- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
kos
-
- 46815 berichten
- 8939 stemmen
Was een vergissinkje, ik bedoelde Gabri en Heitinga (inmiddels aangepast).
Perez vond ik niet zo best, maar dat zei ik voor dit seizoen al, iedereen kon natuurlijk al zien dat die man nooit op linksbuiten moet staan, daar mist hij snelheid voor en hij kan niet in zo'n vaste positie spelen. Erg dom.
Op 10 met die man.
stinissen (crew films & series)
-
- 23816 berichten
- 77572 stemmen
Ik vond het middenveld erg mager , Gabri en Maduro waren zeer slecht.
-
- 23816 berichten
- 77572 stemmen
Leo Driessen was echter de aller slechtste..... wat was die man vanaf minuut 1 tegen Ajax.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik vond hem behoorlijk objectief.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Overigens een goed uitgangspunt voor de volgende ronde lijkt me, al was het niet echt verdiend, maar ach.
Wat betreft 'het is pas het begin'. Ik zat wat te zappen naar HSV en die hebben ook zowat een nieuw team en beginnen ook net en speelden dan maar 0-0 maar dat niveau lag minimaal 3 keer zo hoog als dat van Ajax.
Je hebt gelijk als je zegt dat HSV veel beter speelde, met ook veel nieuwe spelers.
Uitblinker toch ook weer Vd Vaart, wat is hij toch verandert bij HSV.
Maar aan de andere kant: HSV speelde goed, maar het blijft thuis wel 0-0.
Ajax mag dan slecht spelen, maar wint uit wel met 2-1.
En dat telt op dit moment, vind ik.
-
- 23816 berichten
- 77572 stemmen
Hoezo was Driessen tegen Ajax
.
Hij hemelde alles op van de Denen en kraakte alles af van Ajax bv toen Alback op de keeper doorging ( was toch een schoen in het gezicht) volgens Driessen was het niets.
Drie punten zijn binnen en voor 90% in de CL, en daar gaat het om.
Huntelaar is echt de beste spits die Ajax in jaren gehad heeft, zo jong en zo goed waar moet dit eindigen.. 
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2201 stemmen
Babel en Rosenberg volgende keer maar in de basis ten kosten van Maduro en Perez?
kos
-
- 46815 berichten
- 8939 stemmen
Uitblinker toch ook weer Vd Vaart, wat is hij toch verandert bij HSV.
kos
-
- 46815 berichten
- 8939 stemmen
Hij hemelde alles op van de Denen en kraakte alles af van Ajax bv toen Alback op de keeper doorging ( was toch een schoen in het gezicht) volgens Driessen was het niets.
Huntelaar is echt de beste spits die Ajax in jaren gehad heeft, zo jong en zo goed waar moet dit eindigen.. 
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Ik heb niets van de wedstrijd gezien, maar ze winnen toch in en van Kopenhagen, en dat terwijl ze nog feitelijk in de voorbereiding zitten?
Prima toch?
Vorig jaar was ik anti-ajax vanwege de affaire 'Van Geel', maar nu ben ik weer neutraal, en kan, ondanks het spel niet gezien te hebben, toch zeggen dat Ajax het goed gedaan heeft.
Het hoeft niet altijd MOOI.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Pfoe daar heeft Ajax mazzel mee zo te horen , kon zelf niet kijken want moest werken maar via de radio gevolgd.
De man aan Ajax kant stond er gelukkig toch weer en daar mogen we toch zeer dankbaar voor zijn.
Op naar de CL
!
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Wat betreft 'het is pas het begin'. Ik zat wat te zappen naar HSV en die hebben ook zowat een nieuw team en beginnen ook net en speelden dan maar 0-0 maar dat niveau lag minimaal 3 keer zo hoog als dat van Ajax.
Door ex-spelers van Ajax. 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Slap hoor een voetbal topic sluiten ..
En dan wel honderden topics toestaan over van alles en nog wat die nog geen 1% van het aantal berichten hier halen .
Het zal wel aan mij liggen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Voetbal topic was wel handig geweest, en dat de andere minder populaire sporten hun info hier kwijt kunnen, helaas..
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Mooiste moment van de dag kwam in de nabeschouwing. Leo Driessen in gesprek met Huntelaar.
Na de zoveelste onnozele vraag en stompzinnige opmerking:
Leo: Je hebt vandaag maar twee kansen gehad.
Klaas-Jan: Ja.
En eindelijk was Leo stil ...
Doom
-
- 8214 berichten
- 1546 stemmen
Wat kan men toch weer gauw conclusies trekken. Het is toch meer dan begrijpelijk dat Ajax het even moeilijk heeft met Fc Kopenhaven. Deze ploeg is namelijk al begonnen aan de competitie, hebben al een strak wedstrijd ritme en hebben spelers die momenteel in vorm zijn.
