• 17.243 nieuwsartikelen
  • 182.284 films
  • 12.567 series
  • 34.762 seizoenen
  • 655.998 acteurs
  • 200.427 gebruikers
  • 9.464.037 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

BoordAppel schreef:

(quote)

Ik heb nog nooit over internet gespeeld maar mij werd http://www.pokerstars.com/ aangeraden. Daar kan je ook gewoon gratis spelen om een beetje te oefenen, en dat leek me wel wat. Misschien ooit eens doorgaan voor het echte internetwerk, want daar kan je een aardig zakcentje mee verdienen als je een beetje goed bent. En dan Boeken achterna natuurlijk .

Ook een goede site , maar Party-Poker is het grootst en krijgt mijn voorkeur.

Voor alle liefhebbers : http://www.nl.pokernews.com/party-poker-bonus/

en je krijgt $50 Dollar gratis zonder ook maar je rekeningnummer te geven.

Is toch een stuk leuker aangezien voor fun spelen eigenlijk niet mogenlijk is aangezien iedereen dan All-Inn gaat met de gedachte van ik vraag toch weer nieuwe fishes aan... Poker is deels ee nbluf spellentje en dat is helaas niet mogenlijk zonder geld

happie

• 6265 berichten
  • 426 stemmen

The Hunter schreef:

(quote)

De tijd zal het inderdaad leren, maar met aankopen als Lucius, Huysegems en Kolkka en het vertrek van sowieso Kalou vind ik het vooruitzicht voor de Feyenoorders niet geweldig.

Tuurlijk, De Guzman is een groot talent, maar daar red je het niet mee. En Hofs doet het goed in de voorbereiding, maar komt m.i. te kort voor de echte top (al heeft het bij hem ook te maken met de spelers om hem heen)

Ik vind de aankopen inderdaad niet zo heel er goed van Feyenoord. Huysegems en Lucius zijn simpelweg beperkte voetballers. Kolkka was aardig goed in de tijd dat hij bij Willem 2 zat en dat is alweer 10 voetbalcarrieres geleden.

Maar ja verrassingen kunnen altijd komen. Zeker als Kuijt blijft. En volgens mij was dat verslagje van de heer van Duren in een wedstrijd tegen een amateurclub. En oefenwedstrijden zeggen sowieso weinig. Want met Ron Vlaar, Boussabon en Bosschaart heb je vrij weinig potentie in de selectie.

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

Wát een fantastisch sportweekend dit!

* Geweldige overwinning van de honkballers in de Haarlemse Honkbalweek. Ik vond de poulewedstrijd tegen de Cubanen al geweldig, maar die finale was werkelijk fenomenaal!

* Hockeyheren winnen de Champions Trophy van aartsrivalen Duitsland!

* Mijn grote kleine vriend Oscar Freire Gomez wint de Vattenfall Cyclassics (voorheen HEW Cyclassics, moet nog even wennen aan die nieuwe naam!) in een prachtige sprint met Zabel en Pozzato!

* En als klap op de vuurpijl is er weer een Amerikaanse topper betrapt op het gebruik van doping... Dit keer de mede-wereldrecordhouder en Olympisch kampioen op de 100 meter Justin Gatlin.

Spektakel alom dus, en dan te bedenken dat vandaag het EK zwemmen in Boedapest pas écht gaat beginnen met de langebaanraces en voor komend weekend de EK atletiek in Stockholm op stapel staan!

happie

• 6265 berichten
  • 426 stemmen

De honkballers heb ik gisteren live gezien en dat was inderdaad een goede finale.

De volleyballers hebben ook gewonnen van het weekend. Met 3-0 tegen de Grieken. Dus nog meer goed nationaal nieuws.

Michaëlla Krajicek heeft toch nog een succesje behaald in Boedapest. De Nederlandse tennisster slaagde er in het enkelspel niet in de finale te bereiken, maar won zondag wel de eindstrijd in het dubbelspel

Inge Dekker heeft zich maandag bij de Europese kampioenschappen in Boedapest als tweede gekwalificeerd voor de halve finales van de 50 meter vlinderslag. Met een tijd van 26,62 seconden evenaarde de zwemster haar persoonlijke record. Chantal Groot ging met 27,09 als zesde door.

happie

• 6265 berichten
  • 426 stemmen

Zlatan en Camoranesi willen weg

Geschreven door Pieter Hanson op zondag, 30 juli om 13:41

De exodus van topspelers bij Juventus, dat komend seizoen uitkomt in de Serie B, lijkt onverdroten voort te duren. Ook Patrick Vieira, Mauro Camoranesi en Zlatan Ibrahimovic willen de Turijnse club verlaten.

