• 15.910 nieuwsartikelen
  • 178.697 films
  • 12.256 series
  • 34.049 seizoenen
  • 648.605 acteurs
  • 199.195 gebruikers
  • 9.383.743 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

stinissen schreef:

Gelul Cruijf is God.

Ze roepen eens wat, gaan aan de zijlijn staan en hun volgelingen laten uiteindelijk een spoor van vernieling na?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

stinissen schreef:

(quote)

Gelul Cruijf is God.

God is dood.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Zo groot gaat de rol van Cruyff niet voorstellen daar bij 020. Hij gaat gewoon de fundering leggen qua organisatiestructuur, adviseren wie op welke stoel moet gaan zitten etc. Weet niet waar de fuzz about is.

Ik snap sowieso niet dat hij zo geliefd is bij de fans. Als er een speler van Feyenoord naar 020 gaat, wens ik niets meer dan ellende voor die speler.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

met leonardo heb je dus je zin gekregen!!!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Deels wel. Hij brak zijn been, had meer gehoopt op zijn nek. Soms moet je met minder genoegen nemen.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Jullie hebben Leo zelf weggestuurd, dan is het een beetje triest erna te gaan janken dat hij niet naar Ajax mag. Leo wil ook het hoogst haalbare en dat is in dat vervloekte "020" dat weet iedereen

Edit: En jou cluppie heeft 4 spelers met een Ajax verleden, dus ach niet zo zeuren

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Dit is een inkoppertje!!!

elke club heeft wel een speler met een ajax verleden!!

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3284 stemmen

Wat een lamme zakken die tennissers. Even snel cashen en dan vlug weer naar huis voor een vakantie. Als ik Haase was zou ik maar niet te veel waarde hechten aan zijn overwinning op Murray.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Eens met BoordAppel, belachelijk van die tenissers doe dan gewoon niet mee. Maar nu wordt het publiek wel erg bestolen!

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Kai schreef:

Leo wil ook het hoogst haalbare en dat is in dat vervloekte "020" dat weet iedereen

Tuurlijk, AC MIlan, Real Madrid, Manchester United, Bayern Munchen en het Braziliaanse elftal bestaan niet..... en dan nog vindt men het in 020 gek dat wij ze grootheidswaanzin toedichten.....

Verder wens ik Leonardo veel plezier ... op de bank.

eRCee

• 13447 berichten
  • 1980 stemmen

BoordAppel schreef:

Wat een lamme zakken die tennissers. Even snel cashen en dan vlug weer naar huis voor een vakantie. Als ik Haase was zou ik maar niet te veel waarde hechten aan zijn overwinning op Murray.

Niet zo snel beschuldigen zeg. De verschillen zijn gewoon niet zo heel groot, de toppers willen heus wel winnen. Nadal heeft dat geld echt niet meer nodig, de punten wel.

Gewoon een goeie overwinning van Haase. Eindelijk weer een Nederlandse tennistopper.

Net zoals Robert Gesink er hopelijk een mooi jaar van gaat maken; alvast begonnen met een overwinning in California en van de man die nu in zijn wiel zat zal hij in de Tour geen last hebben.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3284 stemmen

Niet zo snel beschuldigen zeg. De verschillen zijn gewoon niet zo heel groot, de toppers willen heus wel winnen. Nadal heeft dat geld echt niet meer nodig, de punten wel.

De verschillen zijn nog steeds erg groot. Natuurlijk speelde Haase wel goed en was het een nette overwinning, maar Murray had er ook bijzonder weinig zin in, de eerstvolgende keer dat ze tegen elkaar staan op een Grand Slam zet ik mijn geld op Murray.

Alle geplaatste spelers liggen er al uit, dat zal je op een Grand Slam niet zien. Zo'n toernooitje boeit ze echt niets.

Hando

• 1808 berichten
  • 1435 stemmen

Dit is toch echt wel bijzonder. In de vorige edities en in vergelijkbare toernooien kwam zoiets weinig voor.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

@ Reinbo

Je begrijpt toch wel dat het cynisch bedoeld was he

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Kai schreef:

@ Reinbo

Je begrijpt toch wel dat het cynisch bedoeld was he

Daar twijfel ik soms aan...