Het is dan vrij logisch dat Ajax heel moeizaam speelt tegen deze ploeg. Dit aangezien Ajax het tegen over gestelde heeft. Ajax is nog lang niet begonnen aan de competitie, ze hebben alles behalve een wedstrijd ritme en de spelers zijn begrijpelijk zonder wedstrijd ritme nog niet in vorm. Het is dus niet vreemd dat je dan in moeilijkheden komt tegen een ploeg als Fc Kopenhaven. (Die overigens een sterke selectie hebben.)
Het is hoe dan ook een knap resultaat van Ajax, ondanks dat het voetbal ronduit slecht was. Ajax gaat er echt wel komen.
En dan nog even kort over degene die altijd maar tegen Ajax zijn, of andere Nederlandse ploegen. Zolang ze niet tegen elkaar spelen is dat gewoon een kinderachtige houding. Het is goed voor het Nederlands voetbal wanneer alle ploegen het goed doen in Europa.
Laat Ajax lekker met PSV in de finale staan om de Champions League. Heerlijk. Waarom zou je niet hiervoor duimen? Waarom wensen dat Ajax, PSV of Feyenoord wordt uitgeschakeld? Zo dacht ik ook, jaren terug. Vrij kinderachtige denkwijze is het gewoon.
Hoe beter wij het doen in Europa, hoe beter dit is voor het Nederlands voetbal. Bij Feyenoord fans snap ik het overigens zo wie zo niet. Jullie lopen elk jaar het Champions League voetbal mis. Misschien toch maar eens gaan hopen dat we een extra plek krijgen? Anders zijn jullie binnenkort officieel topclub af en zien we jullie nooit meer terug in de Champions League. 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Ajax gaat er echt wel komen.
Het enige wat stond in de voorbereiding was de achterhoede, maar ook daar klopte gisteren niet veel van. Stekelenburd blijkt een te onzekere factor, met name bij hoge ballen. Heitinga was bar slecht en voor Vermealen leek het wel zijn debuut in de hoofdmacht van Ajax. Middenveld bestaat uit te onzekere spelers. Maduro is een trage twijfelaar die veel te veel balverlies lijdt. Sneijder heeft het ook nog niet te pakken en Gabri vecht en werkt wel, maar kwam gister ook nog tekort. Laten we het over de aanval sowieso maar niet hebben. Als Huntelaar daar niet rondloopt is het armoe troef.

Doom
-
- 8214 berichten
- 1546 stemmen
Niets kinderachtig aan. Wanneer Feyenoord de Champions League blijft mislopen, dan blijven de belangrijkste inkomsten ook uit. En ik hoef niet uit te leggen dat geld in de voetbal wereld een belangrijk element is. De weg terug naar de top vinden is vrijwel onmogelijk zonder geld.
Feyenoord moet serieus op gaan passen. Ik maak me dus best wel zorgen om deze topploeg. Ze mogen niet gaan afvallen als top ploeg, we hebben er namelijk eindelijk 4 in Nederland.
Ik snap niet wat hier kinderachtig aan is. Het is pas kinderachtig om je landgenoten een slecht jaar toe te wensen en zo het Nederlands voetbal onderuit te schoppen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Je verpakte sneer naar de Feyenoord supporters was toch niet onbedoeld ? Of ik las tussen de regels door iets wat je niet zo bedoelde.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1546 stemmen
Het was meer een wakker worden signaal. 
Ik hoop dat alle Nederlandse ploegen het namelijk voortreffelijk doen in Europa. Alleen wanneer ze tegen Ajax spelen, dan veranderd de zaak iets. Dan hoop ik dat Ajax ze overklast met goed voetbal.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2201 stemmen
Weet iemand wat er met aankoop Krohn-Dehli is.
Heb hem nog niet zien spelen?
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ja, dat weet ik wel. Krohn-Dehli is gewoon een onbegrijpelijke aankoop die op geen enkele manier ooit het nivo van Ajax aan zal kunnen ....
Doom
-
- 8214 berichten
- 1546 stemmen
Hij heeft inderdaad nog niet eens een oefenwedstrijd gespeeld. Misschien zijn ze (te laat, maar toch) er achter gekomen dat zijn niveau te laag is voor Ajax.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2201 stemmen
Ja, dat weet ik wel. Krohn-Dehli is gewoon een onbegrijpelijke aankoop die op geen enkele manier ooit het nivo van Ajax aan zal kunnen ....
Dat dacht ik dus ook toen ik het hoorde,maar ja je moet die jongen toch op zijn minst een kans geven.
kos
-
- 46815 berichten
- 8939 stemmen
Hij was toch gewoon verhuurd? en teruggehaald?
Doom
-
- 8214 berichten
- 1546 stemmen
Nee, hij was verkocht en in december 2005 weer terug gekocht.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2201 stemmen
Heeft ie niet toevallig tegen Spakenburg gespeeld?
Dat ie daarom niet speelt nu?
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Ik vind Krohn-Dehli gewoon een veel te matige speler. Hij brengt niets extra's en komt voor de top gewoon te kort.
Goede speler voor een middenmotor, maar niet voor Ajax.
Na dit seizoen maar weer verkopen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.