- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Leno
-
- 5922 berichten
- 4458 stemmen
De supporters die ik ken wel. Ze verwachten ook altijd van Vitesse te winnen (op papier de betere, in de praktijk idd lang niet altijd..).
kos
-
- 46815 berichten
- 8939 stemmen
Op papier ook niet (de afgelopen 5 jaar iig).
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Ik dacht dat er nu juist wel weer een redelijke kans was?
Omroep Gelderland zegt voorlopig van niet. Maar goed...op zich is het misschien wel gunstig dat hij zijn arm gebroken heeft, want dan kan hij zich bij Man. United niet in de kijker spelen. Komt ook net iets te kort daarvoor geloof ik. Maar voor NEC is hij zelfs onmisbaar.
Leno
-
- 5922 berichten
- 4458 stemmen
Ik geloof ook dat hij niet komt/ blijft. Hadden ze zo'n speler vroeger maar, toen ik er nog kwam.. Wellicht dat ik nu dan ook nog weleens was gegaan.
maxcomthrilla
-
- 15587 berichten
- 2877 stemmen
NEC gaat een lastig jaar tegemoet denk ik. De supporters verwachten waarschijnlijk weer te veel en Been neemt risico. Om als coach nog bij een grotere club aan de bak te komen moet hij toch iets neerzetten. Lastig.
Ik verwacht ook weer een lastig seizoen waarin weinig gescoord gaat worden. Het probleem ligt bij de voorhoede maar dat wisten we al langer. Nu Van der Doelen heeft afgezwaaid moeten ook waken voor een te matte instelling op het veld. En het verlies tegen Go Ahead Eagles voorspelt ook al niets goeds. Ik ben benieuwd naar de wedstrijd tegen Aston Villa.
Dan zal blijken of het een goede keuze was om een seizoenkaart te nemen....
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2201 stemmen
Overigens betwijfel ik of die Gabri beter is dan Lucius. Ik denk het niet.
Mitea zit al 3 jaar bij Ajax.
Hij heeft veel pech gehad met blessures maar is qua snelheid en voorzet 10x beter dan Huysegems.
Alleen in de fysieke duels is Huysegems natuurlijk beter.
Gabri is niet alleen qua naam maar ook technisch gezien veel beter dan Lucius. Lucius is een harde werker maar het gaat te ver om hem als een verrijking voor Feyenoord te zien. (Misschien alleen op prive vlak)
Kolkka is met geen enkele Ajax speler te vergelijken.
Waarom Feyenoord die in godsnaam heeft gekocht is mij een groot raadsel.
kos
-
- 46815 berichten
- 8939 stemmen
Mitea zit al 3 jaar bij Ajax.
Hij heeft veel pech gehad met blessures maar is qua snelheid en voorzet 10x beter dan Huysegems.
Alleen in de fysieke duels is Huysegems natuurlijk beter.
Ik vind Huysegems een betere en completere voetballer.
Ik denk dat je Gabri een beetje teveel ophemelt zonder iets van hem gezien te hebben. Lucius heeft zijn waarde in de NL competitie al lang bewezen.
Kolkka is met geen enkele Ajax speler te vergelijken.
Waarom Feyenoord die in godsnaam heeft gekocht is mij een groot raadsel.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2201 stemmen
Ik vind Huysegems een betere en completere voetballer.
Ik denk dat je Gabri een beetje teveel ophemelt zonder iets van hem gezien te hebben. Lucius heeft zijn waarde in de NL competitie al lang bewezen.
Wat maakt Huysegems dan completer dan Mitea.
Zoals ik al zei is zijn voorzet minder, hij is niet snel genoeg en ik vergat nog te zeggen dat ie veel te weinig scoort.(Mitea heeft in de wedstrijden dat ie meedeed redelijk veel gescoord)
Gabri heb ik genoeg gezien bij Barcelona en in een aantal oefenduels die gespeeld zijn.
Technisch goede voetballer met een goede pass. Lucius heeft alleen in de CL bewezen dat ie een aanwinst kan zijn. In de competitie is ie altijd tegengevallen.
Dat van Kolkka als vervanger op links klopt op zich wel maar ik neem aan dat Koeman hem niet gehaald heeft om het hele jaar op de bank te zitten en af en toe in te vallen.
Dan had ie net zo goed bij Ado kunnen blijven.
Kolkka is gekocht op basis van 2 wedstrijden dat moet je nooit doen.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Kolkka vindt je natuurlijk ook een prima speler net als Huysegems en de Ceulaer.
Kom op nou, het zijn toch aankopen van niks.
Misschien hebben ze het geld niet maar met aankopen als Musampa en Kolkka wordt je nooit kampioen.
