- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Ter herinnering : Bij sportpools.net kun je nu je team voor Wimbledon invullen. De zwarte punten zijn uitgedeeld, het speelschema is bekend.
We hebben een podiumplaats te verdedigen
.
Na de 1e ronde pas 9e, we moeten ons schamen! Liefst bij 7 v/d 12 teams is de kluns door naar de 2e ronde, hopelijk laten Davydenko (3x), Nadal (2x), Chela en Ferrero het daarbij...
DieGo
-
- 5808 berichten
- 2415 stemmen
Van voetbalzone.nl
Vanwege de speculaties die waren ontstaan dat Feyenoord deze spelers met het geld van geldschieters binnen had weten te halen, komt de club met een officieel statement. “Feyenoord hecht er aan mede te delen dat deze verhalen over een geldschieter klinkklare onzin zijn. De transfers worden gefinancierd uit de middelen die de recent geïnitieerde Talent Pool en de uitgifte van certificaten van aandelen hebben opgeleverd,” zo wordt beweerd in de verklaring.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Ze hebben dat geld uit de recent opgezette talenten-pool en door uitgifte van aandelen of iets dergelijks. Die talenten-pool houdt in dat investeerders iets van 6 miljoen inleggen en 25% van de transfersom bij verkoop van die talenten krijgen.
Lijkt me inderdaad een geloofwaardigere oplossing.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2199 stemmen
Van voetbalzone.nl
Vanwege de speculaties die waren ontstaan dat Feyenoord deze spelers met het geld van geldschieters binnen had weten te halen, komt de club met een officieel statement. “Feyenoord hecht er aan mede te delen dat deze verhalen over een geldschieter klinkklare onzin zijn. De transfers worden gefinancierd uit de middelen die de recent geïnitieerde Talent Pool en de uitgifte van certificaten van aandelen hebben opgeleverd,” zo wordt beweerd in de verklaring.
Zoveel zal dat ook niet zijn. En nu komt El Ahmadi er ook nog bij?
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2199 stemmen
Hofs en El Ahmadi ontlopen elkaar niet zoveel. Als ik Feyenoord was zou ik Hofs lekker houden
happie
-
- 6262 berichten
- 426 stemmen
Bayern wint de UEFA Cup. 
Dat zal wel van ze verwacht worden dit seizoen, als vaste CL kandidaat normaliter. En het kampioenschap natuurlijk. Voorlopig zijn slagvaardiger als de rest van de duitse clubs.
happie
-
- 6262 berichten
- 426 stemmen
Denk ook dat we een stuk sterker Feyenoord gaan zien volgend jaar. Als ze Buijs, Huysegems en Charisteas nou ook nog laten gaan dan zie ik er nog meer potentie in.
Zelf zou ik het als volgt invullen:
.................Timmer
Lucius Vlaar Hofland De Cler (Greene op de bank)
Bruins Hofs Bronckhorst Drenthe (De Guzman op de bank)
.............Castelen Makaay (Slory op de bank)
Wat zou trouwens Adriaanse denken na al dit transfer geweld?
Dan zou ik de DeGuzman voor Bruins er in zetten. Lucius op de plek van Kabouter Hofs en dan Greene rechtsback.
happie
-
- 6262 berichten
- 426 stemmen
Nog snel wat mooie dingen opgevangen op internet.
-- Kampioen worden en toch ontslagen: Capello.
-- Feyenoord is ook bezig met Koevermans en Smolarek
-- Ajax denkt aan de Ridder.
-- Ajax en PSV zijn in verregaande onderhandeling over Perez, dat moet worden Beerens +1,5 miljoen.
En op de teletekst stond: De naar Chelsea vertrokken verdediger van PSV Alex speelde de hele wedstrijd mee. Is hij nou wel of niet naar Chelsea?
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Alessandro Petacchi voorlopig geschorst door Milram.
De Italiaanse spurtbom Alessandro Petacchi is door zijn team Milram voorlopig geschorst na zijn positieve dopingcontrole tijdens de voorbije Giro. Dat maakte een woordvoerder van de ploeg bekend. "Het gaat niet om een officiële schorsing, maar de ethische code (van de ProTour) voorziet in dergelijke gevallen in een automatische schorsing", klinkt het. "We hopen dat Alessandro maandag buiten vervolging wordt gesteld zodat hij kan deelnemen aan de Ronde van Frankrijk.
Petacchi werd tijdens de Giro na de elfde rit, één van de vijf die hij won, betrapt op salbutamol. De 33-jarige Italiaan mag dit product op voorschrift gebruiken om zijn astma te bestrijden, maar bij de controle zou een abnormale en te hoge dosis teruggevonden zijn. Maandag moet Petacchi zich verantwoorden bij de antidopingprocureur van het Italiaans Olympisch Comité (Coni). Hij riskeert een schorsing van twee jaar. (belga/hln)
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2199 stemmen
Nog snel wat mooie dingen opgevangen op internet.
-- Kampioen worden en toch ontslagen: Capello.
-- Feyenoord is ook bezig met Koevermans en Smolarek
-- Ajax denkt aan de Ridder.
