• 17.243 nieuwsartikelen
  • 182.279 films
  • 12.563 series
  • 34.742 seizoenen
  • 655.998 acteurs
  • 200.420 gebruikers
  • 9.463.669 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2201 stemmen

The Hunter schreef:

Ik vind Krohn-Dehli gewoon een veel te matige speler. Hij brengt niets extra's en komt voor de top gewoon te kort.

Goede speler voor een middenmotor, maar niet voor Ajax.

Na dit seizoen maar weer verkopen.

Ik snapte eigenlijk niet waarom Ajax ook de Mul terughaalde.

Net als Boakye die nu verhuurd is. Die hoeft toch ook niet meer terug te komen.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Quido schreef:

Mooiste moment van de dag kwam in de nabeschouwing. Leo Driessen in gesprek met Huntelaar.

Na de zoveelste onnozele vraag en stompzinnige opmerking:

Leo: Je hebt vandaag maar twee kansen gehad.

Klaas-Jan: Ja.

En eindelijk was Leo stil ...

Een na mooiste moment. De 2-1 was voor mij het mooiste, omdat die erg belangrijk was, maar deze komt er toch wel na.

Erg mooi dat Huntelaar gewoon niets meer zei dan 'ja', terwijl die Leo nog wat meer verwachtte.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Spartaan1986 schreef:

(quote)

Ik snapte eigenlijk niet waarom Ajax ook de Mul terughaalde.

Net als Boakye die nu verhuurd is. Die hoeft toch ook niet meer terug te komen.

Boakye vind ik wel een goede speler en dat kán ook wel een goede voor Ajax worden. Daarom is het slim dat hij verhuurd wordt, want bij Ajax zou hij weinig kans hebben op speeltijd.

Mocht het later niks blijken, dan kan hij alsnog verkocht worden.

De Mul vind ik ook niet goed genoeg, maar nog beter dan Krohn-Dehli. Maar beide kunnen na dit seizoen verkocht worden.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2201 stemmen

The Hunter schreef:

(quote)

Boakye vind ik wel een goede speler en dat kán ook wel een goede voor Ajax worden. Daarom is het slim dat hij verhuurd wordt, want bij Ajax zou hij weinig kans hebben op speeltijd.

Mocht het later niks blijken, dan kan hij alsnog verkocht worden.

De Mul vind ik ook niet goed genoeg, maar nog beter dan Krohn-Dehli. Maar beide kunnen na dit seizoen verkocht worden.

Schilder zie ik van de talenten die bij het eerste elftal zitten het meest in.

Maar verhuren is op zich ook wel een optie aangezien Emanuelson en Grygera al op zijn plek staan.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2201 stemmen

'Ajax geïnteresseerd in Thomas Gravesen'

Door Michel van velzen

10 Augustus, 2006

Ajax is bezig om Thomas Gravesen te contracteren, De Deense middenvelder komt amper aan spelen toe bij Real Madrid en wil graag vertrekken. Gisteren zat hij nog op de tribune bij FC Kopenhagen - Ajax.

Henk Ten Cate heeft aangegeven nog een extra middenvelder erbij te hebben, of dat Thomas Gravesen interesse heeft in een avontuur bij Ajax is niet duidelijk

Bron: www.voetbalmax.nl

kos

• 46815 berichten
  • 8939 stemmen

Dat lijkt me precies de speler die Ajax nodig heeft.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Mocht Gravesen er echt komen, dan is dat een erg goede aankoop.

Ik dacht alleen dat er bij Ajax vorige week gezegd werd (behalve door Ten Cate) dat de selectie rond was.

Maar misschien hebben ze gisteren nog even gepraat, want Gravesen was ook aanwezig bij Kopenhagen-Ajax.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Inter verlost Ibrahimovic van Juventus

10/8/2006 9 :49

Zlatan Ibrahimovic heeft zijn zin gekregen. De Zweedse spits hoeft zich niet te richten op een seizoen in de Serie B, nu Juventus zich heeft kunnen vinden in het bod van Internazionale.

Juventus bracht naar buiten dat het 24,8 miljoen euro ontvangt. Ibrahimovic is met Internazionale tot een vergelijk gekomen over een contract voor vier jaar. De onderhandelingen leverden geen onoverkomelijke problemen op aangezien het voor de oud-Ajacied vooral te doen was om op het hoogste niveau actief te blijven.

