- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4899 stemmen
Ik hoop één ding: dat SC Heerenveen voor een gigantische verassing zorgt dit seizoen. Wat speelden ze weer heerlijk dit weekend zeg!
Harco
-
- 978 berichten
- 0 stemmen
Mag ik de zak van de week award bij dezen uitreiken aan Ruud Bossen die FC Groningen gewoon 2 punten afpakt? Hoe krijg je het in je bolle hoofd om daar rood voor te geven...
Dat mag, ja.
En Stegenga, fuck Heerenveen.
Die sfeer in dat stadion is niks. Ik zat helemaal bovenaan, en ikroep HOND naar de keeper van (ik meende) Utrecht, omdat 'ie zich ging aanstellen. ...zit iedereen me aan te kijken van: "dat mag niet!" 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3873 stemmen
Was het niet de overijverige Deense journalist die de val in gang zette?
De verklaring van de oud-renner was, volgens mij, tijdens een interview met deze journalist.
Die hierna vlug werk maakte van deze inconsistentie van feitjes.
Ik zie Bert Maalderink al een primeur ruiken, wat misschien ten koste zou kunnen gaan van het evt. succes van Van Basten...
Nee Cassani sprak tijdens de etappe waarin Rasmussen de trui pakte zijn bewondering uit voorr Rasmussen. (Dit was nog voor de commotie overigens) Daarbij haalde hij de anekdote aan dat Rasmussen in beestachtig weer in Italie aan het trainen was en dat dat zijn karakter typeerde. Toen Rasmussen daarna zijn verklaring gaf op de rustdag zei hij dat hij in Mexico zat. Toen kwam die Deense journalist om de hoek kijken die 1+1 optelde en zo het balletje aan het rollen bracht.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ik heb er geen spijt van gehad dat ik gister bij Ajax-Feyenoord zat hahaha!
Nog nooit zon belabberd Feyenoord gezien.
Spartaan1986
-
- 3612 berichten
- 2168 stemmen
Toch wel het opvallendste voetbalbericht van vandaag dit
'Ajax wilde Geert den Ouden'Door David Kuipers
Dinsdag, 05 februari 2008, 16:32
Ajax had in de winterstop Geert den Ouden graag naar Amsterdam gehaald. De overgang ging niet door, omdat Excelsior de spits niet wilde laten gaan. Dit meldt De Volkskrant.
Maar als breekijzer is de clubtopscorer van Excelsior nog steeds in beeld bij Ajax. ``Het is een interessante optie, we zullen deze zomer verder kijken. We hebben meer opties", zei technisch directeur Martin van Geel.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Toch wel het opvallendste voetbalbericht van vandaag dit
'Ajax wilde Geert den Ouden'Door David Kuipers
Dinsdag, 05 februari 2008, 16:32
Ajax had in de winterstop Geert den Ouden graag naar Amsterdam gehaald. De overgang ging niet door, omdat Excelsior de spits niet wilde laten gaan. Dit meldt De Volkskrant.
Maar als breekijzer is de clubtopscorer van Excelsior nog steeds in beeld bij Ajax. ``Het is een interessante optie, we zullen deze zomer verder kijken. We hebben meer opties", zei technisch directeur Martin van Geel.
niks ten nadele van den ouden trouwens, waar gaat mijn cluppie heen in vredesnaam.
Tommeh
-
- 7317 berichten
- 3297 stemmen
Inderdaad, zou weer een typische van Geel aankoop zijn. Spreekt ook niet erg veel waardering uit naar Urzaiz.
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2480 stemmen
Dan zou je als Ajax suporter toch spontaan je seizoenskaart opzeggen
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
De bron is 1 of andere vage amateursite, dus ik zou weinig waarde hechten aan dit ''primeurtje''
kos
-
- 46703 berichten
- 8862 stemmen
Geert.
. Gelukkig maar, dat had ik Ajax niet gegund, zo'n toffe speler.
