• 15.910 nieuwsartikelen
  • 178.704 films
  • 12.256 series
  • 34.049 seizoenen
  • 648.607 acteurs
  • 199.195 gebruikers
  • 9.383.760 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

timbo_

• 13116 berichten
  • 3873 stemmen

Erwinner schreef:

Voetballer van de wereld geen echte vent...

Nee heeft weinig lef getoond vind ik zijn leven. Heeft heel vaak een enorm grote mond gehad en heeft veel geregeerd zonder erop aangesproken te kunnen worden. Maar een geweldige voetballer blijft het.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

weinig lef getoond???

Bij ajax op de bank plaats nemen terwijl beenhakker daat trainer is.

Bij Barcalona trainer worden terwijl het op dat moment een middenmoter is.

Negen van de tien keer aankaarten wat er zo wel en niet verbeterd kan worden en dan nog meestal gelijk hebben.

Nu weer een onmogelijke taak bij ajax aannemen.

Hij hoeft helemaal niks te bewijzen heeft ie allang gedaan en dat heeft weinig met lef te maken.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Bij zijn eisen zal ook wel minimaal 4 jaar zitten toch?

We kunnen toch wel spreken van de verassing van het jaar als het

doorgaat.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

De bevestiging dat van Basten dus 020 coach is volgend seizoen.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3873 stemmen

combi schreef:

weinig lef getoond???

Bij ajax op de bank plaats nemen terwijl beenhakker daat trainer is..

Dat is gewoon arrogant

combi schreef:

Bij Barcalona trainer worden terwijl het op dat moment een middenmoter is.

Niets makkelijker dan trainer worden van een ploeg die niet draait. Enorm laag verwachtingspatroon

combi schreef:

Negen van de tien keer aankaarten wat er zo wel en niet verbeterd kan worden en dan nog meestal gelijk hebben..

Je bedoelt negentig procent van de tijd vanuit een ivoren toren roepen hoe het moet maar zelf niks doen. Roepen dat de jeugdopleiding niet deugt maar verder niets doen en roepen dat het bij Ajax slecht gaat. Ja dan heb je vaak gelijk maar of dat knap is.

combi schreef:

Nu weer een onmogelijke taak bij ajax aannemen..

Yep dit is lef hebben als hij het ook daadwerkelijk doet en niet wat advies vanuit Barcelona gaat geven.

combi schreef:

Hij hoeft helemaal niks te bewijzen heeft ie allang gedaan en dat heeft weinig met lef te maken.

Hij heeft als speler veel bewezen verder heel viel niet bewezen wat mij betreft.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Dan kan ik je gerust stellen.

Hij heeft nu een lekkere lange tijd om zich voor jou en anderen

te bewijzen.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

timbo

Stelling.

1.

2.het is nooit makkelijk trainer zijn van barcalona.

3.Hij waarschuwde daar al jaren eerder voor.

4.het zal nog moeten blijken idd.

5.met ajax de europacup 2 winnen met mooi voetbal is niet niks en daarna nog is dunnetjes over doen met barcalona met als toetje de europacup 1 (toegegeven met wereld spelers maar werden dat vooral onder zijn leiding, hij maakt dus spelers beter zoals elke speler dat ook zal beamen die onder hem heeft getraind behalve gary lineker waarschijnlijk. ). uiteraard valt er als speler niks op hem aan te merken.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Als voetballer blijkbaar een grote, maar ook al 10 jaar een warhoofd zonder relevante rol in de voetballerij. Toch een wat simpele man die vooral veel vriendjes aan zal stellen op cruciale plekken, ik heb er eigenlijk 0,0 vertrouwen in.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

slechter als nu kan het toch niet, kans is groot dat hij nog 1 keer een laatste kunst stukje zal uitvoeren, wat die vriendjes betreft heb je wel gelijk in vrees ik, hopelijk zullen ze voldoen!!

kos

• 46702 berichten
  • 8860 stemmen

combi schreef:

2.het is nooit makkelijk trainer zijn van barcalona.

Nou, de CL winnen met Barca is toch heel wat makkelijker dan met Ajax de CL winnen. Of met NAC Europees voetbal halen om maar wat te noemen.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

volgens mij heeft Barca in de laatste 25 jaar 1 keer meer de CL gewonnen dan ajax, wat nac betreft europees voetbal halen is zeer zeker ook een prestatie van formaat.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Kortom: Cruiff zal zich waar moeten maken en heeft het weinig

zin om op voorhand kritiek te geven.

Hij moet immers nog beginnen...

timbo_

• 13116 berichten
  • 3873 stemmen

Net zo goed als dat het weinig zin heeft hem al vantevoren heilig te verklaren.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Cruiff heeft zich al waargemaakt en het toont heel veel "LEF" om het nu nog is te gaan proberen aangezien hij meer kans heeft om zijn hoofd te stoten, hij kan niet toveren behalve vroeger met de bal dan en als trainer zijn team het mooiste voetbal te laten spelen, alleen word hij nu geen trainer!!! maar iemand die nieuw structuur moet aanbrengen bij ajax wat men daar dan ook meebedoelt!!

