- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Youri Mulder? Dat is ook een ramp man 
Die had de SBS avond nog triester kunnen maken. Doe mij maar Van Gaal (helaas gestopt), Cruijff of Jan van Halst. 
Tommeh
-
- 7317 berichten
- 3297 stemmen
Alles beter dan die wanvertoning van SBS. 
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Even wat rechtzetten hier....
Kroatie speelde toch wel heel erg slecht.
Foute passes, geen automatisme en ga zo maar door.
Dit was een makkelijke pot voor Nederland.
Spartaan1986
-
- 3612 berichten
- 2168 stemmen
Als NL zo goed speelt op het WK kunnen we ver komen
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Even wat rechtzetten hier....
Kroatie speelde toch wel heel erg slecht.
Foute passes, geen automatisme en ga zo maar door.
Dit was een makkelijke pot voor Nederland.
Tommeh
-
- 7317 berichten
- 3297 stemmen
Als NL zo goed speelt op het WK kunnen we ver komen
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3873 stemmen
wat een wereld aktie trouwens van Affelay, die gaat veel centjes opleveren voor psv.
Dat is na de Webster uitspraak nog maar de vraag 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
En ik vraag me waarom iemand zoiets uit zijn duim zou zuigen.
Van Geel ontkent interesse in Den Ouden
Geert den Ouden zou in de winterstop een transfer naar Ajax zijn misgelopen. Dat werd afgelopen week gemeld door diverse media. In het Algemeen Dagblad reageert de spits van Excelsior een beetje verontwaardigd. "Ik zal Kelder (directeur van Excelsior, red.) eens vragen of hij informatie heeft achtergehouden in de winterstop", aldus Den Ouden, die in beeld zou zijn als vervanger van de tegenvallende Ismael Urzaiz. "Toevallig weet ik dat zich er een buitenlandse club heeft gemeld bij hem. Dat heb ik ook niet terug gehoord."
Technisch directeur Martin van Geel van Ajax ontkent dat zijn club interesse heeft in de 32-jarige Delftenaar. "Complete onzin! Niet waar", aldus de beleidsbepaler in het AD. Hugo Borst schrijft in zijn column in de krant dat Den Ouden teleurgesteld heeft gereageerd op die mededeling van Van Geel. De aanvaller had in de herfst van zijn carrière wel oren gehad naar een overstap naar De Arena.
Bron: Ajaxonline
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2480 stemmen
Hij zou in ieder geval mooi tussen transfers als Delorge, Collins, en Urzais passen 
Wat is AZ trouwens ingemaakt 
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Mja, elke ploeg weet nu wat ze moeten doen. Vorig jaar waren ze bang dus lieten ze ze komen. Nu zijn ze niet bang en komt AZ er telkens niet aan de pas.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Alleen tegen PSV weet niemand wat men moet doen 
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3399 stemmen
Jaja, mijn clubje heeft AZ even alle hoeken van het veld laten zien
En de stand had nog groter kunnen zijn...
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3873 stemmen
Gefeliciteerd Kos. In Eindhoven is het ook feest
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3284 stemmen
Van Geel ontkent interesse in Den Ouden
Geert den Ouden zou in de winterstop een transfer naar Ajax zijn misgelopen. Dat werd afgelopen week gemeld door diverse media. In het Algemeen Dagblad reageert de spits van Excelsior een beetje verontwaardigd. "Ik zal Kelder (directeur van Excelsior, red.) eens vragen of hij informatie heeft achtergehouden in de winterstop", aldus Den Ouden, die in beeld zou zijn als vervanger van de tegenvallende Ismael Urzaiz. "Toevallig weet ik dat zich er een buitenlandse club heeft gemeld bij hem. Dat heb ik ook niet terug gehoord."
Technisch directeur Martin van Geel van Ajax ontkent dat zijn club interesse heeft in de 32-jarige Delftenaar. "Complete onzin! Niet waar", aldus de beleidsbepaler in het AD. Hugo Borst schrijft in zijn column in de krant dat Den Ouden teleurgesteld heeft gereageerd op die mededeling van Van Geel. De aanvaller had in de herfst van zijn carrière wel oren gehad naar een overstap naar De Arena.
Bron: Ajaxonline
Ze hadden het er net nog over bij Studio Voetbal. Een paar mensen hadden voor de gein dit bericht op hun site geplaatst om te zien hoe snel het opgepakt zou worden door andere sites. Zelfs met onzin bronvermelding in dat stuk gebeurde dit nog. Even iets checken is voor veel "journalisten" blijkbaar al te veel gevraagd.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Gefeliciteerd Kos. In Eindhoven is het ook feest
Dat kan ik me voorstellen. Eindelijk eens een *echte* voetbalmachine aan het werk gezien... jammer alleen dat PSV een niet onaardig keepertje heeft...
