• 17.243 nieuwsartikelen
  • 182.284 films
  • 12.567 series
  • 34.762 seizoenen
  • 655.998 acteurs
  • 200.427 gebruikers
  • 9.464.075 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2201 stemmen

BoordAppel schreef:

En vorig seizoen hebben we gezien dat dat dus echt helemaal niets zegt.

Nee klopt niet altijd.

Het ontbrak aan een leider die is er nu.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Het plaatje is nu wel compleet ja .. Moet toch eindelijk weer eens lukken met ons clubje

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Zijn er hier trouwens vele Poker - liefhebbers ? en / of is hier een topic / stukje over ?

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Meestal kijk ik maandagnacht wel naar Veronica ja . En af en toe naar Eurosport. Vind het ook leuk om te doen, maar in mijn directe omgeving ben ik haast de enige, en op internet lijkt me niets.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2201 stemmen

mikoz schreef:

Het plaatje is nu wel compleet ja .. Moet toch eindelijk weer eens lukken met ons clubje

Borussia Dortmund-Ajax 2-1

2e verlies in oefenduel.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Phoenix schreef:

Meestal kijk ik maandagnacht wel naar Veronica ja . En af en toe naar Eurosport. Vind het ook leuk om te doen, maar in mijn directe omgeving ben ik haast de enige, en op internet lijkt me niets.

Op Internet speel ik iig wel je kan je aanmelden bij Party-Poker grootste pokerlobby van de wereld. Voor de benelux is er nu een aanbieding dat je $50-, gratis krijgt bij aanmelding , leuk om de sfeer te proeven dus en verder kan je ook voor fun spelen.

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

Ik poker geregeld met mijn vrienden en heb het een tijdje op het internet gedaan. Internet is wel een stuk minder leuk want het sfeertje met zijn allen aan een tafel en de spanning onderling is er dan niet meer.

en natuurlijk alleen maar texas hold'em

kos

• 46816 berichten
  • 8940 stemmen

En Omaha .

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

mikoz ik las je bericht bij lock, stock. Ik zou Rounders een keer kijken. Dat is een leukere poker film. Hoewel die scène in lock, stock wel geniaal is, als hij verliest.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Met vrienden en in het algemeen ''in het echt'' is inderdaad leuker omdat je het sfeertje proeft verder is het ''bluf'' aspect veel hoger natuurlijk , alhoewel die er op het internet ook wel is zodra je met echt geld speelt.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Jah, Texas Hold'em vind ik ook het leukst.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Respekked schreef:

mikoz ik las je bericht bij lock, stock. Ik zou Rounders een keer kijken. Dat is een leukere poker film. Hoewel die scène in lock, stock wel geniaal is, als hij verliest.

Ja bedankt , die had ik bij een vriend ook al zien liggen. Eens snel aanschaffen dus.

Phoenix schreef:

Jah, Texas Hold'em vind ik ook het leukst.

Inderdaad No Limit Texas Hold'em

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Spartaan1986 schreef:

(quote)

Borussia Dortmund-Ajax 2-1

2e verlies in oefenduel.

Maar wel weer Huntelaar die scoorde.

En een overtreding van Vermaelen die een penalty veroorzaakte.

Niet goed natuurlijk, ze hadden dit moeten winnen, maar gelukkig een oefenwedstrijd waarin nog wat geprobeerd kan worden.

Als ze er over anderhalve week staan, dan ben ik dik tevreden.

Bij PSV gaat het wel makkelijk trouwens. 1-3 momenteel.

Eerste helft speelde PSV toch wel beter dan nu, maar Newcastle mist toch duidelijk Shearer.

kos

• 46816 berichten
  • 8940 stemmen

2-1 uit bij Dortmund vind ik niet zo'n slecht resultaat...

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

2-1 uit bij Dortmund vind ik niet zo'n slecht resultaat...

Echt slecht is het natuurlijk niet en helemaal niet omdat het een oefenduel is, maar naar mijn gevoel had er toch meer ingezeten.

Achja, als ze er over anderhalve week maar staan.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

PSV was toch ook wel moeizaam het laatste half uur hoor. En aardig wat geluk op het einde.

Eerste helft was voor PSV, maar de tweede helft was duidelijk voor Newcastle.

