- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Wat is er gebeurd ?
Weinig sport gevolgd de laatste tijd ?
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Wat is de langste strafschoppenserie ooit? Dit moet namelijk wel in de buurt komen.
Echt nog nooit zoiets meegemaakt.
Van Jong Oranje wel lijkt me.
Vandaag waren het er 32.
Nederland-Nigera 2 jaar geleden waren 24 strafschoppen.
Servië wordt de tegenstander trouwens, die hebben met 2-0 van België gewonnen.
Toch wel jammer, zou leuk geweest zijn als we tegen België mochten in de finale.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1234 stemmen
Trouwens nog meer mensen die Waterman magertjes vonden tijdens de penaltyreeks?
Ja, zat hele tijd er zo half bij. Maar zijn Engelse collega (allebei wel een mooie zelf ingeschoten) zat er vaak nog minder bij. Denk dat hij twee keer in de goede hoek zat, waarvan hij er 1 uithield.
Wouters
-
- 2665 berichten
- 1837 stemmen
idd jammer dat Belgie niet door is, Servie met zijn irritante traagdoenerij en geetter lijkt me minder makkelijk te bespelen, Zie liever 2 teams die willen voetballen. Ik ben zeer benieuwd naar zaterdag iig.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1234 stemmen
Hoewel met 9 wisselspelers, bakten ze er maar weinig afgelopen zondag tegen Engeland. Ik weet niet hoe groot het kwaliteitsverschil is tussen de basis 11 en de rest, maar het lijkt me vreemd als dat zo gigantisch is.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Man, Servië was tegen Engeland de bovenliggende ploeg, ondanks het B-elftal.
Als iedereen nu gaat roepen dat we nu ook wel kampioen worden gaan we er genadeloos af tegen hen hoor. Ze staan niet voor niets in de finale, na winst op België, Italië (!) en Tsjechië.
Denk dat Nederland het nog heel zwaar gaat krijgen. Servië zal waarschijnlijk nog minder dan Engeland Oranje toestaan te voetballen, om van de counters nog maar te zwijgen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Servië maakt op mij de beste indruk tot nu toe. Erg degelijke ploeg en bovendien veel individuele klasse. Iedereen doet inderdaad wel erg makkelijk over aanstaande zaterdag (overigens ook over vandaag, men ging al uit van een finale Nederland - België). Wij zullen zaterdag het spel moeten maken. De vraag is of dat lukt, en als het lukt is het de vraag of wij de aantal keren dat de Serven er zeker gevaarlijk uit gaan komen verdedigend goed geconcentreerd spelen. Wat dat betreft heb ik weinig vertrouwen in Vlaar, sowieso een beperkte speler. Zie liever Kruiswijk samen met Donk centraal achterin. Belangrijk is ook of het Maduro lukt meer tempo in zijn spel leggen en vooruit durft denken en voetballen. Heb het tot nu toe te weinig van hem gezien.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1234 stemmen
Neej ben ik het echt niet met je eens. Servië heeft hooguit 3 kansen gehad. Was in de eerste helft zeker de mindere, en kwam er in de tweede helft mondjesmaat uit.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Neej ben ik het echt niet met je eens. Servië heeft hooguit 3 kansen gehad. Was in de eerste helft zeker de mindere, en kwam er in de tweede helft mondjesmaat uit.
Met jou ben ik het ook eens. Er is maar één manier om normaal tegen die Serven te spelen en dat is snel scoren. Anders is het een muur voor de goal en spelen ze op zijn Italiaans: antivoetbal.
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
BOY WATERMAN! Wat een Held! 
Hij heeft in die ene wedstrijd al zowat meer penalties gestopt dan Sar in zijn hele interlandcarrière! 
Jammer van de Belgen ... 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Wat is dit dan? 
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
De grootste held van gisterenavond was denk ik toch Rigters met zijn geweldige omhaal net voor tijd.
Zonder dat waren we niet eens tot de finale gekomen.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2199 stemmen
Drenthe vond ik tegenvallen gister. Maduro was ook belabberd. Verlaagde het tempo bij Oranje
Rigters was weer erg goed. Babel speelde ook een redelijk goede partij alleen een echte afmaker is het gewoon niet hoe graag mensen dat ook willen zien.
Die Beerens viel ook erg goed in. Onbegrijpelijk dat PSV die gozer zomaar laat gaan maar ja PSV en jeugdbeleid hé 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
BOY WATERMAN! Wat een Held! 
Hij heeft in die ene wedstrijd al zowat meer penalties gestopt dan Sar in zijn hele interlandcarrière! 
Jammer van de Belgen ... 