De Ceulaer zou heel misschien nog wel eens iets leuks kunnen laten zien dit jaar, maar verder verwacht ik er niet veel van.
En met aankopen als Huysegems, Lucius en Kolkka wordt je geen kampioen, maar met aankopen daarbij als Musampa nog steeds niet.
Feyenoord moet inderdaad eens een keer durven investeren in talent. Als je dat durft en de speler ontwikkelt zich goed, dan kun je hem met flink wat winst doorverkopen. En zo dus weer nieuw talent halen.
Maar dan moet natuurlijk wel eerst die stap gezet worden en daar lijkt het niet op bij Feyenoord.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2201 stemmen
De Ceulaer zou heel misschien nog wel eens iets leuks kunnen laten zien dit jaar, maar verder verwacht ik er niet veel van.
En met aankopen als Huysegems, Lucius en Kolkka wordt je geen kampioen, maar met aankopen daarbij als Musampa nog steeds niet.
Feyenoord moet inderdaad eens een keer durven investeren in talent. Als je dat durft en de speler ontwikkelt zich goed, dan kun je hem met flink wat winst doorverkopen. En zo dus weer nieuw talent halen.
Maar dan moet natuurlijk wel eerst die stap gezet worden en daar lijkt het niet op bij Feyenoord.
De Guzman vindt ik een aardig talent maar wordt ook weer overschat.
Zo heb je bij Ajax Maduro die ik ook zwaar overschat vindt.
kos
-
- 46815 berichten
- 8939 stemmen
Wat maakt Huysegems dan completer dan Mitea.
Zoals ik al zei is zijn voorzet minder, hij is niet snel genoeg en ik vergat nog te zeggen dat ie veel te weinig scoort.(Mitea heeft in de wedstrijden dat ie meedeed redelijk veel gescoord)
Gabri heb ik genoeg gezien bij Barcelona en in een aantal oefenduels die gespeeld zijn.
Technisch goede voetballer met een goede pass. Lucius heeft alleen in de CL bewezen dat ie een aanwinst kan zijn. In de competitie is ie altijd tegengevallen.
Dat van Kolkka als vervanger op links klopt op zich wel maar ik neem aan dat Koeman hem niet gehaald heeft om het hele jaar op de bank te zitten en af en toe in te vallen.
Dan had ie net zo goed bij Ado kunnen blijven.
Kolkka is gekocht op basis van 2 wedstrijden dat moet je nooit doen.
kos
-
- 46815 berichten
- 8939 stemmen
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2201 stemmen
Huysegems heeft zelf aangegeven in de VI dat zijn voorzet en zijn scorend vermogen een stuk beter moeten.
Dat is ook afgesproken voordat ie tekende.
Ik kan me geen ene wedstrijd in de competitie herinneren waarin ik Lucius overtuigend heb zien spelen.
Dat heb ik Gabri genoeg zien doen bij Barcelona.
Een linkermiddenvelder/linksbuiten als pinchitter halen lijkt me vrij sterk.
Dan hadden ze beter nog Martin Drent kunnen halen vorig jaar.
kos
-
- 46815 berichten
- 8939 stemmen
Martin Drent
.
Ik denk dat de enige conclusie van onze discussie kan zijn: 'we shall see!'.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2201 stemmen
Ik maak geen geintje.
Martin Drent wouden ze echt hebben in de winterstop.
Had ik nog meer begrepen dan Kolkka 
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2201 stemmen
Even wat tussenstanden oefenduels
Sparta Rotterdam- FC Volendam 1-2 
Sc Heerenveen- BV Veendam 3-2
VVV Venlo -Vitesse Arnhem 1-1
Alemania Aachen-PSV 0-1
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
BAZAJEV BEZORGT ASTANA EERSTE BLOEMEN
Assan Bazajev heeft Astana en Walter Godefroot een eerste succes bezorgd. De Kazak klopte Danilo Napolitano en Zabel in de spurt, Goesev blijft leider.
De Spanjaard Luengo en de Oostenrijker Matzbacher hadden er ondanks de regen zin in. Het duo reed meer dan 5' weg, maar met nog 20 km voor de boeg, was hun avontuur afgelopen. Nuyens versnelde op de laatste klim, maar hij raakte niet weg. Ook Lang probeerde een sprint nog te ontlopen, maar dat lukte niet.
Danilo Napolitano leek de spurt naar zijn hand te zetten, maar in de laatste meters stak Bazajev hem voorbij.
