- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1234 stemmen
De grootst mogelijke kogel is door de kerk. Henry vertrekt naar Barca. Contract is nog niet getekend, maar hij heeft het zelf al bevestigd.
Treurige dag voor alle Arsenal fans..
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Als Barcalona haar andere aanvallers behoudt dat wordt die aanval wel ziekelijk.. Messi, Henry, Eto'o en Ronaldinho maar k denk haast niet dat die 4 samen kunnen spelen. Ik verwacht dat Ronaldinho of Eto'o naar Milan vertrekt.
gideonvdb
-
- 1795 berichten
- 0 stemmen
dat gaat prima hoor.
messi rechts henry links eto'o in de spits met ronaldinho daar achter, idd erg ziekelijk!
gideonvdb
-
- 1795 berichten
- 0 stemmen
en dat karlovic geloof ik dat ie heet een paar jaartjes bij ajax komt rijpen.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Ter herinnering : Bij sportpools.net kun je nu je team voor Wimbledon invullen. De zwarte punten zijn uitgedeeld, het speelschema is bekend.
We hebben een podiumplaats te verdedigen
.
kos
-
- 46809 berichten
- 8937 stemmen
dat gaat prima hoor.
messi rechts henry links eto'o in de spits met ronaldinho daar achter, idd erg ziekelijk!
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Sorry maar die 4 mans-aanval gaat niet tegen een goed team denk ik. Te aanvallend, komen allemaal op een hoop en kunnen geen ballen afnemen.
gideonvdb
-
- 1795 berichten
- 0 stemmen
gewoon zes verdedigers erbij en alle ballen op hun.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Je denkt toch niet aan een cursus Coach Betaald Voetbal? Je hebt niet echt verstand van het spelletje als ik het zo lees... 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2274 stemmen
Ik denk dat Barcelona er beter aan doet Eto'o te behouden, dan Henry te contracteren, maar we zullen zien.
X. Hernandez
-
- 180 berichten
- 429 stemmen
Ik hoop dat Barcelona Eto'o behoud, en als ze van plan zijn om ze alle 4 op hetzelfde moment op te stellen zullen ze zeker moeten opletten dat ze de balans niet verstoren, maar voor zoals ik het bekijk lijkt het me niet onmogelijk:
zambrotta thuram puyol Sylvinho ( of iemand anders)
Marquez
Xavi Iniesta
Ronaldinho
Messi Henry
Eto'o
Waarbij Xavi en Iniesta minder zullen infiltreren en meer controlerend zullen spelen, Ronaldinho meer het spel zal kunnen verdelen en opnieuw meer in het spel betrokken zal zijn.
Natuurlijk lijkt dat op papier allemaal mooi maar of dat het in werkelijkheid zal werken is wel een andere vraag.
Vorige week beweerde Laporta nog met klem dan Ronaldinho en Eto'o zeker zullen blijven.. we zullen zien wat volgt.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Berlusconi heeft aangegeven de hoofdprijs voor 1 van de 2 te willen betalen..
gotti
-
- 14091 berichten
- 5945 stemmen
Ik zou dan voor Ronaldinho gaan. Een veel completere speler, die op vele posities uit de voeten kan.
X. Hernandez
-
- 180 berichten
- 429 stemmen
Hoofdprijs van Ronaldinho ligt contractueel op 100 milj. €
Hoofdprijs van Eto'o zou ik niet weten.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Aan de andere kant denk ik dat Barcelona Eto'o bespreekbaar zal vinden aangezien hij niet echt goed ligt in de groep. Ronaldinho lijkt me weer erg onbespreekbaar.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
zambrotta thuram puyol Sylvinho ( of iemand anders)
Marquez
Xavi Iniesta
Ronaldinho
Messi Henry
Eto'o
Jij speelt zonder keeper begrijp ik ?