Vrijdag liet Ibrahimovic verstek gaan bij wat zijn eerste oefenduel voor het nieuwe seizoen had moeten zijn. Het bleek de opmaat voor een breuk die was ingegeven door de gedwongen degradatie van Juventus.

Naast Inter was AC Milan nadrukkelijk in beeld om Ibrahimovic in te lijven. De rossoneri zagen in de Zweed een opvolger van de verkochte Andrei Sjevtsjenko. Maar ze werden afgetroefd door hun rivalen, die na het definitief afhaken van Luca Toni hun pijlen met succes hadden gericht op Ibrahimovic.

---------------------------------------------

Niet naar Milan dus, maar naar de rivaal Inter.

En ook Mauro Camoranesi zou geen zin hebben in de Serie B. Olypique Lyon zou hem over willen nemen.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Doom schreef:

Hoe beter wij het doen in Europa, hoe beter dit is voor het Nederlands voetbal. Bij Feyenoord fans snap ik het overigens zo wie zo niet. Jullie lopen elk jaar het Champions League voetbal mis. Misschien toch maar eens gaan hopen dat we een extra plek krijgen? Anders zijn jullie binnenkort officieel topclub af en zien we jullie nooit meer terug in de Champions League.

Amen.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2201 stemmen

Feyenoord is qua stadion en qua supportersmassa nog altijd een topclub.

Qua voetbal al 7 jaar niet meer

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

En om AZ nu al bij de top te rekenen vind ik een beetje voorbarig. Laat ze eerst maar een paar keer kampioen worden en 10 jaar lang mee draaien met de top.

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

Spartaan1986 schreef:

Feyenoord is qua stadion en qua supportersmassa nog altijd een topclub.

Qua voetbal al 7 jaar niet meer

Vier jaar geleden wonnen ze de UEFA cup.

Dat is top.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2201 stemmen

kijkert schreef:

(quote)

Vier jaar geleden wonnen ze de UEFA cup.

Dat is top.

Nee niet top

Beetje een B-prijs

Maar toen waren ze nog niet geweldig in de competitie.

kos

• 46815 berichten
  • 8939 stemmen

Spartaan1986 schreef:

Beetje een B-prijs

.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2201 stemmen

kos schreef:

(quote)
.

Wat valt er uit te leggen

Een topprijs is toch echt de CL

kos

• 46815 berichten
  • 8939 stemmen

Dat klopt, Maar de UEFA-cup lijkt me ook nogal een grote prijs. Bepaald geen B-prijs...

ROOSKY

• 29923 berichten
  • 8173 stemmen

De UEFA cup winnen noem ik toch echt een topprijs.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2201 stemmen

kos schreef:

Dat klopt, Maar de UEFA-cup lijkt me ook nogal een grote prijs. Bepaald geen B-prijs...

Een aardige prijs maar niet meer

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

Spartaan1986 schreef:

(quote)

Wat valt er uit te leggen

Een topprijs is toch echt de CL

Dus elk jaar is er in Europa maar 1 topclub?

Wat een onzin. Feyenoord is Nederlandse Top. Een status die je door de jaren heen verdient, en niet zo één twee drie kwijt raakt.

Feyenoord kent diepe dalen, maar komt toch al decennialang altijd weer bovendrijven door een prijs op nationaal niveau te behalen, of zoals vier jaar geleden een internationaal aansprekende prijs, want dat is de UEFA-cup toch echt wel.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2201 stemmen

ROOSKY schreef:

De UEFA cup winnen noem ik toch echt een topprijs.

Wat noem je de CL winnen dan?

kos

• 46815 berichten
  • 8939 stemmen

Spartaan1986 schreef:

(quote)

Wat noem je de CL winnen dan?

Ook een topprijs.

Een prijs die iedere club in Europa dolgraag wil winnen zou ik geen 'aardige prijs' noemen. Laat staan B-prijs .

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2201 stemmen

kijkert schreef:

(quote)

Dus elk jaar is er in Europa maar 1 topclub?

Wat een onzin. Feyenoord is Nederlandse Top. Een status die je door de jaren heen verdient, en niet zo één twee drie kwijt raakt.

Feyenoord kent diepe dalen, maar komt toch al decennialang altijd weer bovendrijven door een prijs op nationaal niveau te behalen, of zoals vier jaar geleden een internationaal aansprekende prijs, want dat is de UEFA-cup toch echt wel.

Een topclub is een club die elk jaar niet alleen meedoet om de prijzen maar ze ook wint

Feyenoord werd 7 jaar terug voor het laatst kampioen en de tijd erna hebben ze de fans zoet gehouden met het winnen van de beker van de afvallers van de CL.

