- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Aan de andere kant levert het service & volley spel weer veel meer winners op wat over het algemeen leuker is dan een rally die door een fout wordt beslist. Ik heb in ieder geval een van de mooiste wedstrijd van het jaar gezien gister en vandaag. Deze was tussen een service volley speler en een man van de groundstrokes. Regelmatig korte rally's maar wel mooie ralleys
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2199 stemmen
Nee? Wat dan? Lekker voor Nederland laten spelen en alle spelers met buitenlandse achtergrond de vlag van het land van hun voorouders laten tonen?
Zeg het maar..
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
. Deze was tussen een service volley speler en een man van de groundstrokes. Regelmatig korte rally's maar wel mooie ralleys
Dat is inderdaad het mooiste, een clash van twee stijlen. Helaas zijn er nog maar een paar echt serve-volley'ers. Partijen met alleen maar lange rally's vind ik over het algemeen maar saai, daarom vind ik Wimbledon ook veel leuker dan Roland Garros.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2627 stemmen
Levert vaak wel het mooiste tennis op, vind ik. Serve&volley krijg je allemaal van die korte rally's.
Quido weet wat mooi tennis is. Ik kijk lekker Roland Garros, naar een slagenwisseling van 20 klappen die dan beeindigd wordt met een dropshot of een mooie winner. 
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Quido weet wat mooi tennis is. Ik kijk lekker Roland Garros, naar een slagenwisseling van 20 klappen die dan beeindigd wordt met een dropshot of een mooie winner. 
Tegen die tijd ben ik al in slaap gesukkeld. 
Meestal eindigen dat soort rally's trouwens met een fout. Geef mij maar een mooie volley. Terug met de snelle ballen! 
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Leuke discussie! Geeft mi maar weer eens aan dat het zo leuk is dat de Grand Slams op verschillende baansoorten worden gespeeld.
happie
-
- 6262 berichten
- 426 stemmen
Nee? Wat dan? Lekker voor Nederland laten spelen en alle spelers met buitenlandse achtergrond de vlag van het land van hun voorouders laten tonen?
Zeg het maar..
Ze hebben niet gezegd dat ze zich meer verbonden voelen met Suriname dan met Nederland. Het heeft ook allemaal te maken met dat ze gewoon trots zijn op waar ze vandaan komen en dat willen ze ook nog tonen door de vlag van hun roots te laten zien. Maar ze zullen heus wel inzien dat ze het toernooi als Nederlander hebben gewonnen.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2199 stemmen
Ze hebben niet gezegd dat ze zich meer verbonden voelen met Suriname dan met Nederland. Het heeft ook allemaal te maken met dat ze gewoon trots zijn op waar ze vandaan komen en dat willen ze ook nog tonen door de vlag van hun roots te laten zien. Maar ze zullen heus wel inzien dat ze het toernooi als Nederlander hebben gewonnen.
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Zou jij het niet erg vinden als alle spelers met een buitenlandse achtergrond de vlag van die landen lieten zien? Wordt het dan niet 1 grote klerezooi en wordt Nederland dan niet nog meer het lachertje van Europa als het om integratie gaat?
Als je de vlag van een ander land laat zien terwijl je voor een land speelt dat niet verbonden is met die vlag vind ik het een teken van disrespect naar dat land toe. Als ze hun roots willen tonen prima maar doe dat niet in de finale van een Europees kampioenschap en hou dat lekker in de prive sfeer
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1234 stemmen
Feyenoord heeft zijn derde grote slag op de transfermarkt geslagen en lijkt op weg naar nummer vier. Giovanni van Bronckhorst tekent woensdagmiddag, terwijl de komst van Roy Makaay steeds waarschijnlijk wordt.
Van Bronckhorst verlaat Barcelona transfervrij. De linksbenige international is akkoord met Feyenoord over een driejarig contract. Dinsdag onderging hij al met succes de medische keuring in het Erasmus Medisch Centrum. De 32-jarige Gio ontvangt woensdagmiddag zijn nieuwe shirt met rugnummer 8 en zal bij de Rotterdamse club volgens afspraak als middenvelder gaan voetballen.
Van Bronckhorst is na coach Bert van Marwijk en Tim de Cler de derde grote aanwinst van de laatste weken. Enkele maanden geleden had De Stadionclub al Andwelé Slory en Luigi Bruins vastgelegd.
Tevens lijkt het steeds waarschijnlijker dat Roy Makaay naar De Kuip komt. Zeker nu Miroslav Klose bij Bayern München heeft getekend én Van Bronckhorst zijn toekomst aan die van de Rotterdammers heeft verbonden. Feyenoord heeft onlangs al met de 32-jarige aanvaller gesproken.
Fantastisch nieuws!!
Wat een slagvaardigheid ineens, terwijl vorig jaar alles mislukte, zowel in het seizoen als ervoor op de transfermarkt.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2199 stemmen
Onbegrijpelijk
Hoe komen ze aan het geld. Zoveel zullen financiers er ook weer niet in stoppen
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1234 stemmen
Van Bronckhorst is transfervrij voor Feyenoord. Als ik me niet vergis (en ik heb dat geloof ik wat pagina's geleden gepost) had hij een 'Feyenoord-clausule'.
Maar ik had niet verwacht dat hij dit seizoen al zou overstappen. Denk dat we in onze handjes mogen knijpen dat hij het besluit nu heeft genomen.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2199 stemmen
Ja maar toch je moet als club natuurlijk ook het salaris van spelers als de Cler en van Bronckhorst betalen
Dat zal niet erg laag zijn
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1234 stemmen
Dat klopt, De Cler zal niet een monsterlijk salaris vragen hoor. Maar van Bronckhorst zal zowiezo in leveren. Het vorstelijke barca salaris van 1 speler is ongeveer de helft van het hele budget van Feyenoord..
