• 17.243 nieuwsartikelen
  • 182.279 films
  • 12.562 series
  • 34.741 seizoenen
  • 655.997 acteurs
  • 200.418 gebruikers
  • 9.463.648 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Toch wel een opmerkelijke move van Co.

Had niet verwacht dat hij nu op zou stappen, ondanks het slechte AT dat hij speelde met Porto.

Terug naar Nederland zal hij niet komen, want daar is hij weggepest zei hij vorige week nog.

Ben benieuwd waar hij nu aan de slag gaat, want het lijkt erop dat hij het nergens kan vinden met het bestuur, ookal is Co gewoon een goede (en aparte) trainer.

Doom

• 8214 berichten
  • 1546 stemmen

Weggepest uit Nederland? Waar heeft hij dit letterlijk gezegd dan? Zover ik het weet is hij als een "god" vertrokken uit Nederland. Vele Ajax-fans die een paar jaar terug nog met witte zakdoekjes zaten te zwaaien staan nog altijd met bewondering te kijken voor hetgene wat hij met AZ heeft geflikt. En terecht!

stinissen (crew films & series)

• 23816 berichten
  • 77572 stemmen

EPL manager ( Engelse premier league kost niets

Poule naam : www.moviemeter.nl

wachtwoord: film

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Graeme Brown pakt zijn tweede bloementuil.

De Australiër Graeme Brown (Rabobank) heeft de slotrit in de Ronde van Duitsland gewonnen. Erik Zabel was nog maar eens tweede. De Duitser Jens Voigt (CSC) is eindwinnaar.

1. Graeme Brown (Aus) 172 km in 3u46'38"

2. Erik Zabel (Dui)

3. Danilo Napolitano (Ita)

4. Rony Martias (Fra) allen

5. Gerald Ciolek (Dui)

6. Luca Pagliarini (Bra)

7. Steffen Radochla (Dui) zelfde

8. André Greipel (Dui)

9. Hervé Duclos-Lassalle (Fra)

Eindstand:

1. Jens Voigt (Dui)

2. Levi Leipheimer (VS) op 1'38"

3. Andrei Kasjetsjkin (Kaz) 2'23"

4. Vladimir Goesev (Rus) 2'33"

5. Jevgeni Petrov (Rus) 2'57"

6. Marzio Bruseghin (Ita) 3'42"

7. Iñigo Cuesta (Spa) 4'08"

8. Stijn DEVOLDER 4'09"

9. Eddy Mazzoleni (Ita) 4'36"

25. Alexander Vinokoerov (Kaz) 9'06"

Voor de wielerliefhebbers, op één:

Zaterdag aanstaande om 15u45: rechtstreeks verslag van de wielerwedstrijd Classica San Sebastian.

Vanaf volgende week woensdag rechtstreeks om 14u50: Eneco Tour (Ronde van de Benelux) van 16/08 tot 23/08, met een sterk deelnemersveld.

http://www.enecotour.nl/

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Spartaan1986 schreef:

(quote)

Iets moois op te bouwen

Heb je het Amsterdam Tournament gezien

Nee, maar Porto was daar toch niet eens laatste geworden.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2201 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Nee, maar Porto was daar toch niet eens laatste geworden.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Doom schreef:

Weggepest uit Nederland? Waar heeft hij dit letterlijk gezegd dan? Zover ik het weet is hij als een "god" vertrokken uit Nederland. Vele Ajax-fans die een paar jaar terug nog met witte zakdoekjes zaten te zwaaien staan nog altijd met bewondering te kijken voor hetgene wat hij met AZ heeft geflikt. En terecht!

Ik ben zelf ook onder de indruk van wat hij heeft laten zien als trainer, maar dit heeft hij gezegd tijdens het Amsterdam Tournament.

Hans Kraay jr. wilde hem spreken na zijn laatste wedstrijd, maar dit wilde hij niet omdat hij weggepest was uit Nederland. Door de media.

Maar misschien heeft het ook wel te maken met het ontbreken van een spits en daarvoor het geld niet krijgen om er een aan te trekken.

Dat Co het niet ziet zitten om zo te werken en dus opstapt.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Doom schreef:

Verrassend nieuws. Adriaanse weg bij Fc Porto. Het was vorig seizoen, ondanks het kampioenschap, natuurlijk niet allemaal koek en ei. Adriaanse stond al onder druk. Na het kampioenschap hoorde je er niemand meer over, echter het vertrouwen kan hoger op natuurlijk nog altijd lager zijn. Zie Danny Blind bij Ajax.

