- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2201 stemmen
Dan lijkt Nevland me toch aannemelijker.
Denk ook niet dat Kluivert zelf veel trek heeft in Feyenoord.
stinissen (crew films & series)
-
- 23816 berichten
- 77573 stemmen
Kluivert komt nooit meer aan het voetballen is al twee jaar uit relatie ( speelde een paar wedstrijden in Engeland en Spanje)
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
Ik verwacht dan weer weinig van Nevland bij Feyenoord. Hij gaf zelf al meteen aan dat zijn eerste seizoen bij Groningen een uitschieter was. Vorig jaar werd hij er nota bene door Glen Salmon uitgespeeld..
Het enige dat voor een jaartje Nevland bij Fey spreekt is dat zijn eerste seizoen bij een nieuwe club telkens zijn beste lijkt te zijn.
Ben wel erg benieuwd naar wat Kluivert nog kan, ik was altijd een groot liefhebber van de voetballer Kluivert.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Dan lijkt Nevland me toch aannemelijker.
Denk ook niet dat Kluivert zelf veel trek heeft in Feyenoord.
Dat wilde ik maar zeggen.
Maar verder vind ik Nevland ook niet bepaald een topper, die Feyenoord dusdanig zal versterken, zodat het vertrek van Kuijt opgevangen wordt.
Daar is meer voor nodig.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Ben wel erg benieuwd naar wat Kluivert nog kan, ik was altijd een groot liefhebber van de voetballer Kluivert.
Daar ben ik ook erg benieuwd naar, want ik was ook altijd wel fan van hem.
Het idee van terugkomen naar Ajax is ook mooi, maar daar zal hij nu weinig aan spelen toe komen.
Terwijl het hem in de Europese topcompetities (Engeland/Spanje) niet meer lijkt te lukken, bij de topclubs dan.
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
Denk het ook, ja. Ik hoop dat-ie bij een Nederlandse (sub-)topclub terechtkomt, maar hij lijkt niet te willen inboeten aan salaris. Wordt dan meestal Griekenland of Turkije ofzo. Of Qatar..
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Het werd tijd voor vernieuwing in het Braziliaanse voetbalelftal en nieuwe bondscoach Dunga heeft dat in zijn selectie pijnlijk laten zien. :
Keepers: Fábio (Cruzeiro) en Gomes (PSV)
Verdedigers: Cicinho (Real Madrid), Alex (PSV), Gilberto (Hertha BSC), Maicon (Internazionale), Marcelo (Fluminense), Juan (Bayer Leverkusen), Lúcio (Bayern München) en Luisao (Benfica)
Middenvelders: Dudu Cearense (CSKA Moskou), Edmílson (Barcelona), Elano (Shakthar Donetsk), Gilberto (Arsenal), Jonatas (Flamengo), Julio Baptista (Real Madrid), Wagner (Cruzeiro) en Morais (Vasco da Gama)
Aanvallers: Fred (Olympique Lyon), Robinho (Real Madrid), Daniel Carvalho en Wagner Love (beiden CSKA Moskou)
Dus geen Kaka, Ronaldinho, Ronaldo, Adriano, Cafú, Dida, Roberto Carlos, Juninho, Emerson of Gilberto Silva maar wel Alex én Gomes van PSV 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het weglaten van vedettes die hun beste tijd gehad hebben kan ik nog wel begrijpen maar vooral het negeren van Kaka en Ronaldinho kan ik echt niet begrijpen.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Dat is inderdaad een beetje raar, die zijn nu niet echt over hun top heen ofzo. Dat Gomes en Alex opgeroepen worden vind ik dan weer niet meer dan normaal. Twee wereldspelers.
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2488 stemmen
Alex en Gomes. Twee wereldspelers.
*in wording*
Spelers als Kaka, Ronaldinho, Emerson, Gilberto Silva, en Adriano krijgen volgens mij gewoon rust. Het gaat hier tenslotte om de selectie voor een oefenduel (tegen Noorwegen).
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Dus geen Cafú, Roberto Carlos, Juninho
Zijn onlangs gestopt.
Ronaldhino en Kaka zijn alleen buiten de selectie gelaten voor de show, natuurlijk komen die er later weer bij. Het is gewoon een ouderwetse truuk om ze te branden.