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Altijd leuk als er zo gehapt wordt.

eRCee

• 13447 berichten
  • 1980 stemmen

BoordAppel schreef:

Alle geplaatste spelers liggen er al uit, dat zal je op een Grand Slam niet zien. Zo'n toernooitje boeit ze echt niets.

Motivatie ligt inderdaad wel wat lager (logisch natuurlijk), wat door de kleine verschillen snel kan resulteren in uitschakeling.

Demoniac

• 413 berichten
  • 1462 stemmen

NOS teletekst pagina 802:

Marco van Basten wordt komend seizoen de nieuwe trainer van Ajax. De huidige bondscoach van het Nederlands elftal zal na het EK aan de slag gaan bij de club uit Amsterdam

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2253 stemmen

Ik heb er gemengde gevoelens over..

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ik ben een tevreden mens!

V

• 8369 berichten
  • 3369 stemmen

Ik krijg suïcidale neigingen.

Jammer ook van Haase, nu is dat toernooi echt naar de kloten.

Leland Palmer

• 23785 berichten
  • 4899 stemmen

Kai schreef:

Ik ben een tevreden mens!

Ik hoop voor je dat het ook zo blijft

Hando

• 1808 berichten
  • 1435 stemmen

V schreef:

Ik krijg suïcidale neigingen.

Jammer ook van Haase, nu is dat toernooi echt naar de kloten.

Is Nadal ook al uit het dubbelspel?

timbo_

• 13116 berichten
  • 3873 stemmen

Mooi zo Van Basten trainer Ajax.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Ik voorspel hele goede ontwikkelingen voor Ajax.

En ik ga niet op voorhand kritiek geven.

Eerst een goede grasmat of kunstgras.

The Last

• 7169 berichten
  • 0 stemmen

Whehe, laat van Basten maar mooi nu alvast weggaan, ipv na het EK..

Respekked

• 6286 berichten
  • 1229 stemmen

Ik heb de tackle niet gezien, maar lees nu dat er zelfs gevreesd wordt voor de loopbaan van Eduardo da Silva, goaltjesdief van Arsenal. Iemand beelden gezien?

pascal83

• 2736 berichten
  • 2480 stemmen

De man is nog niet eens echt begonnen en het gaat al weer mis, tragisch:

Litmanen krijgt rust na hartproblemen

Geschreven op zaterdag, 23 februari om 18:31

Jari Litmanen heeft afgelopen dagen verplicht rust genomen nadat hij zich bij Fulham’s clubarts had gemeld met hartkloppingen. De oud-Ajacied verblijft daarom momenteel bij zijn familie in Finland, zo meldt Fulham op de eigen website.

Een cardioloog onderzocht de 37-jarige aanvaller en raadde hem aan om uit voorzorg enkele dagen rust te nemen. Fulham verwacht dat Litmanen zich in de loop van volgende week weer meldt bij de Londense degradatiekandidaat.

Litmanen tekende afgelopen januari een contract bij de Cottagers na een weinig vruchtbare periode bij Malmö FF. Sinds zijn overgang heeft de Finse steraanvaller nog geen minuut gespeeld voor Fulham.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=55913

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Respekked schreef:

Ik heb de tackle niet gezien, maar lees nu dat er zelfs gevreesd wordt voor de loopbaan van Eduardo da Silva, goaltjesdief van Arsenal. Iemand beelden gezien?

http://www.youtube.com/watch?v=MD4WB-NNLjs&feature=related

Verschrikkelijk.

Leland Palmer

• 23785 berichten
  • 4899 stemmen

Echt verschrikkelijk inderdaad. Heb vorig seizoen precies hetzelfde beleefd. Toen werd mijn been ook doormidden geschopt. Zowel kuitbeen en scheenbeen gebroken. Ik hoop dat het meevalt voor Eduardo. Djibril Cisse heeft ook twee keer een dubbele beenbreuk gehad (links en rechts) en voetbalt ook nog steeds, maar is zeker minder geworden sindsdien. Hij was dik vijf maand uitgeschakeld toen. Henrik Larsson heeft met zijn dubbele beenbreuk anderhalf jaar niet op de velden gestaan. Blijft afwachten en hopen dat de spieren niet te veel zijn aangetast.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.