Leuke prijs, maar niet overdrijven het is geen top.

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

Spartaan1986 schreef:

(quote)

Een aardige prijs maar niet meer

Een prijs die groter aanzien heeft dan het kampioenschap van Nederland.

Dat de UEFA zo onbenullig is om de winnaar van de UEFA-cup niet tot de CL toe te laten, en nummers 4 van bepaalde andere competities wel, doet daar niets aan af.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2201 stemmen

kos schreef:

(quote)
Ook een topprijs.

Een prijs die iedere club in Europa dolgraag wil winnen zou ik geen 'aardige prijs' noemen. Laat staan B-prijs .

Kom op zeg, een ploeg gaat toch zowiezo voor het hoogste.

Kijk ik snap dat bij een Feyenoord een Uefa Cup het hoogste van het hoogste is want die spelen al jaren geen CL. Maar ga nou niet doen alsof het alles goed maakt want voor de rest hebben ze geen reet gepresteerd.

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

Spartaan1986 schreef:

Een topclub is een club die elk jaar niet alleen meedoet om de prijzen maar ze ook wint

Feyenoord werd 7 jaar terug voor het laatst kampioen en de tijd erna hebben ze de fans zoet gehouden met het winnen van de baker van de afvallers van de CL.

Leuke prijs, maar niet overdrijven het is geen top.

Met jou valt niet serieus te discussieren. Je vooringenomen anti-feyenoord houding is irritant stuitend.

De Uefa-cup géén top vinden, maar kampioen van de Nederlandse competitie wel...

Plezier verder.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2201 stemmen

kijkert schreef:

(quote)

Met jou valt niet serieus te discussieren. Je vooringenomen anti-feyenoord houding is irritant stuitend.

Plezier verder.

Nee ik probeer het juist objectief te bekijken maar dat wordt moeilijk aangezien er weinig positiefs over Feyenoord te melden is.

kos

• 46815 berichten
  • 8939 stemmen

Spartaan1986 schreef:

Kom op zeg, een ploeg gaat toch zowiezo voor het hoogste.

Kijk ik snap dat bij een Feyenoord een Uefa Cup het hoogste van het hoogste is van die spelen al jaren geen CL. Maar ga nou niet doen alsof het alles goed maakt want voor de rest hebben ze geen reet gepresteerd.

Kerel, elke Nederlandse club, ook Ajax en PSV mogen God op hun knietjes bidden dat ze de uefacup winnen.

Zelfs Real, Barca of Milan zouden blij zijn met een uefacup.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2201 stemmen

kos schreef:

(quote)
Kerel, elke Nederlandse club, ook Ajax en PSV mogen God op hun knietjes bidden dat ze de uefacup winnen.

Zelfs Real, Barca of Milan zouden blij zijn met een uefacup.

Je wilt toch de CL winnen als ploeg?

Als je vanaf het begin start bij de Uefa Cup kan ik begrijpen dat je redelijk blij ben.

Maar toch niet als je derde bent geworden in de CL poule en je moet naar de Uefa Cup en die win je dan?

Dat is toch alleen maar een troostprijs of zie ik dat verkeerd?

kos

• 46815 berichten
  • 8939 stemmen

Spartaan1986 schreef:

Je wilt toch de CL winnen als ploeg?

Als je vanaf het begin start bij de Uefa Cup kan ik begrijpen dat je redelijk blij ben.

Maar toch niet als je derde bent geworden in de CL poule en je moet naar de Uefa Cup en die win je dan?

Er zijn nogal wat ploegen in de CL (Ajax en PSV bijvoorbeeld) die hun CL plaats al voor de start van de CL zouden inruilen voor winst van de UEFA-cup hoor .

Aleen de echte topclubs zouden het misschien een troostprijs vinden en dan heb je het over hooguit 4 of 5 europese clubs.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2201 stemmen

PSV en Ajax zijn volgens mij ploegen die denken dat ze wel thuis horen in de CL.

Die willen zo ver mogelijk komen en ik neem niet aan dat ze dan genoegen nemen met de Uefa Cup.

Ik neem aan dat je met echte topclubs Chelsea,Barcelona,Real Madrid en AC Milaan bedoeld.

Die nemen idd al helemaal geen genoegen met de Uefa Cup maar 'Das logisch' aangezien zij op papier al de sterkste spelers hebben.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.