Deze coach is een noob mocht hij Ronaldo weer oproepen. Ik ben echt kotsmisselijk van die kerel, hij heeft zijn beste tijd gehad en nu is het voorbij. Ook Real zou hem van de hand moeten doen.
happie
-
- 6265 berichten
- 426 stemmen
Het lijkt me dat dunga de spelers als adriano, kaka en ronaldinho gewoon rust geeft. En hij zal wel een aantal andere spelers willen testen, want ik geloof niet dat hij die drie er buiten laat. Ik kan me voorstellen, dat Ronaldo er niet meer bij komt. Maar ja, voor hetzelfde geld draait hij dit seizoen weer lekker bij Real.
Nevland wordt ook in verband gebracht met feyenoord. Dat kluivert dateert weer van eerder, nadat hij bij ajax genoemd werd. Ook AZ zou toen geïnteresseerd wezen. Misschien had iedereen hoop dat hij op de ned. velden weer zijn oude vorm terug zou krijgen. Al ben ik nooit echt kapot geweest van kluivert bij ajax, maar toen was hij nog heel jong. Alleen tegen Milan in ´95 was hij mijn held vanwege zijn doelpunt, maar voor de rest van dat seizoen was dat Litmanen.
Feyenoord schijnt overigens wel met Kiki Musampa gepraat te hebben.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Die bondscoach wil nu gewoon wat spelers testen die o.a. in Brazilië spelen.
Deze kregen eerst niet de kans en kunnen nu laten zien wat ze kunnen.
Als het er dalijk echt om gaat, komen Kaka, Ronaldinho en Adriano er echt wel weer bij.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Dat dachten we ook van Van Basten. Och laat hem Jaliens, De Cler en Babel maar uitproberen. Uiteindelijk komen Davids en Seedorf er wel weer bij 
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2201 stemmen
Het lijkt me dat dunga de spelers als adriano, kaka en ronaldinho gewoon rust geeft. En hij zal wel een aantal andere spelers willen testen, want ik geloof niet dat hij die drie er buiten laat. Ik kan me voorstellen, dat Ronaldo er niet meer bij komt. Maar ja, voor hetzelfde geld draait hij dit seizoen weer lekker bij Real.
Nevland wordt ook in verband gebracht met feyenoord. Dat kluivert dateert weer van eerder, nadat hij bij ajax genoemd werd. Ook AZ zou toen geïnteresseerd wezen. Misschien had iedereen hoop dat hij op de ned. velden weer zijn oude vorm terug zou krijgen. Al ben ik nooit echt kapot geweest van kluivert bij ajax, maar toen was hij nog heel jong. Alleen tegen Milan in ´95 was hij mijn held vanwege zijn doelpunt, maar voor de rest van dat seizoen was dat Litmanen.
Feyenoord schijnt overigens wel met Kiki Musampa gepraat te hebben.
Kiki Musampa waar speelt die eigenlijk tegenwoordig?
Zou het geen ramp vinden als die naar Feyenoord zou gaan is nooit een grote voetballer geweest.
Ik denk dat Feyenoord daar niet echt mee vooruit gaat maar goed waarschijnlijk hebben ze niet zo veel geld meer.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1546 stemmen
Feyenoord praat met KiKi Musampa? Waarover in hemelsnaam? 
Het lijkt mij namelijk geen verstandige aankoop.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2201 stemmen
Kolkka vindt je natuurlijk ook een prima speler net als Huysegems en de Ceulaer.
Kom op nou, het zijn toch aankopen van niks.
Misschien hebben ze het geld niet maar met aankopen als Musampa en Kolkka wordt je nooit kampioen.
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2488 stemmen
Feyenoord moet weer eens durven investeren in één groottalent, ipv in spelers die leuk kunnen meevoetballen maar elders afgeserveerd zijn.
Het zal uiteraard wel liggen aan het feit dat Kuyt nog niet verkocht is en ze dus (nog) niet over de financiële middelen beschikken om dergelijke spelers te halen. Toch jammer dat een club als Feyenoord geen (financiële) risico's durft te nemen, waar een AZ en in mindere mate Heerenveen dat wel doen.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2201 stemmen
Feyenoord moet weer eens durven investeren in één groottalent, ipv in spelers die leuk kunnen meevoetballen maar elders afgeserveerd zijn.
Het zal uiteraard wel liggen aan het feit dat Kuyt nog niet verkocht is en ze dus (nog) niet over de financiële middelen beschikken om dergelijke spelers te halen. Toch jammer dat een club als Feyenoord geen (financiële) risico's durft te nemen, waar een AZ en in mindere mate Heerenveen dat wel doen.
Als Nevland komt vindt ik dat een uitstekende aankoop.
Maar Feyenoord had spelers als Schaars en Luirink kunnen halen.
Alleen AZ lijkt telkens net wat sneller.
SC Heerenveen heeft ook uitstekend ingekocht.
