- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
eRCee
-
- 13453 berichten
- 1982 stemmen
Maar wat spelen de favorieten voor de tour verstoppertje zeg. Heb er nog geen 1 gezien waar ik volledig van overtuigd ben.
En toen ik dat een paar dagen geleden zei kreeg ik de wind van voren van je! 
Jammer dat ik het vandaag niet heb kunnen zien. Lekker voor de Rabo.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
De criticasters alhier vergeten dat Waterman nog steeds hartstikke jong is en het dus heel knap is wat hij allemaal laat zien. Sar is dertien jaar ouder... Je kunt ze pas echt vergelijken als Boy ook 36 is...
En wie mijn reactie overdreven noemde; zie het eens wat positiever in - het is tenslotte de dag van het positivisme vandaag - en noem het enthousiast! 
Tuurlijk is hij een groot keeperstalent en keept hij ook gewoon goed, maar dat hij de held van de avond was, dat gaat mij ook wat te ver.
Hij heeft zijn taken gewoon goed uitgevoerd en daarin kan hij natuurlijk nog veel verder groeien.
X. Hernandez
-
- 180 berichten
- 429 stemmen
Denk dat Waterman vooral al te klein is om echt een penaltykiller te zijn. Hij zat vaak genoeg in de goede hoek maar kwam vaak net dat beetje lengte (of sprongkracht, wat je wilt) te kort.
de lengte van de keeper heeft ook niet zoveel belang in penaltyreeksen.
Als de penalty perfect is getrapt kan zelf de grootste keeper er niet bij. Van Der Sar die wel een reus is, zat tijdens de halve finale WK 98, bijna telkens in de goeie hoek bij de Braziliaanse penaltys maar kon geen enkel stoppen omdat ze goed getrapt waren.
En gekende penaltykillers zijn nu ook niet bepaald reuzen: ( ricardo, buffon,...)
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1234 stemmen
AMSTERDAM - AZ-verdediger Tim de Cler vertrekt niet naar PSV maar naar Feyenoord, meldt het AD vrijdag. Hoeveel de Rotterdamse club voor de linksback betaalt is niet bekend gemaakt.
Technisch directeur Marcel Brands van AZ liet donderdagavond al weten dat AZ en Feyenoord een overeenkomst hadden over de transfersom. De zaakwaarnemer van De Cler verklaarde echter dat de onderhandelingen met PSV al zo ver gevorderd waren, dat het niet netjes zou zijn om met de stadionclub te gaan praten.
De Cler had bij de club uit Alkmaar nog een contract voor één jaar, maar weigerde die verbintenis te verlengen. De 28-jarige routinier mocht daardoor van de clubleiding vertrekken.
Kan Drenthe mooi op het middenveld gaan draven!
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Goede aankoop voor Feyenoord.
En dat zorgt er inderdaad ook voor dat Drenthe linkshalf kan spelen.
En PSV grijpt ook naast Perez, volgens het AD. Maar ook Feyenoord zou geen optie zijn, omdat Perz daar niet (meer) heen wil.
AMSTERDAM - De transfer van Kenneth Perez van Ajax naar PSV lijkt voorlopig van de baan. Er gaapt zo’n kloof tussen het bedrag dat de Amsterdammers voor de Deen vragen en de som die PSV bereid is te betalen, dat er gisteren een streep onder de onderhandelingen is gezet.
PatrickL
-
- 1586 berichten
- 2431 stemmen
AMSTERDAM - AZ-verdediger Tim de Cler vertrekt niet naar PSV maar naar Feyenoord, meldt het AD vrijdag. Hoeveel de Rotterdamse club voor de linksback betaalt is niet bekend gemaakt.
Technisch directeur Marcel Brands van AZ liet donderdagavond al weten dat AZ en Feyenoord een overeenkomst hadden over de transfersom. De zaakwaarnemer van De Cler verklaarde echter dat de onderhandelingen met PSV al zo ver gevorderd waren, dat het niet netjes zou zijn om met de stadionclub te gaan praten.
De Cler had bij de club uit Alkmaar nog een contract voor één jaar, maar weigerde die verbintenis te verlengen. De 28-jarige routinier mocht daardoor van de clubleiding vertrekken.
Kan Drenthe mooi op het middenveld gaan draven!

timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
En toen ik dat een paar dagen geleden zei kreeg ik de wind van voren van je! 
ben dan ook niet al te consequent 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Erg rare carriere move van De Cler. Hij had ook gewoon bij AZ basisspeler kunnen blijven en vind dit dus met alle respect voor Feyenoord absoluut geen verbetering. Speelt nu zelfs helemaal geen europees voetbal. Wat Perez betreft jammer dat die transfer niet doorgaat maar kan me niet aan de indruk onttrekken dat hij slachtoffer is geworden van de Ajax leiding en dan met name Van Geel die op deze manier zichzelf erg geliefd maakt bij de Ajax supporters.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2199 stemmen
Onbegrijpelijke zet. AZ is op dit moment een topclub in wording die elk jaar beter kunnen worden en Feyenoord is juist een club die weer helemaal opgebouwd moet worden. Ik las laatst in de VI een interview met de Cler waarin hij aangaf dat hij als hij weg zou gaan bij AZ alleen nog naar het buitenland zou willen. Maar nu lijkt het alsof hij juist weer een stap achteruit doet. Feyenoord is qua stadion en supportersaantallen natuurlijk nog steeds een topclub maar qua spel al dik 3 jaar niet meer. Daarnaast heeft de Cler ook een Ajax verleden en ik denk dat dit bij zowel een aantal Ajacieden als bij Feyenoorders minder prettig over komt. Ik had begrepen dat PSV hem ook wilde hebben maar daar kwam hij niet mee tot overeenstemming.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik geef Van Geel groot gelijk! PSV betaald nog geen rooie cent voor Perez, Ajax is wel gek als zij hem dan toch maar naar de concurrent notabene(!) laten gaan. Maar ik zei 2 weken terug al Perez gaat niet weg let maar op, iig zeker niet naar een Nederlandse club. En PSV zal met een miljoen of 3 op tafel moeten komen (dat nog weinig is) graag of niet!
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2274 stemmen
Iedereen spreekt dat Feyenoord weer helemaal steentje voor steentje opgebouwd moet worden, maar ik denk dat ze er binnen één seizoen zo weer kunnen zijn.
PatrickL
-
- 1586 berichten
- 2431 stemmen
Zo beroerd is de selectie van Feyenoord nu ook weer niet. Ze hebben gewoon een paar ervaren jongens als De Cler nodig en dan kunnen ze weer meedraaien met de top 5 lijkt me.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Ik geef Van Geel groot gelijk! PSV betaald nog geen rooie cent voor Perez, Ajax is wel gek als zij hem dan toch maar naar de concurrent notabene(!) laten gaan. Maar ik zei 2 weken terug al Perez gaat niet weg let maar op, iig zeker niet naar een Nederlandse club. En PSV zal met een miljoen of 3 op tafel moeten komen (dat nog weinig is) graag of niet!
Probleem is dat niemand weet hoe het nu precies zit. Ik heb ook al meedere keren gelezen dat PSV een bedrag dat hoger ligt dan het akkoord bedrag van Feyenoord heeft geboden en dat Ajax nee zegt. Ook heb ik gelezen dat ze 5 ton hebben geboden. Kortom mocht optie 1 waar zijn is Van Geel zielig bezig bij twee is zijn weigering volledig te begrijpen. Maar ik heb het idee dat Van Geel doorheeft dat hij hier veel goodwill mee kweekt en dat hij een spelletje speelt.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2199 stemmen
Iedereen spreekt dat Feyenoord weer helemaal steentje voor steentje opgebouwd moet worden, maar ik denk dat ze er binnen één seizoen zo weer kunnen zijn.
Denk niet dat dat zo makkelijk gaat
Zeker niet als jongens als Drenthe,Castelen en Buijs nog eens vertrekken want die kans is redelijk groot
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Probleem is dat niemand weet hoe het nu precies zit. Ik heb ook al meedere keren gelezen dat PSV een bedrag dat hoger ligt dan het akkoord bedrag van Feyenoord heeft geboden en dat Ajax nee zegt. Ook heb ik gelezen dat ze 5 ton hebben geboden. Kortom mocht optie 1 waar zijn is Van Geel zielig bezig bij twee is zijn weigering volledig te begrijpen. Maar ik heb het idee dat Van Geel doorheeft dat hij hier veel goodwill mee kweekt en dat hij een spelletje speelt.
