- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Paar uitgerangeerde ex-topspelers erbij en de Feyenoordfans denken meteen dat ze kampioen gaan worden. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik zie hier niemand zeggen dat Feyenoord kampioen wordt. 
Uitgerangeerd? ex-top? I feel some jealousy in the air. 
Feyenoord mag gewoon weer mee gaan doen om de titel, lijkt me na de ontwikkelingen niet zo vreemd.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ik zie hier niemand zeggen dat Feyenoord kampioen wordt. 
Feyewie???...

timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Ik snap niet echt waar je je conclusie op baseerd. Juist verstandig zulke goede geroutineerde voetballers te contracteren die de jeugd veel beter gaan maken. Bovendien zijn het ook nog eens topspelers. Paniekvoetbal? grote risico's? Waar heb je het over?!
Hangen grotere risico's aan spelers te contracteren waar je niet weet wat je ervan kan verwachten.
Ze kopen nu 4 spelers die geen enkele restwaarde hebben. Misschien zelfs nog twee. Dat is kapitaalvernietiging dat wil je niet weten. Verder heeft Feyenoord op deze manier nog steeds zijn probleem niet opgelost ten opzichte van Ajax, PSV en AZ. Deze clubs hebben allemaal hun kapitaal op het veld staan. Verder zijn ze op dit moment afhankelijk van een tijdelijke sponsor(s). Tenminste dat neem ik aan want ik zou niet weten hoe ze anders aan het geld komen. Dit is wat mij betreft korte termijn denken terwijl ze nu juist enigzins op de goede weg waren door spelers als Slory en Bruins te kopen die Feyenoord nog iets op kunnen leveren in de toekomst. Maar dankzij deze zak met geld lijkt het erop dat ze zwichten voor de makkelijke weg en proberen snel en geforceerd te aansluiting te herpakken. Maar ja ik hoop echt serieus dat ik het verkeerd zie en dat Feyenoord erbovenop komt. Maar ik denk dat deze ommezwaai op lange termijn meer kapotmaakt dan dat het opbrengt.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ze kopen nu 4 spelers die geen enkele restwaarde hebben. Misschien zelfs nog twee. Dat is kapitaalvernietiging dat wil je niet weten. Verder heeft Feyenoord op deze manier nog steeds zijn probleem niet opgelost ten opzichte van Ajax, PSV en AZ. Deze clubs hebben allemaal hun kapitaal op het veld staan. Verder zijn ze op dit moment afhankelijk van een tijdelijke sponsor(s). Tenminste dat neem ik aan want ik zou niet weten hoe ze anders aan het geld komen. Dit is wat mij betreft korte termijn denken terwijl ze nu juist enigzins op de goede weg waren door spelers als Slory en Bruins te kopen die Feyenoord nog iets op kunnen leveren in de toekomst. Maar dankzij deze zak met geld lijkt het erop dat ze zwichten voor de makkelijke weg en proberen snel en geforceerd te aansluiting te herpakken. Maar ja ik hoop echt serieus dat ik het verkeerd zie en dat Feyenoord erbovenop komt. Maar ik denk dat deze ommezwaai op lange termijn meer kapotmaakt dan dat het opbrengt.
De Cler is zo oud nog niet, zelfde geldt voor Hofland en van Bronckhorst komt transfervrij over. Champions League halen en dan verdien je het met gemak terug. Om de jonge spelers goed te maken heb je ervaren krachten nodig, easy.
kos
-
- 46809 berichten
- 8937 stemmen
Idd, en als Makaay komt is het ook voor niks en die jongens boeten heel wat in qua salaris.
Mocht Makaay echt komen dat kunnen ze wat mij betreft wel meedoen om het kampioenschap hoor.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Zelfs met De Cler, Gio, Hofland, van Marwijk en eventueel Makaay geraken ze nog niet bij de eerste drie. Vergeet niet dat Feyenoord met deze aankopen misschien een wat beter basiselftal heeft maar in de breedte is het nog steeds waardeloos. Aanvallend al helemaal. Makaay ipv. Pi-Air, de ene baltovenaar voor de andere
.
kos
-
- 46809 berichten
- 8937 stemmen
Daarover verschillen wij dan van mening
.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
De aangetrokken routinieers vertegenwoordigen misschien geen restwaarde, maar dat wordt ruimschoots terug verdient op de meerwaarde die ze de talenten: Slory, Guzman, Drenthe, Vlaar & Bruins meegeven.
Bovendien: Feyenoord wordt Kampioen! 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Matthias Kessler positief dag voor Waalse Pijl.
