Holman de 2-2.

In de 92e minuut kreeg NEC een vrije trap en El-Akchaoi schoot hem vanaf 25 meter in de hoek. 2-3! Blij dat ik was Niet alleen is dit pas het 2e uitduel dat NEC wint, ook is de reeks van ik meen acht keer onverslagen van Heerenveen doorbroken, en wel door mijn clubje uit Nijmegen

stinissen (crew films & series)

• 23471 berichten
  • 76981 stemmen

Adri Koster is een schande voor Ajax dat hij de ploeg aanpast omdat ze tegen NAC moeten , ik ben blij dat er een andere trainer komt want Koster is echt iets voor PSV , waarom niet gewoon beginnen met Huntelaar in de spits en achter de spits Perez ( en niet op links , en dan als belangrijkste Suarez gewoon op links en niet op de bank , Suarez is een van de belangtijkste spelers en kan echt een Europese topspeler worden en dan aub geef Leonardo een keer een kans ( rechterspits) voor zijn blessure begon hij net op dreef te raken.

NAC moet in de broek poepen als Ajax op bezoek komt (alle respect voor NAC hoor maar die ploeg staat echt te hoog en zal nog wel zakken).

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Helemaal mee eens stenissen!

Op een voetbal forum waar ik bezig ben heb ik er al een topic over geopend. Waardeloos zoals Koster werkt. Topspelers op de bank, prutsers erin, flirten met concurrent PSV en ga maar door. Bah.

Ondanks Koster verslaan we vandaag NAC.

En dan zie ik vanavond ook een Davids die zegt ermee te stoppen. Dat vind ik helemaal al erg...

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Had je dan verwacht dat Edgar Davids nog even lekker een jaartje met Marco van Basten ging werken ? Dat botert niet echt heel erg lekker tussen die twee.

Kan leuk worden als deze zomer Davids, Huntelaar, Heitinga en Emanuelson vertrekken .

Ik zeg er één ding over : als Luque een jaarsalaris van 4 miljoen krijgt, waarom krijgt een doelpuntenmachine als Huntelaar of een rots in de branding als Heitinga dat soort salaris dan niet ? Waarom Bruno Silva voor 3 miljoen kopen, geef dat geld dan aan de belangrijke spelers als bonus of zo en laat eens wat doorstromen uit de jeugd of loopt daar nou echt niemand die beter is dan Bruno Silva ?

En als ik dan vandaag zie dat onzer allen Adri Koster een 4-4-2 brengt met Rommedahl (!) als tweede spits terwijl Luis Suárez en Leonardo op de bank zitten kan ik wel janken. Om nog maar te zwijgen over de meest recente kostenpost Kuffour wiens komst totaal nutteloos te noemen is aangezien Vermaelen, Heitinga én Vertonghen toch de voorkeur krijgen in het centrum (en terecht) wat één van onze grotere talenten Gregory van der Wiel ook weer geen goed doet.

Pffff.... reorganistie dan maar ?

p.s. vandaag kwam het nieuws naar buiten dat Ajax ook interresse heeft in Nijland (de speler) van Groningen. Kan iemand Martin van Geel misschien even een hersenscan afnemen.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3284 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Ik zeg er één ding over : als Luque een jaarsalaris van 4 miljoen krijgt,

4 miljoen?! Weet je dat zeker? Zou wel erg grappig zijn.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Best betaalde voetballer in Nederland .

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

2,2 miljoen toch? Was de enige die boven de 2 miljoen zat ... volgens de berichten dan.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Ik zat aan 4 te denken maar als jij 2,2 zegt geloof ik het meteen. Neemt niet weg dat het nog steeds belachelijk is dat hij meer krijgt dan een Huntelaar of een Gomes.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

BoordAppel schreef:

(quote)

4 miljoen?! Weet je dat zeker? Zou wel erg grappig zijn.

3 miljoen volgens Johan Derksen, al dacht ik zelf €2,2+.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Zoals altijd ligt de waarheid dus weer in het midden .

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3284 stemmen

Die 2,2 heb ik ook ooit gehoord vandaar dat ik me over het cijfer dat moviefreak noemde verbaasde. Het is in elk geval veel te veel voor zo'n speler.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

moviefreak#1 schreef:

p.s. vandaag kwam het nieuws naar buiten dat Ajax ook interresse heeft in Nijland (de speler) van Groningen. Kan iemand Martin van Geel misschien even een hersenscan afnemen.

't frappante is dat Groningen er ondanks de leegloop naar 020 niet slechter op lijkt te worden.

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2596 stemmen

Integendeel. Van Groningen kan men nog wat leren.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Luque schijnt inderdaad 2,2 miljoen per jaar te verdienen. Hij kwam transfervrij over dus aan extra kosten is Ajax ook niet meer kwijt dan bij een andere transfer. Maar het is veel geld voor een bankzitter.

