• 17.202 nieuwsartikelen
  • 182.184 films
  • 12.561 series
  • 34.737 seizoenen
  • 655.676 acteurs
  • 200.386 gebruikers
  • 9.461.337 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

happie

• 6262 berichten
  • 426 stemmen

Spartaan1986 schreef:

Aangezien Sneijder waarschijnlijk toch blijft mag Perez weg.

Dan gaat het zo uit zien

Stekelenburg Heitinga Stam Vermaelen Emanuelson Gabri Davids Sneijder Beerens Huntelaar Babel

Verandert weinig bij Ajax denk ik

Bank o.a.

Schilder

Vertonghen

Delorge

Mitea

Bakircioglu

Denk dat Bakircioglu wel in de basis staat voor Beerens, die heeft wel wat meer rendement dacht ik zo.

happie

• 6262 berichten
  • 426 stemmen

kos schreef:

Beerens is echt nog lang niet klaar voor het Ajax-niveau.

En voor ons is ie goed dus afblijven .

Misschien verhuurd ajax hem ook wel aan Nec. Of juist niet: Vitesse bijvoorbeeld

happie

• 6262 berichten
  • 426 stemmen

Feyenoord is nu Bayern maar dan in het klein.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

DieGo schreef:

Van voetbalzone.nl

Vanwege de speculaties die waren ontstaan dat Feyenoord deze spelers met het geld van geldschieters binnen had weten te halen, komt de club met een officieel statement. “Feyenoord hecht er aan mede te delen dat deze verhalen over een geldschieter klinkklare onzin zijn. De transfers worden gefinancierd uit de middelen die de recent geïnitieerde Talent Pool en de uitgifte van certificaten van aandelen hebben opgeleverd,” zo wordt beweerd in de veklaring.

Kortom, Feyenoord geeft weer geld uit dat er eigenlijk niet is. Die Talent Pool betekent dat ze straks een groot deel van transfersommen voor die spelers meteen weer in moeten leveren. Krijg je dus de situatie als met Kuit en Kalou, dat ze er niks aan over houden.

Als Ajax Sneijder verkoopt hebben ze geld zat voor een opvolger, is toch een verschil.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Aan geld geen gebrek nee maar er komt wel meer bij kijken. Het moet sportief ook aantrekkelijk zijn. Ik zie iemand van Sneijder's kaliber niet voor Ajax kiezen. Dan moet hij wel uit de Nederlandse jeugd komen want echt waardige opvolgers hebben we hier niet rondlopen. En welke buitenlandse voetballer die zich kan meteen met de capaciteiten van Sneijder kiest er nou voor Ajax?! Ik denk geen..

kos

• 46809 berichten
  • 8937 stemmen

De waarde van de talenten wordt door deze spelers een stuk hoger dus niks aan de hand.

En er is natuurlijk nooit een gelijkwaardige opvolger voor Sneijder te kopen.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2199 stemmen

happie schreef:

(quote)

Denk dat Bakircioglu wel in de basis staat voor Beerens, die heeft wel wat meer rendement dacht ik zo.

Oneens

Maar Beerens is er nog niet dus de discussie slaat nog nergens op

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2199 stemmen

kos schreef:

(quote)
Yeah right.

Je hoopt dat ie weg gaat maar je denkt misschien anders

Zal mooi zijn voor de NL competitie als ie zou blijven

kos

• 46809 berichten
  • 8937 stemmen

Ik kan niet geloven dat ie nog een jaatrtje zn tijd hier zou gaan verdoen, lijkt me niet best voor zijn motivatie. En het kan niet anders dan dat er nog wel grote clubs gaan komen.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2199 stemmen

Verdoen?

Die gozer is net 23. Wat maakt het nou als ie nog een jaartje blijft. Hij heeft minstens nog 11 jaar te gaan als profvoetballer. Hij kan alleen maar beter worden komend seizoen

happie

• 6262 berichten
  • 426 stemmen

Spartaan1986 schreef:

(quote)

Oneens

Maar Beerens is er nog niet dus de discussie slaat nog nergens op

Nog niet. Maar geruchten zijn ook goed om een discussie over te houden.

En we hebben al eens een discussie gehad over de Mul/Bakircioglu.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2199 stemmen

Ben wel benieuwd of beide partijen er positief tegenover staan tegen een ruil Perez en Beerens

happie

• 6262 berichten
  • 426 stemmen

Ik weet niet of PSV dat doet. En Beerens en 1.5 miljoen is best veel.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2199 stemmen

Mwah Perez vind ik toch wel een klassespeler. Bij Ajax zijn ze er blijkbaar zeker van dat Sneijder blijft anders willen ze Perez niet zo gauw kwijt

happie

• 6262 berichten
  • 426 stemmen

Ja als Sneijder blijft is het wel terecht dat ze hem wegdoen. Anders speelt hij toch weer weinig. En dat kun je hem neit aandoen

kos

• 46809 berichten
  • 8937 stemmen

Spartaan1986 schreef:

Verdoen?