Maar toch, PSV staat er goed voor (en dat zeg ik ja) en wordt voor Ajax de grootste concurrent.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3907 stemmen

Respekked schreef:

Ik poker geregeld met mijn vrienden en heb het een tijdje op het internet gedaan. Internet is wel een stuk minder leuk want het sfeertje met zijn allen aan een tafel en de spanning onderling is er dan niet meer.

en natuurlijk alleen maar texas hold'em

Hetzelfde hier ook alleen texas hold'em. Alleen speel ik juist meestal alleen via internet. Op sommige sites heb je ook nog zo ongeveer de garantie dat je wint als je geduld hebt. Want er spelen wat rare mensen mee via internet.

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

Ja klopt. Genoeg gasten die All In gaan omdat ze geen zin meer hebben etc. Daar kun je makkelijk fiches/dollars vanaf snoepen. Maar daarom vind ik het niet zo leuk. Je zit maar een beetje naar het scherm te staren en dan gaat er weer een of andere gek All in met een vrouw en een 7 ofzo. Neej doe mij maar bier, sigaren en gezelligheid

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2201 stemmen

The Hunter schreef:

PSV was toch ook wel moeizaam het laatste half uur hoor. En aardig wat geluk op het einde.

Eerste helft was voor PSV, maar de tweede helft was duidelijk voor Newcastle.

Maar toch, PSV staat er goed voor (en dat zeg ik ja) en wordt voor Ajax de grootste concurrent.

2-3 uiteindelijk geworden voor PSV

Ik denk ook dat het tussen Ajax en PSV gaat.

AZ is ongeveer net zo goed als vorig jaar Ajax is een stuk sterker geworden PSV is hetzelfde gebleven en Feyenoord is ietsje minder geworden.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Spartaan1986 schreef:

(quote)

2-3 uiteindelijk geworden voor PSV

Ik denk ook dat het tussen Ajax en PSV gaat.

AZ is ongeveer net zo goed als vorig jaar Ajax is een stuk sterker geworden PSV is hetzelfde gebleven en Feyenoord is ietsje minder geworden.

Was de uitslag inderdaad vergeten te melden.

AZ heeft goed (talent) ingekocht, maar is ook ervaring kwijt geraakt (Perez, V.Galen, Buskermolen) die belangrijke spelers waren.

En om even mee te denken met de Feyenoord supporters: het is te hopen dat Kuijt blijft, anders blijft er werkelijk niets meer over.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

mikoz schreef:

Zijn er hier trouwens vele Poker - liefhebbers

Ik heb nog nooit over internet gespeeld maar mij werd http://www.pokerstars.com/ aangeraden. Daar kan je ook gewoon gratis spelen om een beetje te oefenen, en dat leek me wel wat. Misschien ooit eens doorgaan voor het echte internetwerk, want daar kan je een aardig zakcentje mee verdienen als je een beetje goed bent. En dan Boeken achterna natuurlijk .

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Is pokeren de nieuwe rage, ofzo ?

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

Het wordt inderdaad steeds populairder. En terecht, want het is een geweldig spelletje.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Inderdaad een erg leuk spelletje.

Spelen doe ik het helaas erg weinig, maar ik kijk het wel redelijk vaak op tv.

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

The Hunter schreef:

(quote)

Was de uitslag inderdaad vergeten te melden.

AZ heeft goed (talent) ingekocht, maar is ook ervaring kwijt geraakt (Perez, V.Galen, Buskermolen) die belangrijke spelers waren.

En om even mee te denken met de Feyenoord supporters: het is te hopen dat Kuijt blijft, anders blijft er werkelijk niets meer over.

Iwan van Duren in VI, een man die in ieder geval verstand heeft van meer clubs dan alleen Ajax:

"Dat grote Feyenoord zal toch niet definitief wegglijden uit de top? Drie kwartier later weten we het antwoord al: Nee dus. Nicky Hofs dendert als een bezetene over het veld, Jonathan de Guzman herovert bal na bal; twee Oranje-klanten op korte termijn. Romeo Castelen swingt over de flanken en Pierre van Hooijdonk legt de ene na de andere bal pnaklaar met zijn hoofd. Ook spelers als Ron Vlaar en Serginho Greene laten zien dat Feyenoord weer volop potentie heeft".

Ik zie het allemaal positief in voor volgend seizoen.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2201 stemmen

Het Britse soccerbase meld dat Barry Nicholson in de belangstelling staat van o.a. Ajax en Bolton Wanderers.

De 27-jarige middenvelder die pas een jaar actief is bij Aberdeen in Schotland en daarvoor jaren speelde bij Dunfermline schijnt wel oren te hebben in een overgang.

Bij Aberdeen speelde hij afgelopen seizoen 33 wedstrijden waarin hij 2 keer scoorde. Hij staat bekend als een solide middenvelder met een goede pass en een goed loopvermogen.

