- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
kos
-
- 46815 berichten
- 8939 stemmen
Ik sluit me daarbij aan. Soms heb je tijdens een wedstrijd die je vooraf graag wilde zien dat je liever wil wegzappen. Dit was precies andersom, ik wilde eigenlijk iets anders doen, maar moest blijven kijken.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Had ik ook. Meestal kijk ik dergelijke wedstrijden en zet ik ze na een half uur af. Staat ook wel in mijn top vijf mooiste wedstrijden van de laatste jaren
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Wat een heerlijke pot voetbal. Zo hoort het te zijn.
Kaka de absolute uitblinker, wat een klasse.
happie
-
- 6263 berichten
- 426 stemmen
Volgende groeibriljant Barcelona dient zich aan
Uitgegeven: 25 april 2007 11:21
Laatst gewijzigd: 25 april 2007 11:29
AMSTERDAM - Bojan Krkic is de volgende 16-jarige voetballer die indruk maakt in de hoofdmacht van Barcelona. In een oefenwedstrijd tegen het Egyptische Al-Ahly maakte de jonge aanvaller een van de negen Catalaanse doelpunten, meldt de website van Voetbal International.
Krkic heeft een Spaanse moeder en een Servische vader. In de jeugdelftallen van de Spaanse grootmacht maakte hij al meer dan 900 doelpunten.
De jonge goalgetter, die in de jeugd een gouden duo was met Messi in zijn rug, heeft een eigen website, waar een aantal van zijn doelpunten te zien is.
Spanje onder 17
Ook in internationale wedstrijden deed Krkic al van zich spreken. Met Spanje onder 17 werd hij in 2006 derde op het EK in Luxemburg. Met vijf treffers werd hij daar topscorer.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Vanmiddag 13.20 uur. Op Ketnet en Ned 1. De Waalse PIjl.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Vanmiddag 13.20 uur.
13u35.
eRCee
-
- 13453 berichten
- 1982 stemmen
De Waalse PIjl.
Stomme winnaar. Zie je alleen de laatste 10 meter van een koers en wint daardoor relatief veel te veel.
Die Cobo is wel lekker bezig trouwens. Ik was in het Baskenland ook nogal onder de indruk. Veelbelovend als je het mij vraagt.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Of onder de doping. Heb op de belg al regelmatig gehoord dat de Ronde van het Baskenland ieder jaar allesbehalve zuiver is. Of dat frustatie is omdat ze er zelf niet presteren of dat het echt zo is weet ik niet.
Art
-
- 13507 berichten
- 3671 stemmen
Stomme winnaar. Zie je alleen de laatste 10 meter van een koers en wint daardoor relatief veel te veel.
Gewoon een slim renner en de enige die je vandaag stom kan noemen is Kessler!
De Muur van Huy is altijd al de scherprechter geweest in deze koers en je weet dan ook dat daar meestal de beslissing valt. En Rebellin wint echt niet veel in vergelijking met renners als bijvoorbeeld Tom Boonen of een Alexander Vinokoerov.
italian
-
- 1391 berichten
- 262 stemmen
Liverpool - Chealse. Ik gun Chealse stiekem wel hun eerste Champions League -overwinning. Hopelijk wordt het een mooie match zoals Milan - ManU !
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Ik gun het die Mourinho niet, kan die vent niet uitstaan.. 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
En Rebellin wint echt niet veel in vergelijking met renners als bijvoorbeeld Tom Boonen of een Alexander Vinokoerov.
Rebbelin heeft toch een erelijst om u tegen te zeggen. Als je Grote rondes weghaalt waar Rebellin nu eenmaal niet een echte renner voor is dan heeft Rebellin zelfs heel wat meer aansprekende wedstrijden gewonnen dan een Vinokourov.
1997: Clásica San Sebastián
1997: Kampioenschap van Zürich
1998: Tre Valli Varese
1998: Ronde van Venetië
1999: Criterium International
1999: Ronde van de Haut-Var
2000: Ronde van Venetië
2004: Amstel Gold Race
2004: Waalse Pijl
2004: Luik-Bastenaken-Luik
2006: Brixia Tour
2007: Waalse Pijl
Art
-
- 13507 berichten
- 3671 stemmen
Rebbelin heeft toch een erelijst om u tegen te zeggen. Als je Grote rondes weghaalt waar Rebellin nu eenmaal niet een echte renner voor is dan heeft Rebellin zelfs heel wat meer aansprekende wedstrijden gewonnen dan een Vinokourov.