Koster heeft het verbruid bij me en wel om deze redenen:

Rommedahl en Kennedy spelen heel veel en falen altijd.

Suarez heeft enorm veel goals en assists op zijn naam en is bankzitter.

Leonardo is terug en hij is fit en hij speelt nooit.

Luque krijgt ook geen kans terwijl hij een tijd terug een prima periode had. Maar alleen hij werd geslachtofferd na een mindere wedstrijd van heel Ajax (weet niet meer tegen wie)

Davids moet je niet passeren, in een paar mindere weken moet je juist je captain steunen.

Het was Koster die maandenlang door bleef modderen met Ogararu rechts en Urby op links terwijl iedereen zag dat zij de zwakke schakels waren.

Kortom, de spelers die het krediet niet verdienden kregen het en de spelers die wedstrijden kunnen beslissen worden genegeerd.

kos

• 46702 berichten
  • 8860 stemmen

Goh, er zal eens niet eens Ajax-trainer afgekraakt worden...

Net alsof anderen het beter zouden doen. Wat hierboven staat is al onzin. Ogararu werd vooral door Ten Cate opgesteld. Kennedy speelt juist heel weinig, Luque heeft zeker wel kans gehad maar verneukte het zelf, onder meer door onnodige kaarten en ruzie. Leonardo is pas net een week of 2 fit na een enorme blessure.

Iedereen lult weer in zn eigen straatje bij Ajax, Koster was natuurlijk vooraf al gedoemd te falen daar.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Alsof jij dat nu niet doet?

kos

• 46702 berichten
  • 8860 stemmen

? .

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Goh, er zal eens niet eens Ajax-trainer afgekraakt worden...

Net alsof anderen het beter zouden doen. Wat hierboven staat is al onzin. Ogararu werd vooral door Ten Cate opgesteld. Kennedy speelt juist heel weinig, Luque heeft zeker wel kans gehad maar verneukte het zelf, onder meer door onnodige kaarten en ruzie. Leonardo is pas net een week of 2 fit na een enorme blessure.

Iedereen lult weer in zn eigen straatje bij Ajax, Koster was natuurlijk vooraf al gedoemd te falen daar.

Haha wat een onzin.

Ogararu is maandenlang ook door Koster opgesteld. Dan had ik nog liever Colin daar gezien.

Kennedy speelt (gister dan niet) bijna wekelijks in de basis.

Luque is geslachtofferd na een slechte pot van heel Ajax.

Leonardo was bij Ajax-AZ al fit maar werd door te laat komen weken geslachtofferd.

En over Suarez heb je het maar wijselijk niet denk ik...

Heb niks tegen Koster maar de man maakt grote fouten. Ongeschikt voor Ajax 1 momenteel.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

koster doet het zolang zo slecht niet helemaal niet als iterim.

laat die man lekker het seizoen afmaken.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ach, wint de man een keertje een lastige uitwedstrijd, heeft die het helemaal verbruid.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

ik vind dat je hem ook pas kan beoordelen als hij aan het begin van het seizoen de selectie mag samenstellen en idd. wint ie een keer een lastige uitwedstrijd.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Suarez is toch die man die de laatste wedstrijden alles voor open doel mist?

Is daardoor gepasseert.

En volgens mij hebben ze gewonnen.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3398 stemmen

Da Silva werd gisteren trouwens ook lomp hard neergehaald.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Van Bommel mag niet naar Peking van Bayern München.

Mark van Bommel maakt komende zomer geen deel uit van de Nederlandse voetbalselectie op de Olympische Spelen in Peking. Zijn Duitse ploeg Bayern München geeft de middenvelder niet vrij, zo liet bondscoach Foppe de Haan weten. De Haan gaf gisteren op de Nederlandse televisie aan dat hij Van Bommel graag mee zou nemen naar China, maar dat hem dat door de leiding van de Koninklijke Nederlandse Voetbalbond (KNVB) is verboden.

Van Bommel wil onder leiding van bondscoach Marco van Basten niet meer voor het Nederlands elftal uitkomen. "Als je voor Oranje bedankt, kom je in de zienswijze van de KNVB ook niet in aanmerking voor het tweede Oranje, het olympisch team", zo vertelde De Haan. Kesler en De Haan voerden vandaag overleg in Zeist. "We hebben een fatsoenlijk gesprek gehad", aldus De Haan.

"Omdat Kesler wilde weten hoe het zit, heeft hij met voorzitter Karl-Heinz Rummenigge van Bayern München gebeld. Rummenigge heeft gezegd dat Bayern Van Bommel niet vrijgeeft. De hele kwestie doet dus niet meer ter zake. Tegen dit besluit van Bayern valt niets in te brengen. Clubs zijn namelijk niet verplicht om dispensatiespelers vrij te geven voor de Spelen."

