• 17.218 nieuwsartikelen
  • 182.206 films
  • 12.561 series
  • 34.738 seizoenen
  • 655.773 acteurs
  • 200.393 gebruikers
  • 9.461.771 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

happie

• 6262 berichten
  • 426 stemmen

En als een buitenlander hier iets crimineels doet is het een allochtoon of nog directer (Turk, molukker of marokaan) en als een Nederlander hetzelfde doet is het een Jongeman of een man of vrouw.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2199 stemmen

kos schreef:

(quote)
Onzin, als ze een trein kapen zijn het de Molukkers en als van Bronckhorst voor Barca speelt is het onze Nederlander.

Onzin, als iemand van Surinaamse afkomst een overval of moord pleegt is het een Nederlander en als Jong Oranje met veel Surinamers kampioen wordt mogen ze hun roots wel laten zien

happie

• 6262 berichten
  • 426 stemmen

Spartaan1986 schreef:

(quote)

Zenden kan prima op de plek van Sneijder of je moet er van uitgaan dat Sneijder blijft. Daarnaast zijn Babel en Mitea ook niet altijd even overtuigend als linksbuiten

Zenden op de plek van Sneijder? Heb ik liever dat ze op zoek gaan naar een betere op die positie. En ik heb er het volste vertrouwen in dat Sneijder nog een jaartje blijft. En als linksbuiten vind ik hem helemaal niks meer. Hij heeft geen aktie en geen snelheid.

happie

• 6262 berichten
  • 426 stemmen

Spartaan1986 schreef:

(quote)

Onzin, als iemand van Surinaamse afkomst een overval of moord pleegt is het een Nederlander en als Jong Oranje met veel Surinamers kampioen wordt mogen ze hun roots wel laten zien

Dat is belachelijk, want wat jij nu zegt. Dat is omdraaien van hoe de realiteit werkelijk in elkaar zit.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2199 stemmen

happie schreef:

(quote)

Zenden op de plek van Sneijder? Heb ik liever dat ze op zoek gaan naar een betere op die positie. En ik heb er het volste vertrouwen in dat Sneijder nog een jaartje blijft. En als linksbuiten vind ik hem helemaal niks meer. Hij heeft geen aktie en geen snelheid.

Tja dat je Zenden als voetballer gewoon niks vind kan. Mij lijkt gewoon dat een speler van Liverpool weldegelijk mee kan doen op dit niveau in de eredivisie

happie

• 6262 berichten
  • 426 stemmen

Ja dat kan. Ik zal ongetwijfeld niet de enige wezen. Maar misschien heb ik het wel mis. Ook dat kan. Mocht ajax hem toch halen, dan kan hij dat in ieder geval laten zien.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2199 stemmen

happie schreef:

(quote)

Dat is belachelijk, want wat jij nu zegt. Dat is omdraaien van hoe de realiteit werkelijk in elkaar zit.

Nee hoor. Hoe vaak hoor je een politicus of burgemeester wel niet zeggen dat het 'gewoon' Nederlanders zijn maar met een buitenlandse achtergrond. Het is maar net hoe het de desbetreffende persoon uitkomt. Nederland is goed in het verbergen van dingen.

Als een aantal spelers van Surinaamse afkomst een vlag dragen van Suriname terwijl ze voor Nederland spelen is het niet erg want dan mag het. 'Ze mogen trots zijn op hun roots' hoor je dan veelvuldig.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2199 stemmen

happie schreef:

Ja dat kan. Ik zal ongetwijfeld niet de enige wezen. Maar misschien heb ik het wel mis. Ook dat kan. Mocht ajax hem toch halen, dan kan hij dat in ieder geval laten zien.

Zenden is toch van een beter niveau dan Delorge of Bakircioglu lijkt me. Maar dat kan ik ook mis hebben. We zullen het zien in de zomer van 2008

PatrickL

• 1586 berichten
  • 2431 stemmen

happie schreef:

(quote)

Weet je wat flauwekul is een speler die niet in het Nederlands elftal wil spelen om de bondscoach en dus zijn land in de steek laat. Of diezelfde bondscoach die een stel losers selecteerd om een eindronde te halen. Dat is flauwekul. Dat zijn Nederlanders, dan heb ik liever een paar Nederlandse Surinamers die met een Surinaamse vlag zwaaien.

Het gaat me niet om die jongens zelf of hun afkomst, maar ik het vind het gewoon onzin om met de vlag van een ander land te gaan staan zwaaien nadat je met het Nederlands elftal een EK hebt gewonnen. Net zo zeer als ik het onzin zou vinden als Foppe met een Friese vlag zou staan te zwaaien na de overwinning.

gideonvdb

• 1795 berichten
  • 0 stemmen

happie schreef:

En als een buitenlander hier iets crimineels doet is het een allochtoon of nog directer (Turk, molukker of marokaan) en als een Nederlander hetzelfde doet is het een Jongeman of een man of vrouw.

nee hoor draaideur criminelen of rad draaiers.

gideonvdb

• 1795 berichten
  • 0 stemmen

Spartaan1986 schreef:

(quote)

onzin omdat het een onzinnige discussie is, zeker voor een sport forum.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2199 stemmen

gideonvdb schreef:

(quote)
onzin omdat het een onzinnige discussie is, zeker voor een sport forum.

