• 17.243 nieuwsartikelen
  • 182.279 films
  • 12.562 series
  • 34.741 seizoenen
  • 655.997 acteurs
  • 200.418 gebruikers
  • 9.463.643 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Leno schreef:

'Vroeger' ben ik er een paar keer geweest. Toen waren het vaak nog spectaculaire wedstrijden, vooral op dag 2 (toppunt Ajax - Barca 3-2).

Was zelfs 4-3 voor Ajax, met in de laatste minuut een vrije trap van Witschge die erin vloog en Ajax daarmee de winst en de toernooiwinst bezorgde. Toen werd er ook echt gevoetbald en speelden de teams met hun beste ploegen. Dat waren nog eens tijden ...

De laatste twee jaar is het echt een belabberd toernooi geworden, vind het saai worden zelfs. Hopelijk speelt Ajax woensdag beter, vond ze maar matig spelen op beide dagen. Niet veel aanvallends mogen aanschouwen in ieder geval.

ThaMovieVoter schreef:

Het is mij even ontgaan, maar wat was nou de uitslag van Ajax - Porto?

Die wedstrijd stond niet op het programma. Elke club speelt maar twee wedstrijden.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Apart dat Porto dan toch 3 punten heeft, terwijl ze hebben verloren van zowel Inter als Manchester.

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Je krijgt naast de gebruikelijke punten voor een overwinning of gelijkspel ook een punt voor elk doelpunt dat je scoort.

Zelva

• 2188 berichten
  • 2726 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Apart dat Porto dan toch 3 punten heeft, terwijl ze hebben verloren van zowel Inter als Manchester.

Doelpunten tellen ook als punten.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Leuk systeem maar je doet jezelf de das om als je alleen tegen de sterkste tegenstanders speelt. Tegen Porto had Ajax ook wel kunnen winnen en scoren. Maar ja, dit jaar heeft het toernooi toch geen enkele waarde omdat de voorronde Champions League te dicht op het toernooi zit.

Doom

• 8214 berichten
  • 1546 stemmen

damon schreef:

wat een flop zeg die Amsterdam Tournemant

speel dan niet!

mensen betalen 40+ euro om in de stadion aanwezig te zijn, en ze krijgen 2 B elftallen te zien

Denk op z'n minst een heel klein beetje na. Ze moeten woensdag op voor een belangrijke wedstrijd tegen Fc Kopenhagen. Dus jij denkt dat ze zich dan speciaal voor het publiek kapot gaan spelen op het Amsterdam Tournament, om zo onnodige vermoeid te raken voor woensdag? Denk na!

Het toernooi valt qua datum dit jaar gewoon erg lastig. Normaal gesproken is het nooit een probleem geweest.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Tuurlijk stelde dit toernooi niks voor, maar ik vind het niet vreemd met woensdag een enorm belangrijke wedstrijd op het programma.

Ik zag dan ook liever dat dit toernooi verloren werd en dat er straks CL gespeeld gaat worden dan andersom.

Manucharyan viel me trouwens wel op. Een paar goede acties, snel en hij heeft veel creativiteit. Ik hoop dat hij dit seizoen gewoon kan spelen en geen last krijgt van blessures.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

damon schreef:

zo gaat Ajax spelen woensdag

Stekelenburg

Ogararu Stam Vermaelen Emanuelsson

Gabri Maduro Sneijder

Rosales Huntelaar Perez (Rosenberg?)

Ik zou gaan voor deze opstelling

Stekelenburg

Ogararu, Stam, Vermaelen, Emanuelson(/Grygera)

Maduro, Sneijder, Gabri

Rosales, Huntelaar, Manucharyan(/Rosenberg)

Sneijder komt op 10 namelijk beter tot zijn recht en Maduro rechts, vind ik.

Voor linksback en linksbuiten twijfel ik nog, maar beide opties zouden kunnen.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2201 stemmen

Koekebakker schreef:

Och och, wat zijn de meesten toch kort van geheugen. Perez heeft vorig seizoen een tijdlang de sterren van de hemel gespeeld bij AZ. Ik heb er voorlopig nog alle vertrouwen in dat het wel goed komt met hem in de basis.

Mitea zou een erg goede kunnen zijn, maar is wel erg vaak geblesseerd. En zelfs toen hij fit was, was hij wel erg wisselvallig. Daar heb ik juist vrij weinig vertrouwen in.

Ik verwacht dezelfde basis als damon.

Begin vorig seizoen speelde hij idd goed maar het tweede deel van het seizoen was het elke wedstrijd bagger.

Tuurlijk moet je vertrouwen in hem blijven houden maar Mitea is toch een veel betere voetballers als hij.

Mitea was als ie speelde bijna nooit wisselvallig maar wist constant voor gevaar te zorgen.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Jammer genoeg heeft Mitea te vaak last van blessures.

Hoop dat dat dit seizoen niet het geval is. Net als bij Manucharyan, zodat hij zich ook eens kan laten zien.

