- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2199 stemmen
Maar je hebt er wel een uitgesproken mening over. Niet echt handig in dat geval.
Niet uitgesproken toch?
Vind het alleen op sportief vlak raar dat ie voor Feyenoord kiest terwijl hij al een jaar bij Scheringa loopt te mekkeren dat ie zonodig naar het buitenland moest.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1234 stemmen
En voeg bij van Bronckhorst nu ook daadwerkelijk Hofland. VI meldt dat de clubs er zo goed als uitzijn wat betreft de afkoopsom en dat Hofland op weg is om medisch gekeurd te worden.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2199 stemmen
De Cler,van Bronckhorst,Hofland,Makaay
Ze werden alle 4 genoemd en ze lijken alle 4 nog te komen ook. Ongelofelijk maar waar
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Als je maar geld hebt. Alleen wel triest dat je daarvoor eerst een trainer moet ontslaan want met dit team had Erwin Koeman ook wel wat meer gekund. Probleem is ook nog eens dat je de miljoenen voor deze spelers ook nog moet afschrijven want doorverkopen zit er echt niet meer in.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1234 stemmen
Ja maar Koeman had ze langste tijd gewoon gehad. Daarnaast betwijfel ik of zonder van Marwijk (trekt toch spelers aan) de spelers die nu hebben getekend ook echt zouden zijn gekomen.
PatrickL
-
- 1586 berichten
- 2431 stemmen
Meesterlijke transfers in ieder geval. Als Makaay er nog bij komt hebben we een uitstekend mix van ervaring en jeugd in elke linie.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Yep erg goede aankopen die Feyenoord ook hard nodig had. Wordt een leuk seizoen met voor het eerst sinds jaren eens een keer 4 kanshebbers op de titel.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ik begrijp de aankoop van Van Bronckhorst niet. Ze hebben met De Cler en Drenthe prima spelers voor de linkerkant. Eén van de 3 zal nu dus waarschijnlijk buiten de basis vallen. Dan kunnen ze hun geld beter besteden aan spelers voor op rechts, want daar hebben ze niks.
En waarom kunnen ze trouwens nu opeens wel allerlei spelers betalen? Ze boden ook al meer voor Perez dan PSV deed. Waar komt dat geld opeens vandaan?
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Externe sponsors die alleen willen investeren als Koeman er niet meer zit?? Van Bronckhorst zal hoe ik het heb begrepen centrale middenvelder worden dus drenthe kan even goed op linkshalf en de cler als linksback.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2199 stemmen
Komt het er dan zo uit te zien?
Timmer
Lucius,Vlaar,Hofland,De Cler,
De Guzman,van Bronckhorst, Drenthe
Slory,Makaay,Castelen
Moeten ze toch 3e mee kunnen worden
kos
-
- 46809 berichten
- 8937 stemmen
Ik denk:
Timmer
Lucius, Vlaar, Hofland, de Cler
De Guzman, Hofs, Drenthe
Slory, Makaay.
Kunnen ze ook wle 1ste of 2de mee worden
.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2199 stemmen
van Bronckhorst buiten de basis bij jou?
Ik denk dat PSV en Ajax toch betere selecties hebben. Maar we wachten het af
kos
-
- 46809 berichten
- 8937 stemmen
Hm.. van Bronckhorst moet er wel in natuurlijk
.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2274 stemmen
Ik las net op vi.nl dat Drenthe misschien naar Real Madrid gaat.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2199 stemmen
Ja en Buijs gaat naar Monchengladbach
kos
-
- 46809 berichten
- 8937 stemmen
Ik las net op vi.nl dat Drenthe misschien naar Real Madrid gaat.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Moet die absoluut nooit doen. Komt die echt niet aan spelen toe en is die ook gewoon niet goed genoeg voor. Drie goede wedstrijden spelen op een jongeren EK (Halve finale en finale was die niet goed) maakt je nog geen speler voor Real Madrid
kos
-
- 46809 berichten
- 8937 stemmen
Joh, dat is een roddel van As, net zoiets als de Engelse Daily Mirror, die lullen altijd maar raak.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Het mag dan een niet al te betrouwbare bron zijn het zou wel een hoop verklaren.
edit: Bron is trouwens voetbalprimeur
Investeerder maakt Feyenoord-aankopen mogelijk
EXCLUSIEF - Feyenoord heeft eindelijk de zo vurig gewenste investeerder gevonden. Een anonieme geldschieter heeft de club 50 miljoen euro beschikbaar gesteld, weet VoetbalPrimeur.nl uit betrouwbare bron.
