- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
happie
-
- 6263 berichten
- 426 stemmen
jullie zijn blijkbaar echte kenners
Juve haalt Zlatan, maar jullie wisten altijd al dat hij zwaar onderschat wordt
tuurlijk! jullie weten het beter dan de scouts van Juve 
Hij heeft niet bepaald werelds gespeeld en bovendien een slecht WK.
happie
-
- 6263 berichten
- 426 stemmen
De voorlopige selectie:
Doel: Maarten Stekelenburg (Ajax), Henk Timmer (Feyenoord) en Edwin van der Sar (Manchester United).
Verdediging: Urby Emanuelson en John Heitinga (beiden Ajax), Tim de Cler, Kew Jaliens, Joris Mathijsen, Gijs Luirink en Barry Opdam (allen AZ), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), Ron Vlaar (Feyenoord), Khalid Boulahrouz (HSV), Jan Kromkamp (Liverpool) en André Ooijer (PSV).
Middenveld: Hedwiges Maduro en Wesley Sneijder (beiden Ajax), Stijn Schaars (AZ), Mark van Bommel (Barcelona), Nigel de Jong en Rafael van der Vaart (beiden HSV), George Boateng (Middlesbrough) en Denny Landzaat (Wigan Athletic)
Aanval: Ryan Babel en Klaas-Jan Huntelaar (beiden Ajax), Robin van Persie (Arsenal), Arjen Robben (Chelsea), Romeo Castelen en Dirk Kuyt (beiden Feyenoord), Ruud van Nistelrooy (Real Madrid) en Jan Vennegoor of Hesselink (PSV).
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
Las een nieuwsberichtje over Leonardo dos Santos. Maar blijft Leonardo I nou gewoon bij NAC dit jaar?
Ik zou dat onvoorstelbaar vinden. Van mij mag-ie zo naar PSV. (zeg ik als PSV-sympathisant)
kos
-
- 46815 berichten
- 8939 stemmen
Wat erg dat dat kunstgrasveld er toch is gekomen bij AZ
.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
.
Sarcastisch bedoeld of niet?
stinissen (crew films & series)
-
- 23816 berichten
- 77572 stemmen
.
Nee hoor dit is 95% echt natuurlijk gras die 5% kunst vezels komen alleen ten goede van het echte gras
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Laat maar, i.p.v. 'toch' had ik 'niet' gelezen.
Maar ik ben ook tegen kunstgras, voetbal hoort op gras gespeeld te worden.
Al kan ik me in deze oplossing van AZ en Arsenal nog wel vinden, omdat het dan toch bijna helemaal gras is.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Het is toch wel duidelijk dat AZ nog lang niet klaar is voor dit seizoen.
Een mooi stadion hebben ze, ookal zou ik het toch geen voetbaltempel willen noemen zoals o.a. Mathijsen doet.
Maar qua spelers hebben ze vooral talent aangetrokken en de keepers zijn er samen duidelijk niet op verbeterd. Vooral Sinouh is echt een ramp.
Leno
-
- 5922 berichten
- 4458 stemmen
Tja wat betreft de keepers is het de vraag wie de minst slechte is.. Waarschijnlijk Didulica, al was ik blij dat hij bij Ajax wegging. Sinouh is hooguit 1e divisieniveau.
kos
-
- 46815 berichten
- 8939 stemmen
Nee hoor dit is 95% echt natuurlijk gras die 5% kunst vezels komen alleen ten goede van het echte gras
.
kos
-
- 46815 berichten
- 8939 stemmen
Mooi om dat programma zo net te zien over Vanenburg en familie terug in Japan
.
Respekked
-
- 6287 berichten
- 1235 stemmen
Op Internet speel ik iig wel je kan je aanmelden bij Party-Poker grootste pokerlobby van de wereld. Voor de benelux is er nu een aanbieding dat je $50-, gratis krijgt bij aanmelding , leuk om de sfeer te proeven dus en verder kan je ook voor fun spelen.
Sinds een paar dagen speel ik op everestpoker.com. Zonder buy-in kun je je opwerken via kleine toernooitjes om 5 dollarcent om vervolgens aan het echte werk te beginnen. Die gasten geven gewoon geld weg. Zal wel goed gesponsord zijn ofzo. Een vriend van mij heeft uit het niets 15 dollar bij elkaar gesprokkeld. Ik ben nu bezig hetzelfde te doen
. Mooi tijdverdrijf tijdens mijn werk.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Ja je kan ook via Freerolls kleine bedraagjes winnen ..
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
B-STAAL VAN LANDIS IS OOK POSITIEF.
Floyd Landis zal veel werk hebben om jn onschuld te bewijzen. Het B-staal van zijn dopingtest heeft ook een positief resultaat opgeleverd, zegt de UCI.
De UCI zal de zaak doorverwijzen naar het Amerikaanse Antidopingagentschap. Die zal Landis voor minstens twee jaar schorsen. Landis zal ook vier jaar niet in de ProTour mogen rijden en verliest zijn Tourzege. Hij kan wel in beroep gaan tegen de schorsing die hij krijgt.
Volgens de regels van de ProTour zal Landis ook ontslagen worden door zijn ploeg Phonak. Zijn Tourzege verliest hij aan de Spanjaard Oscar Pereiro.
Bron: VRT nieuws en teletekst.
happie
-
- 6263 berichten
- 426 stemmen
Tja wat betreft de keepers is het de vraag wie de minst slechte is.. Waarschijnlijk Didulica, al was ik blij dat hij bij Ajax wegging. Sinouh is hooguit 1e divisieniveau.
