• 17.243 nieuwsartikelen
  • 182.284 films
  • 12.567 series
  • 34.762 seizoenen
  • 655.998 acteurs
  • 200.427 gebruikers
  • 9.464.054 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Hoezo?

kos

• 46816 berichten
  • 8940 stemmen

Omdat ik het die idioot van een Van Gaal niet gun, evenals Scheringa

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Die laatste gun ik het ook niet nee, bah.
Van Gaal is dan de laatste jaren ook een kwal, maar hem gun ik het nog wel.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

Liever AZ dan Ajax, maar PSV laat het hier wel enorm liggen. Zonde.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

kos schreef:

ja daar zit wel wat in

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Hoe is het mogelijk. Een competitie die gaat worden beslist op doelsaldo .

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

En dan play-offs invoeren omdat het spannender moet...

Nou, ik vind het spannend genoeg de laatste weken.

Dus die reden is bij deze ook meteen ontkracht. Volgend jaar geen play-offs meer.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

haha maar toen was het wel zo

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Haha, tja.

Volgende week wordt het: 'Wij zijn de beste, niet alleen van Alkmaar, maar van heel Nederland.'

Bla bla.

Verder kan hij dan helaas niet gaan, want AZ heeft niet (alles) gewonnen van Ajax/PSV/Feyenoord.

En in Europa of de wereld al helemaal niet.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Ik moet het eerst zien voordat ik geloof dat AZ kampioen wordt.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

AZ is praktisch al kampioen. Ajax wacht nog een zware taak om het doelsaldo op te krikken.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Ik meen dat zowel Ajax als PSV het erg moeilijk hadden tegen Excelsior. Bovendien denk ik dat PSV en Ajax sowieso de makkelijkste tegenstanders hebben.

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Excelsioer zal geen risico's gaan nemen met het oog op de nacompetitie. Dat wordt gewoon AZ.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Ten Cates idee was leuk. 0-0 tegen PSV, 2-2 tegen Ajax dus daar past een 1-1 mooi tussen.

Je weet het natuurlijk nooit, maar ik vrees dat Excelsior het dit keer niet gaat doen. Zeker niet met het oog op de nacompetitie voor hen.

En is het wel zo, dan ga ik volgende week naar Amsterdam

kos

• 46816 berichten
  • 8940 stemmen

Ik geloof er niks van dat AZ dit nog gaat verspelen, die lopen op de wolken.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3907 stemmen

Heb nu ook liever dat PSV derde dan tweede wordt. Ik speel liever tegen Twente dan tegen Heerenveen. Mocht Feyenoord vijfde worden dan moet PSV natuurlijk wel weer tweede worden. Maar die kans acht ik erg klein aangezien Heerenveen Feyenoord zal overklassen volgende week denk ik.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Ik geloof er niks van dat AZ dit nog gaat verspelen, die lopen op de wolken.

Ja, eens.

kos

• 46816 berichten
  • 8940 stemmen

Rare combinatie van in de wolken en op rozen is dat trouwens.

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

Zal het dan toch gebeuren? Het eerste kampioenschap heb ik net niet meegemaakt (ben toch een paar maanden te laat geboren...), maar nu krijgen we een herkansing! Ik ben nú al zenuwachtig voor volgende week zondag!

En dan te bedenken dat we de dubbel ook nog kunnen winnen!

Ik zal maar niets zeggen over de arrogante opmerkingen van ene meneer Ten Cate...

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

BenicioDelToro schreef:

Ik zal maar niets zeggen over de arrogante opmerkingen van ene meneer Ten Cate...

De grote glimlach op zijn gezicht niet gezien?

Amsteldam

• 57 berichten
  • 75 stemmen

BenicioDelToro schreef:

Zal het dan toch gebeuren? Het eerste kampioenschap heb ik net niet meegemaakt (ben toch een paar maanden te laat geboren...), maar nu krijgen we een herkansing! Ik ben nú al zenuwachtig voor volgende week zondag!

En dan te bedenken dat we de dubbel ook nog kunnen winnen!

Jij bent een echte AZ supporter? Je zou een van de weinigen zijn..

