- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Zo helder zal je het laatste feest van Ajax op het Leidscheplein niet meer voor de geest staan verwacht ik Mikoz.
En mocht dat wel zo zijn. Op je veertiende maakt alles indruk 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Haha , zelf bij een klein prijsje als de beker was het feest al groter dan dat in Eindhoven.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Door zo'n reacties snap ik die haat bij sommigen jegens Ajax wel.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2200 stemmen
Ik ook
Maar je moet niks over 1 kam scheren zegt men wel eens
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Geweldig dat Liverpool door naar de finale is! Een van de mooiste clubs ter wereld, met de trouwste aanhang en een prachtig stadion! Bovendien speelt de beste voetballer van de wereld er, Steven Gerrard
!
Hopelijk wordt het een exacte herhaling van de CL-finale van 2005! 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Door zo'n reacties snap ik die haat bij sommigen jegens Ajax wel.
Haat
Beetje groot woord hé
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Heb me dood gelachen tijdens die huldiging 
Wat zag dat er weer stumperig en ongezellig uit.
Ben blij dat ik een Ajax supporter ben , dat is pas vast bij een prijs op het Leidseplein !
Ben Ajacied en kom uit regio eindhoven, heb het allebei meegemaakt en moet zeggen dat Eindhoven nogal wat gezelliger is dan Amsterdam...
*nee niet dat ik met PSV sta mee te hossen als zij kampioen zijn, maar de mensen opzich zijn in Eindhoven veel gezelliger vind ik!*
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Ik ben alweer over de kater heen. Want inprincipe was het 4 maanden geleden al bekend dat PSV kampioen zou worden met die 11 punten voorsprong. Ajax heeft het aan zichzelf te danken dat het geen kampioen is geworden, alhoewel het jammer blijft dat die 1-5 vernedering niet kon worden bezegeld met het kampioenschap. Toch heb ik het idee dat het lek boven is, want qua voetbal is Ajax er dit seizoen zeker op vooruit gegaan. Maarja, als er dit seizoen weer een spelersuitloop ontstaat, dan kan men weer van voor af aan beginnen.
Het zou me alleen niet verbazen dat Koeman na volgend seizoen met de staart tussen zijn poten uit eindhoven vertrekt. PSV is Cocu en Alex sowieso kwijt, en wellicht ook spelers zoals Koné. We hebben gezien wat het verlies van deze spelers bij PSV teweeg brengt. Als Sneijder blijft, ben ik ervan verzekerd dat het volgend seizoen zal gaan tussen Ajax en AZ. PSV gaat dit kunstje @ wonder niet herhalen.
kos
-
- 46815 berichten
- 8939 stemmen
We hebben gezien wat het verlies van deze spelers bij PSV teweeg brengt.
Tijdens het seizoen spelers kwijtraken en geen vervangers hebben is een heel ander verhaal.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Vicevoorzitter Chelsea sterft in helikoptercrash die 4 levens eist.
Phillip Carter, ere-vicevoorzitter van Chelsea en één van de belangrijkste sponsors van de Londense club, is om het leven gekomen bij een helikopterongeluk. Carter had gisteravond nog het Champions League-duel in Liverpool bijgewoond. Na de wedstrijd keerde hij per helikopter terug naar huis. Het toestel dat had moeten landen in Peterborough, in het centrum van Engeland, kwam echter niet op zijn bestemming aan. Nadat de moeder van één van de andere inzittenden alarm sloeg, startte de politie massaal met zoekacties. Vanmiddag werd het toestel gevonden. In het wrak bevonden zich vier lichamen, waaronder dat van Carter.
Het is niet de eerste keer dat een Chelsea-bestuurslid betrokken raakt in een helikopterongeval. In '96 kwam toenmalig Chelsea-vicevoorzitter Matthew Harding om het leven in een helikoptercrash toen hij van een wedstrijd terugkeerde. (LPB & hln.be)

ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Niks, want dat is al talloze malen gebeurd, ze halen gewoon weer enkele goede spelers terug.
Tijdens het seizoen spelers kwijtraken en geen vervangers hebben is een heel ander verhaal.
Spelers van het kaliber Alex en Cocu zijn niet makkelijk te vervangen. Alex is een zeldzaamheid en ik ken niet een haalbare speler die noch technisch noch ervaren genoeg is om zich met Cocu te meten.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Geweldig dat Liverpool door naar de finale is! Een van de mooiste clubs ter wereld, met de trouwste aanhang en een prachtig stadion! Bovendien speelt de beste voetballer van de wereld er, Steven Gerrard
!Hopelijk wordt het een exacte herhaling van de CL-finale van 2005!

Zeker mooi ja.
En helemaal omdat het ten koste is van de meest verschrikkelijk club.
Milan-Man. United nu is trouwens weer een heerlijke wedstrijd.
Met twee geweldige doelpunten in de eerste helft van Kaká en Seedorf.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Wat is Milan toch verschrikelijk goed! Het gaat een prachtige finale worden in Athene met deze keer Milan als winnaar. Laten we nu trouwens aub is stoppen met het feit dat Italianen zakelijk voetbal spelen, want dit was gewoon geweldig en aantrekkelijk voetbal!
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Dit was geweldig voetbal.
En niet alleen deze keer, maar ook vorige week in Manchester liet Milan al mooi voetbal zien.
Geweldige combinaties vandaag weer, een keer raken enz.
Kaká is een geweldenaar en ook Seedorf is nog steeds verschrikkelijk belangrijk voor Milan.
