• 17.243 nieuwsartikelen
  • 182.279 films
  • 12.562 series
  • 34.741 seizoenen
  • 655.994 acteurs
  • 200.418 gebruikers
  • 9.463.635 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2201 stemmen

The Hunter schreef:

Middlesbrough is inderdaad minder dan de Nederlandse top.

Maar toch een aardig resultaat van Feyenoord, ookal is het een oefenwedstrijd.

Ik ben benieuwd hoe ze het dinsdag tegen Chelsea zullen doen. Chelsea had gezegd op 'oorlogssterkte' aan te treden, dus ik ben benieuwd.

Maar goed, datzelfde Chelsea heeft ook verloren van een MLS sterrenteam.

Ik denk een kleine overwinning voor Chelsea

0-1 ofzo.

kos

• 46815 berichten
  • 8939 stemmen

Spartaan1986 schreef:

Ajax had vorig jaar op papier al het beste team

Nou nee.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2201 stemmen

kos schreef:

(quote)
Nou nee.

Daar verschillen we dan van mening in

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

op papier hadden AZ en Feyenoord de slechtste papieren vorig jaar

en dat bewezen ze ook door NIKS te bereiken

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2201 stemmen

damon schreef:

Had je verwacht dan dat ze wel wat zouden winnen.

Het zou overigens een grote schande voor het Nederlands voetbal zijn als AZ of Feyenoord kampioen zou worden(Sorry).

Feyenoord is natuurlijk een gigantische club met een erg mooi stadion maar de selectie is op een paar spelers na toch vrij bagger.

AZ heeft een team dat vooral bestaat uit spelers die er in de eredivisie ietsje bovenuit sprongen maar ik weet niet of dat samen een goed team maakt.

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

AZ en Feyenoord missen iets wat Ajax en (vooral) PSV wel hebben

een LANGE adem

telkens weer storten AZ en Feyenoord tegen het eind in

(niet dat ik dat erg vindt overigens )

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2201 stemmen

damon schreef:

AZ en Feyenoord missen iets wat Ajax en (vooral) PSV wel hebben

een LANGE adem

telkens weer storten AZ en Feyenoord tegen het eind in

(niet dat ik dat erg vindt overigens )

Klopt Ajax draait altijd in het begin slecht daarna krabbelt het altijd weer op.

Feyenoord begint altijd geweldig maar een wedstrijd of 10 voor het einde gaan ze veel punten morsen.

Zelfde geld voor AZ de ene week winnen ze van PSV of Ajax en de andere week gaan ze onderuit tegen Vitesse of Nec.

effe off-topic: Mag ik vragen waarom je al je stemmen hebt verwijderd damon?

kos

• 46815 berichten
  • 8939 stemmen

Ik heb toch wel het vermoeden dat PSV met dik 10 punten verschil kampioen wordt.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2201 stemmen

Dan moeten ze wel beter spelen als tegen Aachen en Nurnberg.

Maar goed het zijn maar oefenwedstrijden.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

kos schreef:

Ik heb toch wel het vermoeden dat PSV met dik 10 punten verschil kampioen wordt.

Zit je toch echt fout ...

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Ik maak er iets anders van:

Ik heb toch wel het vermoeden dat PSV met dik 10 punten verschil tweede wordt

kos

• 46815 berichten
  • 8939 stemmen

Tja, ik ben geen fan van de top 3 clubs, dus misschien wat objectiever .

Maar het klasseverschil lijkt mij wel behoorlijk duidelijk. Je moet wel een flink gekleurde bril ophebben als je denkt dat Ajax net zo goed of zelfs beter dan PSV is.

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

damon schreef:

Alleen al het feit dat je AZ in één adem met Feyenoord noemt, en vergelijkt met Ajax en PSV, is een prestatie van formaat voor een clubje dat enkele jaren geleden nog tot de grauwe middenmoot behoorde, en daarvoor 10 jaar lang eerste divisie speelde.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

kos schreef:

Je bent geen fan van Ajax. Zolang ik al op dit forum kom heb ik jou nog geen één keer kunnen betrappen op iets wat ook maar positief lijkt als het gaat om Ajax.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

kijkert schreef:

Alleen al het feit dat je AZ in één adem met Feyenoord noemt, en vergelijkt met Ajax en PSV, is een prestatie van formaat voor een clubje dat enkele jaren geleden nog tot de grauwe middenmoot behoorde, en daarvoor 10 jaar lang eerste divisie speelde.

En 10 jaar daarvoor nog kampioen van Nederland was, iets wat ze tot op heden niet meer hebben geëvenaard.

kos

• 46815 berichten
  • 8939 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

(quote)

Je bent geen fan van Ajax. Zolang ik al op dit forum kom heb ik jou nog geen één keer kunnen betrappen op iets wat ook maar positief lijkt als het gaat om Ajax.

Er is ook niet al teveel om positief over te zijn.

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

(quote)

En 10 jaar daarvoor nog kampioen van Nederland was, iets wat ze tot op heden niet meer hebben geëvenaard.

Dat was heel mooi, en is ook moeilijk te evenaren. Geld speelt natuurlijk een grote rol, en hoewel Scheringa er nogal wat in steekt hebben clubs als PSV en Ajax natuurlijk een veeel grotere begroting. Zo is dat nu éénmaal.

Hetzelfde probleem hebben die clubs dan weer met de buitenlandse concurrentie.

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

Oh, is het AZ-dissen weer begonnen hier?

