• 17.243 nieuwsartikelen
  • 182.279 films
  • 12.562 series
  • 34.741 seizoenen
  • 655.994 acteurs
  • 200.418 gebruikers
  • 9.463.635 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Respekked

• 6287 berichten
  • 1235 stemmen

Quido schreef:

Je hoeft het toch niet te lezen ?

Nee, maar zij hoeven het hier ook niet te posten. Het is geen Ajax forum. Ik zit toch ook niet de hele dag met mijn evt. feyenoord-buddy's hier varianten te bedenken en foeteren op Charisteas.

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Het is een sport-topic. Er is voor iedereen wel iets dat hem of haar niet interesseert. Daarom heb je ook de vrijheid om het te lezen, het is geen verplichting. Voetbal houdt de gemoederen nou eenmaal veel, vaak en snel bezig. Een apart voetbaltopic lijkt me ook geen gek idee. Maar om je nou te gaan storen aan het feit dat er veelvuldig over Ajax gesproken wordt heeft geen zin. Dat zal ook in een evt. apart voetbaltopic doorgaan. Net zoals er ook over andere clubs gediscussieerd gaat worden. Wil jij iets kwijt over Feyenoord ? Ga je gang. Ook daar kunnen leuke discussies uit voort komen. Ik zie het probleem niet zo.

Respekked

• 6287 berichten
  • 1235 stemmen

Quido schreef:

Het is een sport-topic. Er is voor iedereen wel iets dat hem of haar niet interesseert. Daarom heb je ook de vrijheid om het te lezen, het is geen verplichting. Voetbal houdt de gemoederen nou eenmaal veel, vaak en snel bezig. Een apart voetbaltopic lijkt me ook geen gek idee. Maar om je nou te gaan storen aan het feit dat er veelvuldig over Ajax gesproken wordt heeft geen zin. Dat zal ook in een evt. apart voetbaltopic doorgaan. Net zoals er ook over andere clubs gediscussieerd gaat worden. Wil jij iets kwijt over Feyenoord ? Ga je gang. Ook daar kunnen leuke discussies uit voort komen. Ik zie het probleem niet zo.

Nee ik heb er geen behoefte aan om per pagina 20 berichten te posten over de opstelling van Feyenoord. Ik bedoel alleen dat ik de overdaad aan die berichten irritant vind en weinig te maken vind hebben met het topic Studio Sport. Ik lees er tegenwoordig ook overheen, maar die berichten kunnen gewoon op een Ajax forum waar ze prima thuis horen.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Spartaan1986 schreef:

(quote)

Who the hell is Poepon.

Toch niet weer zo'n overgewaardeerde jeugdspeler

17-jarige (of misschien intussen net 18-jarige) jeugdspeler van Ajax inderdaad.

Maar die zal dit jaar weinig in het eerste spelen verwacht ik.

eRCee

• 13453 berichten
  • 1982 stemmen

Respekked schreef:

Ik bedoel alleen dat ik de overdaad aan die berichten irritant vind en weinig te maken vind hebben met het topic Studio Sport.

Daarbij maakt het soms een gesprek over een andere sport vrijwel onmogelijk.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2201 stemmen

17-jarige (of misschien intussen net 18-jarige) jeugdspeler van Ajax inderdaad.

Maar die zal dit jaar weinig in het eerste spelen verwacht ik.[/quote]

Oh ok

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

gimli f schreef:

JENS VOIGT

Geweldige renner, geweldige D-Tour gereden zeg!

Juist, hij heeft een prachtronde gereden. Spijtig van de inkorting van de 'koninginnenrit'.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Wat Feyenoord nieuws dan:

Royston Drenthe heeft net waarschijnlijk zijn neus gebroken, na het duel met Robben.

En ook Lodewijks moest eruit met een blessure.

Best een tegenvaller dat van Drenthe, want dat vind ik toch wel een aardige speler.

Daarbij komt ook nog dat Castelen nu zeker 2 maanden uit de roulatie is, maar van hem ben ik nooit echt onder de indruk geweest eigenlijk.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2201 stemmen

Feyenoord verliest met 0-1 van Chelsea doelpunt Lampard

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

hoe serieus moet je een team nemen die nog steeds Bosschaart opstelt

wat een koekebakker zeg

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2201 stemmen

Kolkka was bagger net als de Ceulaer.

Hofs vond ik erg goed spelen, zelfde geld voor Greene

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

damon schreef:

hoe serieus moet je een team nemen die nog steeds Bosschaart opstelt

wat een koekebakker zeg

Inderdaad. Die speler is echt niks. Maar nu zullen ze moeten, want Drenthe heeft zijn neus gebroken.

Of de altijd multifunctionele Lucius moet linksback gaan spelen..

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2201 stemmen

kos schreef:

Die oefenuitslagen zeggen sowieso niks. Al vind ik dat Middlesbrough kwalitatief niet onderdoet voor de NL top 3.

Uitslag Sc Heerenveen-Middlesbrough 4-0

Ik was zelfs nog mild met:'Middlesbrough is niveau Heerenveen'

Tis maar een oefenduel maar toch.

Als ik jou was zal ik je mening maar bijstellen over de sterkte van de Premier Leauge

happie

• 6263 berichten
  • 426 stemmen

Bosschaart en kolkka vind ik ook niet echt type feyenoord spelers. Ik heb net de wedstrijd gezien vond hem wel aardig. Bijna nog 1-1 met de vrije trap op de paal van van Hooijdonk en Vincken die hem er in de nastoot nog bijna kreeg.