Die Afonso Alves is een uitstekende spits die samen met Lars Nilsson en Yildirim een goed aanvalstrio kan gaan vormen.
kos
-
- 46815 berichten
- 8940 stemmen
Kolkka vindt je natuurlijk ook een prima speler net als Huysegems en de Ceulaer.
Kom op nou, het zijn toch aankopen van niks.
Misschien hebben ze het geld niet maar met aankopen als Musampa en Kolkka wordt je nooit kampioen.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2201 stemmen
Ik twijfel zelf ook over Roger maar ik weet niet of ie nou echt minder is dan een Musampa of een Kolkka.
Want zeg nou zelf wat heeft Musampa in het buitenland gepresteerd.
Hij heeft in Engeland en in Spanje jaren op het bankje gezeten.
Kolkka heeft bij PSV en bij Gladbach op het bankje gezeten en bij degradatiekandidaten Ado Den Haag en Crystal Palace stond ie in de basis.
Kolkka is blijkbaar gehaald op basis van de wedstrijden tegen Feyenoord.
Roger is vaak geblesseerd geweest maar komt wel uit de Barcelona school.
Bij Villareal was hij altijd geblesseerd en toen ie weer fit was stond er een ander op zijn plek.
Ik heb beelden van hem gezien en het is zeker geen slechte voetballer. Alleen ik betwijfel of hij een Sneijder of Maduro uit de basis kan spelen.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
AC Milan mag aantreden in Champions League.
AC Milan mag, ondanks zijn veroordeling in het schandaal van vervalste wedstrijden in het Calcio, toch aantreden in de derde voorronde van de Champions League voetbal. Dat heeft de Europese voetbalbond (UEFA) woensdag laten weten aan de Italiaanse club. De Italianen nemen het in die voorronde op tegen de winnaar van het duel tussen het Servische Rode Ster Belgrado en het Ierse Cork City. (belga en hln.be)
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Praktisch gezien is het Milan dus vergeven..
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2488 stemmen
Ik heb liever Musampa dan Roger. Liever Huysegems dan Mitea. Kolkka lijkt me voor de breedte.
Maar een Huysegems, Lucius en eventueel Musampa moet je dan wel tegenover aankopen van Ajax zetten die voor een basisplaats zijn gekomen en niet een contract hebben gekregen voor een jaar (zoals Roger). Vergelijk ze eens met Stam en Perez van Ajax, Cziommer, Dembélé, en Mendes da Silva van AZ, of Salcido (en mogelijk Mendez) van PSV. Feyenoord komt er maar erg slecht vanaf dan.
Huysegems vind ik nog wel iets hebben maar een Kolka is Feyenoord onwaardig. Ik schat een Mitea en Manucharyan beiden - zeker in potentie - iets hoger in. En een de Cuelar legt het voor mij ook zeker af tegen een Jenner en een Rosales.
Wat vinden de Nijmegenaren (en overige MM-users) trouwens van NEC? Ik denk dat ze zonder 3 directe versterkingen moeten gaan strijden tegen degradatie.
kos
-
- 46815 berichten
- 8940 stemmen
Maar een Huysegems, Lucius en eventueel Musampa moet je dan wel tegenover aankopen van Ajax zetten die voor een basisplaats zijn gekomen en niet een contract hebben gekregen voor een jaar (zoals Roger).
Overigens betwijfel ik of die Gabri beter is dan Lucius. Ik denk het niet.
Wat vinden de Nijmegenaren (en overige MM-users) trouwens van NEC? Ik denk dat ze zonder 3 directe versterkingen moeten gaan strijden tegen degradatie.
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Wat vinden de Nijmegenaren (en overige MM-users) trouwens van NEC?
Met name op links gaan we een groot probleem krijgen. De kans is niet groot dat David Jones komt en dat was toch een echte versterking die veel p[unten opleverde. Als daar niks bijkomt gaan we bij de eerste de beste schorsing of blessure met spelers van het kaliber Rutger Worm kutten en is het snel einde oefening.
Leno
-
- 5922 berichten
- 4458 stemmen
NEC gaat een lastig jaar tegemoet denk ik. De supporters verwachten waarschijnlijk weer te veel en Been neemt risico. Om als coach nog bij een grotere club aan de bak te komen moet hij toch iets neerzetten. Lastig.
kos
-
- 46815 berichten
- 8940 stemmen
De supporters verwachten waarschijnlijk weer te veel .
kos
-
- 46815 berichten
- 8940 stemmen
De kans is niet groot dat David Jones komt en dat was toch een echte versterking die veel p[unten opleverde.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.