- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Dan overschat je de kwaliteiten van de spitsen van PSV en de verdediging van Willem II .
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2201 stemmen
Ik zeg niet dat het gebeurd de kans is vrij klein maar wie weet
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Jij bent een echte AZ supporter? Je zou een van de weinigen zijn..
Daar word ik ook zo moe van ja, die verschrikkelijke nepsupporters.
En dan niet alleen bij AZ hoor, overal.
Maar bij AZ valt het zo op de laatste 2 à 3 jaar, bah.
Ik ken er een paar die 5 jaar geleden nog een poster aan de muur hadden hangen van het elftal van Ajax uit '95 en nu ineens een seizoenkaart willen van AZ.. 
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2201 stemmen
Die Mitea viel weer geweldig in zeg net als tegen NAC
Kan die niet eens een keer weer in de basis of in ieder geval meer spelen. Lijkt me geen onverstandige keuze van Ten Cate
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Ik hoop dat Ajax alsnog kampioen wordt, en anders maar AZ. PSV verdient het kampioenschap gewoon niet, een echte kampioen verliest immers niet met 1-5 in eigen huis.. 
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2627 stemmen
Daar word ik ook zo moe van ja, die verschrikkelijke nepsupporters.
En dan niet alleen bij AZ hoor, overal.
Maar bij AZ valt het zo op de laatste 2 à 3 jaar, bah.
Ik ken er een paar die 5 jaar geleden nog een poster aan de muur hadden hangen van het elftal van Ajax uit '95 en nu ineens een seizoenkaart willen van AZ.. 
Niets mis mee.
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Niets mis mee.
Op zich niet, maar dan moet je jezelf ook geen fan noemen. Het gaat dan niet meer om clubliefde.
kos
-
- 46815 berichten
- 8939 stemmen
Niets mis mee.
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Waar ik me zo aan erger is dat nepsupporten bij AZ. Tuurlijk zijn er echte supporters en ik vind dat die een beetje de dupe hiervan worden. Paar voorbeelden, die gruwelijk kotsirritante tyfusklappertjes. Excelsior uit in de Kuip willen spelen omdat er dan meer "supporters" mee kunnen. Ik weet het niet dus vraag ik het aan jou, heeft AZ voor de tijd van Adriaanse volle uitvakken gehad? Lijkt me niet, want zelfs nu het goed gaat zitten jullie uitvakken niet vol. Europees uit bij vlagen met 50 supporters mee. Dat is zo nep allemaal. Maar AZ is dan ook een kleine club met een kleine echte achterban. Wat dat betreft zullen jullie nooit bij de 3 grootste clubs horen. Al winnen julie 3 keer op rij de CL.
En over de gloryhunters bij Ajax. Je hebt gelijk hoor, al zal het niet de helft zijn. Geef mij maar een klein stadion met 25000 plaatsen. En goedkope prijzen. Dan komen de echte Ajacieden met de kleine beurs wel naar het stadion. Want die zijn er, in tegenstelling tot bij AZ wel. Je wil echt absoluut niet weten hoe schandalig duur de kaartjes bij Ajax zijn. Voorbeeldje: Werder Bremen thuis 2e ring in de hoek helemaal bovenin: 35EU. En dat is dan Uefa Cup...
Dat de achterban van Ajax groter is dan die van AZ heeft natuurlijk alles te maken met de grootte van de stad zelf, het verleden etc. En hoewel de voorzitter er anders over denkt, willen de supporters van AZ ook helemaal niet dat de club net zo groot wordt als Ajax. Juist om de reden die je nu noemt; de grote hoeveelheid gloryhunters die je dan aantrekt.
We hoeven qua grootte echt niet bij de traditionele top drie te horen. Zolang we dat op sportief gebied aan de top mee kunnen doen, wat we nu al drie jaar op rij doen en voorheen ook deden (eind jaren zeventig, begin jaren tachtig), hoor je mij echt niet klagen!
Amsteldam
-
- 57 berichten
- 75 stemmen
In dat geval aan jullie de taak om die gloryhunters weg te krijgen. AZ wordt nu door veel mensen als club met het irritantste publiek gezien. Lijkt me niet prettig voor jullie. Even een vraagje: dat sfeerteam dat jullie nu hebben, is dat van de echte supporters of is dat iets dat opgezet is door die gloryhunters?
PS: als je van dat imago van alleen maar gloryhunters af wil komen zou ik als echte supporters zijnde actie voeren om die irritante kutklappers weg te krijgen. Reken maar dat dat helpt.
