• 17.243 nieuwsartikelen
  • 182.279 films
  • 12.562 series
  • 34.741 seizoenen
  • 655.994 acteurs
  • 200.418 gebruikers
  • 9.463.635 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Doom

• 8214 berichten
  • 1546 stemmen

Enorm spannend. Zit hier gewoon te shaken. Kom op Excelsior!

DieGo

• 5808 berichten
  • 2415 stemmen

mijn god ik trek het niet meer!

happie

• 6263 berichten
  • 426 stemmen

Gekkenhuis werkelijk waar. Ben benieuwd waar gaat dit heen.

arkadi

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

O man ik zit maar te zappen en weet het niet meer.

kom op Ajax!!! Kom op exelsior!!!

kappeuter (crew films)

• 74739 berichten
  • 5988 stemmen

Alvast even een verzoek om uitslagen tussen spoilertags te zetten!

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

Niet normaal meer, vooral als je via de radio luistert .

Bert1

• 2196 berichten
  • 0 stemmen

Zot

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Mijn god, wat spannend!!!!

arkadi

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!

Verdomme!!!!!!!!!!!!!!!!

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3311 stemmen

kut

1 goal te weinig, hoe verzin je 't

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Bizarre ontknoping met een terechte kampioen. Mijn cluppie drinkt de gilfbeker helemaal leeg en ik vrees dat er ook nog wat flesjes in de ijskast staan.... Kunnen we het 100 jarig bestaan vieren zonder Europacup. Bravo bestuur! Ik wil de GKL terug!

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

DieGo

• 5808 berichten
  • 2415 stemmen

Uitslagen:

Excelsior - AZ 3-2
Willem II - Ajax 0-2
PSV - Vitesse 5-1

PSV is kampioen met een doelsaldo van +1 ten opzichte van Ajax.

Doom

• 8214 berichten
  • 1546 stemmen

Machtig wat een ontknoping van een heerlijk kampioenschap! Niet mijn favoriet heeft gewonnen, maar ik heb vandaag wel genoten als voetbal liefhebber. Lekker spannend.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Ik laat me maar even horen, voor het geval men zegt wat de Ajaxieden toch stil zijn..

Ik kan er mee leven dat PSV alsnog op wonderbaarlijke wijze kampioen wordt, met de wetenschap dat Ajax het uiteindelijk toch in eigen hand had, maar het liet liggen. Het beste was natuurlijk geweest dat Ajax kampioen werd, maar nu worden de play-offs iig makkelijker, aangezien die nu tussen Ajax en AZ zullen gaan. Oja over AZ gesproken:

Hoop trouwens ook dat Alves die gouden schoen pakt.

gotti

• 14091 berichten
  • 5947 stemmen

Had het AZ meer gegund dan PSV. Wat mij betreft een onterecht winnaar...

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

OH wat kijk ik uit naar de persconferentie met van Gaal!! Waanzinnig einde natuurlijk. Misschien wel het spannendste ooit. Ik heb het niet actief gevolgd maar toen ik de uitslagen bekend maakte hier op een verjaardag kon niemand het geloven. Had het AZ meer gegund (maar niet vanwege van Gaal), maar met PSV ben ik ook wel tevreden. In ieder geval de sympathiekste coach van de drie titelkanshebbers imo.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

PSV is ook de constantste ploeg geweest. Voor de winterstop constant goed en na de winterstop constant klote .

Een terechte winnaar, ondanks die tragische ineenstorting. PSV is de enige ploeg die de laatste wedstrijd gedaan heeft wat moest gebeuren: veel doelpunten scoren. Prachtig ook dat Cocu de laatste en beslissende treffer maakt.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Ik lees overal over R. Koeman die de voorzitter van PSV straal voorbij loopt Ben erg benieuwd hoe van Gaal en ten Cate zich opstellen.

Mja, en Cocu is natuurlijk nog nooit zo belangrijk geweest. Wat staat hij er toch altijd op het goede moment.

BTW, de KNVB-beker kan ook nog wel spektakel worden. Twee gefrustreerde verliezers en eigenzinnige trainers, van Gaal met zijn Ajax verleden, beide pogen attractief voetbal te spelen. En dat in het Feyenoord stadion .

Over Feyenoord gesproken, Joost mag weten wat daar moet gebeuren om ze weer uit het dal te trekken. Betere selectie is natuurlijk urgent, maar wie wil er op dit moment overstappen naar Feyenoord? Met Bruins en Slory kom je er niet (hoewel je met hen, en spelers als Drenthe en de Guzman wel kunt bouwen)

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Moet nou echt alles tussen de spoilers omdat sommige mensen waarschijnlijk leven in een kelder, afgesloten van de buitenwereld, niet wetend wie de kampioen is..

Uitslagen is oké, maar je kan er ook in overdrijven..

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

Kleine moeite toch, om even die spoilertags te gebruiken?

gotti

• 14091 berichten
  • 5947 stemmen

Er zijn mensen die het niet willen weten en wachten tot de voetbaluitzending van vanavond. Kleine moeite om daar even rekening mee te houden...

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

En kleine moeite om de spoiler te selecteren.

kos

• 46815 berichten
  • 8939 stemmen

Had het nog mooier gekund?

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

gotti schreef:

Er zijn mensen die het niet willen weten en wachten tot de voetbaluitzending van vanavond. Kleine moeite om daar even rekening mee te houden...

Idd, wat de uitslagen betreft. Maar hoe kan je in hemelsnaam nog steeds niet weten wie de kampioen is? Dan moet je jezelf echt verstoppen in een grot. Kom op zeg..

gotti

• 14091 berichten
  • 5947 stemmen

Geen voetbalgerelateerde site's bekijken lijkt me.

NKyou

• 3081 berichten
  • 747 stemmen

wie is er dan nu kampioen?

gotti

• 14091 berichten
  • 5947 stemmen

De Graafschap.

NKyou

• 3081 berichten
  • 747 stemmen

potverdorrie, toch weer de underdog.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Niet te geloven dat het kampioenschap gewoon beslist wordt op één goal. Verder natuurlijk ook verrassend dat AZ niet gewoon wint bij Excelsior. Louis kon het toch niet managen.
Tja, en Ajax leek niet zo gemotiveerd ofzo. Een 3-0 overwinning had toch niet zo moeilijk moeten zijn bij Willem II.
PSV heeft er goed van geprofiteerd en is nu de lachende derde.

Maar ik baal enórm. Ongelofelijk gewoon. EEN GOAL
.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.