Hoewel Juventus-trainer Didier Deschamps onlangs stelde dat er geen spelers meer mogen vertrekken, lijkt Camoranesi zich hier weinig van aan te trekken. “Je maakt opofferingen om op een bepaald niveau te spelen. En ineens wordt dat van je weggenomen. Met alle respect maar nu moeten we tegen teams zoals Albinoleffe spelen in stadions van maximum 20.000 personen. Ik heb eerlijk gezegd niet de intentie om dat te doen."

"Ik zal zo snel mogelijk met de club spreken om een beslissing te nemen. Mijn doel is om te spelen voor een club die de Champions League wil winnen. Het maakt niet uit in welk land dat is", aldus Camoranesi, die wordt gelinkt aan Olympique Lyon en Valencia.

Ook Patrick Vieira (Internazionale) en Zlatan Ibrahimovic (Internazionale, AC Milan en Manchester United) hebben intern de wens uitgesproken om Juventus te verlaten.

De leegloop lijkt nog niet afgelopen!!

happie

• 6265 berichten
  • 426 stemmen

Ricksen uit afkickkliniek

Fernando Ricksen is ontslagen uit de afkickkliniek in Londen. Ricksen was tijdens de voorbereiding van zijn team, Glasgow Rangers, door zijn trainer naar huis gestuurd vanwege problemen op het vliegtuig naar Zuid-Afrika. De 30-jarige speler had te veel gedronken en viel een stewardess lastig. Nu gaat hij proberen zijn carrière te redden bij de Rangers.

Tegen de Daily Record antwoord hij vandaag als volgt over zijn kansen: "We moeten zien hoe het gaat. Ik ben blij dat ik weer terug ben en wil er verder niet te veel over kwijt." Hij zegt dat hij er mentaal en fysiek klaar voor is om zijn plekje in de basis te veroveren. "Ik heb erg veel spijt van het incident maar ik wil nu alleen nog maar vooruit kijken."

Onze eigen nederlandse Paul Gascoigne.

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

happie schreef:

Michaëlla Krajicek heeft toch nog een succesje behaald in Boedapest. De Nederlandse tennisster slaagde er in het enkelspel niet in de finale te bereiken, maar won zondag wel de eindstrijd in het dubbelspel

Halve finale van Misa in het enkelspel vind ik ook een goede prestatie! Bedenk wel dat ze pas zeventien jaar is. Goed gedaan Misa!

happie

• 6265 berichten
  • 426 stemmen

BenicioDelToro schreef:

(quote)

Halve finale van Misa in het enkelspel vind ik ook een goede prestatie! Bedenk wel dat ze pas zeventien jaar is. Goed gedaan Misa!

Ja excuses. Ik heb gekozen voor een toernooiwinst, maar de halve finale plaats was eigenlijk ook wel een vermelding waard. Het is inderdaad knap. Hopen dat ze het ook echt gaat maken. En dan over een tijdje ook Robin Haase en Tiemo de Bakker. Het nederlandse tennis heeft op dit moment wel een flinke boost nodig.

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

Dat is zeker. We moeten onze hoop maar vestigen op Thiemo de Bakker, Robin Haase, Igor Sijsling, Antal van der Duim, Misa Krajicek en Renée Reinhard. De huidige lichting is uitgespeeld, het woord is aan de jonkies!

Ben soms weleens jaloers op de Belgen; twee wereldtoppers bij de vrouwen en vier mannen bij de beste zeventig van de wereld! Goed hoor!

happie

• 6265 berichten
  • 426 stemmen

Tja we hadden Schalken en Verkerk hoog staan. Maar ja die werden geblesseerd en ziek. Het deed me een beetje denken aan het einde van Richard Krajicek.

Want wat er nu rond loopt te tennissen geeft me niet echt veel hoop: Sluiter, Wessels en van Gemerden. Nee, dan maar snel hopen dat de jonkies er snel klaar voor zijn.

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

happie schreef:

Tja we hadden Schalken en Verkerk hoog staan. Maar ja die werden geblesseerd en ziek. Het deed me een beetje denken aan het einde van Richard Krajicek.

