• 17.243 nieuwsartikelen
  • 182.284 films
  • 12.563 series
  • 34.742 seizoenen
  • 655.998 acteurs
  • 200.423 gebruikers
  • 9.463.771 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

happie

• 6263 berichten
  • 426 stemmen

Het gebeurt laatste tijd alleen nog maar.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Spartaan1986 schreef:

(quote)

Kuyt zal uiteindelijk wel blijven

het duurt weer veel te lang

Vindt het ook lullig dat ie een club zo laat wachten

En als ie toch weg zou gaan zal je altijd zien dat het begin september is wanneer de competitie alweer bezig is.

Net als Bouma en Lee vorig jaar.

Manchester United lijkt inmiddels afgehaakt (volgens V-Style dan wel)

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

Vanavond de openingswedstrijd van het DSB-stadion: AZ-Arsenal! Uitgezonden op Talpa vanaf 18.30 uur.

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

BenicioDelToro schreef:

Vanavond de openingswedstrijd van het DSB-stadion: AZ-Arsenal! Uitgezonden op Talpa vanaf 18.30 uur.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Jammer genoeg door Talpa, maar ik ben wel benieuwd.

En om 21.15u Ajax-Inter, al zullen de grotere spelers bij beide niet spelen.

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

The Hunter schreef:

Dat kan inderdaad, als hij zich goed weet aan te passen hier.

Maar lukt dat, dan is het een goede aankoop.

Moet Kuyt wel blijven, anders zakken ze weer twee plaatsen

als Kuyt blijft dan is het voor mij duidelijk dat hij "bang" is om de grote stap te wagen

zo'n nuchtere Hollander wil natuurlijk alleen in het beschermde milieu van Rotterdam/Nederland spelen waar hij op handen wordt gedragen

wat zal die enge buitenwereld (buitenland) voor hem toch eng zijn....

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

damon schreef:

(quote)
als Kuyt blijft dan is het voor mij duidelijk dat hij "bang" is om de grote stap te wagen

zo'n nuchtere Hollander wil natuurlijk alleen in het beschermde milieu van Rotterdam/Nederland spelen waar hij op handen wordt gedragen

Kort gezegd: bang om te falen dus.

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

damon schreef:

(quote)

wat een psychologisch wonder die damon

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

ik hoor graag een (tegen)argument van je Respekked

anders negeer ik maar gewoon je bericht

kos

• 46815 berichten
  • 8939 stemmen

Omdat je statement nergens op gebaseerd is. Moet ie maar naar de eerste de beste club uit het buitenland of zo?

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

Liverpool wil hem (is niet de eerste de beste club)

jij doet alsof alleen degradanten in hem geinteresseerd zijn

en hij heeft inderdaad veel clubliefde, maar dat betekent niet dat je meteen je carriere moet opofferen voor een club die heel weinig wint

hij zal toch ook prijzen willen pakken / zijn naam willen vestigen in het buitenland / zich bewijzen op topniveau?

of vind je dit nog steeds nergens op gebaseerd?

Ruudje heeft/had wel de ballen om naar een megagrote club te vertrekken, en kijk waar hij nu is...

Ga me niet vertellen dat buitenlandse topclubs niet geinteresseerd zijn in Kuyt

kos

• 46815 berichten
  • 8939 stemmen

damon schreef:

jij doet alsof alleen degradanten in hem geinteresseerd zijn

en hij heeft inderdaad veel clubliefde, maar dat betekent niet dat je meteen je carriere moet opofferen voor een club die heel weinig wint

hij zal toch ook prijzen willen pakken / zijn naam willen vestigen in het buitenland / zich bewijzen op topniveau?

Als hij bij Liverpool alleen op de bank gaat zitten zie ik niet in waarom dat zo'n slimme keuze zou zijn.

Bovendien moeten de clubs er dan eerst nog uitkomen.

Beetje raar om te gaan speculeren over besprekingen waar je totaal geen weet van hebt.

kos

• 46815 berichten
  • 8939 stemmen

damon schreef:

Ja. Hoe kom je er bij dat hij Feyenoord nooit zou willen verlaten .

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Beetje raar om te gaan speculeren over besprekingen waar je totaal geen weet van hebt.

gelukkig weet jij er blijkbaar wel wat van?

waarom zou hij op de bank terecht komen?

als Ruud er ook zo over dacht bij PSV (voor zijn transfer naar Man Utd) speelde hij nu nog steeds bij PSV

Je moet natuurlijk ervoor vechten om in de basis te komen bij een topclub

er bestaat geen 1 BUITENLANDSEtopclub waar je plaats in de basis verzekerd is

behalve als ie bij feyenoord blijft natuurlijk, daar zal hij tot over 10 jaar nog in de basis staan...

kos

• 46815 berichten
  • 8939 stemmen

damon schreef:

gelukkig weet jij er blijkbaar wel wat van?