De investeerder, die niet publiekelijk bekend wil worden maar wel een Feyenoord-hart bezit, wilde eerder een hoger bedrag beschikbaar stellen, maar wenste dan wel zeggenschap in het beleid. De Feyenoord-top wenste daar niet aan mee te werken, waarna de geldschieter besloot een lager bedrag beschikbaar te stellen.
De vijftig miljoen euro is bestemd om de selectie zo spoedig mogelijk weer op niveau te krijgen. De afgelopen dagen werd de ene na de andere aanwinst van naam gepresenteerd. Na het aantreden van coach Bert van Marwijk verbonden ook Tim de Cler, Giovanni van Bronckhorst en Kevin Hofland zich aan de Rotterdamse club.
Feyenoord is echter nog niet klaar. Het is druk bezig de selectie verder te versterken met Roy Makaay, Danny Koevermans en Steven Pienaar.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Feyenoord laat voor het eerst in tijden weer zien een goed aankoop beleid te hebben. De Cler, Gio en Hofland geven al een gigantische kwaliteitsimpuls. En dan nog te bedenken dat ze nog niet klaar zijn. Bosz heeft veel kritiek op zijn bord gekregen maar lijkt mij ook wel erg terecht als hij nu gewoon een flinke veer in zijn achterste gestoken krijgt. 
Feyenoord krijgt weer vorm. Ik denk dat dit ook een goede impuls geeft aan de seizoenskaart verkoop. Al hebben de 'echte' supporters hem allang aangevraagd natuurlijk.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Geef Bosz hier weinig krediet voor eerlijk gezegd. Ik vind het paniekvoetbal en korte termijn denken. Feyenoord neemt op het moment grote risico's voor mijn gevoel maar ik hoop voor ze dat het werkt.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2199 stemmen
Ik denk dat alleen Makaay er nog bij komt.
Feyenoord gaat dan wel weer mee doen bij de eerste 3 denk ik
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Geef Bosz hier weinig krediet voor eerlijk gezegd. Ik vind het paniekvoetbal en korte termijn denken. Feyenoord neemt op het moment grote risico's voor mijn gevoel maar ik hoop voor ze dat het werkt.
Ik snap niet echt waar je je conclusie op baseerd. Juist verstandig zulke goede geroutineerde voetballers te contracteren die de jeugd veel beter gaan maken. Bovendien zijn het ook nog eens topspelers. Paniekvoetbal? grote risico's? Waar heb je het over?!
Hangen grotere risico's aan spelers te contracteren waar je niet weet wat je ervan kan verwachten.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ze zullen er zeker op vooruit gaan, maar toch vind ik de selecties van Ajax, PSV en ook AZ nog altijd beter en breder. Bovendien zijn die teams al goed ingespeeld en Feyenoord moet opnieuw beginnen, dus voor de titel zie ik ze echt niet meedoen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat zeiden ze vorig seizoen ook over AZ.
kos
-
- 46809 berichten
- 8937 stemmen
Ajax en PSV verliezen toch ook sleutelspelers. Ik moet het eerst nog zien de eerste wedstrijden.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Same here. Is nu ook nog moeilijk te zeggen aangezien we de resultaten nog niet hebben gezien van de voorbereiding. Het kan ook voordelig werken dat Feyenoord aantreedt tegen FC Porto, Liverpool en Chelsea in de voorbereiding.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Nog een goede spits erbij en Feyenoord had volgend jaar geeneens een gek figuur geslagen in Europa. Toch jammer dat ze geeneens Intertoto (mogen) spelen.
gideonvdb
-
- 1795 berichten
- 0 stemmen
az 1ste
feyenoord 2de
ajax 3de
psv 4de
mijn voorspelling voor komend seizoen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.