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1229 stemmen
Gerald Sibon wat een held!
'Ik zei datie gewoon een keer normaal moest doen'
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3284 stemmen
Haha, hij zag er ook echt pissig uit.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3873 stemmen
Dat kan ik me voorstellen. Eindelijk eens een *echte* voetbalmachine aan het werk gezien... jammer alleen dat PSV een niet onaardig keepertje heeft...
PSV had voor rust ook met drie nul voor kunnen staan als ze de kansen hadden afgemaakt. Maar was zeer tevreden over gelijkspel.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
PSV had voor rust ook met 1-4 achter kunnen staan... Het werd compleet weggespeeld, terwijl ik ze tegen Ajax en (in mindere mate) AZ nog erg stabiel vond.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3284 stemmen
Welnee gekkie. Het ging gelijk op met kansen over en weer. De tweede helft was Heerenveen wel beter.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Het gaat elke week zoals ik vrees.
PSV ontsnapt tegen Excelsior, Ajax speelt gelijk bij Vitesse ondanks dat Vitesse 3x de bal van de lijn kon halen.
PSV ontsnapt tegen Heerenveen (Ik heb het duel helemaal gezien, zelfs PSV spelers bedankten Gomes weer openlijk) en Ajax speelt beter dan Roda maar verliest weer.
Steeds valt het dubbeltje de verkeerde kant op. Bah...
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Welnee gekkie. Het ging gelijk op met kansen over en weer. De tweede helft was Heerenveen wel beter.
Heerenveen was echt 3 klasses beter, het is niet anders. PSV werd weggevaagd en kon het allemaal niet meer belopen (zie Kromkamp, Simons). 't Is dat ze scoren in de 1e minuut en Gomes er een goaltje of 5 uitranseld...
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4899 stemmen
Inderdaad. Zonde zeg. Erg jammer ook, had graag gezien dat Heerenveen had gewonnen.
The Last
-
- 7169 berichten
- 0 stemmen
Twente eindelijk weer is gewonnen na 3 keer op rij te hebben verloren.. 
Achja, Engelaar is in ieder geval weer back. 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3284 stemmen
Heerenveen was echt 3 klasses beter, het is niet anders.
Ehm, jawel. Als Heerenveen echt 3 klassen beter was geweest hadden ze wel gewonnen. Je doet alsof PSV echt niets in te brengen had, maar dat is gezien de kansen complete onzin.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Ehm, jawel. Als Heerenveen echt 3 klassen beter was geweest hadden ze wel gewonnen. Je doet alsof PSV echt niets in te brengen had, maar dat is gezien de kansen complete onzin.
Qua kansen was het 3-9 of zo. Dat het 1-1 is gebleven is een feit met Gomes als hoofd'schuldige'. Om dan te zeggen dat Heerenveen 'dus' niet beter was is een ouderwets gevalletje scorebordjournalistiek. De liefhebber genoot van het vreugdevolle aanvalsspel van de frisse Friezen, ook Affelay en Gomes gaven grif toe dat ze goed weg waren gekomen.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3284 stemmen
Dat heb ik dan ook nooit gezegd. Sterker nog ik zei al dat Heerenveen beter was, alleen niet 3 klassen want dan hadden ze met gemak gewonnen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3873 stemmen
Qua kansen was het 3-9 of zo. Dat het 1-1 is gebleven is een feit met Gomes als hoofd'schuldige'. Om dan te zeggen dat Heerenveen 'dus' niet beter was is een ouderwets gevalletje scorebordjournalistiek. De liefhebber genoot van het vreugdevolle aanvalsspel van de frisse Friezen, ook Affelay en Gomes gaven grif toe dat ze goed weg waren gekomen.
Heerenveen was zeker beter. Feit is wel dat zo'n grote kans als onze Hongaarse vriend kreeg niemand heeft gehad in de hele wedstrijd. (Misschien Beerens) Gomes hield er natuurlijk een aantal bijzonder knap uit maar echt 1 op 1 met de keeper is Heerenveen niet 1 keer geweest. Wel veel schoten en redelijke kansen maar echt enorme kansen hebben heb ik nauwelijks gezien voor de Friezen. Grote verschil was vooral dat Heerenveen veel dreigender was en beter veldspel liet zien.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
.