Ik vind het namelijk beide goede spelers.

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

Doom schreef:

(quote)

Denk op z'n minst een heel klein beetje na. Ze moeten woensdag op voor een belangrijke wedstrijd tegen Fc Kopenhagen. Dus jij denkt dat ze zich dan speciaal voor het publiek kapot gaan spelen op het Amsterdam Tournament, om zo onnodige vermoeid te raken voor woensdag? Denk na!

Het toernooi valt qua datum dit jaar gewoon erg lastig. Normaal gesproken is het nooit een probleem geweest.

'lees jij maar eens beter maat

ik zeg ook dat dit niet handig is om daags voor de CL duel een 2 daags toernooi te organiseren

omdat de toeschouwers veel betalen, VERDIENEN ze A-spelers te zien

door de organisatie kan dit nu niet meer

Koekebakker

• 2540 berichten
  • 3981 stemmen

Spartaan1986 schreef:

Begin vorig seizoen speelde hij idd goed maar het tweede deel van het seizoen was het elke wedstrijd bagger.

Dat is wat al te lang, maar de laatste maanden van het seizoen waren inderdaad niet best. Maar vergeet niet dat hij al jarenlang goed presteerde bij AZ. Met een topperiode vanaf 2004 tot eind 2005.

Tuurlijk moet je vertrouwen in hem blijven houden maar Mitea is toch een veel betere voetballers als hij.

Mitea was als ie speelde bijna nooit wisselvallig maar wist constant voor gevaar te zorgen.

Dat herinner ik me toch anders. Alleen in het seizoen 2003/04 (!) was hij een langere periode goed. Daarna was het alsmaar kwakkelen. Ook als hij wel een tijdje fit was, was hij bij vlagen erg goed, maar meestal zeer matig.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2201 stemmen

Koekebakker schreef:

(quote)

Dat is wat al te lang, maar de laatste maanden van het seizoen waren inderdaad niet best. Maar vergeet niet dat hij al jarenlang goed presteerde bij AZ. Met een topperiode vanaf 2004 tot eind 2005.

(quote)

Dat herinner ik me toch anders. Alleen in het seizoen 2003/04 (!) was hij een langere periode goed. Daarna was het alsmaar kwakkelen. Ook als hij wel een tijdje fit was, was hij bij vlagen erg goed, maar meestal zeer matig.

Klopt dat ie lang erg goed gespeeld heeft maar ik kijk toch het liefst naar zijn recentere periode.

Dan heb je toch een andere Mitea gezien dan ik maar dat kan is meer een kwestie van een meningsverschil.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2201 stemmen

The Hunter schreef:

Jammer genoeg heeft Mitea te vaak last van blessures.

Hoop dat dat dit seizoen niet het geval is. Net als bij Manucharyan, zodat hij zich ook eens kan laten zien.

Ik vind het namelijk beide goede spelers.

Zou mooi zijn als Manucharyan het dit seizoen zou laten zien maar hij is nog wat jonger dan Mitea dus hij heeft nog langer de kans om zich in de kijker te spelen.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Spartaan1986 schreef:

(quote)

Zou mooi zijn als Manucharyan het dit seizoen zou laten zien maar hij is nog wat jonger dan Mitea dus hij heeft nog langer de kans om zich in de kijker te spelen.

Hij is inderdaad nog jonger, maar hij laat net wat meer creativiteit zien vind ik. En van zo'n type speler houd ik wel.

Dus wat mij betreft mag Manucharyan een kans krijgen in de basis.

Mocht het niets zijn, dan hebben we Mitea, Rosenberg en Perez nog.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Feyenoord zet Boro makkelijk aan de kant

6/8/2006 16:48

Het eerste duel in De Kuip leverde Feyenoord een verdiende 2-0 overwinning op Middlesbrough op. De Engelse ploeg zorgde voor weinig problemen, wel raakte coach Erwin Koeman twee spelers kwijt door blessures.

Middlesbrough was de eerste tegenstander van niveau voor de Rotterdammers, maar de mannen van manager Gareth Southgate maakten weinig indruk. Het fanatiek jagende Feyenoord stelde de verliezend UEFA Cupfinalist vaak voor grote problemen.

Stein Huysegems was een van de uitblinkers. In de zestiende minuut kopte de immer hard werkende Belg raak op aangeven van Royston Drenthe. En in de 55ste minuut was het Dirk Kuijt, die na een hoekschop van Jonathan De Guzman met een volley scoorde.

Feyenoord kreeg nog meer kansen om de score op te voeren, maar Huysegems, Benjamin De Ceulaer en Nick Hofs lieten deze mogelijkheden onbenut.

Coach Erwin Koeman zag halverwege de tweede helft twee spelers met blessures uitvallen. Eerst vertrok André Bahia, twee minuten later staakte Romeo Castelen de strijd. Over de ernst van hun blessures is nog niets bekend.

