• 17.199 nieuwsartikelen
  • 182.182 films
  • 12.561 series
  • 34.737 seizoenen
  • 655.676 acteurs
  • 200.385 gebruikers
  • 9.461.242 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

happie

• 6262 berichten
  • 426 stemmen

Reinbo schreef:

Moet wel zeggen dat ik vorig jaar weining voetbal heb gekeken (Talpa) maar wat ik daarvoor van hem gezien heb en in het Nederlands elftal vond ik nu niet echt bijzonder.

We zullen zien.... voorlopig heb ik ook niet het idee dat de echte topclubs voor hem in de rij staan.

Niemand voetbalde bijzonder onder van Basten. Dan heb je ook geen kranten gelezen zeker. Daar stond ook genoeg lofuitingen naar Sneijder toe in.

kos

• 46809 berichten
  • 8937 stemmen

Bovendien had hij Sneijder voor de verdediging gezet. .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Reinbo schreef:

Ik wist niet eens dat Sneijder goed was... Beetje een puber die te snel rood haalt IMO. Zonder Davids was hij nog steeds een belofte die niet uit de verf kwam, maar de beste middnenvelder van NL? Dan staan we er wel heel slecht voor. Heeft volgens mij nog nooit een echt belangrijke wedstrijd beslist . Volledig overschat. Zie hem in het buitenland dan ook mislukkken.

Wel heel erg zwart-wit. Komt zeker omdat het een ajacied is? Come on!

happie

• 6262 berichten
  • 426 stemmen

Sneijder moet gewoon achter de spitsen spelen in het Nederlands elftal. Met een controlerende middenvelder achter. Of twee. Zo iemand als De Zeeuw of Schaars. Of het liefst gewoon Davids tot en met het volgende EK.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Marco van Basten moet gewoon weg. Mijn schoonmoeder zet nog een beter Nederlands elftal neer dan hem.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2199 stemmen

Zegt genoeg dat spelers als de Zeeuw en Landzaat opgeroepen worden

Denneboom en vd Bergh waren nog erger

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Marco van Basten moet gewoon weg. Mijn schoonmoeder zet nog een beter Nederlands elftal neer dan hem.

Wat heeft iedereen toch tegen van Basten. Hij doet het IMO hartstikke goed. Hij heeft afgerekend met die hele over het paard getilde arrogante generatie. Heeft met jonge talenten het WK gehaald, (Verlies tegen Portugal doet NL wel vaker). Geeft veel spelers de kans zonder daarmee punten te verspelen. En we zijn nog prima in de race om het EK.

Ik vind het juist goed dat hij zich niet/nauwelijks laat leiden door status en gewoon eigenzinnig zijn weg volgt. "t is misschien geen Hiddink, maar wel een verademing na Van Gaal en Advocaat.

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Naomi Watts schreef:

Nou dat weet ik niet zeker

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Wat heeft iedereen toch tegen van Basten. Hij doet het IMO hartstikke goed.

Kom nou zeg, het spel van Oranje is werkelijk niet om aan te gluren... Als ik laf countervoetbal wil zien kijk ik wel naar België of zo...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Reinbo schreef:

Wat heeft iedereen toch tegen van Basten. Hij doet het IMO hartstikke goed.

Het is een hele prestatie om te winnen van Luxemburg en allerlei andere voetbaldwergen.

Hij heeft afgerekend met die hele over het paard getilde arrogante generatie. Heeft met jonge talenten het WK gehaald, (Verlies tegen Portugal doet NL wel vaker). Geeft veel spelers de kans zonder daarmee punten te verspelen. En we zijn nog prima in de race om het EK.

Hij zet de spelers niet op de juiste posities waardoor het rendement niet uit de kwaliteit van die spelers gehaald wordt. Welke over het paard getilde spelers? Makaay? Van Nistelrooy? etc. Allemaal het 'ideale schoonzoon' type. Denneboom mag de veters van hun nog niet eens strikken...

Van Basten stelt regels op en overtreedt ie zelf en hij heeft gebrek aan respect voor de spelers.

Om dan nog maar te zwijgen over dat van Basten aangaf dat het WK de voorbereiding was op het EK.

