- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Stam en Gabri zijn echt twee topaankopen gebleken. Tenminste, als ze het seizoen spelen zoals gisteren. Twee echte kerels.
Ook Sneijder deed het goed en Ogararu speelde ook goed. Zware concurrentie voor Heitinga in ieder geval.
De Mul en Perez vielen weer tegen en kunnen dit seizoen ook plaatsnemen op de bank/tribune.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2201 stemmen
Ajax heeft tot nu toe weinig succes met AZ aankopen.
Lindenbergh kan dit seizoen hooguit ook op invalbeurten rekenen en hetzelfde zal gaan gelden voor Perez.
stinissen (crew films & series)
-
- 23816 berichten
- 77572 stemmen
Lindenbergh is de slechtste aankoop ooit, laten we hem maar voor niks terug geven aan de superboeren.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2201 stemmen
De slechtste aankoop ooit is nog altijd Gabrich lijkt me 
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Ajax heeft tot nu toe weinig succes met AZ aankopen.
Lindenbergh kan dit seizoen hooguit ook op invalbeurten rekenen en hetzelfde zal gaan gelden voor Perez.
Inderdaad niet veel succes.
Al waren Lindenbergh en Perez beide belangrijk bij AZ.
Als Perez in vorm is, kan hij misschien nog iets moois laten zien, maar Rosenberg en Mitea zijn veel beter voor op links.
Maar momenteel zijn het twee aardige spelers voor op de bank.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
hetzelfde zal gaan gelden voor Perez.
Wel als ajax hem wil gebruiken als linksbuiten. Maar dat hadden ze een halfjaar geleden ook al kunnen weten. Als ze Perez echt voor de linksbuiten positie hebben gekocht zijn ze wel erg stom bezig daar in Amsterdam.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
De slechtste aankoop ooit is nog altijd Gabrich lijkt me 
Kinkladze.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
FC Nürnberg heeft op de presentatie voor eigen publiek PSV een veeg om de oren gegeven. De Nederlands kampioen kreeg met 3-0 klop in het natte Neurenberg.
Na negentien minuten opende Robert Vittek de score en tien minuten later verdubbelde Ivan Saenko de voorsprong op de Eindhovenaren. In het tweede bedrijf zorgde Ivica Banovic in de zeventigste minuut voor de 3-0 eindstand op het scorebord.
De manschappen van coach Ronald Koeman speelden teleurstellend en lieten een beduidend niveau zien. Bij de Duitsers maakte oud PSV’er Gerald Sibon tien minuten voor tijd zijn debuut.
PSV: Moens; Lamey, Da Costa (Culina, m.46), Alex, Salcido; Simons, Väyrynen (Addo, m.71), Cocu, Aissati; Vennegoor of Hesselink en Koné.
gotti
-
- 14091 berichten
- 5947 stemmen
Hehe. Ook een top-aankoop ja. En wat dacht je van sterren als Marcio Santos, Andrej Demtsjenko & Mariano Juan; die ook geen ene flikker gepresteerd hebben.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Niet goed van PSV, van een club die in de middenmoot van de Bundesliga staat, hoor je eigenlijk toch te winnen.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
FC Porto mag dan wel een (redelijk) nieuwe team hebben dit seizoen, maar nu na 8 minuten staan ze al wel 2-0 achter tegen Inter.
Adriaanse mag daar dus nog flink aan werken, wil hij dit seizoen fatsoenlijk presteren.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2201 stemmen
Inderdaad niet veel succes.
Al waren Lindenbergh en Perez beide belangrijk bij AZ.
Als Perez in vorm is, kan hij misschien nog iets moois laten zien, maar Rosenberg en Mitea zijn veel beter voor op links.
Maar momenteel zijn het twee aardige spelers voor op de bank.
Perez is al 3 maanden niet in vorm.
Nu blijkt dus dat het niets te maken heeft gehad met de transfer naar Ajax in zijn hoofd.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2201 stemmen
Niet goed van PSV, van een club die in de middenmoot van de Bundesliga staat, hoor je eigenlijk toch te winnen.