Is gewoon een kwestie van ego en strategie. Co krijgt zijn zin niet, dus stapt hij op, en hij heeft nu een mooie dubbel op zijn CV staan en met de wetenschap van dat succes zal hij straks wel een paar leuke aanbiedingen krijgen.

Badalamenti

• 23135 berichten
  • 3597 stemmen

Kim Gevaert

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

speedy23 schreef:

Vanaf volgende week woensdag rechtstreeks om 14u50: Eneco Tour (Ronde van de Benelux) van 16/08 tot 23/08, met een sterk deelnemersveld.

http://www.enecotour.nl/

Leuk, ik zie dat de proloog in Den Helder is. Misschien ga ik wel kijken. Zeker met wisselend en slecht weer kan het stuk aan de buitenkant van de dijk wel interessant zijn.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Badalamenti schreef:

Kim Gevaert

Ja, fantastisch. In een tijd van 11.06. Vanaf de start op kop.

kos

• 46815 berichten
  • 8939 stemmen

Ik zal wel weer de negatieveling zijn, maar het is echt bar en boos wat ik allemaal zie. Alleen Stam en Urby spelen naar behoren. De rest is echt huilen met de pet op .

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Ik zal wel weer de negatieveling zijn, maar het is echt bar en boos wat ik allemaal zie. Alleen Stam en Urby spelen naar behoren. De rest is echt huilen met de pet op .

Nee hoor, het gaat niet lekker.

Ik vond zelfs alleen Stam de enige die er stond.

Verder is het allemaal net niet.

Positief natuurlijk dat er al gescoord is, maar aan het spel is nog erg veel te verbeteren.

Kopenhagen is gewoon een stuk gevaarlijker, vooral Gronkjaer.

Gelukkig zijn ze in het afmaken niet zo scherp.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

De tweede helft was duidelijk beter, maar nog steeds veel te veel fouten.

Heitinga was echt een ramp, elke speler die bij hem in de buurt kwam, ging er voorbij.

Het viel me nog mee dat hij geen rood kreeg, door de vele domme overtredingen.

Maar dan positief: Huntelaar.

Wat is dat een wereldaankoop geweest en wat maakte hij vanavond toch weer twee ongelofelijk belangrijke goals.

Op het einde trouwens nog wel een hele goede redding van Stekelenburg.

Over twee weken moet het thuis ‘makkelijk’ af te maken zijn.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3907 stemmen

Kopenhagen had meer verdiend. Stam was erg goed en Klaas jan weet ze er toch weer erg knap in te prikken. Verder was het allemaal erg matig.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Kopenhagen had inderdaad meer verdiend, hopelijk breien ze het recht in Amsterdam.

gotti

• 14091 berichten
  • 5947 stemmen

Zou alleen maar nadelig voor Feyenoord werken. Krijgen ze namelijk in de Uefa-Cup ook al op de broek van Ajax...

Leno

• 5922 berichten
  • 4458 stemmen

Oké jongens wat was slechter, het voetbal of het commentaar? Tjonge Leo had duidelijk een papagaai ingeslikt!

Goed voetbal kun je niet verwachten in de eerste wedstrijd met een nieuw team. Individueel falen is een ander verhaal. Vooral Maduro faalde. Zijn balverlies zorgde steeds voor gevaar (gezien zijn positie centraal). Perez en Heitinga waren gewoon slecht. Tja zelfs de keeper was weer lekker twijfelend (hoge ballen...).

• 23816 berichten
  • 77572 stemmen

Naomi Watts schreef:

Kopenhagen had inderdaad meer verdiend, hopelijk breien ze het recht in Amsterdam.

Jezus wat ben jij dom ...Het is toch alleen maar goed voor het Nederlandse voetbal.......Zodat we weer drie punten kunnen bij tellen om zo te zorgen dat we met veel Nederlandse ploegen mogen meedoen en misschien over een paar jaar een extra plaats hebben in de CL.

En wat de wedstrijd betreft het was inderdaad ( nog ) niet best ( eerste belangrijke wedstrijd) maar dat komt nog wel en als ploegen uit Italie zo winnen dan hebben ze het 'goed gedaan'......

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

stinissen schreef:

Jezus wat ben jij dom ...

En dat baseer je op een uitspraak? Wat een niveau weer stinissen, zeg dan dat het een domme uitspraak is. Way to go.

Het is toch alleen maar goed voor het Nederlandse voetbal.......

Ik gun elke Nederlandse club ook succes, op Ajax na dus. Hate it or love it.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2201 stemmen

Ajax ging een stuk beter spelen toen Babel en Rosenberg erin kwamen.

Rosales zat nog wel redelijk in de wedstrijd,Perez duidelijk niet.

