• 17.243 nieuwsartikelen
  • 182.279 films
  • 12.561 series
  • 34.740 seizoenen
  • 655.967 acteurs
  • 200.417 gebruikers
  • 9.463.445 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Vandaar ook 'onder andere'.

Het was gewoon om aan te geven dat het niet alleen Koeman was.

Wie er verder allemaal achter de schermen aan het werk is bij Feyenoord weet ik ook niet preices.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Nee idd, de hele organisatie is daar bagger. Maar dat was al zo voordat Bosz en Koeman kwamen.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Finale UEFA Cup: Sevilla-Espanyol.

En ik hoop heel erg dat Sevilla hem voor de tweede keer acher elkaar gaat winnen.

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

Phil taylor - Barney 8-5

.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Phil Taylor

happie

• 6263 berichten
  • 426 stemmen

Ajax volgt Kennedy, Delorge, Pryor, een Keniaan en een Zweed van Helsingborg en ze willen ook nog Thiago Motta overnemen van Barca.

happie

• 6263 berichten
  • 426 stemmen

Ajax slaat een bod van Valencia af voor sneijder: 12 miljoen, das veel te weinig.

gotti

• 14091 berichten
  • 5947 stemmen

Dat lijkt me wel ja. Moet zeker nog 8 miljoen bij.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

happie schreef:

Ajax volgt Kennedy, Delorge, Pryor, een Keniaan en een Zweed van Helsingborg en ze willen ook nog Thiago Motta overnemen van Barca.

Kennedy zou 750.000 moeten kosten.

En De Mul zou weg willen.

1+1=2.

Delorge lijkt me niks.

Die Keniaan van Helsingborgs IF is McDonald Mariga en die schijnt een geweldig loopvermogen te hebben.

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3311 stemmen

gotti schreef:

Dat lijkt me wel ja. Moet zeker nog 8 miljoen bij.

de vraagprijs is 15 miljoen. (volgens onbetrouwbare bronnen)

timbo_

• 13116 berichten
  • 3907 stemmen

Kennedy komt gewoon naar eindhoven. Maar koeman was vandaag niet op de training. Zou Ronald dan ook nog ontslagen worden? Oh ja en Luque zou gehuurd zijn voor komend seizoen. Even voor de duidelijkheid dat is dus deze speler.

http://www.youtube.com/watch?v=SVHkWIMAvjk

happie

• 6263 berichten
  • 426 stemmen

timbo_ schreef:

Kennedy komt gewoon naar eindhoven. Maar koeman was vandaag niet op de training. Zou Ronald dan ook nog ontslagen worden? Oh ja en Luque zou gehuurd zijn voor komend seizoen. Even voor de duidelijkheid dat is dus deze speler.

http://www.youtube.com/watch?v=SVHkWIMAvjk

Slechte keuze, ze kunnen toch wel beter zoeken. Hebben ze dan niets geleerd van Kluivert en Tardelli.

happie

• 6263 berichten
  • 426 stemmen

The Hunter schreef:

(quote)

Kennedy zou 750.000 moeten kosten.

En De Mul zou weg willen.

1+1=2.

Delorge lijkt me niks.

Die Keniaan van Helsingborgs IF is McDonald Mariga en die schijnt een geweldig loopvermogen te hebben.

Pryor ook niet. Motta zou ook een goede versterking wezen. Liever Kennedy als de Mul. De Mul was toch wel waardeloos dit seizoen, dat vond ik al toen hij bij Vitesse zat. Rosales deed het vorig seizoen beter en die moest wijken voor de Mul.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2200 stemmen

'Ajax zet zijn zinnen op doelman Haarlem'

4/5/2007 9 :39

Ajax overweegt Erik Heijblok aan te trekken. De huidige doelman van Haarlem moet bij de Amsterdamse club komend seizoen als derde keeper deel uitmaken van de selectie.