Want wat er nu rond loopt te tennissen geeft me niet echt veel hoop: Sluiter, Wessels en van Gemerden. Nee, dan maar snel hopen dat de jonkies er snel klaar voor zijn.

Van Gemerden vind ik wel goed maar helemaal niet constant

happie

• 6265 berichten
  • 426 stemmen

Hij zal best wel goed wezen en dat zijn die andere twee ook wel. Maar je ziet het gewoon niet van ze en das dan zonde.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Film over leven Marco Pantani in de maak

Het leven van wijlen Marco Pantani wordt verfilmd. De Italiaanse staatsomroep RAI zal in 2007 de film over het roerige leven van de oud-winnaar van de Tour de France en Giro d'Italia uitzenden. Opnames beginnen in september van dit jaar.

Klimgeit Pantani, die in februari 2004 overleed aan een overdosis cocaïne, wordt in de film gespeeld door de Italiaanse acteur Rolando Ravello. Ravello trainde maanden op een wielrenfiets om zich voor te bereiden op de rol. Regisseur van Piraat, zoals de film gaat heten, is Claudio Bonivento.

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

happie schreef:

Verkerk was ook maar een eendagsvlieg, helaas. De enige stabiele subtopper die we hadden na de gouden generatie (Krajicek, Siemerink, Eltingh en Haarhuis) was Sjeng Schalken. Helaas is hij behoorlijk blessure- en ziektegevoelig...

Sluiter, Wessels en Van Gemerden zijn - met alle respect -van die nét niet tennissers. Ze kunnen een aardig potjes tennissen en boeken zo nu en dan eens een aansprekend resultaat, maar ze zijn té wisselvallig. Daardoor zullen ze nooit hoger dan pakweg top vijftig komen te staan, en zelfs dát is uitzonderlijk.

Sluiter was ooit nummer 46 van de wereld, maar dat duurde maar kort. Hij bivakkeert vaker tussen plek 70 en 100. Dat is nu eenmaal de plek waar hij hoort...

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

BenicioDelToro schreef:

De enige stabiele subtopper die we hadden na de gouden generatie (Krajicek, Siemerink, Eltingh en Haarhuis) was Sjeng Schalken. Helaas is hij behoorlijk blessure- en ziektegevoelig...

Dat was hij niet, vroeger had hij weinig blessures, alleen de laatste jaren is het mis. Einde carriere, vrees ik.

Gelukkig komen er een aantal talenten aan, Robin Haase, Igor Sijsling, Thiemo de Bakker, Antal vd Duim. Hopelijk breken er daar een paar van door.

happie

• 6265 berichten
  • 426 stemmen

BenicioDelToro schreef:

(quote)

Verkerk was ook maar een eendagsvlieg, helaas. De enige stabiele subtopper die we hadden na de gouden generatie (Krajicek, Siemerink, Eltingh en Haarhuis) was Sjeng Schalken. Helaas is hij behoorlijk blessure- en ziektegevoelig...

Sluiter, Wessels en Van Gemerden zijn - met alle respect -van die nét niet tennissers. Ze kunnen een aardig potjes tennissen en boeken zo nu en dan eens een aansprekend resultaat, maar ze zijn té wisselvallig. Daardoor zullen ze nooit hoger dan pakweg top vijftig komen te staan, en zelfs dát is uitzonderlijk.

Sluiter was ooit nummer 46 van de wereld, maar dat duurde maar kort. Hij bivakkeert vaker tussen plek 70 en 100. Dat is nu eenmaal de plek waar hij hoort...

Of Verkerk een eendagsvlieg was zullen we nooit weten. Want hij raakte niet lang na zijn finale geblesseerd.

happie

• 6265 berichten
  • 426 stemmen

Zavo schreef:

(quote)

Dat was hij niet, vroeger had hij weinig blessures, alleen de laatste jaren is het mis. Einde carriere, vrees ik.

Einde carriere is vrij wel zeker, hij had enkele weken terug al min of meer aangekondigd, helaas.

happie

• 6265 berichten
  • 426 stemmen

Ook ManU doet mee om Kuyt

Geschreven door Rogier Deelstra op dinsdag, 1 augustus om 12:19

De kans dat Feyenoord Dirk Kuyt in De Kuip houdt worden steeds kleiner. Na Liverpool en Chelsea is ook Manchester United in de picture. De Mancunians overwegen volgens de Engelse kwaliteitskrant The Independent een bod van zestien miljoen euro uit te brengen.

