- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Zou Van Gaal dit ook voorspeld hebben?
"Zijn wij nu zo slecht of is Excelsior zo goed?" 
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Maar ja hoor, mevrouw Moors vond het even nodig om te melden dat PSV kampioen was geworden. Bitch!
Het kan erger, ik had me volledig verstopt voor de televisie, radio en internet en toen kwamen er half 5 een stel mongolen ons huis voorbij die iets zongen met boeren en kampioenen.
gotti
-
- 14091 berichten
- 5947 stemmen
En Theo Maassen does it again. Hehe...
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
Het kan erger, ik had me volledig verstopt voor de televisie, radio en internet en toen kwamen er half 5 een stel mongolen ons huis voorbij die iets zongen met boeren en kampioenen.
En je hebt ook nog eens een waaanzinnig spannende langs-de-lijn gemist. Ik kan me niet voorstellen dat de gefragmenteerde uitzending op Talpa dat uberhaupt zou kunnen benaderen.
Je zou het toch niet geloven als ze je wijsmaken dat tot de 90e minuut nog drie teams kampioen kunnen worden bij 1 extra doelpunt.
Nog nooit zo genoten van de eredivisie als vanmiddag.
gotti
-
- 14091 berichten
- 5947 stemmen
Een cross-cut verslag op talpa was veel spannender geweest. Heb er nu maar met een half oog naar gekeken...
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
Precies, dat had ik ook verwacht. Echt een reconstructie van de middag. Nu deden ze dat alleen de laatste paar minuten met Ajax en PSV, terwijl ook AZ nog tot de 90e minuut genoeg had aan 1 goal.
Met commentaar van 'en nu gaat X dus weer aan de leiding' en dan de vreugde en ontgoocheling bij het publiek op de verschillende velden ertussendoor had het geweldig kunnen worden.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
En dan kan het praten over de play-offs weer beginnen.
Voor de voorronde CL :
SC Heerenveen - Ajax
FC Twente - AZ
Eigenlijk kunnen ze het alle vier worden, er staat voor Heerenveen en Twente niets op het spel, ze hebben immers al UEFA Cup en we hebben vorig jaar met Groningen gezien hoe dat kan lopen. Toch gok ik weer op Ajax met SC Heerenveen (of eigenlijk SC Alves) als gevaarlijke outsider.
Voor de laatste UEFA Cup plaats :
FC Utrecht - Roda JC
FC Groningen - Feyenoord
Roda JC oogt nog het fitst maar ik denk dat FC Groningen vooral thuis niet zal gaan verliezen. Ik gok dat het tussen die twee gaat. Feyenoord ? Nee, daar geloof ik niet in.
Voor degradatie :
Excelsior - Go Ahead Eagles/BV Veendam - RBC/FC Volendam
RKC Waalwijk - FC Dordrecht/FC Zwolle - VVV/FC Den Bosch
Tja ik denk dat Excelsior beter af was geweest als AZ nu kampioen was geweest, dan hadden ze tenminste RBC ontlopen. Ik gok op finales met Excelsior - RBC en RKC - FC Den Bosch en dan hoop ik op RKC en RBC.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Ajax kan het nog wel eens heel lastig gaan krijgen met Heerenveen, om over de evt. volgende confrontatie met AZ nog maar te zwijgen ... Dat worden dus drie finales binnen nu en 14 dagen.
kos
-
- 46815 berichten
- 8939 stemmen
.
kos
-
- 46815 berichten
- 8939 stemmen
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Samenvattend
Ajax 
Feyenoord 

timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Hoi Henk
.
.
lol wat ben ik blij dat jij die weddenschap hebt gewonnen
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ben echt in zeer diepe rouw.
Ajax 4 life do.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Zijn de play-off wedstrijden ook gewoon 'gratis' live te volgen via de voetbalkanalen van TELE2?
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
qft
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Yes er is nog een aannemelijke kans op mijn droom finale Liverpool-Milan! 
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2200 stemmen
Geweldig publiek dat Liverpool
Wat mij betreft samen met Man Utd de mooiste club(s) van Engeland
Art
-
- 13507 berichten
- 3671 stemmen
Het publiek van Liverpool was inderdaad grandioos! 
SillyWilly
-
- 382 berichten
- 648 stemmen
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Ik vond het trouwens een prachtige wedstrijd om te zien tussen Liverpool en Chelsea, een echt schaakspel. Dat gezicht van Mourinho na de wedstrijd was onvergetelijk..
Ik denk trouwens dat die Benitez de opvolger van Ernst Happel aan het worden is..
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Wielerliefhebbers, niet vergeten: vanaf vandaag rechtstreekse reportage van de Ronde van Romandië (in Zwitserland) Om 16u15 op één.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
En nog erger: een hele bus vol met zo'n stel zingende boeren..
Fijn als je net naar huis fietst en die kom je tegen.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Heb me dood gelachen tijdens die huldiging 
Wat zag dat er weer stumperig en ongezellig uit.
Ben blij dat ik een Ajax supporter ben , dat is pas vast bij een prijs op het Leidseplein !
kos
-
- 46815 berichten
- 8939 stemmen
Ja, leuk, dat de plaatselijke politie wordt gemolesteerd, gezellig.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Beetje raar om dat er nou bij te halen.
Ik heb het puur over de sfeer die er op zo een moment is.
Dat er altijd wel wat relletjes zijn is een feit maar dat is bij zoveel clubs.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
PSV-supporter krijgt tien jaar stadionverbod.
PSV, kersvers kampioen in Nederland, heeft een supporter die vorige zondag na het laatste fluitsignaal van de wedstrijd tegen Vitesse het veld opliep, met een boete van 15.000 euro en een stadionverbod van tien jaar bestraft. Veiligheidsmanager Frank Wijnveld kondigde dat vandaag aan. Het is voor het eerst dat PSV deze zware straf uitdeelt sinds de club twee jaar geleden de hekken rond het veld weghaalde. Wijnveld kon nog niet zeggen wat er gaat gebeuren met de honderden fans die dinsdagavond de huldiging op het veld verstoorden. (belga/hln)
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Beetje overdreven , laat die mensen lekker blij zijn met hun kampioenschap.
happie
-
- 6263 berichten
- 426 stemmen
....Feyenoord ? Nee, daar geloof ik niet in.
.....
Nee ik ook niet. Dat armoedig zooitje dat haalt niks dit jaar. Zeker niet met zo'n verdediging.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Heb me dood gelachen tijdens die huldiging 
Wat zag dat er weer stumperig en ongezellig uit.
Ben blij dat ik een Ajax supporter ben , dat is pas vast bij een prijs op het Leidseplein !
Je hebt het mis. Het was een erg gezellig feestje in het stadion, alwaar de vrolijke evergreens Niets in Amsterdam en Louis van Gaal, die heeft geen schaal gezongen werden.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2200 stemmen
Beetje flauw mikoz elke huldiging ziet er toch wel mooi uit
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.