-- Ajax en PSV zijn in verregaande onderhandeling over Perez, dat moet worden Beerens +1,5 miljoen.
En op de teletekst stond: De naar Chelsea vertrokken verdediger van PSV Alex speelde de hele wedstrijd mee. Is hij nou wel of niet naar Chelsea?
Volgens mij heb je teveel op voetbalprimeur.nl gekeken. Als er 1 site onbetrouwbaar is is het die wel 
Maar dat van Perez en Beerens heb ik ook op andere sites gelezen. Ajax zoekt namelijk nog een rechtsbuiten mocht de Mul alsnog vertrekken. Dan kan Beerens op die plek
gideonvdb
-
- 1795 berichten
- 0 stemmen
Volgens mij heb je teveel op voetbalprimeur.nl gekeken. Als er 1 site onbetrouwbaar is is het die wel 
Maar dat van Perez en Beerens heb ik ook op andere sites gelezen. Ajax zoekt namelijk nog een rechtsbuiten mocht de Mul alsnog vertrekken. Dan kan Beerens op die plek
happie
-
- 6262 berichten
- 426 stemmen
Nee Voetbalzone dit keer. Daar stond Koevermans en Smolarek op. Dat van Smolarek geloof ik wel. En Capello zal ook wel ontslagen worden.
En de rest stond op Ajaxfanz.nl (idd redelijk onbetrouwbaar). Maar goed Beerens zou wel een goeie wezen voor ajax.
happie
-
- 6262 berichten
- 426 stemmen
Heerenveen houd er wel rekening mee. Ze hebben een deense spits op het oog, waar van ik de naam ff niet weet en eventueel Samaras willen ze terughalen.
Alleen de meeste ploegen die Alves willen hebben schrikken van de vraagprijs. Lokomotive Moskou bood 15 miljoen en dat was te weinig. Wellicht dat Benfica hem wil hebben.
gideonvdb
-
- 1795 berichten
- 0 stemmen
en farfan weet iemand daar ook nog wat van?
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2199 stemmen
De Ridder is toch eerst ook totaal mislukt. Zal stom zijn van Ajax om hem weer terug te halen
Beerens lijkt me wel beter voor Ajax. Is pas 19 heeft veel snelheid en talent
happie
-
- 6262 berichten
- 426 stemmen
en farfan weet iemand daar ook nog wat van?
Die blijft nog voorlopig. En ik geloof dat PSV ervan uitgaat, want ze hebben hem meegeteld in het aantal spitsen. Zodat ze Beerens willen verkopen.
gideonvdb
-
- 1795 berichten
- 0 stemmen
als het met de ridder gaat als met ronald de boer wat jaartjes geleden is ie van harte welkom.
happie
-
- 6262 berichten
- 426 stemmen
De Ridder is toch eerst ook totaal mislukt. Zal stom zijn van Ajax om hem weer terug te halen
Beerens lijkt me wel beter voor Ajax. Is pas 19 heeft veel snelheid en talent
Ja inderdaad flink mislukt. Alhoewel ik hem beter vind rechts op het middenveld dan rechtsbuiten, zoals op het EK.
Beerens is inderdaad een groot talent. Snap niet dat PSV hem weg wil doen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Moet Ajax 1,5 miljoen bijleggen of PSV? Want dat gaat PSV never nooit doen aangezien hun bod zonder Beerens zelfs al onder het miljoen lag.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Vond Beerens eigenlijk altijd weinig speciaal, tot de thuiswedstrijd van NEC tegen PSV. Maar of hij constant kan presteren op hoog niveau ... ?
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Ja als Ajax 1,5 miljoen bij moet leggen zouden ze wel gek zijn. Stelt echt niet veel voor die Beerens.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Volgens de geruchten was het Perez + 1.5 miljoen in ruil voor Beerens. Lijkt me stug dat het gebeuren gaat.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Als je in eerste instantie al niet boven het miljoen biedt hoe zou PSV dan nu ineens Beerens en anderhalf miljoen gaan bieden. Erg vaag bericht.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2199 stemmen
Aangezien Sneijder waarschijnlijk toch blijft mag Perez weg.
Dan gaat het zo uit zien
Stekelenburg Heitinga Stam Vermaelen Emanuelson Gabri Davids Sneijder Beerens Huntelaar Babel
Verandert weinig bij Ajax denk ik
Bank o.a.
Schilder
Vertonghen
Delorge
Mitea
Bakircioglu
kos
-
- 46809 berichten
- 8937 stemmen
Beerens is echt nog lang niet klaar voor het Ajax-niveau.
En voor ons is ie goed dus afblijven
.
kos
-
- 46809 berichten
- 8937 stemmen
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Van Geel zegt dat hij blijft, Sneijder denkt daar wel anders over. 
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
Henman verliest, ik dacht dat hij nog kon winnen 
happie
-
- 6262 berichten
- 426 stemmen
Moet Ajax 1,5 miljoen bijleggen of PSV? Want dat gaat PSV never nooit doen aangezien hun bod zonder Beerens zelfs al onder het miljoen lag.
Er staat toch zeker beerens + 1,5 miljoen voor Perez.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.