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2480 stemmen
De bron is 1 of andere vage amateursite, dus ik zou weinig waarde hechten aan dit ''primeurtje''
Als je goed zou hebben gelezen, zou je opgemerkt hebben dat en de Volkskrant als bron is gebruikt en dat Van Geel geciteerd wordt.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Net of de Volkskrant alles weet...
Ik geloof het tot dusverre niet.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Zo'n bericht is snel getypt hoor. Iemand toevallig de Volkskrant bij de hand? Als Van Geel dat daadwerkelijk gezegd heeft - wat me dus absolute onzin lijkt - is ie waarschijnlijk ontoerekeningsvatbaar geweest door carnaval.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Geert den Ouden
.
Wel beter dan Urzaíz overigens.
Spartaan1986
-
- 3612 berichten
- 2168 stemmen
Zo'n bericht is snel getypt hoor. Iemand toevallig de Volkskrant bij de hand? Als Van Geel dat daadwerkelijk gezegd heeft - wat me dus absolute onzin lijkt - is ie waarschijnlijk ontoerekeningsvatbaar geweest door carnaval.
Als je me niet gelooft: Het staat ook op de site van ELF
Ook FCUPDATE.NL meld het
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Had het ook gelezen, bedoel alleen maar te zeggen dat ik ook zo'n artikeltje in elkaar kan flansen en dan als bron de Volkskrant erbij kan zetten. De 'primeur' van dit nieuwtje was inderdaad van een of andere amateursite. Ik neem het dan ook niet al te serieus, te meer omdat op de site van de VK niks te vinden is en er nog niemand heeft kunnen bevestigen dat het ook daadwerkelijk in die krant stond.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ik ben werkzaam bij een hele grote online voetbalsite en ik weet ondertussen wel hoe dit soort geruchten de wereld in kunnen worden geholpen, zie het regelmatig op andere sites.
1 rare site neemt het over, anderen kopieren dat en zo nemen ook bekendere sites als Sportweek en ELF het over.
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2480 stemmen
Maar waar komt dat citaat van Van Geel dan vandaan?
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Hoevaak heb je wel niet sites die beweren dat iemand is geciteerd terwijl het niet zo is...
Ik zeg niet dat het niet zou kunnen kloppen, maar ik zou er niet blind vanuit gaan dat het wel klopt. Ik denk zelf niet dat V Geel met Den Ouden op de proppen komt. En helemaal niet na de deadline, dat het dus niet doorgegaan is.
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2480 stemmen
En ik vraag me waarom iemand zoiets uit zijn duim zou zuigen.
Maar een ander onderwerp: wat maakt SBS6 toch schijtprogramma's. Edward van Cuilemborg, Natascha Froger, oud-tennisbondscoach, en een 'formule 1 expert' bij een interland: ... om je kapot aan te ergeren.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3399 stemmen
Ja ik vroeg het me ook al af. Ik had liever de heren van Voetbal Insite of Humberto Tan. Hans Kraaij Jr. mag trouwens ook van de buis zeg, wat een drol.
Nederland doet het overigens best aardig in de wedstrijd.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Kroatie-Nederland 0-3....
Indrukwekkend, niet verwacht. Beste interland onder v Basten.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3399 stemmen
Wat ben ik blij dat ze de 3e nog maakte in de 88e minuut. Nu heb ik de Toto Score goed, €16,50. Niet veel, maar het gaat om het idee
Vraag me trouwens niet waarom ik Nederland zo goed inschatte...
Maar achteraf was het wel terecht. Nederland speelde heel behoorlijk en Kroatië bakte er gewoon weinig van. Van der Sar heeft ook laten zien dat hij nog lang niet toe is aan een relator. Prachtreddingen zaten erbij.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Kroatie-Nederland 0-3....
Indrukwekkend, niet verwacht. Beste interland onder v Basten.
Nadat elke dove, blinde en lamme zag dat Nederland van systeem moest veranderen, nadat we met z'n allen reeds jaren roepen dat types als Landzaat en Kuyt niet in het Nederlands Elftal horen, nadat de spelers nadrukkelijk hebben gemuit om het gepruts van de bondscoach te corrigeren...