Voor de rest kan ik jullie geen succes wensen de rest van het seizoen. Daarna ook niet eigenlijk haha. Wordt spannend in de Kuip!!
kos
-
- 46815 berichten
- 8939 stemmen
PS: als je van dat imago van alleen maar gloryhunters af wil komen zou ik als echte supporters zijnde actie voeren om die irritante kutklappers weg te krijgen. Reken maar dat dat helpt.
Leno
-
- 5922 berichten
- 4458 stemmen
Jammer dat Ajax supporters de reputatie hebben van 'succes supporters'. In de afgelopen jaren waarin het duidelijk minder ging zater er nog veel mensen in het stadion (46/ 47 duizend). Feyenoord heeft de tegen overgestelde reputatie, maar daar zitten amper 40.000 mensen in het stadion de afgelopen 2 seizoenen.
mikey
-
- 29029 berichten
- 5184 stemmen
Goed ik ben ook een succes supporter, maar echt alleen van AJAX en nooit van een ander team. (al 24 jaar)
Amsteldam
-
- 57 berichten
- 75 stemmen
Ik als seizoenskaarthouder bij Ajax weet wel beter. Er zijn veel, echt heel veel supporters die ook komen als het slecht gaat. Dat dat op de tv niet te zien is snap ik. Dat er ook heel veel gloryhunters zijn bij Ajax is ook zo, maar ze zijn lang, lang niet zo dominant als bij AZ. En dat het allemaal gloryhunters bij Ajax zijn is een beeld dat puur in stand wordt gehouden door de media. Precies als het beeld van het ozo trouwe legioen van feyenoord. Er wordt niet bij vermeldt dat er in de competetie maar 30 à 35 duizend mensen op de tribune zitten op dit moment. Bij Ajax is het minimum toch echt iets van 45000. Ook als er de week daarvoor gelijk gespeeld wordt tegen Exselsior. Dat de algehele lange-termijn situatie bij Ajax iets anders is als bij feyenoord snap ik. Hoe het bij Ajax is, in zo'n situatie zou ik niet weten. Ga er vanuit dat Ajax er nooit zo belachelijk voor zal staan als feyenoord nu. En bovendien zijn er in de arena niet van die kutklappertjes
.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Dat is bij AZ over 12 jaar ook niet meer.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ajax supporters komen vaak wel als het minder gaat ja, maar meestal om de spelers en het team te komen uitfluiten dan heb ik liever dat je thuis blijft!
Zie Maduro bijvoorbeeld is zo zonde voor die jonge!
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
En ook daar zal dat gefluit ooit beginnen als het minder gaat. Deal with it. Vervelend onderwerp vind ik het. Alsof je het de club moet aanrekenen dat ze succes hebben. Randzaken. Gloryhunters, of zijn het misschien mensen die gevallen zijn voor de charme van het mooie voetbal?
kos
-
- 46815 berichten
- 8939 stemmen
Ajax supporters komen vaak wel als het minder gaat ja,
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Om nog maar te zwijgen over Nederlands grootste gloryhunter: Johan Derksen.
Wat een kwal zeg. Alles wat ook maar iets te maken heeft met AZ is heilig.
Terwijl dat enkele jaren geleden toch heel wat anders lag.
Amsteldam
-
- 57 berichten
- 75 stemmen
Ajax supporters komen vaak wel als het minder gaat ja, maar meestal om de spelers en het team te komen uitfluiten dan heb ik liever dat je thuis blijft!
Zie Maduro bijvoorbeeld is zo zonde voor die jonge!
Ach man wat een gelul. Ajax is een topclub en als Ajax niet als een topclub speelt of als een speler niet zo speelt geeft het publiek zijn mening. Tuurlijk is het niet goed te praten maar in het geval van Maduro wel hoor. Die gast is zo onafgetraint, zo dik en en zo traag geworden dattie beter bij excelsior kan gaan voetballen of zo. En wat heb je liever, je eigen spelers uitfluiten en laten blijken dat je ontevreden bent over die spelers, of het zover laten komen als bij feyenoord? Ik zou het wel weten...
Ik fluit trouwens nooit eigen spelers uit, kan niet eens op mijn vingers fluiten en zou het anders ook niet doen. Maar als ik een Maduro zie voetballen scheld ik hem wel verrot hoor. Dat is echt schandalig wat ik dit seizoen van hem gezien heb. Het blijft wel Ajax1 waar je in voetbalt.
PatrickL
-
- 1586 berichten
- 2431 stemmen
Ach man wat een gelul. Ajax is een topclub en als Ajax niet als een topclub speelt of als een speler niet zo speelt geeft het publiek zijn mening. Tuurlijk is het niet goed te praten maar in het geval van Maduro wel hoor. Die gast is zo onafgetraint, zo dik en en zo traag geworden dattie beter bij excelsior kan gaan voetballen of zo. En wat heb je liever, je eigen spelers uitfluiten en laten blijken dat je ontevreden bent over die spelers, of het zover laten komen als bij feyenoord? Ik zou het wel weten...