De Duitse wielrenner Matthias Kessler is door zijn ploeg Astana voorlopig geschorst nadat hij positief heeft getest op testosteron tijdens een onaangekondigde dopingcontrole. Dat meldt het Zwitsers-Kazachse ProTourteam van de Belgische manager Walter Godefroot, die zelf in opspraak kwam in de dopingaffaire rond zijn vorige ploeg Telekom.
De 28-jarige Kessler testte op 24 april, een dag voor de Waalse Pijl, positief in Charleroi tijdens een onaangekondigde controle van de Internationale Wielerunie. Tot de resultaten van de analyse van het B-staal bekend zijn, mag Kessler niet meer in competitie uitkomen voor Astana. Binnen de vijf dagen zou er meer duidelijkheid moeten zijn over het lot van de wielrenner.
Kessler eindigde in die bewuste Waalse Pijl op de vierde plaats. Vorig jaar won hij de derde rit in de Tour de France. Als de Duitser daadwerkelijk geschorst zou worden, zal dat grote gevolgen hebben voor kopmannen Vinokourov en Klöden die met de Tour in aantocht hun luitenant-meesterknecht dreigen kwijt te spelen. "Dit resultaat is voor mij onverklaarbaar en ik zal onmiddellijk een tweede onderzoek aanvragen", liet Kessler zelf in een eerste reactie weten. (belga/hln)
Kessler won vorig jaar bij T-Mobile nog de rit op de Cauberg.
happie
-
- 6262 berichten
- 426 stemmen
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Zou jij het niet erg vinden als alle spelers met een buitenlandse achtergrond de vlag van die landen lieten zien? Wordt het dan niet 1 grote klerezooi en wordt Nederland dan niet nog meer het lachertje van Europa als het om integratie gaat?
Als je de vlag van een ander land laat zien terwijl je voor een land speelt dat niet verbonden is met die vlag vind ik het een teken van disrespect naar dat land toe. Als ze hun roots willen tonen prima maar doe dat niet in de finale van een Europees kampioenschap en hou dat lekker in de prive sfeer
De integratie maakt mij niet uit. Als zij lekker iets winnen en ze willen met hun vlaggetje zwaaien, dan heb ik daar geen problemen. Maar ze zullen ze het heus niet uit disrespect voor het land waarvoor ze uitkomen. Maar ik denk uiteindelijk dat iedereen zijn eigen mening hierover en dat moeten we dan ook maar van elkaar respecteren.
of niet?
happie
-
- 6262 berichten
- 426 stemmen
Komt het er dan zo uit te zien?
Timmer
Lucius,Vlaar,Hofland,De Cler,
De Guzman,van Bronckhorst, Drenthe
Slory,Makaay,Castelen
Moeten ze toch 3e mee kunnen worden
Ik mis Greene in jullie lijstje of is hij nog langer uitgeschakeld. In ieder geval heeft Feyenoord dan een licht luxeprobleem. En dan ook nog vriend Charisteas op de bank, alhoewel hij daar niet zo heel blij mee zou wezen.
happie
-
- 6262 berichten
- 426 stemmen
Ik denk dat Feyenoord wel vrij goed heeft ingekocht. De Cler was meestal goed bij AZ, Gio kon nog steeds meedraaien in de Primera Division, Mackaay scoorde er ook nog aardig wat. Hofland is wat in de schaduw beland bij Wolfsburg, dus ben zeker benieuwd wat hij gaat laten zien in de Nederlandse competitie.
Wat is Bayern lekker bezig trouwens. Spitsenkoppel met Klose en Toni. Ben benieuwd of dat gaat werken.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2274 stemmen
Dat zeiden ze vorig seizoen ook over AZ.
Maar bij AZ zat het er al een paar seizoenen aan te komen.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2274 stemmen
Wat is Bayern lekker bezig trouwens. Spitsenkoppel met Klose en Toni. Ben benieuwd of dat gaat werken.
Bayern wint de UEFA Cup. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Maar bij AZ zat het er al een paar seizoenen aan te komen.
Het gaat nu toch om de stelling dat je niet me kan doen om het kampioenschap omdat een groot deel van je basisteam nieuw is?
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2274 stemmen
Ja daarom, AZ strijdt al meerdere seizoenen mee om de titel. Feyenoord komt net een rampzalig seizoen te boven. Maar zoals ik al eerder typte, in voetbal kan het tij zo keren. Zie bijv. Barcelona, vorig seizoen speelde het de sterren van de hemel, enkele maanden later liep het ineens stroef. Met Real Madrid juist andersom, ze begonnen het seizoen zeer matig, maar werden uiteindelijk wel kampioen.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ik zou toch echt geen enkele van die spelers bij Ajax willen zien. Hooguit De Cler, maar Emanuelson is beter, dus die hebben we niet nodig.