Ja wie doet er in hemelsnaam Timmer weg en zet deze 2 clowns in het goal. Das een slechte zet van meneer van Gaal. Trouwens geen al te beste opening voor AZ. Ik ben benieuwd of het wat word met ze.
Jammer dat Ajax achter kwam, zo kon inter de hele tijd dat gare anti-voetbal spelen. Ik heb zo´n pesthekel aan dat Italiaanse voetbal.
En ik denk dat ze Ruud Bossen ook wel af mogen schieten voor die rode kaart op Rooney. Wel drie mooie doelpunten al op dit toernooi: Rooney, Sneijder en Pepe.
eRCee
-
- 13453 berichten
- 1982 stemmen
Zijn Tourzege verliest hij aan de Spanjaard Oscar Pereiro.
Nou, gefeliciteerd. 
kos
-
- 46815 berichten
- 8939 stemmen
Az had toch verloren van Arsenal? Is dat zo erg
.
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2726 stemmen
Hij probeert het niet eens. Die contra-expertise kon ie zelf aanvragen, maar dat heeft hij nooit gedaan. De UCI heeft het toen maar gedaan om een beetje schot in de zaak te krijgen.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2201 stemmen
.
Dat op zich niet maar 0-3 is wel iets te ruim.
Ajax vond ik gister ook niet geweldig spelen.
De enige die er bovenuit staken waren Stam,Gabri en Sneijder de rest was zeer matig.
Maar goed het blijven oefenduels we zullen het zien vanaf 18 augustus.
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
Hij probeert het niet eens. Die contra-expertise kon ie zelf aanvragen, maar dat heeft hij nooit gedaan. De UCI heeft het toen maar gedaan om een beetje schot in de zaak te krijgen.
Hij gaat het juist wel proberen, toch? Zoals ik het begreep wil hij aantonen dat de hoge T/E-waarde gevolg was van een natuurlijk proces.
Die contra-expertise had hij niet aangevraagd omdat hij er al van overtuigd was dat die ook een te hoge T/E-waarde zou hebben. Op zich vind ik dat wel opmerkelijk trouwens. Ik zou zeggen: als je ervan overtuigd bent dat je testosterongehalte niet kunstmatig zo hoog is geworden, dan sluit je een meetfout toch niet uit? Zulk soort fouten schijnen best eens voor te komen.
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2726 stemmen
Hij gaat het juist wel proberen, toch? Zoals ik het begreep wil hij aantonen dat de hoge T/E-waarde gevolg was van een natuurlijk proces.
Hij gaat dus proberen aan te tonen hoe het kon dat zijn lichaam synthetische testosteron heeft aangemaakt?
Precies, als je echt van plan bent om je voor honderd procent in te zetten om je onschuld te bewijzen, dan grijp je elke kans aan, ook al geloof je niet dat het iets uit zou halen.
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
Hij gaat dus proberen aan te tonen hoe het kon dat zijn lichaam synthetische testosteron heeft aangemaakt?
Nee, de tests waarvan de resultaten nu officieel bekend zijn gemaakt, tonen alleen een verhoogde verhouding aan, niet of de oorsprong al dan niet synthetisch is.
happie
-
- 6263 berichten
- 426 stemmen
.
ik neem aan dat je thuis voor eigen publiek. In je eerste wedstrijd in je nieuwe stadion graag zou winnen. Das vrij normaal. En ik had vooraf wel verwacht dat het iets spannender zou worden. En scoren zou ook wel fijn geweest zijn. Maar ja.
eRCee
-
- 13453 berichten
- 1982 stemmen
Mooie ritzege van raborenner Brown in Duitsland!
happie
-
- 6263 berichten
- 426 stemmen
Dat op zich niet maar 0-3 is wel iets te ruim.
Ajax vond ik gister ook niet geweldig spelen.
De enige die er bovenuit staken waren Stam,Gabri en Sneijder de rest was zeer matig.
Maar goed het blijven oefenduels we zullen het zien vanaf 18 augustus.
Ajax had verloren ja, maar dat was ook door dat gare verdedigen van Inter met vier verdedigers en 3 verdedigende middenvelders. Ik vond Ogararu ook aardig spelen hoor.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Ajax had verloren ja, maar dat was ook door dat gare verdedigen van Inter met vier verdedigers en 3 verdedigende middenvelders. Ik vond Ogararu ook aardig spelen hoor.
Ogararu vond ik ook goed 
Ik vond vooral De Mul en Perez vreselijk 
happie
-
- 6263 berichten
- 426 stemmen
Ja Huntelaar was niet te bereiken zowat. De verdediging is wel sterk dit seizoen. Ze hebben alleen dat foutje bij de 1-0 gemaakt en dat was zowat niemand aan te rekenen. Voor de rest niks weggeven.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2201 stemmen
Ogararu vond ik ook goed 
Ik vond vooral De Mul en Perez vreselijk 
De Mul kwam af en toe nog met een aardige actie langs zijn man maar Perez zat totaal niet in de wedstrijd.
Ik vond hem de laatste 2 maanden bij AZ ook niet geweldig maar toen dacht ik van: Hij zal met zijn hoofd waarschijnlijk al bij Ajax zitten.
Maar nu is ie in de oefenwedstrijden ook telkens tegengevallen.
Ik weet het niet maar ik blijf het nog steeds een vrij onnodige aankoop vinden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.