- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Geen enorme kansen voor Heerenveen ... ?
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3873 stemmen
Nou buiten die van Beerens zaten er mijn inziens geen extreem grote kansen tussen. Maar ja sommige mensen zien ieder schot op goal wat een keeper eruit haalt als een kans dat ben ik niet met die mensen eens. Er bestaat een groot verschil tussen kansen en mogelijkheden mijn inziens.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
PSV word dit seizoen kampioen en Heerenveen heeft dit seizoen het mooiste voetbal gespeeld.
eRCee
-
- 13447 berichten
- 1980 stemmen
Astana mag niet naar de Tour. Echt een slimme keuze van Contador om naar die ploeg te gaan. 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3873 stemmen
Lol Contador, Kloden en Leipheimer die niet meedoen aan de tour. Er zullen er nog wel veel afvallers volgen in de loop van het jaar.
eRCee
-
- 13447 berichten
- 1980 stemmen
Met als gevolg weer een winnaar die niet serieus is te nemen, zoals Pereiro. Jammer.
Art
-
- 13507 berichten
- 3660 stemmen
Kom op Boogerd, pak die fiets weer uit de wilgen! 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ploegentijdrit Eindhoven (ProTour) verdwijnt van kalender.
De ProTour-ploegentijdrit in het Nederlandse Eindhoven verdwijnt na drie jaar van de kalender. Dat heeft de Eindhovense wethouder Marriët Mittendorf bekendgemaakt. Volgens haar is de balans tussen kosten en opbrengsten zoekgeraakt. De ploegentijdrit in Eindhoven stond dit jaar gepland op 22 juni.
Eindhoven constateert dat de eigen inwoners niet kwamen kijken naar het evenement. Ook de belangstelling onder de sponsoren liep terug. De wielerwedstrijd kostte de stad Eindhoven 400.000 euro per jaar. Andere hoofdsponsoren waren de omliggende gemeenten Best en Helmond. Mittendorf wil niet spreken van een financieel verlies.
"We hebben in totaal 1,2 miljoen euro betaald voor een evenement met wereldwijde uitstraling. Of dat verlies is, is maar de vraag."
Mittendorf zegt dat de lopende contracten met de internationale wielerunie UCI en de organisatie zonder consequenties worden geannuleerd.
De UCI gaat na of de ploegentijdrit moet worden vervangen door een vergelijkbaar evenement. Meerdere kandidaten uit de hele wereld hebben reeds belangstelling getoond om een wedstrijd te organiseren, liet de wielerunie weten. (novum/odbs/hln.be)
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3873 stemmen
Wat een angsthazenvoetbal van mijn ploegje. Alsof ze tegen Inter Milan spelen zo bang. PSV had hier gewoon met 5-1 ofzo van moeten winnen. Heb me kapot geergerd.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Het spel maken blijft lastig. Maar goed, 2-0 moet te doen zijn. Lijkt me sterk dat Helsingborg thuis nog eens zo'n revival krijgt als tegen Heerenveen.
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2480 stemmen
Kan iemand (wellicht een Nederlandse Turk) uitleggen waarom bij de UEFA Cup wedstrijd Galatasaray - B' Leverkusen en de muziek van de Godfather te horen was en de beeltenis van Don Corleone (Brando) op een groot spandoek te zien was?
Ronnievb
-
- 602 berichten
- 683 stemmen
Cruijff dus terug bij Ajax om het voetbaltechnisch beleid vorm te geven, zegen of vloek?
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
zegen als ie de vrije hand krijgt wat ik betwijfel en dan loopt ie toch echt zo weer de deur uit!!
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Zegen, El Salvador!!!
Btw wat een mietje was die Torres gister. Jongejonge wat een wijf zeg! Toch gun ik Benitez deze overwinning wel.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3873 stemmen
Zegen en Vloek. Cruijf is echt geen man die het daar even allemaal rechtzet. Maar iets beter zal het ongetwijfeld wel worden. De grote vraag blijft echter wat gaat die precies doen.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
als hij de vrije hand krijgt gaan er koppen rollen en komen er voetbalmensen! ervoor in de plaats en de jeugd gaat wat meer de kans krijgen in plaats van een miskoop zoals colin bijv. niet zo moeilijk toch, (en hopelijk krijgen we er nog wat tegelwijsheden erbij voor het vermaak)...
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3873 stemmen
De vraag is of het bovenstaande positief is. Alleen voetbalmensen in een organisatie mij lijkt het niet verstandig. Verder moet je wel talentvolle eigen jeugd hebben wil je ze de kans geven.
kos
-
- 46702 berichten
- 8860 stemmen
Wat kan Cruijff daar nou in hemelsnaam verrichten?
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
De poppetjes op de goede plaatsen zetten, mensen met visie aanstellen, advies geven, werkt als magneet voor sponsors/spelers en over zijn voetbalkennis hoeven we helemaal niet te twijfelen.
Hij heeft zich al vaak genoeg bewezen bij Ajax en vooral Barcalona, zelfs een paar jaar geleden nog met Laporta.
kos
-
- 46702 berichten
- 8860 stemmen
De poppetjes op de goede plaatsen zetten
Hij heeft zich al vaak genoeg bewezen bij Ajax en vooral Barcalona, zelfs een paar jaar geleden nog met Laporta.
kos
-
- 46702 berichten
- 8860 stemmen
Ook wel apart om te lezen op diverse sites dat er mensen zijn die Cruijff als voorzitter zien. Net alsof je daar niet iets meer hersens voor moet hebben.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3873 stemmen
Cruijf durft niet voor niks nergens meer trainer te worden. Die kennis trek ik dus wel degelijk in twijfel. Met dat Ajax met die groep heeft Ajax gewoon naar behoren gepresteerd maar niet uitzonderlijk onders Cruijfs leiding. Als Cruijf komt moet Ajax weer verplicht 4-4-3 gaan spelen en gaat het weer helemaal fout.
kos
-
- 46702 berichten
- 8860 stemmen
Cruijf durft niet voor niks nergens meer trainer te worden.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Kan ik eindelijk weer een Ajax fan worden.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3873 stemmen
Dat is niet waar. Hij heeft zijn familie jaren geleden al beloofd nooit meer trainer te worden omwille van zijn gezondheid.
Klopt maar hij is een lange periode geen trainer geweest toen die belofte nog niet gedaan was.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Eerst werd hij tegen gehouden door michels bij het nederlands elftal en daarna door de hoge pieten bij ajax(hij stelt nog al wat eisen) en hij heeft het beloofd aan zijn vrouw om te stoppen(zij is de baas in huis he he he)...
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3873 stemmen
1994 toen wou die ineens bespottelijk veel betaald hebben. Toen had die het moeten doen. Als die echt een vent was geweest.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Voetballer van de wereld geen echte vent...
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
in 1990 had ie het moeten doen en uiteraard begrijp ik dat men 1994 erbij haalt maar dat ging niet zozeer om geld maar om de eisen die hij stelde wat bertreft de mensen die hij om zich heen wou hebben waar de knvb niet mee akkoord ging, uiteindelijk ook door toe doen van michels!!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.