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

Je moest eens weten hoeveel échte AZ-supporters er zijn. Je hebt gelijk dat er inderdaad, sinds we ons weer hebben gemeld aan de top van de ranglijst, ontzettend veel gloryhunters bij zijn gekomen. Mensen die voorheen supporter waren van Ajax. Maar er zijn er ook genoeg die een echt AZ-hart hebben en ook kwamen toen het minder ging. Man, tien jaar geleden degradeerden we nog... Toen stonden wij er ook hoor!

Trouwens, dat kan ik ook van Ajax zeggen. Hoeveel fans van die club zijn er wel niet gloryhunters? Ik denk bijna de helft.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2201 stemmen

Ik vond Ten Cate een beetje gespeeld arrogant overkomen.

Naar mannetje maar wel een vrij redelijke trainer

timbo_

• 13116 berichten
  • 3907 stemmen

BenicioDelToro schreef:

Trouwens, dat kan ik ook van Ajax zeggen. Hoeveel fans van die club zijn er wel niet gloryhunters? Ik denk bijna de helft.

Veel meer als bij AZ denk ik.

Amsteldam

• 57 berichten
  • 75 stemmen

BenicioDelToro schreef:

Je moest eens weten hoeveel échte AZ-supporters er zijn. Je hebt gelijk dat er inderdaad, sinds we ons weer hebben gemeld aan de top van de ranglijst, ontzettend veel gloryhunters bij zijn gekomen. Mensen die voorheen supporter waren van Ajax. Maar er zijn er ook genoeg die een echt AZ-hart hebben en ook kwamen toen het minder ging. Man, tien jaar geleden degradeerden we nog... Toen stonden wij er ook hoor!

Waar ik me zo aan erger is dat nepsupporten bij AZ. Tuurlijk zijn er echte supporters en ik vind dat die een beetje de dupe hiervan worden. Paar voorbeelden, die gruwelijk kotsirritante tyfusklappertjes. Excelsior uit in de Kuip willen spelen omdat er dan meer "supporters" mee kunnen. Ik weet het niet dus vraag ik het aan jou, heeft AZ voor de tijd van Adriaanse volle uitvakken gehad? Lijkt me niet, want zelfs nu het goed gaat zitten jullie uitvakken niet vol. Europees uit bij vlagen met 50 supporters mee. Dat is zo nep allemaal. Maar AZ is dan ook een kleine club met een kleine echte achterban. Wat dat betreft zullen jullie nooit bij de 3 grootste clubs horen. Al winnen julie 3 keer op rij de CL.

En over de gloryhunters bij Ajax. Je hebt gelijk hoor, al zal het niet de helft zijn. Geef mij maar een klein stadion met 25000 plaatsen. En goedkope prijzen. Dan komen de echte Ajacieden met de kleine beurs wel naar het stadion. Want die zijn er, in tegenstelling tot bij AZ wel. Je wil echt absoluut niet weten hoe schandalig duur de kaartjes bij Ajax zijn. Voorbeeldje: Werder Bremen thuis 2e ring in de hoek helemaal bovenin: 35EU. En dat is dan Uefa Cup...

Martin Van K

• 9050 berichten
  • 4563 stemmen

geweldig situatie daar in de Nederlandse competitie! Met zijn drietjes samen aan kop. Bij jullie is het doelpuntensaldo dus doorslaggevend bij gelijke stand, in België is dat het aantal gewonnen wedstrijden. In dat geval zou AZ dus niet eerste, maar derde staan.

Ik gun het AZ wel eens (leuk voor Martens en Dembelé). Het hoeft ook niet altijd PSV, Ajax of Feyenoord zijn hé. Maar ja ik ben dan ook neutraal

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2201 stemmen

Het is wel een beetje kampioen van de armoede dit jaar. 3 ploegen zijn gewoon gelijkwaardig geweest aan elkaar dit seizoen

mikey

• 29029 berichten
  • 5185 stemmen

Hele spannende ontknoping, ik volg dit niet maar tegenwoordig ben ik weer erg geinteresseerd. Ik hoop uiteraard dat AJAX kampioen wordt en niet az of psv. Mijn hart blijft toch rood-wit he

Denk ook dat az het niet haalt. Wellicht kan de ploeg deze stress niet aan. Ben trouwens bang dat psv het wordt.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2201 stemmen

PSV wint met 5-0 van Vitesse AZ komt niet verder dan 1-1 bij Excelsior en Ajax wint maar met 0-1 van Willem2

Alleen dan wordt PSV kampioen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.