Heitinga speelde ook niet zijn beste wedstrijd en zelfs Stam speelde af en toe slordig.

Pluspunt vond ik Gabri die weer bewees dat ie duidelijk een aanwinst is en natuurlijk liet Huntelaar zien dat ie van grote klasse is.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Babel zorgde inderdaad voor veel meer gevaar dan Perez. Perez heeft tot nu toe nog niet veel laten zien bij Ajax.

Rosales deed het iets beter, maar ook niet top.

Perez hoeft van mij voor de volgende keer niet in de basis. Net als Heitinga, want die zorgde ook veel te veel voor (frustrerende) spanning.

Ogararu maar eens een kans geven.

• 23816 berichten
  • 77572 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

En dat baseer je op een uitspraak? Wat een niveau weer stinissen, zeg dan dat het een domme uitspraak is. Way to go.

(quote)

Ik gun elke Nederlandse club ook succes, op Ajax na dus. Hate it or love it.

Hoe kortzichtig kun je zijn....

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

stinissen schreef:

Jezus wat ben jij dom ...Het is toch alleen maar goed voor het Nederlandse voetbal.......Zodat we weer drie punten kunnen bij tellen om zo te zorgen dat we met veel Nederlandse ploegen mogen meedoen en misschien over een paar jaar een extra plaats hebben in de CL..

Wat een onzin argument is dat toch altijd. 'Goed voor het Nederlandse voetbal',zodat we over een paar jaar...... ' En het zijn altijd ajakkusieden die daarmee aankomen als je hoopt dat ze verliezen of als ze verloren hebben...

Het enige wat goed zou zijn is als Feyenoord gewoon zelf er voor zorgt dat ze in de Championnen leugue komen, daar wil ik Ajakkus hulp helemaal niet voor nodig hebben....

stinissen schreef:

Hoe kortzichtig kun je zijn....

Er wordt nu gevoetbald en ik heb nu een hekel aan Ajax. Dan ga toch niet lopen nadenken over hoet het over een paar jaar is. Misschien heb ik dan wel een Duitse vrouw en woon ik in Munchen en zijn onze kinderen Duitsers. Daarom ga ik toch niet nu al voor Duitsland zijn of zo?

• 23816 berichten
  • 77572 stemmen

Ik ben voor elke Nederlandse club als ze in Europa spelen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

En ik ben altijd voor de tegenstander van Ajax.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Leno schreef:

Oké jongens wat was slechter, het voetbal of het commentaar? Tjonge Leo had duidelijk een papagaai ingeslikt!

Die Leo Driessen is inderdaad ook een ramp. Maar daar had ik me wel op ingesteld, met het feit dat de wedstrijd op RTL7 kwam en hij de commentator was.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2201 stemmen

Heitinga heb ik een zwak voor die wil ik nog wel een kans geven om zich te herstellen.

Dit wordt wat mij betreft de opstelling zondag

Stekelenburg

Heitinga

Stam

Vermaelen

Emanuelson

Gabri

Sneijder

Rosenberg

Rosales

Huntelaar

Babel

kos

• 46815 berichten
  • 8939 stemmen

Spartaan1986 schreef:

Pluspunt vond ik Gabri die weer bewees dat ie duidelijk een aanwinst is .

Grappig, vond ik veruit de slechtste speler samen met Heitinga. Iemand moet snel aan Ten cate vertellen dat deze man echt niet op een positie moet staan waarin hij een bal bij zich moet houden.

Overigens een goed uitgangspunt voor de volgende ronde lijkt me, al was het niet echt verdiend, maar ach.

Wat betreft 'het is pas het begin'. Ik zat wat te zappen naar HSV en die hebben ook zowat een nieuw team en beginnen ook net en speelden dan maar 0-0 maar dat niveau lag minimaal 3 keer zo hoog als dat van Ajax.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2201 stemmen

kos schreef:

(quote)
Grappig, vond ik veruit de slechtste speler samen met Heitinga. Iemand moet snel aan Ten cate vertellen dat deze man echt niet op een positie moet staan waarin hij een bal bij zich moet houden.

Overigens een goed uitgangspunt voor de volgende ronde lijkt me, al was het niet echt verdiend, maar ach.

Wat betreft 'het is pas het begin'. Ik zat wat te zappen naar HSV en die hebben ook zowat een nieuw team en beginnen ook net en speelden dan maar 0-0 maar dat niveau lag minimaal 3 keer zo hoog als dat van Ajax.

Dan ben ik benieuwd wat je van Heitinga en Perez vond als je Gabri en Huntelaar slecht vond

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.