Ik vind het juist goed dat hij zich niet/nauwelijks laat leiden door status en gewoon eigenzinnig zijn weg volgt. "t is misschien geen Hiddink, maar wel een verademing na Van Gaal en Advocaat.

Leuk tegen Armenië, Andorra en de Farøer eilanden maar op een eindtoernooi redt je het dan gewoon niet. Bovendien snap i kde kritiek op Advocaat niet zo, hij heeft niet altijd slimme beslissingen gemaakt maar Advocaat wordt met de grond gelijk gemaakt maar Van Basten heeft alle krediet van de wereld.

Wouters

• 2665 berichten
  • 1837 stemmen

Spartaan1986 schreef:

Zegt genoeg dat spelers als de Zeeuw en Landzaat opgeroepen worden

Denneboom en vd Bergh waren nog erger

De Zeeuw is zeker een oranje speler in de dop. Misschien nu nog niet 100% oranjemateriaal maar hem meenemen is zeker niet slecht, heb hem met AZ wedstrijden zien spelen op europees niveau dat hij de hele ploeg op sleeptouw nam. Een volwassen speler en meerwaarde voor oranje, misschien nu nog niet, maar binnen een aantal jaar zeker wel.

Landzaat wordt zwaar overschat maar ja, het lievelingetjes van Van Basten he.

Van Basten moet nu maar eens gaan bouwen aan een vaste selectie met de juiste mensen op de juiste plek. Elke speler met 'potentie' heeft nu wel de kans gehad.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Kom nou zeg, het spel van Oranje is werkelijk niet om aan te gluren... Als ik laf countervoetbal wil zien kijk ik wel naar België of zo...

Ik zie liever resultaat dan schitterend voetbal, 80% balbezit en een WK zonder Nederlandselftal.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Naomi Watts schreef:

Bovendien snap i kde kritiek op Advocaat niet zo, hij heeft niet altijd slimme beslissingen gemaakt maar Advocaat wordt met de grond gelijk gemaakt maar Van Basten heeft alle krediet van de wereld.

Sinds Advocaat juichend van de vliegtuigtrap kwam omdat ie zevende werd in amerika kan ik hem niet meer serieus nemen. Verder is zijn houding in de pers natuurlijk beneden peil, om van de Robben wissel nog maar te zwijgen.

Over van Basten en Sneijder ben ik het geheel met je eens!

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Om dan nog maar te zwijgen over dat van Basten aangaf dat het WK de voorbereiding was op het EK.

Lijkt me een logisch statement. Hij is begonnen met het bouwen van een nieuw en verjongd Nederlands elftal. Dat we het WK haalde was al een bonus, pas bij het EK kan er van die nieuwe generatie iets verwacht worden, al denk ik dat ze nog 2 jaar later pas echt op stoom zullen zijn.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Lijkt me een logisch statement. Hij is begonnen met het bouwen van een nieuw en verjongd Nederlands elftal. Dat we het WK haalde was al een bonus, pas bij het EK kan er van die nieuwe generatie iets verwacht worden, al denk ik dat ze nog 2 jaar later pas echt op stoom zullen zijn.

Dat mag nooit het geval zijn. Je gaat gewoon met de meest sterke selectie naar een eindtoernooi. Vooral niet naar het grootste toernooi; het wereldkampioenschap. Hij heeft gewoon gefaald en op het EK (mocht Oranje het halen) dan gaat hij ook weer op zijn bek, hoop ik. En half Nederland hoopt mee.

Wouters

• 2665 berichten
  • 1837 stemmen

denk niet dat Oranje ooit een wereldtitel zal halen. Je hebt dan namelijk ook zaken nodig als Teamgeest en Mentaliteit, iets wat in het Nederlands elftal bijna altijd ontbreekt.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2199 stemmen

Wouters schreef:

(quote)

De Zeeuw is zeker een oranje speler in de dop. Misschien nu nog niet 100% oranjemateriaal maar hem meenemen is zeker niet slecht, heb hem met AZ wedstrijden zien spelen op europees niveau dat hij de hele ploeg op sleeptouw nam. Een volwassen speler en meerwaarde voor oranje, misschien nu nog niet, maar binnen een aantal jaar zeker wel.