Een goed resultaat tegn de eerste serieuze tegnstander, al zegt het nog vrij weinig maar de toon is in ieder geval gezet.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2201 stemmen

The Hunter schreef:

(quote)

Hij is inderdaad nog jonger, maar hij laat net wat meer creativiteit zien vind ik. En van zo'n type speler houd ik wel.

Dus wat mij betreft mag Manucharyan een kans krijgen in de basis.

Mocht het niets zijn, dan hebben we Mitea, Rosenberg en Perez nog.

Mee eens alhoewel ik Mitea op links en Manucharyan op rechts ook geen onaardige combinatie vindt.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2201 stemmen

Naomi Watts schreef:

Feyenoord zet Boro makkelijk aan de kant

6/8/2006 16:48

Het eerste duel in De Kuip leverde Feyenoord een verdiende 2-0 overwinning op Middlesbrough op. De Engelse ploeg zorgde voor weinig problemen, wel raakte coach Erwin Koeman twee spelers kwijt door blessures.

Middlesbrough was de eerste tegenstander van niveau voor de Rotterdammers, maar de mannen van manager Gareth Southgate maakten weinig indruk. Het fanatiek jagende Feyenoord stelde de verliezend UEFA Cupfinalist vaak voor grote problemen.

Stein Huysegems was een van de uitblinkers. In de zestiende minuut kopte de immer hard werkende Belg raak op aangeven van Royston Drenthe. En in de 55ste minuut was het Dirk Kuijt, die na een hoekschop van Jonathan De Guzman met een volley scoorde.

Feyenoord kreeg nog meer kansen om de score op te voeren, maar Huysegems, Benjamin De Ceulaer en Nick Hofs lieten deze mogelijkheden onbenut.

Coach Erwin Koeman zag halverwege de tweede helft twee spelers met blessures uitvallen. Eerst vertrok André Bahia, twee minuten later staakte Romeo Castelen de strijd. Over de ernst van hun blessures is nog niets bekend.

Een goed resultaat tegn de eerste serieuze tegnstander, al zegt het nog vrij weinig maar de toon is in ieder geval gezet.

Mwah heel erg goed is Middlesbrough nou ook weer niet(Middenmoter in Engeland)

Maar toch een prima resultaat van Feyenoord.

kos

• 46815 berichten
  • 8939 stemmen

Verliezend uefacup-finalist lijkt me niet al te zwakke tegenstander.

Leno

• 5922 berichten
  • 4458 stemmen

kos schreef:

Verliezend uefacup-finalist lijkt me niet al te zwakke tegenstander.

Dat zegt niet zo veel hoor. In de UEFA cup gebeuren dikwijls rare dingen.

Een niet meer dan redelijke ploeg, zou nooit van Feyenoord mogen winnen als het erom zou gaan.

kos

• 46815 berichten
  • 8939 stemmen

Die oefenuitslagen zeggen sowieso niks. Al vind ik dat Middlesbrough kwalitatief niet onderdoet voor de NL top 3.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2201 stemmen

kos schreef:

Die oefenuitslagen zeggen sowieso niks. Al vind ik dat Middlesbrough kwalitatief niet onderdoet voor de NL top 3.

Dan onderschat je de NL competitie

Middlesbrough is niveau Heerenveen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dan onderschat jij de Premier League en Middlesbrough. Eens met kos.

kos

• 46815 berichten
  • 8939 stemmen

Ik denk niet dat Heerenveen spelers van het kaliber Viduka, Downing, Doriva, Rochemback en Mendieta heeft.

stinissen (crew films & series)

• 23816 berichten
  • 77572 stemmen

Ik ben het eens met Spartaan Middlesbrough is middelmaat en mag echt niet vergeleken worden met de top drie of AZ.

• 23816 berichten
  • 77572 stemmen

kos schreef:

Ik denk niet dat Heerenveen spelers van het kaliber Viduka, Downing, Doriva, Rochemback en Mendieta heeft.

Klopt die hebben spelers die het wel redden in hun voetbal loopbaan.

kos

• 46815 berichten
  • 8939 stemmen

. Dan verschillen wij daarover flink van mening.

• 23816 berichten
  • 77572 stemmen

Klopt hou jij het maar bij NEC dan hou ik me bij Ajax.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Middlesbrough is inderdaad minder dan de Nederlandse top.

Maar toch een aardig resultaat van Feyenoord, ookal is het een oefenwedstrijd.

Ik ben benieuwd hoe ze het dinsdag tegen Chelsea zullen doen. Chelsea had gezegd op 'oorlogssterkte' aan te treden, dus ik ben benieuwd.

Maar goed, datzelfde Chelsea heeft ook verloren van een MLS sterrenteam.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2201 stemmen

kos schreef:

Ik weet eigenlijk wel zeker dat clubs als Feyenoord,AZ,Ajax en PSV alle 4 winnen van Middlesbrough als het om het 'echie' gaat.

Namen zeggen niks Ajax had vorig jaar op papier al het beste team moet je zien wat ze er vooral in het eerste gedeelte van het seizoen van bakten.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.