Die gozer is net 23. Wat maakt het nou als ie nog een jaartje blijft. Hij heeft minstens nog 11 jaar te gaan als profvoetballer. Hij kan alleen maar beter worden komend seizoen

Nee, hij staat in Nederland volkomen stil in zijn ontwikkeling, hij kan hier niks meer bijleren. Alleen mentaal en daarvoor moet hij naar de toplanden.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2199 stemmen

Niet mee eens

Hij is nog niet aan de top in Nederland. Als clubs als Aston Villa en Tottenham komen heeft het weinig zin om te vertrekken. Tenzij Valencia alsnog komt maar die kans is klein

kos

• 46809 berichten
  • 8937 stemmen

Spartaan1986 schreef:

Niet mee eens

Hij is nog niet aan de top in Nederland.

. Wie is er in vredesnaam een betere middenvelder in NL dan Sneijder?

DieGo

• 5808 berichten
  • 2415 stemmen

Sjaak Polak!

Ben het wel eens met Kos, wordt tijd dat Sneijder in een betere competitie komt te spelen. Dan mag ie laten zien nog steeds in staat te zijn tot 18 goals.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2199 stemmen

kos schreef:

(quote)

Het gaat niet zozeer erom dat iemand beter is maar het gaat mij er meer om dat ie nog dingen kan bij leren. De NL competitie wordt alleen maar beter komend jaar zeker nu spelers als Makaay en van Bronckhorst terugkomen. Als zelfs clubs als NAC nu toch een spits van Dortmund , Groningen een internationaal van Zweden, Vitesse een Israelische Internationaal en Sparta een Zwitsers international kunnen kopen geeft toch aan dat de NL competitie weer aan de beterende hand is

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2199 stemmen

DieGo schreef:

Sjaak Polak!

Niet spotten met onze Sjaak

Alastor

• 2634 berichten
  • 3018 stemmen

Spelers als Sneijder en Alex hebben niets te zoeken in de Nederlandse competitie. Die moeten zo snel mogelijk naar de Engelse, Spaanse, Italiaanse of Duitse competitie.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2274 stemmen

kos schreef:

Nee, hij staat in Nederland volkomen stil in zijn ontwikkeling, hij kan hier niks meer bijleren. Alleen mentaal en daarvoor moet hij naar de toplanden.

Maar dan wel naar een club waar hij aan spelen toekomt.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2274 stemmen

Alastor schreef:

Spelers als Sneijder en Alex hebben niets te zoeken in de Nederlandse competitie. Die moeten zo snel mogelijk naar de Engelse, Spaanse, Italiaanse of Duitse competitie.

happie

• 6262 berichten
  • 426 stemmen

Ik weet wel een betere speler: onze held SJAAK POLAK

happie

• 6262 berichten
  • 426 stemmen

Alastor schreef:

Geen Italiaanse. Dat is een gare K competitie

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

(quote)

Ik wist niet eens dat Sneijder goed was... Beetje een puber die te snel rood haalt IMO. Zonder Davids was hij nog steeds een belofte die niet uit de verf kwam, maar de beste middnenvelder van NL? Dan staan we er wel heel slecht voor. Heeft volgens mij nog nooit een echt belangrijke wedstrijd beslist . Volledig overschat. Zie hem in het buitenland dan ook mislukkken.

kos

• 46809 berichten
  • 8937 stemmen

Sorry, maar ik kan niet anders dan concluderen dat je gewoon geen verstand van voetbal hebt.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Moet wel zeggen dat ik vorig jaar weining voetbal heb gekeken (Talpa) maar wat ik daarvoor van hem gezien heb en in het Nederlands elftal vond ik nu niet echt bijzonder.

We zullen zien.... voorlopig heb ik ook niet het idee dat de echte topclubs voor hem in de rij staan.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Frank Vandenbroucke gedwongen opgenomen in psychiatrie

Wielrenner Frank Vandenbroucke is vorig weekend na een nieuwe inzinking opgenomen in het psychiatrisch centrum Heilig Hart in Ieper. Dat meldt Het Laatste Nieuws vandaag.

Vandenbroucke was weer bij zijn ouders in Ploegsteert na zijn zelfmoordpoging van begin juni, toen hij in zijn woonplaats bij Milaan een overdosis geneesmiddelen innam.

De renner bood zich dit weekend aan de zijde van zijn vader vrijwillig aan in het Ieperse centrum. Eenmaal in de instelling wilde hij op zijn beslissing terugkomen. De 32-jarige renner uitte daarbij bedreigingen. Er was een tussenkomst nodig van de politie, die het parket inlichtte.

De renner werd gedwongen opgenomen omdat hij een gevaar voor zichzelf en voor zijn omgeving vormde. De vrederechter beslist vandaag of de collocatie wordt verlengd. (belga/hln)

(afbeelding)

Aanvankelijk ging Vandenbroucke vrijwillig het centrum in, maar daar bedacht hij zich en uitte hij bedreigingen zodat de politie eraan te pas moest komen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.