Landzaat wordt zwaar overschat maar ja, het lievelingetjes van Van Basten he.

Van Basten moet nu maar eens gaan bouwen aan een vaste selectie met de juiste mensen op de juiste plek. Elke speler met 'potentie' heeft nu wel de kans gehad.

Als verdedigende middenvelder lijkt me Schaars of van Bronckhorst beter. Mooi dat je het wat betreft Landzaat met me eens bent. Schandalig dat een wisselspeler van Wigan Athletic in de basis staat van Nederland

Wouters

• 2665 berichten
  • 1837 stemmen

schaars is idd ook een goede optie, maar zijn toch 2 verschillende spelers. afhankelijk van de tegenstander zou ik 1 van de 2 opstellen. van Bronckhorst is niet iemand voor een centrale positie. Linksback, Linkshalf zijn betere opties.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2199 stemmen

Een fitte Schaars is denk ik beter dan een fitte de Zeeuw. Maar Schaars is helaas nogal blessuregevoelig de laatste tijd.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wouters schreef:

van Bronckhorst is niet iemand voor een centrale positie. Linksback, Linkshalf zijn betere opties.

Juist wel, dat is van Bronckhorst al van nature, hij was alleen linksback als het echt moest.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2274 stemmen

Reinbo schreef:

Ik wist niet eens dat Sneijder goed was... Beetje een puber die te snel rood haalt IMO. Zonder Davids was hij nog steeds een belofte die niet uit de verf kwam, maar de beste middnenvelder van NL? Dan staan we er wel heel slecht voor. Heeft volgens mij nog nooit een echt belangrijke wedstrijd beslist . Volledig overschat. Zie hem in het buitenland dan ook mislukkken.

Sneijder deed het al uitstekend toen Davids er nog geeneens was.

Reinbo schreef:

We zullen zien.... voorlopig heb ik ook niet het idee dat de echte topclubs voor hem in de rij staan.

Hoe kan jij dat nou in hemelsnaam weten?

Wouters

• 2665 berichten
  • 1837 stemmen

van bronckhorst begon zijn carriere als (links)buiten

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

De topclubs houden hem in de gaten hoor. En de transfermarkt is nog lang niet gesloten. Ik denk dat heel wat clubs wachten op inkomsten van verkoop van bepaalde spelers en dat ze dan wel toeslaan. Ajax geeft Sneijder niet bepaald weg natuurlijk.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Spartaan1986 schreef:

Een fitte Schaars is denk ik beter dan een fitte de Zeeuw. Maar Schaars is helaas nogal blessuregevoelig de laatste tijd.

Volgens mij heeft Davids toch wel bewezen in het half jaar dat ie terug is bij Ajax, dat ie zeker niet onder doet voor deze heren. Met zijn aanstekelijke geestdrift zou ik hem graag terug in de basis zien van het NL elftal.

kos

• 46809 berichten
  • 8937 stemmen

Schaars en de Zeeuw zijn sowieso voor geen meter te vergelijken.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2199 stemmen

Weet niet of het nuttig is om weer een oudje terug te halen

Misschien de jongere generatie maar eens een kans geven

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wouters schreef:

van bronckhorst begon zijn carriere als (links)buiten

Irrelevant. Gio is van nature een controlerende middenvelder, waar zijn voorkeur ook naar uitgaat.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2274 stemmen

Naomi Watts schreef:

Hij heeft gewoon gefaald en op het EK (mocht Oranje het halen) dan gaat hij ook weer op zijn bek, hoop ik. En half Nederland hoopt mee.

Nee, dat hoop ik dan weer niet. Ik heb liever dat Nederland het EK gewoon wint..

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2274 stemmen

Wouters schreef:

denk niet dat Oranje ooit een wereldtitel zal halen. Je hebt dan namelijk ook zaken nodig als Teamgeest en Mentaliteit, iets wat in het Nederlands elftal bijna altijd ontbreekt.

Niet onder Foppe de Haan.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Nee, dat hoop ik dan weer niet. Ik heb liever dat Nederland het EK gewoon wint..

Ik denk dat dat iets te ver gegrepen is. Met Van Basten als coach mogen ze nog blij zijn als ze de halve finale halen. Foppe zou het denk ik wel kunnen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.