AZ vraagt aan Ajax ook meer dan aan andere clubs. En tja ook bij optie 1 geef ik Van Geel niet helemaal ongelijk. Je bent toch wel gek om een speler als Perez naar een directe concurrent te laten gaan. Ajax moet Perez gewoon lekker houden of naar het buitenland laten gaan.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Ik geef Van Geel ook gelijk, helemaal als het waar is dat PSV maar 500.000 wilde geven (wat later nog wel wat verhoogd zou zijn).
Belachelijk bedrag, kom op zeg, een speler met een nog tweejarig contract en flink wat belangrijke doelpunten/assists.
Wat denkt PSV wel niet?
En dan ook nog naar de directe concurrent.
Tja, als PSV inderdaad niet meer heeft geboden dan 2 miljoen, dan is het toch eigen schuld en vraag ik me af hoe graag ze hem willen.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
En de Cler, tja..
Sportief is het geen vooruitgang nee, hij speelt niet eens Europees voetbal.
Maar hij is vast bang dat hij op de bank terecht komt, aangezien AZ Pocognoli heeft gehaald.
En bij Feyenoord zal hij die basisplek waarschijnlijk wel hebben.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2199 stemmen
Ja maar het ging mij er meer om dat hij zei in de VI dat ie alleen naar het buitenland zou gaan. Eigenlijk zag hij alleen in PSV een echte vooruitgang ten opzichte van AZ. Maar dan gaat ie toch een stap terug doen terwijl hij wel bij een subtopper/middenmoter in Engeland terecht zou kunnen. Beetje rare keuze blijf ik het vinden
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Wat denkt PSV wel niet?
En dan ook nog naar de directe concurrent.
Tja, als PSV inderdaad niet meer heeft geboden dan 2 miljoen, dan is het toch eigen schuld en vraag ik me af hoe graag ze hem willen.
2 miljoen vind ik anders enorm veel geld voor een man van 33 die misschien met pijn en moeite 5-10 wedstrijden in de basis heeft gestaan het laatste jaar. Ik hoop ook echt niet dat ze meer gaan bieden. Punt blijft wel dat als voor Feyenoord 2 miljoen genoeg zou zijn en bij PSV niet je geen poot meer hebt om op te staan als Ajax zijnde bij een eventuele arbitragezaak. Maar blijkbaar vinden jullie het doodnormaal dat je aan de ene persoon/vereniging meer vraagt voor iets dan aan de ander.
kos
-
- 46809 berichten
- 8937 stemmen
Van AZ naar Feyenoord is natuurlijk per definitie al een verbetering, uitstekende keuze lijkt me
.
happie
-
- 6262 berichten
- 426 stemmen
Mocht Feyenoord de aankopen krijgen die ze willen hebben, dan komt het aardig in de buurt.
Feyenoord heeft afgelopen seizoen als een van de weinige ploegen niet verloren van AZ,
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
2 miljoen vind ik anders enorm veel geld voor een man van 33 die misschien met pijn en moeite 5-10 wedstrijden in de basis heeft gestaan het laatste jaar. Ik hoop ook echt niet dat ze meer gaan bieden. Punt blijft wel dat als voor Feyenoord 2 miljoen genoeg zou zijn en bij PSV niet je geen poot meer hebt om op te staan als Ajax zijnde bij een eventuele arbitragezaak. Maar blijkbaar vinden jullie het doodnormaal dat je aan de ene persoon/vereniging meer vraagt voor iets dan aan de ander.
Ik heb niet gezegd dat ik dat doodnormaal vind.
Als dat inderdaad waar is en PSV net zoveel of meer geboden zou hebben als Feyenoord, dan is het niet netjes, als bij die prijs de vraagprijs ligt.
Maar ik heb niet het idee dat PSV ineens 2 miljoen heeft geboden, terwijl ze begonnen met 500.000.
En dat van De Cler is wat hypocriet van hem ja, eerst het ene zeggen en daarna het andere doen.
Maar hij is vast bang voor de concurrentie..
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Punt blijft wel dat als voor Feyenoord 2 miljoen genoeg zou zijn en bij PSV niet je geen poot meer hebt om op te staan als Ajax zijnde bij een eventuele arbitragezaak. Maar blijkbaar vinden jullie het doodnormaal dat je aan de ene persoon/vereniging meer vraagt voor iets dan aan de ander.
Zoals ik het uit de kranten begrijp bood PSV minder dan Feyenoord. Maar zelfs als dat niet zo was vind ik het gerechtvaardigd om van PSV meer te vragen. Het is een directe concurrent, Feyenoord momenteel niet.
