- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
happie
-
- 6265 berichten
- 426 stemmen
Emanuelson kan ook linkermiddenvelder, die is toch wel stukken beter dan Schilder op dit moment.
Ik denk dat ongeveer 200 verdienstelijke wedstrijden, bij Barcelona, Espanyol en Villareal, toch wel genoeg zegt over een speler. En alle nieuwe spelers moeten zich nog bewijzen.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Ik denk dat ongeveer 200 verdienstelijke wedstrijden, bij Barcelona, Espanyol en Villareal, toch wel genoeg zegt over een speler. .
Zeg dat maar tegen PSV. Die dachten ook zoiets bij Michael Reiziger.
happie
-
- 6265 berichten
- 426 stemmen
Dan kun je je vraagtekens ook bij Stam zetten
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Dan kun je je vraagtekens ook bij Stam zetten
Inmiddels hebben we in de voorbereiding wel gezien dat hij het nog steeds kan. Van Roger heb ik nog niet veel gezien. Maar dat komt ook door zijn blessure.
happie
-
- 6265 berichten
- 426 stemmen
De Lutte, Hardenberg, de broekies van Arsenal zijn geen AZ, PSV of en europees topploeg
happie
-
- 6265 berichten
- 426 stemmen
mijn favo opstelling is:
Stekelenburg
Ogararu Stam Vermaelen Emanuelson
Roger
Gabri Sneijder
Perez
Huntelaar Rosenberg
happie
-
- 6265 berichten
- 426 stemmen
Mircea Lucescu heeft tijdens een persconferentie van Shakhtar Donetsk laten weten dat Feyenoord hun bod op Anatoli Tymoschuk aanzienlijk heeft opgeschroefd. Eerst zouden de Rotterdammers drie miljoen over hebben, nu zou Feyenoord zeven miljoen willen betalen. Of de bedragen in euro's of in ponden zijn uitgedrukt, laat de trainer in het midden.
ik wist niet dat feyenoord zoveel geld had.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Even mijn visie:
Stekelenburg
Heitinga, Stam, Vermaelen, Emanuelson;
Maduro, Sneijder, Gabri/Roger;
Rosales, Huntelaar, Mitea.
Heitinga en Ogararu mogen bepalen wie de beste is, deze speler speelt dan rechtsback.
Ik ga voor het duo Stam/Vermaelen, omdat Stam gewoon een bikkel is en Vermaelen een goede speler die nog kan groeien en omdat Grygera een beetje vreemd bezig is de laatste weken. Grygera kan linksback als Emanuelson geblesseerd is.
Het middenveld kan ook op verschillende manieren, maar met Sneijder op 10 moeten de andere 2 spelers goed kunnen controleren. En Maduro moet niet stilstaan, dus eigenlijk vind ik dat hij moet spelen.
Linksbuiten kan ook Rosenberg, Perez en Manucharyan
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2201 stemmen
Tomas Sivok in belangstelling van Ajax
Vrijdag 28 juli, door HW, Amsterdam, 14.57u GMT+01.00, Elf
Trainer Henk ten Cate had al eerder aangegeven graag nog een verdedigende middenvelder te willen aantrekken. Hij lijkt die nu gevonden te hebben in de Tsjech Tomas Sivok.
De 22-jarige voetballer speelt nu nog voor Sparta Praag, maar zou voor 800.000 euro weg mogen. De middenvelder stond eerder in de belangstelling van AC Milan, maar door een blessure ging dat niet door.
De tweevoudig international speelde vorig seizoen nog tegen Ajax, toen zijn club Sparta Praag in dezelfde poule van de Champions League zat.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Tomas Sivok in belangstelling van Ajax
....
Toch vind ik het wat vreemd, want er zijn al twee (ervaren) middenvelders aangetrokken, die ook kunnen controleren.
Daarbij hebben we Maduro, die in mijn ogen ook moet spelen.
In het totaal qua middenvelders kom je dan uit op: Gabri, Roger, Maduro, Sneijder, Lindenbergh en Perez (en nog wat jongere spelers: Poepon, Krohn-Dehli, Sarpong en Vertonghen)
Of is die Sivok een geweldige speler?
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Sivok stond niet voor niets in de belangstelling van AC Milan. Hij speelde een poos terug in de tijd dat Galasek geblesseerd was op zijn positie in het nationale elftal van Tsjechië maar toen raakte hij geblesseerd. Inmiddels is hij terug en is hij een kandidaat om die plaats weer over te nemen in het nationale elftal.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2201 stemmen
Toch vind ik het wat vreemd, want er zijn al twee (ervaren) middenvelders aangetrokken, die ook kunnen controleren.
Daarbij hebben we Maduro, die in mijn ogen ook moet spelen.
In het totaal qua middenvelders kom je dan uit op: Gabri, Roger, Maduro, Sneijder, Lindenbergh en Perez (en nog wat jongere spelers: Poepon, Krohn-Dehli, Sarpong en Vertonghen)
Of is die Sivok een geweldige speler?
Maduro en Lindenbergh ben ik niet kapot van.
Die kunnen ze wat mij betreft verhuren.
Dan heb je nog Perez die als linkerspits moet gaan spelen, Sneijder die als linkermiddenvelder moet fungeren net als Roger.
Dus dan hou je op zich wel een plek over daar en waarschijnlijk is Ten Cate het met me eens dat op die positie toch nog versterking nodig is.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Ten Cate moet dan ook wel zo eerlijk zijn om aan te geven welke spelers niet goed genoeg zijn en die gaan verhuren of verkopen. Iedereen kan zijn dat volk als Lindenbergh, De Mul, Krohn-Dehli en Manucharyan absoluut niet genoeg zijn en die moeten dus ook gewoon weg.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Lindenbergh en Perez tellen voor mij ook niet mee voor een middenveld positie, maar voor noodgevallen zijn ze er wel.