UITSLAG RIT 1
1.A.Bazajev (Kaz) 198 km in 4u43'10"
2.D.Napolitano (Ita) (allen in zelfde tijd)
3.E.Zabel (Dui)
4.A.Greipel (Oos)
5.A.Oesov (WRu)
6.C.Corioni (Ita)
7.V.Reynes (Spa)
8.M.Mori (Ita)
9.R.SENTJENS
10.J.Jufre (Spa)
STAND (na rit 1)
1.V.Goesev (Rus) in 4u49'47"
2.L.Gerdemann (Dui) op 1"
3.S.Lang (Dui) 2
4.L.Bodrogi (Hon) 5"
5.A.Markov (Rus) 9"
6.F.Finot (Fra)
7.S.ROSSELER
8.I.Cuesta (Spa) 10"
9.T.Vaitkus (Lit)
10.A.Vinokoerov (Kaz) 11"
Bron: vrt-teletekst.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Twee einduitslagen:
Sc Heerenveen- BV Veendam 4-2
Alemania Aachen-PSV 1-1
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Wel zwak van PSV.
Dat is het, maar nu heeft PSV tenminste ook een mindere oefenwedstrijd gespeeld 
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Schandalig dat niemand op dit forum het nog heeft gehad over de geweldige prestaties van Pieter van den Hoogenband en Marleen Veldhuis op het EK langebaanzwemmen!
Goud en zilver op één dag, dat is echt hartstikke mooi! 
Goed gedaan hoor! 
bebdn
-
- 1884 berichten
- 1148 stemmen
Schandalig dat niemand op dit forum het nog heeft gehad over de geweldige prestaties van Pieter van den Hoogenband en Marleen Veldhuis op het EK langebaanzwemmen!
Goud en zilver op één dag, dat is echt hartstikke mooi! 
Goed gedaan hoor! 
Ik had het meer voor mijn naamgenote Inge ook al was ze dan Hollandse

happie
-
- 6265 berichten
- 426 stemmen
Dat is het, maar nu heeft PSV tenminste ook een mindere oefenwedstrijd gespeeld 
Die hadden ze al een keer gehad tegen Stoke City, dat werd namelijk 0-0.
happie
-
- 6265 berichten
- 426 stemmen
Martin Drent
.
Ik denk dat de enige conclusie van onze discussie kan zijn: 'we shall see!'.
We shall see lijkt mij beter om nu te zeggen. Om Lucius met Gabri te vergelijken is zoals appels met peren. Net als Mitea en Huysegems, al die spelers hebben weer andere kwaliteiten.
Het valt nu allemaal niet te voorspellen wie er nou beter heeft ingekocht en het goed gaat doen dit seizoen. PSV wordt ook altijd afgeschreven en die doen het ook altijd goed. Iedereen dacht vorig seizoen dat Nac voor europees voetbal ging en Heracles en Sparta waren de gedoodverfde degradatie kandidaten. En Az heeft nog maar 5 of 6 verdedigers tot hun beschikking. Die hebben alleen maar middenvelders en Aanvallers gekocht op Luirink na.
Dit weekend zijn de nieuwe aankopen van Ajax te bewonderen in ieder geval bij SBS 6. Maar dan zegt nog niks. Ajax is wel mijn favo club, maar ik durf geen uitspraken voor dit seizoen te doen, want dat heb ik de laatste jaren wel afgeleerd. Maar hoop op een mooi seizoen is er genoeg.
happie
-
- 6265 berichten
- 426 stemmen
Technisch manager Peter Bosz heeft vanavond tegenover Radio Rijnmond bevestigd dat Feyenoord persoonlijk rond is met Anatoli Tymoschuk. De Oekraïens international staat onder contract bij Shaktar Donetsk dat een transfer nog in de weg kan staan.
De verdedigende middenvelder kost tien miljoen euro. Feyenoord heeft inmiddels haar onrendabele bod van 2,5 miljoen euro verhoogd naar zeven miljoen euro.
Ook Celtic toont interesse in de zestigvoudig international. De Schotse club gaf eerder echter aan de vraagprijs erg hoog te vinden liggen.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Dat word dan de 1e redelijke aankoop van de Rotterdammers.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2201 stemmen
Idd.
Dat kan ze een plaatsje omhoog helpen.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Dan worden ze 17e
Sorry, die was te makkelijk 
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Dat kan inderdaad, als hij zich goed weet aan te passen hier.
Maar lukt dat, dan is het een goede aankoop.
Moet Kuyt wel blijven, anders zakken ze weer twee plaatsen 
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2201 stemmen
Dat kan inderdaad, als hij zich goed weet aan te passen hier.
Maar lukt dat, dan is het een goede aankoop.
Moet Kuyt wel blijven, anders zakken ze weer twee plaatsen 
Kuyt zal uiteindelijk wel blijven
het duurt weer veel te lang
Vindt het ook lullig dat ie een club zo laat wachten
En als ie toch weg zou gaan zal je altijd zien dat het begin september is wanneer de competitie alweer bezig is.
Net als Bouma en Lee vorig jaar.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.