X. Hernandez
-
- 180 berichten
- 429 stemmen
Jij speelt zonder keeper begrijp ik ?
ja meestal wel ...
haha zwaar in de (typ)fout gegaan had het vandaag al eens bedacht hoe ze het konden doen, was natuurlijk mijn bedoeling van een 3-4-3,
waarbij er zonder echte linksback wordt gespeeld en puyol naar die positie terugvalt ( of thuram).
bedankt voor de terechtwijzing
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
ja meestal wel ...
de keeper heeft hier nu toch geen belangrijke functie in het elftal als het gaat om het inpassen van henry in de ploeg... ( zijn positie is een zekerheid)
van muggenzifterij gesproken
Jij stelt 11 veldspelers op, ik niet
..
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik zou dan voor Ronaldinho gaan. Een veel completere speler, die op vele posities uit de voeten kan.
Dan vertrekt Kaka naar R. Madrid waarschijnlijk en Kaka is op dit moment beter vind ik.
X. Hernandez
-
- 180 berichten
- 429 stemmen
sorry gemist, heb mijn fout al herstelt, echt te rap ingegeven...
mijn fout
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Ter herinnering : Bij sportpools.net kun je nu je team voor Wimbledon invullen. De zwarte punten zijn uitgedeeld, het speelschema is bekend.
We hebben een podiumplaats te verdedigen
.
Present
.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
"Lastig om een man of the match uit te roepen."
Daar is alles wel mee gezegd.
En nu eens zien wat Van Basten kan.
606
-
- 23885 berichten
- 12357 stemmen
Jong Nederland Gefeliciteerd
het was een super wedstrijd
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Geweldige wedstrijd Babel, Drenthe, De ridder, Maduro, Bakkal wat een geweldenaars allemaal 
Trouwens als HTC Babel volgend seizoen weer linksbuiten opsteld dien ik een motie van wantrouwen in.. Babel bewijst maar weer is dat het geen links buiten is. En iedereen die vind dat Ajax Maduro moet dumpen, zijn die nou nog niet overtuigd?!
Drenthe is trouwens hilarisch tijdens zijn interview 
En wanneer Van Basten stopt moet De Haan Van Basten opvolgen, maar dat vond ik voor het EK ook al.
606
-
- 23885 berichten
- 12357 stemmen
En wanneer Van Basten stopt moet De Haan Van Basten opvolgen, maar dat vond ik voor het EK ook al.
dan laat van basten nu maar stoppen 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Een coach heeft het recht zijn klus af te maken dus hij mag nog zeker een jaar blijven zitten. 
606
-
- 23885 berichten
- 12357 stemmen
Een coach heeft het recht zijn klus af te maken dus hij mag nog zeker een jaar blijven zitten. 
ok dan is goed
maar ik weet voor de volle 100% wanneer foppe het overneemt dan volwassen nederland gaat winnen 
net zoals jong nederland vandaag een schitterende wedstrijd speelde en ik voor de 1ste keer echt genoot
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Ik had een fijn plekkie hoog in het stadion; Nederland speelde (op de eerste 10 minuten na rust na) fan-tas-tisch. Snel spel naar voren, een grootse De Ridder die z'n man helemaal dol draaide, een zeer sterke Bakkal (voor mij de MotM), maar eigenlijk was iedereen top. Vol op de aanval, met passie en 100% overtuiging en geldingsdrang, het blijkt maar weer eens dat dat veel belangrijker is dan het gemier van 442 of 433. Het typeert de kleinheid van Cruyff dat er geen positief woord uitkwam bij Na De Wedstrijden...
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Tja Cruyff moet dan ook wel een grote jongen zijn en toegeven dat Jong Oranje vandaag geweldig was en dat het grote Oranje zo al jaren niet meer heeft gespeeld. Hij vergeet voor het gemak ook maar even dat we nog nooit een jeugdtoernooi hadden gewonnen en dat Foppe nu twee EK's achter elkaar gewonnen heeft met twee totaal verschillende teams.
Als je dan nog geen respect kunt tonen en alleen maar over systemen wil ouwehoeren dan ben je gewoon de zendtijd niet waard. Beste Nederlandse voetballer ooit of niet, dit is een prestatie van formaat. en dat verdient respect.
For the record : Laat Foppe eerst die Olympische Spelen maar eens doen en laat San Marco met het Grote Oranje (althans wat daar voor door moet gaan) nog maar een keer flink op zijn bek gaan in Zwitserland en Oostenrijk, als hij dat überhaupt al haalt.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.