- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2201 stemmen
Wat mij betreft kan Ajax beter Babel en De Mul wegdoen en het volgend jaar doen met Mitea, Leonardo, Manu én Lasse Nilsson
.
Met jou kan ik praten. Die 4 zijn tenminste echte buitenspelers en met potentie
happie
-
- 6263 berichten
- 426 stemmen
Met jou kan ik praten. Die 4 zijn tenminste echte buitenspelers en met potentie

Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2201 stemmen
Ja jij zal het wel weer niet mee eens zijn
Maar vertel eens wie wil jij volgend jaar op de flanken zien
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
iig geen Mitea , die hadden ze alang moeten verkopen.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2201 stemmen
Ik denk dat daar de meningen over verdeeld zijn
Als Ajax 1 speler al lang had moeten verkopen is het Maduro wel
kos
-
- 46815 berichten
- 8939 stemmen
Babel is natuurlijk een potentiele topspeler, maar niet voor de buitenkant. Wat elke niet-Ajax voetballiefhebber allang gezien heeft, daarom gaat hij in het buitenland ook een topspits worden.
happie
-
- 6263 berichten
- 426 stemmen
Ja jij zal het wel weer niet mee eens zijn
Maar vertel eens wie wil jij volgend jaar op de flanken zien
Geen één laat ze maar lekker 4-4-2 spelen, gare buitenspelers doen de laatste jaren alleen maar pijn aan mijn ogen. Het is absoluut geen genot om er naar te kijken. De meeste goed presterende clubs doen het ook zonder.
happie
-
- 6263 berichten
- 426 stemmen
Babel is natuurlijk een potentiele topspeler, maar niet voor de buitenkant. Wat elke niet-Ajax voetballiefhebber allang gezien heeft, daarom gaat hij in het buitenland ook een topspits worden.
Ik hoop wel dat het een goeie spits word. In ieder geval beter als een buitenspeler.
happie
-
- 6263 berichten
- 426 stemmen
In de NBA:
De beste ploeg uit het reguliere seizoen is uitgeschakeld en de titelverdediger lag er al uit.
IK zet nou mijn geld op de Suns.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2201 stemmen
Geen één laat ze maar lekker 4-4-2 spelen, gare buitenspelers doen de laatste jaren alleen maar pijn aan mijn ogen. Het is absoluut geen genot om er naar te kijken. De meeste goed presterende clubs doen het ook zonder.
Ajax zal altijd 433 blijven spelen. Het hoort er gewoon bij
kos
-
- 46815 berichten
- 8939 stemmen
In de NBA:
De beste ploeg uit het reguliere seizoen is uitgeschakeld en de titelverdediger lag er al uit.
IK zet nou mijn geld op de Suns.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Ik zie Babel nog wel eens een keer naar Arsenal gaan en daar inderdaad uitgroeien tot een topspits.
In Mitea zie ik het trouwens nog wel zitten. De laatste paar invalbeurten afgelopen weken deed hij het goed.
Maar hij moet het komend seizoen wel laten zien, want anders wordt het niks meer.
En Manucharyan is gewoon een toptalent, maar helaas erg blessuregevoelig.
Hopelijk kan hij fysiek nog wat sterker worden deze zomer.
Amsteldam
-
- 57 berichten
- 75 stemmen
Spannend hoor NBA. Phoenix, Golden State, Detroit en Cleveland allemaal wel overtuigend door. Ben benieuw hoever New Jersey het gaat schoppen. Eerst maar even Toronto uitschakelen.
Art
-
- 13507 berichten
- 3671 stemmen
Vooral Golden State is verrassend goed bezig!
Zijn er trouwens nog mensen die het WK Snooker volgen? 
Don Gertus
-
- 1543 berichten
- 0 stemmen
Vast wel, al zou het wel leuk zijn als het voor jou alleen gespeeld.
gotti
-
- 14091 berichten
- 5947 stemmen
Ik denk dat daar de meningen over verdeeld zijn
Als Ajax 1 speler al lang had moeten verkopen is het Maduro wel
Onzin. Het probleem met Maduro is gewoonweg dat hij te vroeg is gan pieken, iedereen wonderen van hem verwachtte en hij het in zijn tweede 'echte' seizoen niet waar kon maken. Als Ajax slim is verhuren ze Maduro voor één of twee seizoenen aan een fatsoenlijke subtopper waar hij regelmatig speelt en het zou dan best zo kunnen zijn dat er een nieuwe Galasek bij Ajax op het middenveld staat, alleen tien jaar jonger.
Dito verhaal met Babel denk ik. Blijf het nog steeds een geweldige voetballer vinden om naar te kijken. Die geweldige acties die hij soms maakt, met die doelpunten vanuit stilstand, die werkelijk uit het niets vallen vind ik geweldig. Ook een speler die gebaat is bij een verhuurjaartje. Babel kan zeker van pas komen, als iemand als Huntelaar dadelijk weg is (alhoewel ik me afvraag of Babel niet meer een tot z'n recht komt aan de buitenkant).
Over de Mul ben ik minder te spreken, zeker de laatste weken. Had daar liever een Rosales in vorm gezien. Vond ik altijd een heerlijke voetballer (mits in vorm dus) om naar te kijken.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Mee eens, zeker wat betreft Maduro.