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2488 stemmen
In principe zijn het goede aankopen voor Feyenoord. Routine in de as. Met name Van Bronckhorst kan het middenveld met De Guzman, Drenthe, en of Hofs stabieler maken.
Makaay moet ik nog zien presteren bij een ploeg die 'dominant voetbal' ipv 'reageer voetbal' hanteert. Persoonlijk denk ik dat hij erg gaat tegenvallen. De rest van de aankopen maken het huidige Feyenoord (op papier) alleen maar sterker. Talenten worden aangevuld met routiniersin de as (muv De Cler).
DieGo
-
- 5808 berichten
- 2415 stemmen
Denk ook dat we een stuk sterker Feyenoord gaan zien volgend jaar. Als ze Buijs, Huysegems en Charisteas nou ook nog laten gaan dan zie ik er nog meer potentie in.
Zelf zou ik het als volgt invullen:
.................Timmer
Lucius Vlaar Hofland De Cler (Greene op de bank)
Bruins Hofs Bronckhorst Drenthe (De Guzman op de bank)
.............Castelen Makaay (Slory op de bank)
Wat zou trouwens Adriaanse denken na al dit transfer geweld?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wat zou trouwens Adriaanse denken na al dit transfer geweld?

Ben inmiddels al lang blij dat we Van Marwijk hebben.... heeft zich tenminste al eens bewezen op het hoogste nivo....
kos
-
- 46809 berichten
- 8937 stemmen
Ik zou toch echt geen enkele van die spelers bij Ajax willen zien. Hooguit De Cler, maar Emanuelson is beter, dus die hebben we niet nodig.
kos
-
- 46809 berichten
- 8937 stemmen
Feyenoord heeft zich ook al gemeld voor El Ahmadi
.
kos
-
- 46809 berichten
- 8937 stemmen
.................Timmer
kos
-
- 46809 berichten
- 8937 stemmen
ROTTERDAM - Vanmiddag presenteert Feyenoord Roy Makaay en Kevin Hofland als zijn nieuwe spelers.
Ad.nl
.
kappeuter (crew films)
-
- 74735 berichten
- 5987 stemmen
Waar haalt Feyenoord ineens die bak geld vandaan? Ik dacht dat het nog steeds een armlastige club is. Veteranen zijn wellicht niet de duurste aankopen, maar toch.
kos
-
- 46809 berichten
- 8937 stemmen
Meeste zijn transfervrij dus met salarissen enzo zal het misschien een miljoen of 10 kosten. Valt allemaal wel mee hoor.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
.................Timmer
Goede opstelling maar ik zou met een ruit op het middenveld spelen dan. V Bronckhorst met de punt naar achter, Drenthe links, Hofs of bruins rechts en De Guzman achter de spitsen. De Guzman op de bank zetten zou ik iig zeker niet doen. De Guzman is een groottalent en het is kapitaal vernietiging om hem op de bank te zetten, zelf zal hij dat ook niet pikken denk ik.
PatrickL
-
- 1586 berichten
- 2431 stemmen
Waar haalt Feyenoord ineens die bak geld vandaan? Ik dacht dat het nog steeds een armlastige club is. Veteranen zijn wellicht niet de duurste aankopen, maar toch.
Ze hebben dat geld uit de recent opgezette talenten-pool en door uitgifte van aandelen of iets dergelijks. Die talenten-pool houdt in dat investeerders iets van 6 miljoen inleggen en 25% van de transfersom bij verkoop van die talenten krijgen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Het mag dan een niet al te betrouwbare bron zijn het zou wel een hoop verklaren.
edit: Bron is trouwens voetbalprimeur
Investeerder maakt Feyenoord-aankopen mogelijk
EXCLUSIEF - Feyenoord heeft eindelijk de zo vurig gewenste investeerder gevonden. Een anonieme geldschieter heeft de club 50 miljoen euro beschikbaar gesteld, weet VoetbalPrimeur.nl uit betrouwbare bron.
De investeerder, die niet publiekelijk bekend wil worden maar wel een Feyenoord-hart bezit, wilde eerder een hoger bedrag beschikbaar stellen, maar wenste dan wel zeggenschap in het beleid. De Feyenoord-top wenste daar niet aan mee te werken, waarna de geldschieter besloot een lager bedrag beschikbaar te stellen.
De vijftig miljoen euro is bestemd om de selectie zo spoedig mogelijk weer op niveau te krijgen. De afgelopen dagen werd de ene na de andere aanwinst van naam gepresenteerd. Na het aantreden van coach Bert van Marwijk verbonden ook Tim de Cler, Giovanni van Bronckhorst en Kevin Hofland zich aan de Rotterdamse club.
Feyenoord is echter nog niet klaar. Het is druk bezig de selectie verder te versterken met Roy Makaay, Danny Koevermans en Steven Pienaar.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.