Ik fluit trouwens nooit eigen spelers uit, kan niet eens op mijn vingers fluiten en zou het anders ook niet doen. Maar als ik een Maduro zie voetballen scheld ik hem wel verrot hoor. Dat is echt schandalig wat ik dit seizoen van hem gezien heb. Het blijft wel Ajax1 waar je in voetbalt.
Je denkt toch niet dat de situatie bij Feyenoord nu anders was geweest als de supporters hun spelers uit waren gaan fluiten. Er is simpelweg geen geld om fatsoenlijke spelers te kopen. De laatste jaren gaat het trouwens ook niet echt geweldig met Ajax lijkt me zo. Dus of het uitfluiten nu zoveel effect heeft behalve dat de betreffende spelers nog slechter gaan spelen...
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Tuurlijk is het niet fluiten van het publiek in Rotterdam geen reden dat het zo slecht gaat bij Feyenoord.
Na de UEFA Cup winst is Feyenoord gewoon een in neerwaartste spiraal terechtgekomen.
Spelers vertrokken en geen inkomsten uit CL voetbal.
Daarbij gaat het met de jeugd daar ook niet zo goed. Jong Feyenoord gaat, hoogstwaarschijnlijk, degraderen.
Ik denk dat ze daar weer van vooraf aan kunnen beginnen, want zo wordt het de komende jaren nog niks.
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Ik snap dat niet hoor, dat fluiten. Het is toch je club, die steun je door dik en dun. Ook als het moeilijk gaat. Of misschien wel júist als het moeilijk gaat.
Als AZ volgend seizoen ineens degradeert dan ga ik ook nog naar de wedstrijden toe hoor. Een club zit in je hart en gaat er niet meer uit.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Tuurlijk is het niet fluiten van het publiek in Rotterdam geen reden dat het zo slecht gaat bij Feyenoord.
Na de UEFA Cup winst is Feyenoord gewoon een in neerwaartste spiraal terechtgekomen.
Spelers vertrokken en geen inkomsten uit CL voetbal.
Daarbij gaat het met de jeugd daar ook niet zo goed. Jong Feyenoord gaat, hoogstwaarschijnlijk, degraderen.
Ik denk dat ze daar weer van vooraf aan kunnen beginnen, want zo wordt het de komende jaren nog niks.
Ik denk dat het Feyenoord-publiek nog wel anders gaat piepen als ze dadelijk beseffen dat ze de enige man met geld hebben weggepest....
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Ik denk dat het Feyenoord-publiek nog wel anders gaat piepen als ze dadelijk beseffen dat ze de enige man met geld hebben weggepest....
Klopt, maar zijn situatie was gewoon niet meer te houden.
Het is, voor Feyenoord althans, te hopen dat er nu iemand in wil stappen die ook over een dikke zak met geld beschikt.
Net als Scheringa bij AZ deed.
Of dat goed is voor het voetbal in het algemeen is een tweede, maar zonder financiële hulp gaat Feyenoord het nog erg lastig krijgen de komende jaren.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Ik ben wel het type dat als het minder gaat met Ajax, ik minder vaak naar de Arena zou gaan. Maar ik zal altijd 'supporter' blijven van Ajax. Ik betaal alleen geld voor een kaartje als daar goed voetbal tegenover staat..
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Toch even dit verhaal met jullie delen. Mijn nieuwe held :
Kus kost Braziliaan gele kaart
Geschreven door Matthijs van Laar op maandag, 23 april om 21:46
De Braziliaanse verdediger Cleberson van Cabofriense is afgelopen weekend op de bon geslingerd door de scheidsrechter, nadat hij deze een kus had gegeven. De speler zelf verklaarde niet te weten dat dit tegen de regels was.
Op TV-beelden die maandag werden vertoond, was te zien hoe scheidsrechter Ubiraci Damasio een dikke smakkerd op de wang kreeg, nadat hij een vrije trap had toegekend tégen de verdediger van Cabofriense.
In eerste instantie leek er niks aan de hand in het onderonsje tussen speler en arbiter, maar op een gegeven moment trok de verbaasde leidsman prompt de gele kaart, waarna hij de speler vertelde niet gediend te zijn van dergelijk gedrag.
Beetje jammer van die flauwe scheidsrechter
.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Wat was ik hier weer een keer aan toe. Voetbal zoals het bedoeld is. Wat een geweldige wedstrijd, wat een sfeer, wat een niveau en wat een geweldige spelers aan beide kanten. Kaka en Gigs vond ik beide erg goed. En ook Seedorf was ijzersterk. Waren alle wedstrijden maar zo.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.