Hij zeker een mooie erelijst maar het ging om relatief veel winnen. En dat valt toch wel mee, of niet? 
happie
-
- 6263 berichten
- 426 stemmen
Ik gun het die Mourinho niet, kan die vent niet uitstaan.. 
Ik kon hem gisteren op de persconferentie ook al niet uitstaan. Net als van Gaal, dat vind ik ook al zo'n bal.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Ik hoop dat Liverpool eruit vliegt. Voor mij van de 4 halve finalisten het minst leuk om naar te kijken. Heb me zojuist kapot geërgerd aan Zenden (geen fatsoenlijke voorzet gegeven), Bellamy (onzichtbaar) en zelfs Kuijt.
Dan doen de andere 3 teams het met C. Ronaldo, Rooney, Kaka en Drogba het een stuk leuker.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3724 stemmen
Zenden is me altijd een raadsel geweest. Voor prachtige clubs gespeelt maar, hoe die daar ooit terecht is gekomen ?
Maar ja denk dat de finale Chelsea - Man U wordt. Jammer dat het twee engelse clubs zijn maar ja geld geld geld.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Ik denk Chelsea - Milan.
Alhoewel ik het Manchester het beste vind voetballen.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Ik kon hem gisteren op de persconferentie ook al niet uitstaan. Net als van Gaal, dat vind ik ook al zo'n bal.
Grappig is dat in de tijd dat Barcelona gecoached werd door van Gaal, Mourinho zijn assistent trainer was.. 
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Jammer van de uitslag vanavond, vind ik dan.
Gun het Chelsea ook echt niet.
Maar Liverpool kan nog best.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Ik gun het Chelsea opzich wel, want qua selectie zou het logisch zijn dat ze de CL winnen.. Alleen dan moeten ze in de overige wedstrijden wel laten blijken een echte kampioen te zijn, want ik blijf erbij dat het zakelijke voetbal van hun geen gezicht is.. Anders moet good old AC Milan maar winnen, want die staan er elk jaar weer, en ik vind Kaka heel sympathiek, i.t.t. die Cristiano Ronaldo 
happie
-
- 6263 berichten
- 426 stemmen
Grappig is dat in de tijd dat Barcelona gecoached werd door van Gaal, Mourinho zijn assistent trainer was.. 
Ja inderdaad, ben benieuwd of Mourinho daarvoor ook al zo was of dat hij alles van van Gaal heeft geleerd.
happie
-
- 6263 berichten
- 426 stemmen
Ik gun het Chelsea opzich wel, want qua selectie zou het logisch zijn dat ze de CL winnen.. Alleen dan moeten ze in de overige wedstrijden wel laten blijken een echte kampioen te zijn, want ik blijf erbij dat het zakelijke voetbal van hun geen gezicht is.. Anders moet good old AC Milan maar winnen, want die staan er elk jaar weer, en ik vind Kaka heel sympathiek, i.t.t. die Cristiano Ronaldo 
Ik gun het ManU wel. Vooral voor van de Sar gun ik het.
eRCee
-
- 13453 berichten
- 1982 stemmen
Hij zeker een mooie erelijst maar het ging om relatief veel winnen. En dat valt toch wel mee, of niet? 
Dat valt helemaal niet mee. Grote renners, renners met een hart (als Boogerd, Voigt, Flecha, Hoste enz.) die koersen kunnen bepalen winnen veel minder.
En je kunt Rebellin slim noemen, ik vind hem laf. Hij is altijd volledig afhankelijk van wat anderen doen, wacht af en pas als ze een fout maken wint hij.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Geniale goal van vd Vaart tegen Bayern!
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Geweldige goal ja.
En mooier nog, HSV staat nu gewoon 9e en in het linkerrijtje.
Nog 6 punten achterstand op 6e positie, die recht geeft op Europees voetbal. En nog 3 speelronden te gaan, dacht ik.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Alle respect voor Huub Stevens. Echt geweldig wat hij daar presteert.
Hij heeft nu al gewonnen van München, Bremen én Schalke geloof ik.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Niet te geloven, wat is deze laatste speelronde in de Eredivisie spannend.
gotti
-
- 14091 berichten
- 5947 stemmen
Voor mensen zonder radio:
http://portal.omroep.nl/radio?nav=utzlCsHdDoBlFyG
Voor de virtuele stand (is wel een beetje traag, maar is wat handiger dan teletekst ivm het doelpuntensaldo)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.