Ik hoop ook dat Milan de finale wint, maar met zulk voetbal gaat dat zeker lukken.
kos
-
- 46815 berichten
- 8939 stemmen
Spelers van het kaliber Alex en Cocu zijn niet makkelijk te vervangen. Alex is een zeldzaamheid en ik ken niet een haalbare speler die noch technisch noch ervaren genoeg is om zich met Cocu te meten.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Manchester United kwam niet aan voetballen toe, maar toonde zich ook niet echt bereid de wedstrijd naar zich toe te trekken. Die Cristiano Ronaldo is een lachertje met zijn kunstjes die nergens toe leiden. Kaka' daarentegen is van onschatbare waarde en ongekende klasse. Het zou me niet verbazen dat hij dit jaar tot wereldvoetballer van het jaar wordt uitgeroepen. Als Milan wint is dat sowieso een zekerheid, denk ik.. 
Wat blijft het toch ook mooi hoe onvoorspelbaar voetbal kan zijn. Ik had eergisteren eigenlijk verwacht dat het een finale tussen Chelsea en Manchester zou worden. Ik ben aangenaam verrast. 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
- Van Bommel is niet vervangen maar zijn vertrek is wel opgevangen.
- Dat Stam al jaren weg was voordat Alex kwam wil niet zeggen dat dat Stam niet vervangen is.
- Farfan is een betere aanvaller dan Kezman.
Elk jaar wordt Ajax zogenaamd kampioen en op het eind is het toch weer PSV om moedeloos van te worden...
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Dat Kezman heeft gefaald in het buitenland wil nog niet betekenen dat Farfan (die zichzelf eerst nog moet bewijzen) bij voorbaat een betere aanvaller is. Ik heb het idee dat Farfan juist zo goed funcioneert in combinatie met zijn medespelers. Alex en Cocu waren duidelijk de drijvende krachten achter het succes van PSV. Verder heeft PSV een goed uitgebalanceerd elftal, maar als de sleutelspelers vertrekken valt het als los zand uiteen vrees ik..
Verder ben ik het eens dat het vertrek van Van Bommel idd is opgevangen, maar PSV is er niet beter door gaan voetballen. Het is ook niet de eerste keer dat PSV een aantal jaar achter elkaar kampioen wordt. Ik kan er alleen niet omheen dat PSV tot dusverre de beste Nederlandse ploeg is van de 21e eeuw, maar deze hegemonie zal ook niet eewig doorgaan. Tenminste, dat hoop ik niet, want dan zou het wel heel erg slecht gesteld zijn met de mickey mouse competitie.
PatrickL
-
- 1586 berichten
- 2431 stemmen
PSV is twee keer bijna een volledige linie (middenveld en aanval) kwijtgeraakt en hebben dat prima opgevangen. Dus het lijkt me niet dat als er nu twee spelers wegvallen (die natuurlijk wel erg belangrijk zijn), PSV compleet in elkaar zakt.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Vanaf zaterdag trouwens weer darten op tv. Topic IDL begint dan. Hopelijk kan Taylor dit keer wel laten zien nog steeds de beste van de wereld te zijn.
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
AC Milan speelde erg goed, verdiende finalist. En nu hoeven we ons tenminste niet te ergeren aan die irritante Christiano Ronaldo in de finale! 
Die Seedorf is toch wel een legende aan het worden zeg. Zijn vijfde CL-finale al! Wie kan hem dát nazeggen? Ik snap trouwens niet dat 'we' hem in Nederland arrogant vinden? Ten eerste is hij dat niet, vind ik. Ten tweede, zelfs al zou hij het wél zijn... Mág hij?! Hij presteert dingen die geen enkele andere Nederlander hem na kan zeggen. Dan mag je daar best wat respect voor vragen. In de hele wereld wordt Seedorf als een fantastische voetballer gezien, behalve in Nederland... Ongelooflijk!
We krijgen een mooie finale op 23 mei, met drie landgenoten in de strijd. Ik ben die dag voor Liverpool, maar een AC Milan in deze vorm verdient de overwinning zeker ook.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Koeman is dus alsnog opgestapt bij Feyenoord.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Vanaf zaterdag trouwens weer darten op tv. Topic IDL begint dan. Hopelijk kan Taylor dit keer wel laten zien nog steeds de beste van de wereld te zijn.
Het begint zelfs vrijdag al. De voorrondes worden vanaf 20:00 gespeeld met daarin toch wat aardige namen : Chris Mason, Mervyn King, Ritchie Burnett, Wayne Jones, Vincent van der Voort, Ronnie Baxter, Paul Hogan, Phil Nixon, Kevin Painter, Jelle Klaassen en Michael van Gerwen. Geen liveuitzending hiervan waarschijnlijk.
Trouwens erg jammer dat Ted Hankey niet meedoet
.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
en terecht.
Ook, gezien de resultaten.
Maar dat is lang niet alleen Koemans schuld.
O.a. Bosz is er net zo schuldig aan.
Het aankoopbeleid was gewoon dramatisch en dan kan Koeman er ook weinig meer van maken.
Respekked
-
- 6287 berichten
- 1235 stemmen
Het aankoopbeleid was gewoon dramatisch en dan kan Koeman er ook weinig meer van maken.
ik sluit me vooral aan bij de woorden van Taco van den Velde:
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Link werkt niet meer, maar dat terzijde.
Vd Velde heeft gelijk natuurlijk, ik zeg ook niet dat het niet terecht is, want Koeman haalt gewoon niet het beste in de spelers naar boven.
Maar ik blijf erbij dat het niet alleen Koemans schuld is.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Ik denk dat je het aankoopbeleid Bosz niet echt kan aanrekenen. Zoveel financiele mogelijkheden had Feyenoord immers niet. Er moesten wel gokjes gewaagd worden, voor hetzelfde geld was het met die Charisteas wel goed uitgepakt. Omdat van Hanegem een probleem met die bosz heeft wil nog niet zeggen dat ie daarom de zondebok moet worden..
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.