Een woordvoerster van de KNVB bevestigde de woorden van De Haan. "Voorzitter Joseph Blatter van de Fifa heeft een oproep gedaan aan de Europese clubs om zich meewerkend op te stellen met het oog op de Spelen. De clubs zijn echter niet verplicht om spelers van boven de 23 jaar af te staan." (anp/adv/hln.be)

Leland Palmer

• 23785 berichten
  • 4899 stemmen

FillumGek schreef:

Da Silva werd gisteren trouwens ook lomp hard neergehaald.

Is al aan bod gekomen een paar berichten terug. Echt verschrikkelijk. Waarschijnlijk 9 maanden tot één jaar uitgeschakeld. De fysio van Arsenal vreest voor zijn carriere als prof.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3398 stemmen

HarmJanStegenga schreef:

(quote)

Is al aan bod gekomen een paar berichten terug. Echt verschrikkelijk. Waarschijnlijk 9 maanden tot één jaar uitgeschakeld. De fysio van Arsenal vreest voor zijn carriere als prof.

Oja zie het nu.

Een vriend van me was een jaar geleden ook onderuit gehaald en had zijn been gebroken. Toen het na meer dan een half jaar was hersteld probeerde hij z'n eerste wedstrijdjes weer mee te pakken. Niet lang daarna werd hij op dezelfde plek geraakt en was het weer gebroken. Ook hij kan nu waarschijnlijk nooit meer goed voetballen.

Ben benieuwd hoe het met Eduardo zal aflopen. Erg tragisch in elk geval.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

fuck van Bommel je speelt voor je land en niet voor een bondscoach, hij zou nooit meer uit mogen komen voor welke nationale ploeg dan ook, sterker nog, ambieert hij mischien een trainers carriere vind ik dat hij nooit een nationaal elftal mag leiden, ik vind het gewoon een land verader ook al overdrijf ik nu wel.

Leland Palmer

• 23785 berichten
  • 4899 stemmen

FillumGek schreef:

(quote)

Oja zie het nu.

Een vriend van me was een jaar geleden ook onderuit gehaald en had zijn been gebroken. Toen het na meer dan een half jaar was hersteld probeerde hij z'n eerste wedstrijdjes weer mee te pakken. Niet lang daarna werd hij op dezelfde plek geraakt en was het weer gebroken. Ook hij kan nu waarschijnlijk nooit meer goed voetballen.

Ben benieuwd hoe het met Eduardo zal aflopen. Erg tragisch in elk geval.

Heb zelf vorig jaar maart ook mijn scheenbeen en kuitbeen gebroken. Hele been lag doormidden. Ik zal zelf niet weer voetballen denk ik, want ondanks dat het al bijna een jaar geleden is is het nog steeds niet helemaal hersteld.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

combi schreef:

fuck van Bommel je speelt voor je land en niet voor een bondscoach, hij zou nooit meer uit mogen komen voor welke nationale ploeg dan ook, sterker nog, ambieert hij mischien een trainers carriere vind ik dat hij nooit een nationaal elftal mag leiden, ik vind het gewoon een land verader ook al overdrijf ik nu wel.

Als Van Bommel morgen meevoetballend bondscoach wordt kus ik zijn talentvolle voeten. De verrader is natuurlijk Van Basten die van Oranje een lachertje heeft gemaakt, een antivoetbalmachine waar mensen alleen nog maar naar kijken om hun walging op peil te houden. De tuchtiging en foltering van een avondje NL XI tal, je zou het je ergste vijand niet toewensen, laat staan erin mee te moeten spelen.

Zodra Van Marwijk het Bommeltje weer gewoon lekker laat razen haal ik de oranje spulletjes wel weer uit de kast.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

het is geen wahalla nee en van Basten heeft behalve resultaat geen reclame gemaakt idd. maar dat is niet relevant want welke bondscoach heeft nu wel goed gepresteerd behalve michels(zelf cruiff moest ze bek houden tegen hem) en hiddink(davids moest ook gewoon pas op de plaats nemen) en ook pas het tweede toenooi dat ze het goed doen(bij michels ook het eerste toernooi, maar wat wil je met die spelers in die tijd die beenhakker en hiddink bij hun eerste toenooi ook hadden maar niets van bakte) maar daar gaat het even niet om wat ik bedoel, bommel heeft op 1 wedstrijd na nooit wat laten zien in het nederlands elftal dus vind ik gewoon dat hij pas op de plaats moet maken en dat van basten meer kritiek op hem levert(mischien niet zo wijs blijkbaar achteraf) is omdat hij juist van meneer van bommel wat meer verwacht want hij mag het toch ook wel is een keer laten zien in het nederlands elftal wat hij bij psv zowel nationaal en internationaal laat zien of lul ik nu uit me nek???? nee meneer van bommel voelt zich aan zijn eer getast tss..

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.