- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
maxcomthrilla
-
- 15587 berichten
- 2877 stemmen
Wat een spannende ontknoping van de competitie.
Het Nederlandse voetbal doet er weer toe! ik had veel liever AZ als kampioen gezien, vooral omdat de sleur van 3 clubs die de titel pakken eens doorbroken moest worden. Maar toch kan ik goed met PSV als kampioen leven, zeer verrassend! Gelukkig geen Ajax! Wat heb ik een hekel aan die Ten Cate. .
Gewoon 1 doelpunt dat het verschil maakten, 3 clubs strijdend tot in de blessuretijd voor de titel Fantastisch! 
PatrickL
-
- 1586 berichten
- 2431 stemmen
, Ik kan niet wachten op the persconferenties van Van Gaal en Ten Cate, alhoewel ik het de club AZ wel had gegunt.
Wat mijn eigen club (Feyenoord) heeft gepresteerd de laatste wedstrijden is natuurlijk beschamend maar niet verrassend gezien de waardeloze selectie. Er bestaat toch nog een mogelijkheid dat ze EUFA cup gaan spelen met dat play-off gedoe? Ik zie Feyenoord alleen niet zo 1-2-3 winnen van Roda JC, Groningen en Utrecht
.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Ongeloofelijk wat een drama dit.
AZ had ik het gegunt maar die konden het niet waarmaken.
Maar alles behalve PSV .. die hebben het zo verneukt en dan toch nog kampioen worden met 1 doelpunt verschil omdat meneer Benson zo nodig voor open goal moest missen.
Maargoed Ajax heeft het ook laten liggen vooral in de wedstrijden tegen RKC.
Jammer dit verpest toch me koninginnenacht.
Blijft maar lekker thuis , anders heerlijk op het leidseplein gelopen in mijn Ajax shirt 
starbright boy (moderator films)
-
- 22628 berichten
- 5256 stemmen
Graag nog tot vanavond na de TV-samenvattingen tussen spoilertags.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Ongeloofelijk wat een drama dit.
AZ had ik het gegunt maar die konden het niet waarmaken.
Maar alles behalve PSV .. die hebben het zo verneukt en dan toch nog kampioen worden met 1 doelpunt verschil omdat meneer Benson zo nodig voor open goal moest missen.
Maargoed Ajax heeft het ook laten liggen vooral in de wedstrijden tegen RKC.
Jammer dit verpest toch me koninginnenacht.
Blijft maar lekker thuis , anders heerlijk op het leidseplein gelopen in mijn Ajax shirt

Precies ja.
AZ heeft tenminste nog mooi voetbal laten zien dit seizoen.
Helaas heeft Ajax twee enorme kansen gehad om het kampioenschap te pakken, maar het twee keer laten liggen.
Anders had ik vandaag en morgen ook in Amsterdam rondgelopen met mijn Ajaxshirt aan, maar twijfel ik nog of ik zin heb morgen.
DieGo
-
- 5808 berichten
- 2415 stemmen
Ik vind het ook jammer maar mijn Koninginnedag wordt er niet minder gezellig door!
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Ik denk het wel , je kan het zelf leuk maken maar ik denk dat de sfeer in Amsterdam morgen toch een heel stuk minder zou zijn dan dat we kampioen zouden zijn geworden.
Dan was het dubbel feest !
Erg jammer ...
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ook in de Vlaamse pers.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Ik denk het wel , je kan het zelf leuk maken maar ik denk dat de sfeer in Amsterdam morgen toch een heel stuk minder zou zijn dan dat we kampioen zouden zijn geworden.
Dan was het dubbel feest !
Erg jammer ...
Mee eens.
En om nou naar Eindhoven te gaan, wat veel dichterbij is voor mij, ga ik al helemaal niet doen.
DieGo
-
- 5808 berichten
- 2415 stemmen
Ik denk het wel
Nee hoor echt niet
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Moet nou echt alles tussen de spoilers omdat sommige mensen waarschijnlijk leven in een kelder, afgesloten van de buitenwereld, niet wetend wie de kampioen is.. 
Uitslagen is oké, maar je kan er ook in overdrijven..
Vind ik ook hoor.
Vind de regel sowieso onzin , alsje zo nodig wilt wachten tot de samenvattingen dan kijk je maar even 3 uurtjes niet op Moviemeter in het Sport gedeelte.
Sjonge jonge zeg.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Dat is volgens mij al de 10e keer dat je deze koeien weer de sloot uit sleurt. Ik begin medelijden te krijgen met de arme beestjes.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Tja, het zijn misschien oude koeien, maar ik ben het er ook mee eens.
Als je het niet wil weten, dan kijk je gewoon niet hier.
In dat geval kijk je namelijk ook niet op teletekst, dus waarom hier wel.
gotti
-
- 14091 berichten
- 5947 stemmen
Omdat het topic Studio Sport heet en geen Studio Voetbal.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Goh dat zou dus betekenen dat je voor die 3 uurtjes ook niet over wielrennen en pingpongen kan praten ..