Maduro zie ik toch wel wat in, maar dan moet hij niet het hele seizoen op de bank terecht komen.
Het ligt er uiteraard ook aan hoe Gabri en Roger het doen en of Ten Cate daar dus tevreden over is, maar het moet niet te vol worden.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2201 stemmen
Ten Cate moet dan ook wel zo eerlijk zijn om aan te geven welke spelers niet goed genoeg zijn en die gaan verhuren of verkopen. Iedereen kan zijn dat volk als Lindenbergh, De Mul, Krohn-Dehli en Manucharyan absoluut niet genoeg zijn en die moeten dus ook gewoon weg.
De Mul en Manucharyan wil ik nog wel een kans geven dit seizoen.
Spelers als Lindenbergh en Maduro hebben het gewoon niet.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2201 stemmen
Lindenbergh en Perez tellen voor mij ook niet mee voor een middenveld positie, maar voor noodgevallen zijn ze er wel.
Maduro zie ik toch wel wat in, maar dan moet hij niet het hele seizoen op de bank terecht komen.
Het ligt er uiteraard ook aan hoe Gabri en Roger het doen en of Ten Cate daar dus tevreden over is, maar het moet niet te vol worden.
Vol is het altijd bij Ajax. Alle posities zijn minstens 3dubbel bezet.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Ja precies en die spelers zitten ook niet gratis op de tribune, die moeten ook gewoon worden uitbetaald.
Martin van Geel zei na vorig seizoen dat er dit jaar maar 25 A-Selectie spelers mochten zijn. Nu zijn Schilder en Vertonghen bij die A-Selectie gehaald en dat zijn nummer 27 en 28. Dus er moeten echt wat spelers weg.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Heb de berichten over Landis een beetje gemist allemaal, maar wordt het klassement van sportpools nu ook gewijzigd? Ik had hem nl. niet 
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Heb de berichten over Landis een beetje gemist allemaal, maar wordt het klassement van sportpools nu ook gewijzigd? Ik had hem nl. niet 
Hij is tot dusver nog altijd tourwinnaar en dat zal zo blijven tot de uitslag van de contra-expertise.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Ja precies en die spelers zitten ook niet gratis op de tribune, die moeten ook gewoon worden uitbetaald.
Martin van Geel zei na vorig seizoen dat er dit jaar maar 25 A-Selectie spelers mochten zijn. Nu zijn Schilder en Vertonghen bij die A-Selectie gehaald en dat zijn nummer 27 en 28. Dus er moeten echt wat spelers weg.
Precies. En daarom vind ik dus ook dat er zeker wat verkocht (Lindenbergh, Krohn-Dehli) moet worden, als deze speler aangetrokken wordt.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ik had Landis als kluns. Heeft mij verschrikkelijk veel punten gekost (221) én de derde of vierde plaats. 
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2201 stemmen
Precies. En daarom vind ik dus ook dat er zeker wat verkocht (Lindenbergh, Krohn-Dehli) moet worden, als deze speler aangetrokken wordt.
Korhn-Dehli gaan ze niet weer verkopen lijkt me.
Hebben ze net weer teruggekocht.
Lindenbergh is wel een optie om te verhuren net als Maduro.
Dan is er zeker ruimte voor die Sivok.
happie
-
- 6265 berichten
- 426 stemmen
Lindenbergh kunnen ze beter houden. Die kan ook links centraal in de verdediging en zoveel linksbenige centrale verdedigers hebben we niet.
En Maduro kunnen ze verhuren met het oog om hem weer terug te halen, want hij is aardig sterk en daar zit het ned. voetbal om te springen (zie wk).
Krohn-Delhi hadden ze nooit moeten kopen, want die speelde nooit veel voor RKC alleen bij blessures.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2201 stemmen
Lindenbergh kunnen ze beter houden. Die kan ook links centraal in de verdediging en zoveel linksbenige centrale verdedigers hebben we niet.
En Maduro kunnen ze verhuren met het oog om hem weer terug te halen, want hij is aardig sterk en daar zit het ned. voetbal om te springen (zie wk).
Krohn-Delhi hadden ze nooit moeten kopen, want die speelde nooit veel voor RKC alleen bij blessures.
Das waar Lindenbergh kan eventueel Linksback net als Grygera en Emanuelson.
Maduro moeten ze idd verhuren en waarom ze Krohn-Dehli hebben teruggekocht is mij ook een raadsel maar wie weet gaat ie dit seizoen verrassen.
happie
-
- 6265 berichten
- 426 stemmen
Denk dat Krohn-Deli weinig zal spelen. Bij de wedstrijden van RKC vorig seizoen leek het alsof hij nog te kort komt. Aan de andere kant hij is nu geblesseerd en anders had hij met denemarken meegedaan in het toernooi voor onder 21.
In ieder geval afwachten wat het wordt. Een heel seizoen met Huntelaar. Stam in de verdediging. De meeste aankopen zijn een toegevoegde waarde.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2201 stemmen
Wat mij betreft zijn ze de gedoodverfde favoriet.
Op papier waren ze vorig jaar ook de beste ploeg.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
En vorig seizoen hebben we gezien dat dat dus echt helemaal niets zegt.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
En vorig seizoen hebben we gezien dat dat dus echt helemaal niets zegt.
Nou, in elk geval zoveel dat ze op het laatst nog genoeg in huis hadden om via de nacompetitie AZ de tweede plaats te ontfutselen.
De laatste maanden begon het toch lekker te draaien.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
PSV draait gelukkig de laatste jaren gewoon hele seizoenen goed.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.