- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
kos
-
- 46815 berichten
- 8939 stemmen
Dit vraagt om een weddenschap, een dvd ok jij PSV en ik Ajax, ok??
Ik wil zeker wel een weddenschap aangaan dat PSV kampioen wordt
.
kos
-
- 46815 berichten
- 8939 stemmen
Misschien enige nuance aanbrengen in wat je zegt, in plaats van alles wat over Ajax gaat afkraken.
Ik schat Ajax momenteel ook hoger in dan Feyenoord, maar PSV is heel wat stappen verder imo.
Snap niet wat daar anti-Ajax aan is.
stinissen (crew films & series)
-
- 23816 berichten
- 77572 stemmen
Ik wil zeker wel een weddenschap aangaan dat PSV kampioen wordt
.
Ok dat staat jij zegt PSV en ik Ajax 
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Ik kan hier maar beter niks meer posten of zo denk ik
.
Of ik moet Ajax per se enorm goed vinden
.
Welcome to the club... 
kos
-
- 46815 berichten
- 8939 stemmen
Ok dat staat jij zegt PSV en ik Ajax 
. Er zijn genoeg getuigen denk ik.
. Kiezen we aan het einde van het seizoen wel een dvd'tje uit.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1546 stemmen
Doen we ook een voorspel competitie over de gehele eredivisie met MovieMeter? Zo ja, hoe wie wat waar. 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Maar ik ben benieuwd. Woensdag word pas echt duidelijk hoe ajax er echt voor staat en zondag Psv en Ajax.
Zal alsnog weinig zeggen, want vorig jaar won Ajax nog van PSV om de supercup..
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Volgens mij heeft PSV ook altijd moeite met Ajax. Verschil is dat PSV maar weinig punten morst tegen de kleinere clubs.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Ik kan hier maar beter niks meer posten of zo denk ik
.
Of ik moet Ajax per se enorm goed vinden
.
Ik noem gewoon een feitje, want je weet toch zelf ook wel dat jij je allesbehalve positief hebt uitgelaten over Ajax. Dat je kritisch bent tegenover Ajax is verder terecht, want hoe ze de afgelopen seizoenen hebben gespeeld is om voor te schamen. Maar je mag best toegeven dat je sowieso niet zo Ajax gezind bent.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Volgens mij heeft PSV ook altijd moeite met Ajax. Verschil is dat PSV maar weinig punten morst tegen de kleinere clubs.
Juist andersom, Ajax heeft altijd moeite met PSV.
stinissen (crew films & series)
-
- 23816 berichten
- 77572 stemmen
. Er zijn genoeg getuigen denk ik.
. Kiezen we aan het einde van het seizoen wel een dvd'tje uit.
Ok Kos. 
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2201 stemmen
Als Ooyer weggaat PSV bij PSV is gelijk 1 van de beste verdedigers weg en de NL leiding in de verdediging.
Dat gaat ze dus heel erg verzwakken.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2201 stemmen
Even iets anders: Waarom moet Charisteas eigenlijk weg bij Ajax.
HIj heeft best een aardig gemiddelde qua doelpunten (30 wedstrijden 14 doelpunten)
Hij past dan weliswaar niet in een 433 systeem maar Hutnelaar zou best nog wel eens een periode hebben komend seizoen waarin hij licht uit vorm is en dan kan Charisteas toch mooi invallen op zijn plek.
Ik zou niemand weten bij Ajax die achter Huntelaar beter past dan Charisteas. Rosenberg bijvoorbeeld vindt ik veel beter op links zelfde geld voor Babel.
Dus als Ten Cate slim is kan hij Charisteas er beter bij houden.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Erik Dekker stopt eerder dan gepland.
Een paar maanden eerder dan gepland heeft de Nederlander Erik Dekker zijn actieve loopbaan beëindigd. De renner van de Rabobankploeg, die over twee weken (21/08) 36 wordt, maakte dat vandaag zelf bekend in Zwolle. Dekker viel in de derde etappe van de Ronde van Frankrijk op weg naar Valkenburg zwaar. Die val heeft naar zijn zeggen grote impact gehad. Dekker speldt nog twee keer een startnummer op: dinsdag bij een criterium in Emmen en op 4 november bij een wedstrijd op Curacao.
Dekker gaat bij de Raboploeg verder als ploegleider. "De eerste weken en maanden ga ik meelopen en -kijken om me voor te bereiden op volgend jaar. Daardoor hoop ik volgend jaar beter te kunnen functioneren. Dat is mooi, maar het nadeel blijft groter dan het voordeel."
Dekker merkte na een paar dagen dat hij niet meer de "spirit" kon opbrengen om te knokken voor een rentree in het peloton. "Ik wilde de strijd niet meer aan. Ik was bang om te vallen, had niet meer de motivatie. Ik had ervoor kunnen kiezen om achteraan te gaan rijden in het peloton, maar dat was ook niks geweest. Dat zou ik ook niet hebben verdiend na al die jaren."
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Dekkertje, hoop betekent voor het Nederlandse wielrennen
. Löwik lijkt mij zijn opvolger.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Juist andersom, Ajax heeft altijd moeite met PSV.