Heijblok is de laatste vier seizoenen een vaste waarde in het doel van Haarlem. Deze competitie stond hij 35 keer onder de lat en in totaal heeft de 28-jarige sluitpost 126 eerstedivisie-duels gespeeld.

'Ajax heeft de definitieve beslissing over Erik over het weekeinde getild', vertelt zaakwaarnemer Winnie Haatrecht in De Telegraaf.

Heijblok is in beeld bij Ajax omdat de Amsterdammers van plan zijn de huidige derde doelman, Kenneth Vermeer, komend seizoen te verhuren om hem ervaring te laten opdoen. Maarten Stekelenburg en Dennis Gentenaar gelden als eerste en tweede doelman.

Nog iemand erbij dus

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2200 stemmen

Nog meer Ajax nieuws

De Mul vindt Ajax-klimaat te hard en wil weg

www.voetbalonline.nl, 4 mei 2007 13:41 - Tom de Mul heeft het niet naar zijn zin bij Ajax. De Belgische aanvaller vindt het Ajax-milieu te hard en heeft de Amsterdammers daarom laten weten zijn doorlopende contract tot 2008 niet te zullen verlengen. Feitelijk rest Ajax dan ook niets anders dan hem nu te verkopen aangezien hij De Mul anders aan het eind van het volgende seizoen gratis de ArenA kan verlaten.

En nieuws van mijn cluppie

Charles Dissels naar Sparta Rotterdam

Charles Jr. Dissels zal met ingang van 1 juli 2007 uitkomen voor Sparta Rotterdam. De huidige topscorer van de FC Volendam maakte dit seizoen 12 doelpunten. Charles werd op 21 december 1984 geboren in Amsterdam en werd aanvankelijk lid van de v.v. Abcoude. Hij heeft de jeugdopleiding van "het andere Oranje" doorlopen. Hij maakte zijn debuut in het betaalde voetbal op 6 december 2003 in de wedstrijd PSV-FC Volendam.

De middenvelder tekende een contract voor drie seizoenen.

Bron: www.sparta-rotterdam.nl

happie

• 6263 berichten
  • 426 stemmen

Spartaan1986 schreef:

Nog meer Ajax nieuws

De Mul vindt Ajax-klimaat te hard en wil weg

www.voetbalonline.nl, 4 mei 2007 13:41 - Tom de Mul heeft het niet naar zijn zin bij Ajax. De Belgische aanvaller vindt het Ajax-milieu te hard en heeft de Amsterdammers daarom laten weten zijn doorlopende contract tot 2008 niet te zullen verlengen. Feitelijk rest Ajax dan ook niets anders dan hem nu te verkopen aangezien hij De Mul anders aan het eind van het volgende seizoen gratis de ArenA kan verlaten.

Verkopen of niet maakt geen reet uit. Levert niks op zo'n voetballer. Hij is meer van het niveau Feyenoord, misschien kunnen ze daar zo'n afgekeurde voetballer gebruiken. Net als Charisteas, Vlaar, Lucius, Huysegems en Kolkka van die afgekeurde voetballers van de Top 3.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

happie schreef:

(quote)

Verkopen of niet maakt geen reet uit. Levert niks op zo'n voetballer. Hij is meer van het niveau Feyenoord, misschien kunnen ze daar zo'n afgekeurde voetballer gebruiken. Net als Charisteas, Vlaar, Lucius, Huysegems en Kolkka van die afgekeurde voetballers van de Top 3.

Vlaar was niet echt een afgekeurde voetballer. Inmiddels misschien wel maar ook Ajax en PSV wilde Vlaar in die tijd hebben.

p.s. Zelfs al levert De Mul 500.000 op is het goed want dat is nou precies de vraagprijs voor Bakircioglu.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2200 stemmen

Ja maar moet Ajax echt blij zijn met Bakircioglu?

Ik vraag het me af

happie

• 6263 berichten
  • 426 stemmen

Vlaar voetbalde amper en nu hij wel speelt is het duidelijk hoe slecht hij is.