Een ramp inderdaad.
Vind het gewoon raar dat de mensen die zo nodig anders willen doen en uren willen wachten op een samenvatting voorgetrokken worden boven de mensen die gewoon lekker na de wedstrijd over het voetbal willen praten. want laten we eerlijk zijn de volgende dag is de helft van het gesprekstof al verdwenen.
starbright boy (moderator films)
-
- 22628 berichten
- 5256 stemmen
Je kunt toch prima over voetbal praten? Wat maken die spoilertags nou uit?
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Ik vind het hele concept gewoon nergens op slaan.
Maar goed , misschien ben ik wat chagrijning door vanmiddag , ik houd er maar over op.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Pff het ging mij geeneens om de uitslagen. Ikzelf vind het geen probleem die tussen de spoilers te zetten (voor zover ik het nodig vind om uitslagen bekend te moeten maken) Ik heb alleen wél medelijden met de 'arme beestjes' die nog jammeren over dat je óók nog eens hetgeen wat heel Nederland weet, tussen spoilertags moet zetten. Mierenneukerij toch?
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Aangezien we het hierover toch nooit eens worden is het inderdaad maar beter op te stoppen.
Daarbij is het nu al geweest op tv, dus kunnen we weer verder zonder spoilertags.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Tja, het mocht van mij Ajax of AZ worden en het werden toch weer de boeren. Pijnlijk om te constateren dat we geen kampioen worden op 1 miezerig kutdoelpuntje. Dan zou je nog kunnen zeuren over de penalty die Vitesse in de 92e minuut had moeten hebben tegen PSV maar ach, een onterecht afgekeurd doelpunt van Koné en 39 andere kansen die er ook in hadden gemogen... ik heb er wel vrede mee. PSV zorgt in elk geval dat ze zoveel kansen krijgen, in tegenstelling tot Ajax dat inspiratieloos over het veld liep. En ja, PSV had dan wel de makkelijkste tegenstander (en anders wisselt De Mos gewoon Stojkovic en Lazovic nog even) maar je moet het nog wel doen.
Mijn oprechte felicitaties aan de PSV-fans. En aan de Heerenveen-fans : we komen eraan
.
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Naast de eindfase in Turkije, vorig seizoen, toen Galatasaray op het nippertje boven Fenerbahce eindigde, is dit toch een erg mooi eindstrijd. Nog nooit eerder gezien en dan vooral de sfeer in de stadions, de spanning in de ogen van de trainers en de supporters, allemaal erg mooi. Ik had liever Ajax als kampioen gezien en geloofde daarin ook nadat ik AZ zag klungelen, maar dan doet Cocu het toch weer. Vorig jaar maakte hij ook de laatste en tegelijkertijd ook de mooiste doelpunt van PSV(/de eredivisie?) en ook nu laat hij zien dat hij eigelijk nog jaren doorkan. Hoe dan ook, felicitaties voor PSV en voor Ajax hoop ik dat ze toch nog de CL halen en AZ... tjaa, van Gaal was weer erg arrogant, ik zeg er maar niets over.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Zoals moviefreak al zei , enig lichtpuntje op deze zwarte dag :
Gefeliciteerd Heerenveen met het behalen van de play - offs ten koste van de kakkerlakken 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Samenvattend
PSV
Excelsior
Ajax
Van Gaal =
Feyenoord 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Zoals moviefreak al zei , enig lichtpuntje op deze zwarte dag :
Gefeliciteerd Heerenveen met het behalen van de play - offs ten koste van de kakkerlakken 
Meestal winnen jullie toch met 0-4 van Willem 2 
robin00787
-
- 322 berichten
- 750 stemmen
Wat een ontknoping zeg. Wel heel erg voor AZ, hoor. Feyenoord 7de hahahahahahaha. Sorry hoor maar als je zo belabberd speelt dan verdien je dit gewoon.
Hierbij wil ik ook even Irene Moors bedanken voor het verpesten van deze voetbalavond. Mijn moeder zet namelijk altijd voor het eten Life and Cooking op en ik dacht: nou dat is wel veilig, ze zullen het daar heus niet over voetbal gaan hebben. Maar ja hoor, mevrouw Moors vond het even nodig om te melden dat PSV kampioen was geworden. Bitch!
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2627 stemmen
Zou Van Gaal dit ook voorspeld hebben?
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Persoonlijk vind ik dat een kampioenschap niet op zo'n manier zou mogen beslist worden. Met één doelpuntje verschil...
gotti
-
- 14091 berichten
- 5947 stemmen
Ik stel de volgende keer dan ook een olieworstelwedstrijd voor. Lijkt me veel lolliger dan een partijdje voetbal.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Persoonlijk vind ik dat een kampioenschap niet op zo'n manier zou mogen beslist worden. Met één doelpuntje verschil...
Juist wel, lang leve drama.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.