Klopt maar het zegt weinig.
Ajax verliest van Spakenburg, Feyenoord van Katwijk.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2201 stemmen
FC Porto mag dan wel een (redelijk) nieuwe team hebben dit seizoen, maar nu na 8 minuten staan ze al wel 2-0 achter tegen Inter.
Adriaanse mag daar dus nog flink aan werken, wil hij dit seizoen fatsoenlijk presteren.
Porto is geen Europese top meer.
Vorig jaar ook al niet.
Is ook niet zo gek als ze een bankspeler van AZ kopen 
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2201 stemmen
Wel als ajax hem wil gebruiken als linksbuiten. Maar dat hadden ze een halfjaar geleden ook al kunnen weten. Als ze Perez echt voor de linksbuiten positie hebben gekocht zijn ze wel erg stom bezig daar in Amsterdam.
Hij is idd gekocht als linksbuiten.
Rosenberg en Mitea zijn beide veel beter op die positie.
Perez moet het wel van Babel kunnen winnen.
Overigens staat Babel in de belangstelling van Torino in Italie.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Porto is geen Europese top meer.
Vorig jaar ook al niet.
Is ook niet zo gek als ze een bankspeler van AZ kopen 
Inderdaad, die transfer snap ik nog steeds niet.
Ze hadden beter geld kunnen investeren in een spits, want die hebben ze niet eens.
En dan kun je wel met 3 aanvallers voorin gaan lopen, maar er zal toch een spits moeten staan die de ballen erin schiet.
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2726 stemmen
Nee, de tests waarvan de resultaten nu officieel bekend zijn gemaakt, tonen alleen een verhoogde verhouding aan, niet of de oorsprong al dan niet synthetisch is.
Oh?
Ik heb toch anders gehoord.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2201 stemmen
Inderdaad, die transfer snap ik nog steeds niet.
Ze hadden beter geld kunnen investeren in een spits, want die hebben ze niet eens.
En dan kun je wel met 3 aanvallers voorin gaan lopen, maar er zal toch een spits moeten staan die de ballen erin schiet.
Ja maar Co wou persee een speler uit Nederland halen.
Dat doen alle NL trainers in het buitenland.
Maar ja haal dan Arveladze of Koevermans ofzo.
Zeker geen Sektiou die derde keus was op rechts bij AZ.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Ja maar Co wou persee een speler uit Nederland halen.
Dat doen alle NL trainers in het buitenland.
Maar ja haal dan Arveladze of Koevermans ofzo.
Zeker geen Sektiou die derde keus was op rechts bij AZ.
Niet slim nee. Nu zit hij ermee en heeft hij geen spits.
Dan kun je wel per se een speler uit Nederland willen, maar hier heeft hij helemaal niks aan.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2201 stemmen
Ik weet niet of hij het persee wou maar het valt me op dat de meeste trainers in het buitenland graag spelers uit eigen land of eigen competitie halen.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Ik weet niet of hij het persee wou maar het valt me op dat de meeste trainers in het buitenland graag spelers uit eigen land of eigen competitie halen.
Dat is inderdaad ook wel vaak het geval. En bij Co zal het ook zo geweest zijn.
Het lijkt alleen meer op een wanhoopsaankoop, dan op daadwerkelijk een echte versterking.
starbright boy (moderator films)
-
- 22628 berichten
- 5256 stemmen
Ik hoorde verschillende berichten. Maar het schijnt, zo lijkt nu, toch echt zo te zijn dat er nog niet is aangetoond dat de Testoseron synthetisch van oorsprong is, alleen de verhouding is opnieuw bevestigd.
Neemt niet weg dat volgens geruchten die verhouding zo extreem was dat het erg moeilijk te geloven is dat zelfs een wielrenner (die per definitie een raar lichaam hebben) het in die verhoudingen aan kan maken.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2201 stemmen
Dat is inderdaad ook wel vaak het geval. En bij Co zal het ook zo geweest zijn.