Die zou bij een goede subtopper inderdaad helemaal terug kunnen komen op het niveau wat hij in het begin had.
Bij Babel twijfel ik een beetje of dat beter zou zijn, ik denk vooral dat hij zelf niet verhuurd wil worden aan een subtopper.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Ene van der leegte wordt opvolger van Cocu?
Respekked
-
- 6287 berichten
- 1235 stemmen
Beenhakker leidt Feyenoord tijdens de play-offs als interim-coach. Hij is geen kandidaat voor het hoofdtrainerschap.
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
Lijkt me de best mogelijke keuze voor Feyenoord nu.
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
Althans:
door onze Telesportredactie
WOLFSBURG - Tommie van der Leegte (30) verruilt VfL Wolfsburg na dit seizoen voor PSV. De linksbenige middenvelder, die een product is van de Eindhovense jeugdopleiding, is in het Philips Stadion *een van de opvolgers* van Phillip Cocu.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Niet te veel waarde aan hechten. Is gewoon een versterking voor de breedte maar zeker niet de man die het voor PSV zal moeten gaan doen
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
eerst mislukt bij psv en nu beoogd redder?! Dacht dat ze Simons daar al voor hadden?
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
KIM CLIJSTERS STOPT ER MEE.
Kims dagboek
Bedankt 06-05-2007
Het is meer dan mooi geweest. De rackets gaan aan de haak. Na het fantastisch en ontroerend afscheid in Antwerpen was de veer gebroken. Tijd dus voor een iets langer en uitgebreider dagboek naar jullie, mijn fans.
De steeds terugkerende kwetsuren, het 's morgens moeizaam uit het bed kruipen en een uurtje nodig hebben alvorens de stramme spieren weer opgewarmd zijn, de voorbereidingen voor de trouw met Brian die ontzettend veel tijd in beslag nemen,... Het maakt het allemaal nog moeilijker om door te gaan.
Stoppen op bijna 24-jarige leeftijd is vrij jong, maar het is mooi geweest. Het was gemakkelijk om er nog enkele maanden meer door te gaan en de vier grootverdieners in het tennis (de drie Grand Slams en de Masters) nog mee te pakken.Geld is belangrijk, maar niet het belangrijkste in mijn leven. Gezondheid en privégeluk zijn des te belangrijker.
De mooiste herinneringen aan mijn tennisperiode: de vele tornooizeges, de Grand Slams in het enkel en dubbel, wereldkampioen en nummer één in enkel en dubbel. Prachtige momenten, maar minder belangrijk dan het genieten met de andere speelsters, het plezier met de fans in binnen-en buitenland, de uitgelatenheid op de gehandicaptendag, de blije gezichten bij de ouderen bij "Kim op de koffie" of de vreugdetranen bij de vrouw met het nieuwe hondje. Ook de vele sportsmanship-awards, gekozen door de speelsters op het circuit, krijgen een apart plaatsje in mijn huis. Het is het mooiste wat je als speelster kan krijgen.
Geen Luxemburg of Stuttgart dus, ook al had ik die mensen beloofd om te komen. Ik kan de belofte nog altijd nakomen door in die week een bezoekje te brengen. Tijd nu voor een nieuw leven. Tijd voor trouwen. Kinderen? Tijd voor kokerellen en met mijn hondjes te spelen. En vooral veel tijd voor mijn familie en vrienden. Niet meer reizen. Geen vliegtuigen meer in en uit. Geen geroddel of leugens meer in de kranten moeten lezen. Geen jetlag meer en geen valiezen meer in- en uitpakken.
En tot slot speciaal naar jullie, fans, toe. Bedankt voor de steun al die jaren. Bedankt voor die honderdduizenden brieven, cadeautjes en telefoontjes. Sorry dat ik jullie 's nachts soms uit het bed heb gehaald of jullie een beetje zenuwachtig heb gemaakt tijdens de wedstrijden. Allen hartelijk bedankt, zeker ook de mensen van het forum. Het ga jullie goed!
14 juli is de trouwdag. Vele fans hebben al gevraagd waar en hoe, maar jullie zullen wel begrijpen dat die dag een privéfeest wordt. Enkel familie en goede vrienden zullen aanwezig zijn.
Maar ik ga niet weg zonder afscheid van jullie te nemen en daarom zal ik jullie in de maand september nog éénmaal uitnodigen op een groot feest. Hoe en wat blijft nog even geheim, maar jullie zullen zeker op tijd via een krant en www.sport.be op de hoogte worden gebracht.
Tot dan! Dikke kus.
Kim
x
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Heeft er iemand zin om mee te doen met de Giro-pool van het vernieuwde Wielerpools (heet nu www.sportpools.net[/url]) ? Het duurt nog wel even maar je kunt er niet vroeg genoeg bij zijn
.
Ik zal een Moviemeter-subleague maken (met de geweldige naam MovieMeter
) met als wachtwoord "velo" en ik verwacht minstens tien deelnemers!
Om even de aandacht te trekken (sorry daarvoor
):
Allemaal inschrijven!!

moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Barney 
Mikey 
Zeer overtuigend naar de laatste 16.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.