Inderdaad PSV wint de laatste jaren erg veel wedstrijden van Ajax. PSV heeft juist altijd moeite met Feyenoord daar winnen we zelden van.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Dekkertje, hoop betekent voor het Nederlandse wielrennen
. Löwik lijkt mij zijn opvolger.
Lowik was vandaag alvast verassend sterk in de ronde van duitsland. En in Hamburg was die ook al erg goed.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Lowik was vandaag alvast verassend sterk in de ronde van duitsland. En in Hamburg was die ook al erg goed.
Zoals Maarten Ducrot al zei tijdens het Nk 'Löwik is gewoon een echte klasbak, als die maar fit is'
.
happie
-
- 6263 berichten
- 426 stemmen
Even iets anders: Waarom moet Charisteas eigenlijk weg bij Ajax.
HIj heeft best een aardig gemiddelde qua doelpunten (30 wedstrijden 14 doelpunten)
Hij past dan weliswaar niet in een 433 systeem maar Hutnelaar zou best nog wel eens een periode hebben komend seizoen waarin hij licht uit vorm is en dan kan Charisteas toch mooi invallen op zijn plek.
Ik zou niemand weten bij Ajax die achter Huntelaar beter past dan Charisteas. Rosenberg bijvoorbeeld vindt ik veel beter op links zelfde geld voor Babel.
Dus als Ten Cate slim is kan hij Charisteas er beter bij houden.
Ten Cate vind hem de 5de spits na Huntelaar, Rosenberg, Babel en Poepon, maar ik vind hem ook wel goed achter de hunter. Maar ja trainers wil is wet.
happie
-
- 6263 berichten
- 426 stemmen
Henk ten Cate probeert nog een extra middenvelder aan de selectie van Ajax toe te voegen. De coach van de Amsterdammers zoekt nog een stand-in achter Gabri.
"Ik zou nog een type Gabri willen. Een speler met diepgang zonder bal, met gif en die mentale hardheid bezit", verklaart Ten Cate in De Telegraaf. "We hebben nu één zo’n speler. Met vijftig tot zestig duels in een seizoen heb je wel eens een vervanger nodig.”
Lijkt me dat ze nu zekerweten de tsjech Sivok gaan halen.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Even tussendoor : is het niet makkelijk om een apart voetbal topic te maken , en dan Studio Sport te bewaren voor andere sporten?
Aangezien er hier veel intresse is in sport kunnen 2 topicjes er toch wel vanaf ?
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Ten Cate vind hem de 5de spits na Huntelaar, Rosenberg, Babel en Poepon, maar ik vind hem ook wel goed achter de hunter. Maar ja trainers wil is wet.
Ik vind hem opzich ook wel goed voor invaller achter Huntelaar, maar aan de andere kant, Rosenberg en Babel kunnen daar ook spelen.
En Charisteas heeft een erg hoog salaris, helemaal voor een speler die toch pas (voor Ten Cate) op de 5e plek komt.
Dus mij lijkt het dan toch verstandiger hem te verkopen en die middenvelder te halen die Ten Cate wil.
Respekked
-
- 6287 berichten
- 1235 stemmen
Even tussendoor : is het niet makkelijk om een apart voetbal topic te maken , en dan Studio Sport te bewaren voor andere sporten?
Aangezien er hier veel intresse is in sport kunnen 2 topicjes er toch wel vanaf ?
of een apart Ajax topic waar niet iedereen wordt doodgegooi met favoriete opstellingen van fans. Dat kan ook gewoon in een Ajax forum lijkt me, hebben de andere 36.637 users daar niet zoveel last van.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Het zou inderdaad veel makkelijker zijn. Eén topic, 'Studio Sport' voor het voetbal en één voor andere sporten, 'Sport Algemeen'. 
Je hoeft het toch niet te lezen ?
Neen, maar het zou veel makkelijker zijn. Nu heb ik soms één tot anderhalve pagina Nederlands voetbal na te kijken voor ik een bericht vind over een andere sport. 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Wat je op andere fora ziet is dat ze voor elk nieuw voetbalseizoen een apart topic openen. In dit geval dus iets in de trant van: Voetbaltopic 2006-2007.
Met mijn bericht hierboven bedoelde ik dat Respekked die "favoriete opstellingen van fans" niet hoeft te lezen, als ze hem irriteren.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2201 stemmen
Who the hell is Poepon.
Toch niet weer zo'n overgewaardeerde jeugdspeler 
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2201 stemmen
Ik vind hem opzich ook wel goed voor invaller achter Huntelaar, maar aan de andere kant, Rosenberg en Babel kunnen daar ook spelen.
En Charisteas heeft een erg hoog salaris, helemaal voor een speler die toch pas (voor Ten Cate) op de 5e plek komt.
Dus mij lijkt het dan toch verstandiger hem te verkopen en die middenvelder te halen die Ten Cate wil.
Rosenberg en Babel stellen in het centrum weinig voor vindt ik dan.
Op links komen die 2 beter tot hun recht Rosenberg kan eventueel ook op 10 spelen.
gimli f
-
- 1454 berichten
- 0 stemmen
Apart sportforum voor de andere sporten is een leuk idee.
JENS VOIGT 
Geweldige renner, geweldige D-Tour gereden zeg!

Echt tof voor hem! 
Erik Dekker stopt eerder dan gepland.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.