Tuurlijk niet, daarom doe ik er ook niet van die zekere uitspraken over, zoals jij wel doet.

waarom zou hij op de bank terecht komen?

als Ruud er ook zo over dacht bij PSV (voor zijn transfer naar Man Utd) speelde hij nu nog steeds bij PSV

Reken maar dat Ruud wel een soort garantie heeft gekregen dat hij zou gaan spelen. Ze volgden hem niet voor niks al 2 jaar.

Ik zie Benitez niet zomaar Kuijt garanties geven dat ie eerste keuze is.

Maar goed, volgens mij is Feyenoord nooit akkoord gegaan met een bod van Liverpool, dus het gaat sowieso nergens over. Kuijt heeft niet eens een kans gehad om toe te stemmen danwel af te wijzen.

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

Ruud garanties?

bij Real? Heb jij dan wel weet van zijn contractbesprekingen dat je zulke uitspraken doet dan?

Ruud zal er gewoon voor moeten vechten. Als hij niet scoort (op zun Kezmans) zal hij echt wel uit de basis geflikkerd worden

garanties geven ze echt nooit bij topclubs...kom op zeg

Art

• 13507 berichten
  • 3671 stemmen

Als je goed leest doelt Kos op Ruuds periode bij PSV en dat Manchester United hem daar al twee jaar volgden.

kos

• 46815 berichten
  • 8939 stemmen

damon schreef:

Ruud garanties?

bij Real? Heb jij dan wel weet van zijn contractbesprekingen dat je zulke uitspraken doet dan?

Ik had het over Man Utd.

Ruud zal er gewoon voor moeten vechten. Als hij niet scoort (op zun Kezmans) zal hij echt wel uit de basis geflikkerd worden

Dat klopt, al had Ruud wat minder keuze dan Kuijt. Ruud zou ander sowieso niet spelen.

garanties geven ze echt nooit bij topclubs...kom op zeg

Tuurlijk maken ze wel duidelijk wat de bedoelingen zijn en wat je normaal gesproken als je op je gebruikelijke niveau blijft spelen, kunt verwachten. Wat dacht jij dan, spelers zijn niet gek, die gaan echt geen enorm onzeker avontuur aan.

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Dat klopt, al had Ruud wat minder keuze dan Kuijt. Ruud zou ander sowieso niet spelen.

Ik zie niet waarom er geen interesse zou zijn voor een speler die gegarandeerd 20+ goals maakt per seizoen in NL

ga er maar van uit dat VEEL clubs hem willen

Kuyt zoekt er echter 1 die past bij zijn karakter (denk ik), dus een soort volksclub, en dat maakt het natuurlijk moeilijker

kos schreef:

Tuurlijk maken ze wel duidelijk wat de bedoelingen zijn en wat je normaal gesproken als je op je gebruikelijke niveau blijft spelen, kunt verwachten. Wat dacht jij dan, spelers zijn niet gek, die gaan echt geen enorm onzeker avontuur aan.

enorm onzeker avontuur?

welkom in de wereld van de echte topclubs

als Kuyt naar een topclub gaat zal hij altijd moeten concurreren met een spits die TOP is

garanties heb je nooit! kijk maar naar Kezman.

Je zal vast krediet krijgen voor de eerste wedstrijden, maar als je ze niet inschiet, speel je binnen een paar jaar op zun Kezmans bij een middenmoter (A. Madrid)

Het ligt echt alleen aan jezelf en hoe je presteert

daarom heb je ook TOPspelers (zoals de echte wereldsterren) en spelers die het in zich hebben, maar het nog lang niet bewezen hebben (Kezman, Kuyt, Huntelaar)

Als Kuyt bij feyenoord blijft zal hij nooit een grote worden

zelfde geld voor Huntelaar, die gaat echt wel over 2 seizoenen ofzo weg bij Ajax.

een voorbeeld: Zlatan is nu een "wereldspits"

dat komt omdat hij naar Juve is gegaan. Hij presteerde echter veel minder dan Kuyt (in Nederland)

Kuyt kennen ze niet.

Zlatan had gewoon de ballen om naar Juve te gaan.

daar zit nu het verschil dus in. Aan Kuyt om aan te tonen dat hij tot de top behoort. Vooral als hij de 1e spits van Nederland wil zijn (!)