'Onzin omdat het een onzinnige discussie is'. Lekker gerelativeerd weer

Leg dan op zijn minst uit waarom je het een onzinnige discussie vindt

gideonvdb

• 1795 berichten
  • 0 stemmen

omdat het een eeuwig probleem is kijk alleen maar naar het gezeur over de eu over die vlag enz. enz. maar hee als jij er een zinnige oplossing voor heb ga in de politiek zou ik zeggen.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3306 stemmen

Nog meer mensen die het K1 gedoe in Amsterdam hebben gezien?

Wat een sukkel zeg, die Bob Sapp. Als een dolle stier op je tegenstander afrennen, denken dat je aan het worstelen bent en dan meteen neergaan. Even cashen en weer weggaan. Het is mooi geweest met die flapdrol.

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2627 stemmen

Zal wel wat centen toegestopt gekregen hebben. Mighty Mo was ook niks, alhoewel ik me nog meer aan Schilds terughoudenheid ergerde. Het was uberhaupt een avondje ergeren (duh, sbs6..) met die Hans Kraay Jr. die nergens wat vanaf wist.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3306 stemmen

Ja dat was inderdaad de grootste ergernis. Maar het laatste gevecht dat ze lieten zien was wel tof toch?

Ik begrijp Schilt overigens wel, hij speelt het spelletje heel erg slim. Alleen spectaculair als hij iemand KO slaat of als hij KO geslagen wordt, al zal dat niet zo snel voorkomen.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2199 stemmen

gideonvdb schreef:

omdat het een eeuwig probleem is kijk alleen maar naar het gezeur over de eu over die vlag enz. enz. maar hee als jij er een zinnige oplossing voor heb ga in de politiek zou ik zeggen.

Het is geen eeuwig probleem. Als die gasten zich meer met Suriname verbonden voelen moeten ze gewoon voor Suriname gaan spelen

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

PatrickL schreef:

Het gaat me niet om die jongens zelf of hun afkomst, maar ik het vind het gewoon onzin om met de vlag van een ander land te gaan staan zwaaien nadat je met het Nederlands elftal een EK hebt gewonnen. Net zo zeer als ik het onzin zou vinden als Foppe met een Friese vlag zou staan te zwaaien na de overwinning.

Mee eens. Anders gaan ze maar lekker voetballen bij de SuriProfs.

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2627 stemmen

BoordAppel schreef:

Ja dat was inderdaad de grootste ergernis. Maar het laatste gevecht dat ze lieten zien was wel tof toch?

Gemist.

Gisteren waren er overigens wel érg mooie K1 partijen op, waaronder Bonjasky tegen Feitosa!

timbo_

• 13116 berichten
  • 3907 stemmen

Wimbledon weer begonnen en wat een prachtige wedstrijd al meteen gister. Gelukkig maar want die heb ik op Roland Garros toch gemist dit jaar. Henman en Moya speelde beide erg sterk en dat engelse publiek heeft ook wel wat. Inmiddels alweer 8-7 voor Henman hoop dat ze nog een tijdje doorgaan.

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

Henman moet winnen anders is het helemaal gedaan met z'n carrière

edit; heftige 13-11 overwinning voor Henman in laatste set

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3311 stemmen

Zonde van Thiemo de Bakker

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Zeg dat ... voelde het wel aankomen. Best irritant publiek overigens.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Spartaan1986 schreef:

(quote)

Het is geen eeuwig probleem. Als die gasten zich meer met Suriname verbonden voelen moeten ze gewoon voor Suriname gaan spelen

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Quido schreef:

Zeg dat ... voelde het wel aankomen. Best irritant publiek overigens.

Behoorlijk irritant inderdaad die dronken Australiers. De Bakker bleef er wel rustig onder, knap voor zo'n jonge speler. Wel jammer dat hij het zo weggeeft, was een belangrijke overwinning geweest en nu heeft hij niks.

Ik vond 'm wel een goede speler trouwens, was de eerste keer dat ik 'm zag spelen, hier zit zeker veel potentie in.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3907 stemmen

Goede backhand heeft die makker. Maar wat de wimbledon pool betreft kan ik het alweer opgeven. Zag in Fish een speler die van Nadal kon winnen maar viel vies tegen. En de komende twee rondes heeft nadal weer geen enkele tegenstand.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Wel jammer dat die De Bakker vrijwel alles vanaf de baseline speelt, zoals alle jonge spelers tegenwoordig, trouwens. Hij sloeg toch een aantal hele goede volleys, waarom dan niet vaker naar het net komen. Ik vind het tennis er echt niet leuker op geworden nu iedereen van achteruit speelt, het is echt eenheidsworst aan het worden allemaal.

Nadal kan in de derde ronde Grosjean tegenkomen en die speelt altijd goed op gras, dus er is nog hoop.

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

Wayne Arthurs laatste toernooi dus hij mag van mij tot de kwartfinale komen

timbo_

• 13116 berichten
  • 3907 stemmen

Zavo schreef:

Wel jammer dat die De Bakker vrijwel alles vanaf de baseline speelt, zoals alle jonge spelers tegenwoordig, trouwens. .

Erg jammer ja. Kan daarom ook nog steeds erg genieten van Henman heeft nog echt die touch die ook een Patrick Rafter had

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Levert vaak wel het mooiste tennis op, vind ik. Serve&volley krijg je allemaal van die korte rally's.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.