Poepon is inderdaad een jonge jeugdspeler. Die zeer verdienstelijk heeft gespeeld in de oefenwedstrijden.

kos

• 46815 berichten
  • 8939 stemmen

Spartaan1986 schreef:

Als ik jou was zal ik je mening maar bijstellen over de sterkte van de Premier Leauge

Eh... nou nee.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2201 stemmen

kos schreef:

(quote)
Eh... nou nee.

Dan niet even goede vrienden

Koekebakker

• 2540 berichten
  • 3981 stemmen

The Hunter schreef:

Inderdaad. Die speler is echt niks. Maar nu zullen ze moeten, want Drenthe heeft zijn neus gebroken.

Met een gebroken neus kun je toch al snel weer voetballen?

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Koekebakker schreef:

(quote)

Met een gebroken neus kun je toch al snel weer voetballen?

Redelijk snel wel ja en met masker eventueel.

Maar hij zal niet de eerstvolgende wedstrijd spelen.

Koekebakker

• 2540 berichten
  • 3981 stemmen

Competitie start pas 19 augustus, dat redt-ie makkelijk volgens mij.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Voor Feyenoord hoop ik dat hij het redt, maar de competitie moet wel te halen zijn.

Ik bedoelde eigenlijk de volgende wedstrijd voor Feyenoord, die is namelijk zaterdag.

Respekked

• 6287 berichten
  • 1235 stemmen

Spartaan1986 schreef:

Feyenoord verliest met 0-1 van Chelsea doelpunt Lampard

eerste helft was best aardig van Feyenoord. Tweede helft heb ik niet gezien. Maar volgens VI is Feyenoord toen weggespeeld. Had ook niet verwacht dat er hier zoden aan de dijk gezet zouden worden.

Heerenveen 4-0, heb ik me toch wel vergist in de sterkte van Middelsbrough..

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Komt er nog een mod om de hoek kijken om zijn mening te geven voor een apart voetbaltopic ?

Of kan deze gewoon gemaakt worden ?

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2201 stemmen

Respekked schreef:

(quote)

eerste helft was best aardig van Feyenoord. Tweede helft heb ik niet gezien. Maar volgens VI is Feyenoord toen weggespeeld. Had ook niet verwacht dat er hier zoden aan de dijk gezet zouden worden.

Verdediging blijft het zorgenkindje bij Feyenoord.

Middenveld is erg sterk en aaval vond ik wat tegenvallen.

Middlesbrough verloor met 2-0 van Feyenoord en nu dus nog dikker van Heerenveen.

Top 3 van Nederland is het dus zeker niet mee te vergelijken. Oefenduel of niet.

happie

• 6263 berichten
  • 426 stemmen

Respekked schreef:

(quote)

Weggespeeld vind ik ook weer niet terecht. Chelsea ging achteruit leunen. Dus werd het voor Feyenoord steeds moeilijker om een fatsoenlijke aanval te creëren. Ik was er al bang voor bij de 1-0 dat Chelsea dat ging doen.

Of we vergissen ons met zijn allen in de kracht van Heerenveen. Goed ingekocht en een sterk elftal. Vorig seizoen waren ze afhankelijk van huntelaar en samaras, maar ik denk dat Verbeek met de huidige selectie van Heerenveen wel een "solide voetbalmachine"kan maken.

pascal83

• 2736 berichten
  • 2488 stemmen

Hoezo uit het niets: voetbalzone.nl meld dat Co Adriaanse per direct is opgestapt bij FC Porto wegens een vertrouwensbreuk. Erg jammer, Co leek iets moois op te bouwen.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2201 stemmen

pascal83 schreef:

Hoezo uit het niets: voetbalzone.nl meld dat Co Adriaanse per direct is opgestapt bij FC Porto wegens een vertrouwensbreuk. Erg jammer, Co leek iets moois op te bouwen.

Iets moois op te bouwen

Heb je het Amsterdam Tournament gezien

happie

• 6263 berichten
  • 426 stemmen

Spartaan1986 schreef:

(quote)

Iets moois op te bouwen

Nou ik denk dat de ploeg zeker potentie had. Dus opbouwen had nog best gekund. Ik had niet verwacht dat hij weg zou gaan. Misschien was hij niet tevreden over zijn selectie. Aangezien hij heel graag Jan Vennegoor erbij wou hebben.

pascal83

• 2736 berichten
  • 2488 stemmen

Spartaan1986 schreef:

Iets moois op te bouwen

Oefenpotjes zeggen weinig en Co heeft vorig jaar de dubbel gewonnen met aanvallend voetbal, het kon alleen maar beter gaan nu hij het team meer naar zijn hand had gezet.

kos

• 46815 berichten
  • 8939 stemmen

mikoz schreef:

Komt er nog een mod om de hoek kijken om zijn mening te geven voor een apart voetbaltopic ?

Of kan deze gewoon gemaakt worden ?

We hebben die discussie al eerder gehad en toen is besloten dat 1 sporttopic voldoende is. Plus eventueel extra topics voor de sportgames zoals nu het geval is of een speciale competitie (WK, Tour de France).

Doom

• 8214 berichten
  • 1546 stemmen

Verrassend nieuws. Adriaanse weg bij Fc Porto. Het was vorig seizoen, ondanks het kampioenschap, natuurlijk niet allemaal koek en ei. Adriaanse stond al onder druk. Na het kampioenschap hoorde je er niemand meer over, echter het vertrouwen kan hoger op natuurlijk nog altijd lager zijn. Zie Danny Blind bij Ajax.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.