En dat toon je echt niet aan door aleen binnen de grenzen iets gepresteerd te hebben...(met alle respect maar goed spelen in NL competitie geeft totaal niet aan dat je ook echt met de wereldtop meekan)

Art

• 13507 berichten
  • 3671 stemmen

damon schreef:

Kuyt zoekt er echter 1 die past bij zijn karakter (denk ik), dus een soort volksclub, en dat maakt het natuurlijk moeilijker

Genoeg van die clubs in Engeland!

stinissen (crew films & series)

• 23816 berichten
  • 77572 stemmen

De Graafschap en Heracles melden zich ook voor Kuyt !

Bron: stinissen

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

damon schreef:

ik hoor graag een (tegen)argument van je Respekked

anders negeer ik maar gewoon je bericht

Kuyt heeft al vaak genoeg aangegeven open te staan voor een vertrek. Als een geïnteresseerde club echter een bod doet dat Feyenoord niet accepteert, is het moeilijk Kuyt te verwijten dat hij nog niet weg is.

kos

• 46815 berichten
  • 8939 stemmen

Precies.

(overigens vind ik Zlatan zeker geen wereldspits).

happie

• 6263 berichten
  • 426 stemmen

kos schreef:

Precies.

(overigens vind ik Zlatan zeker geen wereldspits).

Zlatan is zeker geen wereldspits, maar een op dit moment behoorlijk overschatte spits.

En over kuijt hoeft niemand zich zorgen te maken. Als hij dit seizoen niet weggaat, dan gaat hij het seizoen daarop weg. Misschien gaat ie helemaal niet meer. Maar dan ligt het heus niet aan falingsangst hoor. Dat heeft Kuijt totaal niet.

En verder is er nog geen club concreet naar kuijt toegeweest.

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

jullie zijn blijkbaar echte kenners

Juve haalt Zlatan, maar jullie wisten altijd al dat hij zwaar onderschat wordt

tuurlijk! jullie weten het beter dan de scouts van Juve

Hagele

• 184 berichten
  • 821 stemmen

Ibrahimovic had het in z'n periode bij Aajx in zich op een wereldspits te worden met een uitzonderlijke techniek. Helaas heeft hij zijn periode bij Ajax te vroeg afgebroken (waarbij de $$ natuurlijk een rol speelden). Na een aantal mislukte jaren bij Juve (die scouts waren zeker niet achterlijk, maar hadden beter even kunnen wachten), gaat ie het nu wellicht bij Inter proberen. Daar zie ik hem trouwens ook niet zomaar slagen. Ik denk dat een overstap naar Spanje beter voor hem zou zijn.

Over Kuijt valt weinig te zeggen. Van Kuijt is gewoon bekend dat hij CL wil spelen en voor de titel wilt gaan. Enige clubs die concreet interesse to(o)n(d)en zijn/waren Liverpool en T'ham. Liverpool zou een mooie club voor hem zijn, maar ik heb mijn twijfels bij die coach. Daarnaast zou Manchester leuk zijn.. Heerlijk spitsenkoppel, Kuijt-Rooney.

Koekebakker

• 2540 berichten
  • 3981 stemmen

damon schreef:

damon schreef:

een voorbeeld: Zlatan is nu een "wereldspits"

dat komt omdat hij naar Juve is gegaan. Hij presteerde echter veel minder dan Kuyt (in Nederland)

Kuyt kennen ze niet.

Zlatan had gewoon de ballen om naar Juve te gaan.

daar zit nu het verschil dus in.

Je weet toch dat het bij het betaalde voetbal niet zo werkt dat je je maar gewoon even aanmeldt bij een wereldteam, he?

Kuijt is altijd terughoudend in het praten over mogelijk toekomstige teams zolang er niets zeker is, maar het is toch behoorlijk duidelijk dat hij het liefst naar een grote club wil, als die eruit komen met Feyenoord. Ik begrijp je punt dan ook totaal niet.

kos

• 46815 berichten
  • 8939 stemmen

Hagele schreef:

Heerlijk spitsenkoppel, Kuijt-Rooney.

Mwa, teveel dezelfde types speler.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

En nu ik het stadion voor het eerst op televisie zie, vind ik het nog meer een tegenvaller van AZ dat ze de tribunes niet door hebben getrokken naar het veld.

Nu zitten er van die trapjes en dat maak het er toch minder mooi op.

Koekebakker

• 2540 berichten
  • 3981 stemmen

Iets heel anders: opvallend dat Britta Steffen vanochtend niet startte op de 200m vrije slag. Moesten er meer mensen even denken aan het afzeggen van races door Landis en Gatlin?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.