Barry is op dit moment in de bloei van zijn carriere en ondanks dat ie nog een 2 jarig contract heeft wil hij dit buitenkansje niet laten gaan aldus zijn zaakwaarnemer.

Ajax is op zoek naar een verdedigende middenvelder. Eerder werd al de naam van de tweevoudig Tjechisch international Tomas Sivok genoemd

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2201 stemmen

Respekked schreef:

(quote)

Iwan van Duren in VI, een man die in ieder geval verstand heeft van meer clubs dan alleen Ajax:

"Dat grote Feyenoord zal toch niet definitief wegglijden uit de top? Drie kwartier later weten we het antwoord al: Nee dus. Nicky Hofs dendert als een bezetene over het veld, Jonathan de Guzman herovert bal na bal; twee Oranje-klanten op korte termijn. Romeo Castelen swingt over de flanken en Pierre van Hooijdonk legt de ene na de andere bal pnaklaar met zijn hoofd. Ook spelers als Ron Vlaar en Serginho Greene laten zien dat Feyenoord weer volop potentie heeft".

Ik zie het allemaal positief in voor volgend seizoen.

Daar heb je het recht toe om het positief in te zien.

Maar als je eerlijk bent is er weinig reden om positief te zijn.

1 van de beste spelers die Feyenoord had is al weg.

De beste die er is gaat hoogstwaarschijnlijk weg.

En daarvoor hebben ze teruggekregen een bankzitter van PSV die alleen presteert in de CL. Nou ja ik hoef niet uit te leggen dat Feyenoord daar niks aan heeft.

Stein Huysegems: Een bankzitter bij AZ die af en toe een goede voorzet heeft maar meestal weinig goeds met een bal doet.

En dan hebben we nog Joonas Kolkka die zowel in Engeland bij Crystal Palace en in Nederland bij PSV is geflopt. Omdat ie toevallig het bij een degradatieclub als ADO redelijk doet is ie opeens weer goed voor de min of meer top van Nederland.

Nee ik zou weinig redenen hebben als ik Feyenoorder was om het positief in te zien. Maar goed de tijd zal het leren.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Spartaan1986 schreef:

(quote)

Daar heb je het recht toe om het positief in te zien.

Maar als je eerlijk bent is er weinig reden om positief te zijn.

1 van de beste spelers die Feyenoord had is al weg.

De beste die er is gaat hoogstwaarschijnlijk weg.

En daarvoor hebben ze teruggekregen een bankzitter van PSV die alleen presteert in de CL. Nou ja ik hoef niet uit te leggen dat Feyenoord daar niks aan heeft.

Stein Huysegems: Een bankzitter bij AZ die af en toe een goede voorzet heeft maar meestal weinig goeds met een bal doet.

En dan hebben we nog Joonas Kolkka die zowel in Engeland bij Crystal Palace en in Nederland bij PSV is geflopt. Omdat ie toevallig het bij een degradatieclub als ADO redelijk doet is ie opeens weer goed voor de min of meer top van Nederland.

Nee ik zou weinig redenen hebben als ik Feyenoorder was om het positief in te zien. Maar goed de tijd zal het leren.

De tijd zal het inderdaad leren, maar met aankopen als Lucius, Huysegems en Kolkka en het vertrek van sowieso Kalou vind ik het vooruitzicht voor de Feyenoorders niet geweldig.

Tuurlijk, De Guzman is een groot talent, maar daar red je het niet mee. En Hofs doet het goed in de voorbereiding, maar komt m.i. te kort voor de echte top (al heeft het bij hem ook te maken met de spelers om hem heen)

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2201 stemmen

Met Kuyt eindigde Feyenoord 3e of 4e het is maar hoe je het bekijkt.

Kun je nagaan hoe ze eindigen als die weg is.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3907 stemmen

Respekked schreef:

Ja klopt. Genoeg gasten die All In gaan omdat ze geen zin meer hebben etc. Daar kun je makkelijk fiches/dollars vanaf snoepen. Maar daarom vind ik het niet zo leuk. Je zit maar een beetje naar het scherm te staren en dan gaat er weer een of andere gek All in met een vrouw en een 7 ofzo. Neej doe mij maar bier, sigaren en gezelligheid

Ja na 10 minuten heb je de mensen die standaard 25 dollar inzetten er zo uitgehaald. Meestal heb je aan een hoog paar al genoeg dan om te winnen. Heb het een periode lang gespeeld als bijbaantje maar begint na een tijdje inderdaad minder leuk te worden. Met vrienden in real life is inderdaad beduidend leuker.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.