... gaat het meteen heel redelijk, ja. Jammer dat we een weggegooid WK en 3 jaar schijtvoetbal achter de rug hebben, maar de overruling van Van Basten werpt meteen z'n vruchten af.
LZA
-
- 474 berichten
- 1557 stemmen
Wat is die van Cuilemborg toch een enorme sukkel. Ik erger me echt kapot aan die knakker. Zet daar alsjeblieft iemand anders neer zeg. Aan de andere kant past het wel weer precies in het straatje van sbs; incapabele idioten en dom slap gelul, om maar te zwijgen over die commentator. Het brengt mijn beleving van een voetbalwedstrijd enorm omlaag.
Daarentegen een zeer behoorlijke pot van Oranje. Ik postte het al ergens anders:
ironisch... NL wint 0-3 uit in een vriendschappelijke wedstrijd, op een erg slecht veld, met aardig aanvallend spel,van een team dat speelt met hun hart. 
eRCee
-
- 13447 berichten
- 1980 stemmen
Van der Sar heeft ook laten zien dat hij nog lang niet toe is aan een relator. Prachtreddingen zaten erbij.
Voetballend was hij aan het klunzen. Veel zwakke spelhervattingen.
Ik vond Demy de Zeeuw sterk. Precies de middenvelder die nodig is om Sneijder en Van der Vaart te laten voetballen.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
volgens mij ben je met die andere keeper in de war, de Zeeuw is idd. erg sterk.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Wat is die van Cuilemborg toch een enorme sukkel. Ik erger me echt kapot aan die knakker. Zet daar alsjeblieft iemand anders neer zeg. Aan de andere kant past het wel weer precies in het straatje van sbs; incapabele idioten en dom slap gelul, om maar te zwijgen over die commentator. Het brengt mijn beleving van een voetbalwedstrijd enorm omlaag.
Daarentegen een zeer behoorlijke pot van Oranje. Ik postte het al ergens anders:
ironisch... NL wint 0-3 uit in een vriendschappelijke wedstrijd, op een erg slecht veld, met aardig aanvallend spel,van een team dat speelt met hun hart. 
Ik heb het ultieme dieptepunt van de sportuitzendingen gister meegemaakt.
Natasje Froger die naast oa een kenner als Frank de Boer zat te analyseren.
What the fuck?
SBS6 is de meest trieste sportzender ever. Vergeleken daarmee was Talpa nog goddelijk.
Van Cuilemborgs slijmerige inhoudsloze vragen, die tering Arlette met dr prijsvraag, de belachelijke analisten die daar altijd zitten (Alleen de Boer was gister een kenner) en de stompzinnige invulling van hun programma...ongelooflijk.
Ben ook erg blij dat de NOS de EK uitzendrechten heeft, anders had de hele zomer tegen lompe koeien als Natasje Froger aan moeten kijken met hun geloei.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
wat een wereld aktie trouwens van Affelay, die gaat veel centjes opleveren voor psv.
Tommeh
-
- 7317 berichten
- 3297 stemmen
Na 3 jaar heb ik EINDELIJK weer eens genoten van het Nederlands elftal. Eindelijk niet meer dat laffe, saaie, oncreatieve getik, maar attractief, aanvallend en vooral ook fel/agressief voetbal.
Ik weet niet wat ze voor deze wedstrijd hebben afgesproken, maar wat een wereld van verschil zeg. Dat ze 3-0 winnen is mooi meegenomen, maar dat had van mij niet eens gehoeven.
Domper op de avond was idd "de derde helft". Zitten daar 5 mensen aan tafel waarvan er welgeteld 1 verstand heeft van voetbal. En dat is precies iemand die, met alle respect, geen normale zin z'n mond uit kan krijgen. Ik heb me kapot zitten ergeren
. Gelukkig hadden we daarna nog studio sport met Youri Mulder.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.