Het lijkt alleen meer op een wanhoopsaankoop, dan op daadwerkelijk een echte versterking.
Er zullen in Portugal zelf beter rechtsbuitens zijn dan Sektiou lijkt me.
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
wat een flop zeg die Amsterdam Tournemant
speel dan niet!
mensen betalen 40+ euro om in de stadion aanwezig te zijn, en ze krijgen 2 B elftallen te zien
misschien beter om dit af te schaffen en gewoon 1 wedstrijd te spelen tegen een goede team, en dan ook gewoon met de beste 11
zoals Feyenoord bijv. komende dinsdag gaat doen tegen chelsea
zoals Ajax nu doet raak je totaal niet ingespeeld....
slechte pingel trouwens van KJH, maar hem kennende zal ie zich er niks van aan trekken en de volgende gewoon weer nemen en inschieten
Nu hopen dat Feyenoord (a.s. dinsdag) en Ajax (a.s. woensdag) weer eens winnen, want tot nu toe doen we het niet goed tegen de buitenlandse clubs...
zo gaat Ajax spelen woensdag
Stekelenburg
Ogararu Stam Vermaelen Emanuelsson
Gabri Maduro Sneijder
Rosales Huntelaar Perez (Rosenberg?)
WEET IEMAND WAAROM BABEL GEEN SECONDE GESPEELD HEEFT?

moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Ajax 0 - Manchester United 1
Waarmee Manchester United de winnaar is van het toernooi.
Leno
-
- 5922 berichten
- 4458 stemmen
'Vroeger' ben ik er een paar keer geweest. Toen waren het vaak nog spectaculaire wedstrijden, vooral op dag 2 (toppunt Ajax - Barca 3-2).
Vorig jaar en dit jaar ben ik blij dat ik geen geld uit heb gegeven voor 'n kaartje..
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2201 stemmen
wat een flop zeg die Amsterdam Tournemant
speel dan niet!
mensen betalen 40+ euro om in de stadion aanwezig te zijn, en ze krijgen 2 B elftallen te zien
misschien beter om dit af te schaffen en gewoon 1 wedstrijd te spelen tegen een goede team, en dan ook gewoon met de beste 11
zoals Feyenoord bijv. komende dinsdag gaat doen tegen chelsea
zoals Ajax nu doet raak je totaal niet ingespeeld....
slechte pingel trouwens van KJH, maar hem kennende zal ie zich er niks van aan trekken en de volgende gewoon weer nemen en inschieten
Nu hopen dat Feyenoord (a.s. dinsdag) en Ajax (a.s. woensdag) weer eens winnen, want tot nu toe doen we het niet goed tegen de buitenlandse clubs...
zo gaat Ajax spelen woensdag
Stekelenburg
Ogararu Stam Vermaelen Emanuelsson
Gabri Maduro Sneijder
Rosales Huntelaar Perez (Rosenberg?)
WEET IEMAND WAAROM BABEL GEEN SECONDE GESPEELD HEEFT?

Perez en Emanuelson in de basis?
Die verdienen bij mij nog niet eens een plek op de tribune.
Ik zou als linksback Grygera neerzetten en op de linksbuiten Rosenberg. Normaal ipv Rosenberg Mitea maar die is helaas weer eens geblesseerd.
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
Och och, wat zijn de meesten toch kort van geheugen. Perez heeft vorig seizoen een tijdlang de sterren van de hemel gespeeld bij AZ. Ik heb er voorlopig nog alle vertrouwen in dat het wel goed komt met hem in de basis.
Mitea zou een erg goede kunnen zijn, maar is wel erg vaak geblesseerd. En zelfs toen hij fit was, was hij wel erg wisselvallig. Daar heb ik juist vrij weinig vertrouwen in.
Ik verwacht dezelfde basis als damon.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Het is mij even ontgaan, maar wat was nou de uitslag van Ajax - Porto?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.