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

timbo_ schreef:

heilig is ie al in de voetbalwereld!!

timbo_

• 13116 berichten
  • 3873 stemmen

combi schreef:

Cruiff heeft zich al waargemaakt en het toont heel veel "LEF" om het nu nog is te gaan proberen

Nogmaals ligt er helemaal aan hoe hij het invult.

kos

• 46702 berichten
  • 8860 stemmen

timbo_ schreef:

Dat is idd het probleem, wat dat betreft is het nu al mislukt. Het kan nu alleen nog maar tegenvallen.

Bovendien kan Cruijff (er even van uitgaande dat hij daadwerkelijk iets positiefs kan doen) het zeker niet in z'n eentje doen maar moet hij een groep mensen om zich heen hebben die zijn plannen goed aanvullen en uitvoeren.

Dan gaat het ook nog eens minimaal een paar jaar duren eer je zo'n organisatie een beetje hebt veranderd. Binnen die periode komt Ajax vast wel weer eens in zo'n dipje en hoor je ongetwijfeld meteen iedereen weer over hoe slecht het gaat en dat Cruijff alles alleen maar verergert, ook al kan hij er niks aan doen. En daar moet je bij Cruijff dus echt niet mee ankomen, dan is ie zo weer weg.

Wat dat betreft is de voetbalwereld (en Ajax-supporters in het bijzonder) veel te opportunistisch om zo'n meerdere jaren plan aan een persoon als Cruijff te hangen.

Maar goed, we zullen zien. (overigens grappig dat de Ajax-ledenraad heeft aangegeven zo'n bestuursstructuur als Feyenoord te willen). .

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

ben het met kos eens, hoop alleen niet dat hij gelijk heeft wat feyenoord betreft!

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

kos schreef:

Moet een trainer dat niet doen?

Ik had het over de mensen intern.

Ik zou het maar bij dat eerste houden.

Cruijff verwijten geen verstand van voetbal te hebben is net zoiets als beweren dat de aarde plat is.

Als speler ja. Verder is het vooral een onruststoker.

Pardon?!

Barcelona 2x uit het dal gehaald, 1x als trainer begin jaren '90' door 4x achterelkaar kampioen te worden én de Europa cup 1 te winnen en begin 2000 samen met Laporta de wederopstanding van Barcelona op gang gezet.

En als Ajax trainer de Europa cup 2 gewonnen!

Maar ach, verder heeft hij geen verstand van voetbal...

kos

• 46702 berichten
  • 8860 stemmen

Je zal mij nooit horen zeggen dat hij geen verstand van voetbal heeft hoor. Een bestuurlijke functie is wel even wat anders echter.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Je zal mij nooit horen zeggen dat hij geen verstand van voetbal heeft hoor. Een bestuurlijke functie is wel even wat anders echter.

Trainer/coach is ook een bestuurlijke functie...

Verder heb ik een hekel aan Ajax en ik vind het jammer dat hij daar aan de slag gaat. Hoop dat hij mislukt en het een grote puinhoop bijft.

kos

• 46702 berichten
  • 8860 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Trainer/coach is ook een bestuurlijke functie...

Yeah right. .

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Hoeveel buitenlanders zullen er straks niet naar Ajax willen met

Cruijff en Van Basten.

Het buitenland gaat leeg lopen!!!

Kom maar met die buitenlandse subtoppers!

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Besturen is beslissingen nemen en het overdragen van je visie en die door andere laten uitvoeren. Niet zo veel verschil tussen 26 voetballers of een clubje trainers aansturen....

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

(Van Bommel hoort er niet bij)

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Erwinner schreef:

Hoeveel buitenlanders zullen er straks niet naar Ajax willen met

Cruijff en Van Basten.

Het buitenland gaat leeg lopen!!!

Kom maar met die buitenlandse subtoppers!

Ik vrees dat die animo wel mee zal vallen, verder wens ik Ajax een hoop middelmatige subtoppers toe.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

kos schreef:

oké excuses dan neem ik dat terug, maar de rest blijft zo

timbo_

• 13116 berichten
  • 3873 stemmen

Ik hoor het al. Cruijf gaat Van Basten aanstellen als een type Ferguson die alles voor het zeggen heeft. Denk echt dat Ajax er zelfs op achteruit zal gaan. Ik heb het al vaker gezegd Ajax moet af van die cultuur van iconen die boven de club blijven hangen. Ajax heeft een dergelijke cultuur en kan daarom als Van Basten aangeeft trainer te willen worden of als Cruijf zegt iets te willen doen binnen de club dat simpelweg niet weigeren. Daar moet Ajax vanaf dat zou de redding van de club zijn.

stinissen (crew films & series)

• 23471 berichten
  • 76981 stemmen

timbo_ schreef:

Ik hoor het al. Cruijf gaat Van Basten aanstellen als een type Ferguson die alles voor het zeggen heeft. Denk echt dat Ajax er zelfs op achteruit zal gaan. Ik heb het al vaker gezegd Ajax moet af van die cultuur van iconen die boven de club blijven hangen. Ajax heeft een dergelijke cultuur en kan daarom als Van Basten aangeeft trainer te willen worden of als Cruijf zegt iets te willen doen binnen de club dat simpelweg niet weigeren. Daar moet Ajax vanaf dat zou de redding van de club zijn.

Gelul Cruijf is God.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2253 stemmen

Valt wel mee..

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.