Wat overdreven, hij heeft er 2 gestopt en 1 op de lat van de 16 penalty's dat is niet zo'n hoog percentage hoor. En VD Sar pakt er de laatste jaren behoorlijk veel. Die is daarin als keeper echt gegroeid. Neemt niet weg dat Waterman een groottalent is, maar een penaltykiller is hij nog niet. Neem als voorbeeld die penalty die werd genomen door de Engelse keeper, die penalty werd niet 'gekeept' door waterman en dat moet hij nog verbeteren.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Was wel duidelijk waarom die niet werd gekeeped. Waterman verwachtte een stift of in ieder geval een bal door de midden. Zoals deze keeper
http://www.youtube.com/watch?v=J6LqnUlYgmw Volgens mij vandaar ook die lach erna van beide.
happie
-
- 6262 berichten
- 426 stemmen
Wat overdreven, hij heeft er 2 gestopt en 1 op de lat van de 16 penalty's dat is niet zo'n hoog percentage hoor. En VD Sar pakt er de laatste jaren behoorlijk veel. Die is daarin als keeper echt gegroeid. Neemt niet weg dat Waterman een groottalent is, maar een penaltykiller is hij nog niet. Neem als voorbeeld die penalty die werd genomen door de Engelse keeper, die penalty werd niet 'gekeept' door waterman en dat moet hij nog verbeteren.
Plus degene die hij tegenhield ging praktisch door eht midden.
In ieder geval was het een spannende pot gister. Ik vond de Ridder sterker voetballen als anders. Verder vond ik Pieters en Zuiverloon ook wel vrij goed. Rigters was niet de absolute uitblinker. Behoudens die goal kwam hij er gewoon niet aan te pas. Maar aan zijn werklust lag het daarentegen niet.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Beetje rare discussie. Waterman heeft het gisteren gewoon goed gedaan. Straalde ook echt wat uit, daar win je al een hoop mee. In de bekerfinale tegen Ajax daarentegen bakte hij er echter niks van. Even afwachten dus of hij echt een panaltykiller is, valt nu nog moeilijk te zeggen.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Denk dat Waterman vooral al te klein is om echt een penaltykiller te zijn. Hij zat vaak genoeg in de goede hoek maar kwam vaak net dat beetje lengte (of sprongkracht, wat je wilt) te kort.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
In de bekerfinale tegen Ajax keepte waterman ook niet maar Sinouh
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
In de bekerfinale tegen Ajax keepte waterman ook niet maar Sinouh
Maar dan nog. Op basis van één (of een klein aantal) penaltyreeks(en) is het vrij onzinnig om erover te discussiëren. Penaltykiller ben je niet, dat word je
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Allé, het gebeurt ook niet dikwijls dat de Nederlanders een penaltyreeks winnen. 
Toch maar kijken naar de finale. Al was het maar om die verdomde Serviërs op hun kl*ten te zien krijgen.
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
De criticasters alhier vergeten dat Waterman nog steeds hartstikke jong is en het dus heel knap is wat hij allemaal laat zien. Sar is dertien jaar ouder... Je kunt ze pas echt vergelijken als Boy ook 36 is...
En wie mijn reactie overdreven noemde; zie het eens wat positiever in - het is tenslotte de dag van het positivisme vandaag - en noem het enthousiast! 
happie
-
- 6262 berichten
- 426 stemmen
Beetje rare discussie. Waterman heeft het gisteren gewoon goed gedaan. Straalde ook echt wat uit, daar win je al een hoop mee. In de bekerfinale tegen Ajax daarentegen bakte hij er echter niks van. Even afwachten dus of hij echt een panaltykiller is, valt nu nog moeilijk te zeggen.
Ik zeg ook niet dat hij slecht was. Alleen die bij die penaltyreeks waren die gemiste penaltíes van Engeland gewoon belabberd.
happie
-
- 6262 berichten
- 426 stemmen
Allé, het gebeurt ook niet dikwijls dat de Nederlanders een penaltyreeks winnen. 
Toch maar kijken naar de finale. Al was het maar om die verdomde Serviërs op hun kl*ten te zien krijgen.
Het word wel een lastige pot. Dat is nou echt moeilijk voor Jong Oranje tegen van die stugge Tsjechen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Wat weer een knappe prestatie van Dekker. Nu Boogerd nog en Rabo heeft een fantastische ploeg klaarstaan voor de Tour.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Wat weer een knappe prestatie van Dekker. Nu Boogerd nog en Rabo heeft een fantastische ploeg klaarstaan voor de Tour.
Dekker wint vijfde rit in Zwitserland, Schleck leider af.
De Nederlander Thomas Dekker (Rabobank) heeft de vijfde etappe in de Ronde van Zwitserland (ProTour) gewonnen, een rit van Giubiasco naar Crans-Montana die oorspronkelijk 190,8 km bedroeg, maar door het slechte weer met 95 km werd ingekort. Dekker sprong weg kort voor de top van de slotklim en haalde het voor de Oostenrijker Gerrit Glomser (op zes seconden) en de Italiaan Gilberto Simoni (op negen seconden). De Rus Vladimir Efimkin (Caisse d'Epargne) neemt de leiding over van de Luxemburger Frank Schleck, die op een vijftal kilometer van de finish kraakte. (belga/hln)
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Dekker wint vijfde rit in Zwitserland, Schleck leider af
Ach en tsk, die gekke Belgen houden er 2 km van de streep mee op en ik ben vergeten het slot in het Nieuws te kijken, zonde! Knap van Dekker want ik had niet het gevoel dat-ie bij de besten van de groep hoorde...
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Heb je vaker niet bij Dekker omdat hij altijd achteraan rijdt. Maar wat spelen de favorieten voor de tour verstoppertje zeg. Heb er nog geen 1 gezien waar ik volledig van overtuigd ben.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.