En arbitragezaak? Perez heeft gewoon een contract, Ajax hoeft Perez helemaal niet te verkopen. Perez hoeft ook helemaal niet weg van Ajax, hij wil zelf zonodig weg, maar wil niet naar het buitenland en ook niet naar Feyenoord, tja, wie doet er hier nou eigenlijk moeilijk...
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
'Koeman in beeld bij Real Madrid'
Geschreven door Bart Kruyt op vrijdag, 22 juni om 16:20
Niet Fabio Capello of Bernd Schuster, maar mogelijk Ronald Koeman langs de lijn bij Real Madrid. Volgens Real-voorzitter Ramon Calderón is de oefenmeester van PSV één van de kandidaten om coach te worden bij de Koninklijke wanneer Capello vertrekt. Ook Arsene Wenger en Michael Laudrup worden genoemd door de preses.
Calderón maakte dit verrassende lijstje bekend tijdens een interview met het Spaanse AS. De voorzitter ontkent in dat vraaggesprek dat er al een akkoord is met Getafe-trainer Bernd Schuster. "Dat kunnen we niet maken, want Schuster heeft nog een lopend contract. Maar wanneer we een coach nodig hebben en hij is beschikbaar, dan kan ik me goed voorstellen dat Mijatovic (technisch directeur van Real Madrid, red.) hem overweegt."
De td, die volgens Marca evenals Capello op de schopstoel zou zitten, zou ook denken aan Koeman. "Mijatovic heeft al met me gesproken over kandidaten in het geval Capello niet blijft", zei Calderón. "Hij had het onder meer over Wenger, Koeman en Laudrup. Maar het is nog niet eens zeker of Capello wel vertrekt bij ons. Op maandag of dinsdag valt de beslissing."

De ene Real bestuurder is nog dommer dan de ander, een barcalona aanvoerder als coach van Madrid en dan ook nog niet eens toptrainer.
happie
-
- 6262 berichten
- 426 stemmen
Volgens mij heeft PSV niet meer geboden. Anders had ajax hem wel naar psv laten gaan.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Probleem is ook dat bedragen allemaal zijn gebasseerd op journalisten die toch iets in hun verslag moeten zetten.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
En arbitragezaak? Perez heeft gewoon een contract, Ajax hoeft Perez helemaal niet te verkopen. Perez hoeft ook helemaal niet weg van Ajax, hij wil zelf zonodig weg, maar wil niet naar het buitenland en ook niet naar Feyenoord, tja, wie doet er hier nou eigenlijk moeilijk...
Arbitragezaak komen er juist altijd om nog lopende contracten te ontbinden. Als Perez weg wil is dat zeker wel een mogelijkheid. Hij zal dan alleen net als al die andere voetballers die zo zijn weggekomen moeten aantonen dat hij of financieel danwel sportief vooruitgang boekt met een dergelijke overgang. (5 keer kampioen laatste 7 jaar en Champions League moet lukken
)
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Hij boekt natuurlijk totaal geen sportieve vooruitgang als hij naar PSV gaat. Bovendien betwijfel ik of hij daar een basisplaats zou hebben, zo graag wil PSV hem ook weer niet, anders hadden ze het geld wel op tafel gelegd. Perez overschat zichzelf nogal. Ik hoop dat hij weggaat, maar niet naar PSV.
Edit: Ik lees op vi.nl dat Ajax 1.8 miljoen vraagt, lijkt me toch vrij loyaal (eigenlijk te weinig), aangezien hij 3 miljoen heeft gekost.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1234 stemmen
Denk niet dat dat zo makkelijk gaat
Zeker niet als jongens als Drenthe,Castelen en Buijs nog eens vertrekken want die kans is redelijk groot
Drenthe zegt in VI datie nog lang niet weggaat. Contract 2011, nog lang niet uitgeleerd etc. Castelen zou jammer zijn, maar niet onoverkomelijk met komst van Slory en Buijs.. tja die heeft weinig bijgedragen vorig jaar, moeilijk over te oordelen.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Nogmaals!
Op 7 Juli gaat de Tour de France weer van start in London. Zoals elk jaar is er dus ook weer het spel AD Rondemaster. Om onze traditie in ere te houden heb ik dus ook weer een MovieMeter subleague aangemaakt, dus schrijft u allen in
.
Subleaguenaam: MovieMeter
Wachtwoord: fuentes (
).
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.