Kuyt is al weken bezig met een vertrek naar Engeland. De spits heeft besloten naar de Premier League te verkassen, mits Feyenoord er met een club uitkomt. Als dat niet gebeurd zal hij ook dit. seizoen als aanvoerder bij Feyenoord actief zijn.

Tottenham Hotspur toonde als eerste belangstelling, maar heeft niet de voorkeur van Kuyt. Liverpool was de eerste club die een concreet bod uitbracht, terwijl vorige week ook Chelsea zich meldde. Manchester United ziet in Kuyt de opvolger van Ruud van Nistelrooy, die onlangs naar Real Madrid vertrok.

Meneer Dirk zal wel het seizoen wel niet beginnen bij feyenoord.

kos

• 46816 berichten
  • 8940 stemmen

Als ik Feyenoord was zou ik er een beetje druk achter zetten. Leuk dat Kuijt Tottenham bvb niet interessant genoeg vindt, maar wachten tot 1 week voor de competitie kan echt niet. Dat is te laat om versterkingen te halen.

Erwin Koeman kennende zal hij dat nu ook wel binnenkort gaan roepen.

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

happie schreef:

(quote)

Of Verkerk een eendagsvlieg was zullen we nooit weten. Want hij raakte niet lang na zijn finale geblesseerd.

Hoogtepunt van Sluiter in de Daviscup kwartfinale geloof ik, tegen Ferrero. Het leek wel of Ned. elftal moest voetballen.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Goeie humor van de Engelsen

En het lijkt er dus wel heel sterk op dat ook Kuijt Feyenoord gaat verlaten.

Dan mogen ze inderdaad wel snel een goede vervanger zoeken, anders zie ik het heel somber in dit jaar voor Feyenoord.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2201 stemmen

Nevland wordt genoemd als mogelijke opvolger net als Balaban van Club Brugge.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Voor de liefhebbers: één zendt vanaf vandaag de Ronde van Duitsland uit (voor sommigen onder julle: 'de Belg één'.

Uitslag proloog:

1.V.Goesev (Rus) 5,5 km in 6'42"

2.L.Gerdemann (Dui) op 0"09

3.S.Lang (Dui) 1"

4.L.Bodrogi (Hon) 3"

5.A.Markov (Rus) 8"

6.F.Finot (Fra) 8"

7.S.ROSSELER 8"

8.I.Cuesta (Spa) 8"

9.T.Vaitkus (Lit) 9"

10.A.Vinokoerov (Kaz) 9"

111.L.Leipheimer (VS) 42"

Morgen afspraak op één om 15u15.

Rit 1: Düsseldorf - Bielefeld (198 km)

Commentaar: Renaat Schotte.

Zelva

• 2188 berichten
  • 2726 stemmen

Leipheimer is weer in topvorm zie ik.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Waarom nou weer geen Wuyts .

happie

• 6265 berichten
  • 426 stemmen

kos schreef:

Als ik Feyenoord was zou ik er een beetje druk achter zetten. Leuk dat Kuijt Tottenham bvb niet interessant genoeg vindt, maar wachten tot 1 week voor de competitie kan echt niet. Dat is te laat om versterkingen te halen.

Erwin Koeman kennende zal hij dat nu ook wel binnenkort gaan roepen.

Yepz dat is zeker te laat, dan krijg je van die psv aankopen van vorig seizoen. Zoals Reiziger en Ball. Schijnt wel dat Feyenoord wellicht Kluivert gaat halen bij een vertrek van kuijt, maar ja de ene "K" is niet zoals de andere.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

happie schreef:

(quote)

Yepz dat is zeker te laat, dan krijg je van die psv aankopen van vorig seizoen. Zoals Reiziger en Ball. Schijnt wel dat Feyenoord wellicht Kluivert gaat halen bij een vertrek van kuijt, maar ja de ene "K" is niet zoals de andere.

Feyenoord wil Kluivert halen?!?

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Zelva schreef:

Leipheimer is weer in topvorm zie ik.

Er was blijkbaar 'iets' aan zijn fiets. De laatste kilometer moet hij op een veel te kleine molen draaien.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.