Ik geloof dat Kennedy wel een stuk beter is als de Mul. Als Kennedy 750.000 kost, dan moet je bij de Mul geld toeleggen als je hem kwijt wil.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2200 stemmen

De Mul heeft het goed gedaan wat ik gezien heb van hem. Snap zowiezo niet waarom hij weg wil/moet na dit seizoen.

happie

• 6263 berichten
  • 426 stemmen

Spartaan1986 schreef:

De Mul heeft het goed gedaan wat ik gezien heb van hem. Snap zowiezo niet waarom hij weg wil/moet na dit seizoen.

In de samenvattingen doet hij af en toe wel eens iets aardig, maar in hele wedstrijd stapelt hij fout op fout en dat laten ze weer niet zien.

stinissen (crew films & series)

• 23816 berichten
  • 77572 stemmen

Dat klopt en op de momenten dat het er om gaat is het drie keer niks , net als Babel trouwens snel weg doen

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2200 stemmen

De Mul kan in ieder geval nog een fatsoenlijke voorzet geven maar is ook niet toptalent.

Idd Henk dat geld ook voor Babel.

Ajax kan beter investeren in Mitea en Manucharyan.

happie

• 6263 berichten
  • 426 stemmen

De Mul kan in ieder geval nog een fatsoenlijke voorzet geven maar is ook niet toptalent.

Een fatsoenlijke voorzet van de 40 is niet echt een hoog rendement.

Ajax kan beter investeren in Mitea en Manucharyan.

Ajax investeert al genoeg in Mitea: Om hem te laten herstellen van zijn blessures. Oh die jongens als Mitea en de Mul doen gewoon pijn aan mijn ogen.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2200 stemmen

happie schreef:

(quote)

Een fatsoenlijke voorzet van de 40 is niet echt een hoog rendement.

(quote)

Ajax investeert al genoeg in Mitea: Om hem te laten herstellen van zijn blessures. Oh die jongens als Mitea en de Mul doen gewoon pijn aan mijn ogen.

Ok ik zeg als buitenstaander maar even niks over Ajax spelers. Mitea,De Mul en Manucharyan zijn volgens jou niet goed genoeg en spelers als Bakircioglu en Babel wel.

I rest my case...

happie

• 6263 berichten
  • 426 stemmen

Spartaan1986 schreef:

(quote)

Ok ik zeg als buitenstaander maar even niks over Ajax spelers. Mitea,De Mul en Manucharyan zijn volgens jou niet goed genoeg en spelers als Bakircioglu en Babel wel.

I rest my case...

Dacht niet dat ik mijn mening over Babel en Manucharyan heb gegeven. En ja Kennedy is zeker beter als de Mul.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2200 stemmen

Kennedy is een egoist. Moet nog maar zien of hij het top3 niveau aankan.

happie

• 6263 berichten
  • 426 stemmen

Ik denk dat 15 doelpunten en 9 assists wel genoeg zegt over wat hij kan.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Wat mij betreft kan Ajax beter Babel en De Mul wegdoen en het volgend jaar doen met Mitea, Leonardo, Manu én Lasse Nilsson .

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Spartaan1986 schreef:

Ja maar moet Ajax echt blij zijn met Bakircioglu?

Ik vraag het me af

Het is geen topaankoop, maar voor de breedte misschien niet verkeerd.

En als De Mul weg wil omdat hij het 'te hard' vindt gaan bij Ajax, moet hij maar kijken of hij het in Spanje niet hard vindt.

Begin van dit seizoen vond ik De Mul nog wel opvallend spelen, maar de laatste weken is het 3x niks.

Snap ook niet helemaal wat Sevilla met hem wil (als dat gerucht waar is dan). Die spelen niet met buitenspelers en De Mul is niet van het niveau van de Spaanse top.

moviefreak#1 schreef:

én Lasse Nilsson .

Lijkt me ook wel een goede aankoop. Maar ik las gisteren in Aftonbladet dat PSV interesse in hem zou hebben.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.