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2199 stemmen
Ja daarom vind ik het raar dat ie nu al gaat . Het salaris is minder, je speelt lager niveau dan in Spanje en als van Bronckhorst nou al 35,36 was maar dat is ie niet.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1234 stemmen
De sportieve uitdaging, het clubhart, van Marwijk, ambitieuze clubplannen (?), 100 jarig bestaan..
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2199 stemmen
Sportieve uitdaging?
Ik denk niet dat Feyenoord in een jaar tijd al weer met de top mee draait na de 7e plaats afgelopen seizoen
De Cler heeft geen hart voor Feyenoord. Van Bronckhorst wel dus dat kan ik enigszins nog begrijpen.
Van Marwijk heeft natuurlijk de UEFA cup gepakt maar het laatste jaar was het ook niet veel soeps onder zijn leiding
Ik denk wel dat Feyenoord het beter gaat doen dan vorig seizoen maar meer dan een 4e plaats zal er niet in zitten. Daarvoor zijn de selecties van Ajax,PSV en AZ gewoon nog een stuk beter
Mocht Makaay er nog bijkomen gaat het er nog een stuk rooskleuriger uitzien voor Feyenoord
DieGo
-
- 5808 berichten
- 2415 stemmen
Sportieve uitdaging?
Ik denk niet dat Feyenoord in een jaar tijd al weer met de top mee draait na de 7e plaats afgelopen seizoen
Dat is dan toch juist een uitdaging?
De Cler heeft geen hart voor Feyenoord.
De Cler heeft juist aangegeven dat hij naar Feyenoord gaat omdat ie uit een Feyenoord-gezin komt...
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2199 stemmen
Als je het een sportieve uitdaging vind....
De Cler komt zelf uit de jeugd van Ajax. Heeft dus zelf lijkt me weinig met Feyenoord. Snap zowiezo niet dat ie naar Feyenoord gaat. Van AZ naar Feyenoord is geen sportieve verbetering en hij heeft meerdere malen aangegeven dat ie nog naar het buitenland zou willen
DieGo
-
- 5808 berichten
- 2415 stemmen
Tim de Cler is vrijdag officieel gepresenteerd als speler van Feyenoord. De verdediger toonde zich verheugd met de overgang naar De Kuip. ‘Ik kom uit een echte Feyenoord-familie, van kinds af aan ben ik supporter van deze club geweest. Het was daarom voor mij geen moeilijke keuze toen de club bij mij aanklopte.’
bron: Feyenoord.nl
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2199 stemmen
Hij is supporter van Feyenoord en hij gaat in de Ajax jeugd spelen??
Beetje vreemd vind je ook niet. Daarnaast komt dit bericht zoals je zelf al eronder zet van feyenoord.nl en als die de kans krijgen om Ajax een hak te zetten door wat woorden te verdraaien zullen ze dat niet na laten 
Nog iets: Als je het eerlijk en op sportief vlak bekijkt snap je dan de overgang van de Cler naar Feyenoord?
Kan het me niet voorstellen
DieGo
-
- 5808 berichten
- 2415 stemmen
Juist daarom is het te verklaren dat hij voor Feyenoord kiest. Sportief gezien is het inderdaad niet al te logisch, hij had zelfs nog op PSV kunnen wachten.
En dat hij in de jeugd bij Ajax speelt zegt natuurlijk niks, als hij daar toevallig een kans krijgt.. Lijkt me niet dat een jeugdspeler de topclubs meteen voor het uitzoeken heeft.
Tja en dat Feyenoord dat neer zou zetten om Ajax een hak te zetten vind ik wel erg ver gezocht en trouwens heb ik het hem zelf horen zeggen op TV 
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1234 stemmen
Tja en dat Feyenoord 1 jaar wat slechter draait wil nog niet gelijk zeggen dat niemand meer naar die club toe wil. Ik kan me nog herinneren dat Ajax een paar jaar geleden 6de werd..
DieGo
-
- 5808 berichten
- 2415 stemmen
Mocht je me nog steeds niet geloven, De Cler geeft tekst en uitleg:
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/nos/nieuws/2007/juni/video/20070622/cler2.wmv
kos
-
- 46809 berichten
- 8937 stemmen
Hij is supporter van Feyenoord en hij gaat in de Ajax jeugd spelen??
Beetje vreemd vind je ook niet. Daarnaast komt dit bericht zoals je zelf al eronder zet van feyenoord.nl en als die de kans krijgen om Ajax een hak te zetten door wat woorden te verdraaien zullen ze dat niet na laten 
.
kos
-
- 46809 berichten
- 8937 stemmen
De sportieve uitdaging, het clubhart, van Marwijk, ambitieuze clubplannen (?), 100 jarig bestaan..
Juist.
Feyenoord
.
MXO
-
- 1449 berichten
- 532 stemmen
Daarbij heeft van Bronckhorst ook getekend bij Feyenoord.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2199 stemmen
.Dat heb ik dan gemist
Ben ook geen ajacied. Heb alleen wel meer met Ajax dan met Feyenoord 
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1234 stemmen
.
Punten scoren Tim 
kos
-
- 46809 berichten
- 8937 stemmen
Maar je hebt er wel een uitgesproken mening over. Niet echt handig in dat geval.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.