Nee, ik moet een keer iets over Ajax noemen, dan is het hek van de dam...

timbo_

• 13116 berichten
  • 3907 stemmen

kos schreef:

Maar het klasseverschil lijkt mij wel behoorlijk duidelijk. Je moet wel een flink gekleurde bril ophebben als je denkt dat Ajax net zo goed of zelfs beter dan PSV is.

en zo is het maar net. PSV wordt weer met gemak kampioen.

happie

• 6263 berichten
  • 426 stemmen

Spartaan1986 schreef:

De slechtste aankoop ooit is nog altijd Gabrich lijkt me

Ik ga toch voor het Costa Ricaanse belofte: Froylan Ledezma.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

en zo is het maar net. PSV wordt weer met gemak kampioen.

Ik denk dat het PSV met minder gemak afgaat, dan afgelopen seizoen.

Ze hebben dan wel hun belangrijke spelers behouden en wat goede nieuwe aankopen gedaan, maar ook Ajax heeft zich goed versterkt.

Het enige verschil is dat er bij Ajax op elkaar ingespeeld moet worden en dat dat bij PSV al het geval is.

Maar we zullen het zien aan het einde van het seizoen.

kos

• 46815 berichten
  • 8939 stemmen

Die aankopen zeggen me allemaal vrij weinig. Een kampioensteam zo'n beetje in z'n geheel behouden is een prestatie die ik me niet kan herinneren in de laatste 10 jaar of zo in Nederland.

Als ze nu ook nog meer aan elkaar gewend zijn dan vorig jaar is het helemaal onmogelijk te stoppen denk ik.

happie

• 6263 berichten
  • 426 stemmen

kos schreef:

Ik denk dat dat van die gekleurde bril ook wel wat overdreven is. We kunnen beter met zijn allen afwachten wat het word dit seizoen, want de krachten van Ajax, AZ en Feyenoord zijn onbekend, net als van de andere ploegen.

Maar ik ben benieuwd. Woensdag word pas echt duidelijk hoe ajax er echt voor staat en zondag Psv en Ajax. Die week erop zal zo langzamerhand de competitie beginnen en dan aan het einde van de rit weten we meer.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Op VI geeft Matty Verkamman zijn visie op wie er kampioen gaat worden.

Volgens hem Feyenoord.

http://www.vi.nl/vi/show/id=101130/contentid=82583/sc=94cad0

gotti

• 14091 berichten
  • 5947 stemmen

Het zal gaan tussen PSV en Ajax dit jaar. PSV heeft z'n team aardig intact weten te houden; Ajax iets minder, maar heeft er daarentegen wellicht wel betere spelers voor terug gekregen (op enkele uitzonderingen na dan). Hoop zelf, als passief-actief Ajax-fan, dat Ajax weer eens de schaal in handen mag houden.

(en Kos; je Ajax-negativisme kennen we zo onderhand wel...)

kos

• 46815 berichten
  • 8939 stemmen

Ik kan hier maar beter niks meer posten of zo denk ik .

Of ik moet Ajax per se enorm goed vinden .

happie

• 6263 berichten
  • 426 stemmen

'Ooijer vergevorderd met Blackburn'

Geschreven door Franklin Stoker op maandag, 7 augustus om 10:09

André Ooijer is momenteel met Blackburn Rovers in onderhandeling over een contract. Volgens de Engelse krant The Mirror verkeert de 32-jarige verdediger al in een vergevorderd stadium met de club van manager Mark Hughes. Ook Portsmouth zou in de race zijn voor de handtekening van de international.

Het dagblad maakt verder melding dat Ooijer vandaag al een medische keuring ondergaat, maar over een eventueel transferbedrag wordt niet gesproken. PSV liet de afgelopen weken nog weten dat de Amsterdammer onder geen beding uit Eindhoven mag vertrekken en dat een contractverlenging tot 2009 nabij is.

Tegenover het Eindhovens Dagblad zei Ooijer twee weken geleden nog: "Ik wil blijven en PSV wil me houden, dus dat lijkt me geen moeilijk verhaal. Pas als we er niet uitkomen, worden andere opties serieuzer. Ik wil niet weg, ik hoef niet weg, maar zeg nooit nooit."

Eerder toonde het Italiaanse Livorno al interesse, maar dit ketste af op de te hoge voorwaarden van zowel PSV als de speler zelf.

happie

• 6263 berichten
  • 426 stemmen

'Komst Tymoschuk zeer klein'

Geschreven door Pieter Ooms op zondag, 6 augustus om 20:43

Voor de camera's van RTV Rijnmond heeft Feyenoord-trainer Erwin Koeman verklaard een hard hoofd te hebben in de komst van Anatoli Tymoschuk. De verdedigende middenvelder zou een belangrijke rol op het middenveld van de Rotterdammers in gaan vullen, maar de club blokkeert een overgang.

Tussen de Oekrainer en Feyenoord is al een akkoord. Maar zijn huidige club, Shakhtar Donetsk, blijft met haar hoge transfersom een probleem vormen. De 27-jarige Tymoschuk moet namelijk minimaal tien miljoen euro opleveren, terwijl Feyenoord niet meer zou hebben geboden dan zeven miljoen euro.

Vandaag in het duel met Middlesbrough speelde nieuwkomer Theo Lucius op zijn plek. De voormalige PSV-er speelde een zeer behoorlijk duel en liet aan Erwin Koeman zien de plek goed in te kunnen vullen.

gotti

• 14091 berichten
  • 5947 stemmen

kos schreef:

Ik kan hier maar beter niks meer posten of zo denk ik .

Of ik moet Ajax per se enorm goed vinden .

Misschien enige nuance aanbrengen in wat je zegt, in plaats van alles wat over Ajax gaat afkraken.

stinissen (crew films & series)

• 23816 berichten
  • 77572 stemmen

kos schreef:

Dit vraagt om een weddenschap, een dvd ok jij PSV en ik Ajax, ok??

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.