• 17.243 nieuwsartikelen
  • 182.284 films
  • 12.567 series
  • 34.762 seizoenen
  • 655.998 acteurs
  • 200.428 gebruikers
  • 9.464.103 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

timbo_

• 13116 berichten
  • 3907 stemmen

happie schreef:

Zondag lekker in de Arena zitten bij Ajax-sparta.

Dat zal je nog gaan tegenvallen

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Weergaloos, maar het waren maar spelers van getafe. Maradona dolde 6 van de beste Engelsen. Maar Messi wordt sowieso een superster.

Klopt, Maradona had een lastigere tegenstander en een belangrijkere wedstrijd enz.

Maar Messi houdt de bal veel strakker aan de voet en heeft meer controle over de bal. Verder zit er een fenomenale versnelling, dus ik ga voor Messi.

De mooiste goals allertijden zijn trouwens beide door Bergkamp gemaakt.

Oranje - Argentinië

Newcastle - Arsenal

Die twee goals zijn zo functioneel, daar zit gewoon geen enkele fout in de passing, aanname, controle en het schot. Die twee goals zijn perfect!

timbo_

• 13116 berichten
  • 3907 stemmen

Kai schreef:

Maar Messi houdt de bal veel strakker aan de voet en heeft meer controle over de bal. Verder zit er een fenomenale versnelling, dus ik ga voor Messi.

Ik niet. Dat strakker aan je voet is maar net hoe je het bekijkt. Er zijn voldoende voetballers die door tijdens de dribbel de bal ogenschijnlijk te ver voor zich uit spelen om zo de tegenstander uit te laten stappen. Maradonna was hier een groot voorbeeld van. Dat niet strak aan de voet is dan ook geen tekortkoming maar juist de kwaliteit die Maradonna groot heeft gemaakt. Altijd de bal zover onder controle houden dat jij de baas bent terwijl de tegenstander denkt dat hij het is.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

Kai schreef:

Oranje - Argentinië

Newcastle - Arsenal

Ik weet niet wat de situatie was van Newcastle - Arsenal, maar als je zo'n goal kan maken in de laatste minuut van een kwartfinale op een WK dan ben je een hele grote.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Kai schreef:

Oranje - Argentinië

Newcastle - Arsenal

Die twee goals zijn zo functioneel, daar zit gewoon geen enkele fout in de passing, aanname, controle en het schot. Die twee goals zijn perfect!

Klopt, die zijn beide prachtig.

Al vertelt Bergkamp zelf over die goal tegen Newcastle nogal nuchter op zijn dvd.

Iets in de richting van 'ach, het was de makkelijkste manier om hem voorbij te komen'.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

BoordAppel schreef:

(quote)

Ik weet niet wat de situatie was van Newcastle - Arsenal, maar als je zo'n goal kan maken in de laatste minuut van een kwartfinale op een WK dan ben je een hele grote.

Dat is hij ook

Maar Newcastle-Arsenal was gewoon een competitiewedstrijd, in maart 2002. Zijn goal tegen Argentinië was in ieder geval vele malen belangrijker.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Kai schreef:

Oranje - Argentinië

Newcastle - Arsenal

Die ene van Bergkamp tegen newcastle? vind ik zeker de meest geniale goal die ik ooit heb gezien. Die tegen Argentinië was ook prachtig, maar met name door die climax. Ik sprong toen echt een gat in de lucht.

En voor de liefhebber:

check dit filmpje van Zico, en dan met name bij min. 4.40

Die goal komt bij mij zeker in de top 5 allermooiste goals.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3907 stemmen

ik vind deze van Almeyda altijd erg mooi

http://www.youtube.com/watch?v=q_BKP0Nx_00

timbo_

• 13116 berichten
  • 3907 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

En voor de liefhebber:

check dit filmpje van Zico, en dan met name bij min. 4.40

Die goal komt bij mij zeker in de top 5 allermooiste goals.

Wat een geweldig filmpje. Nooit iets van Zico gezien maar erg onder indruk. En wat kon die man vrije trappen nemen zeg.

Koekebakker

• 2540 berichten
  • 3981 stemmen

http://www.youtube.com/watch?v=BXAfnFeCd1s

Onmogelijke goal van Roberto Carlos.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3907 stemmen

Nadeel aan die goal vind ik altijd dat het puur geluk is.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Ach, zo heb ik er ook ooit eens een gemaakt

Maar het ziet er inderdaad best onmogelijk uit, al is het veel meer geluk dan iets anders.

Die bal was net zo makkelijk helemaal achter het doel verdwenen of er hard voorbij gegaan.

DieGo

• 5808 berichten
  • 2415 stemmen

The Hunter schreef:

Die bal was net zo makkelijk helemaal achter het doel verdwenen of er hard voorbij gegaan.

Tja daar kan je veel mooie doelpunten mee afdoen. Vraag is waar ligt de grens tussen geluk en kunde.

MXO

• 1449 berichten
  • 532 stemmen

Deze is nog veel mooier!

happie

• 6265 berichten
  • 426 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Dat zal je nog gaan tegenvallen

Nou ik hoop niet op een herhaling van de uitwedstrijd in ieder geval. Davids doet mee, dus een nederlaag word het volgens de stats niet.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

MXO schreef:

Deze is nog veel mooier!

Wat een effect

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

DieGo schreef:

(quote)

Tja daar kan je veel mooie doelpunten mee afdoen. Vraag is waar ligt de grens tussen geluk en kunde.

Lijkt me duidelijk dat deze goal gewoon puur geluk is. Hij moet keihard rennen om de bal nog te halen en probeert er dan nog een voorzet uit te slepen. Dat die bal de goal ingaat is gewoon puur geluk. Maar het blijft een mooi doelpunt natuurlijk.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2201 stemmen

happie schreef:

(quote)

Helaas wel voor de laatste drie.

Hoezo dat?

Die laatste 3 hebben volgens mij meer potentie dan Ryan Babel die eenbenig is en hopeloos uit vorm is

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Wat een geweldig filmpje. Nooit iets van Zico gezien maar erg onder indruk. En wat kon die man vrije trappen nemen zeg.

Ja ik had ook nog nooit wat van Zico gezien tot ik ff wat voetballers langs ging op youtube. Na het zien van dat filmpje vind ik hem sowieso één van de grootste voetballers ooit.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Zico is toch hardstikke beroemd ?

kos

• 46816 berichten
  • 8940 stemmen

Nogal ja.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Ik kende de naam, maar had nog nooit wat van hem gezien. Verder heeft hij ook geen WK gewonnen, terwijl de andere Braziliaanse sterren dat wel deden.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3907 stemmen

mikoz schreef:

Zico is toch hardstikke beroemd ?

Zeg ook niet van niet. Zei alleen dat ik er nog nooit beelden van had gezien.

maxcomthrilla

• 15587 berichten
  • 2877 stemmen

AZ!

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Ongelofelijk, wat een een-na-laatste speeldag.
Waar zo'n beetje iedereen dacht dat PSV in de winter al kampioen was (winterbandengrap bij PSV is nu ook lekker mislukt), gaan ze nu gewoon 3e eindigen.
En als alles volgens verwachting loopt volgende week, dan wordt AZ na zo'n 25 jaar ook weer eens kampioen.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3724 stemmen

Prachtig! Monsterzege dus volgende week voor Ajax Maar ik gun het AZ wel moet ik zeggen, als Ajax de beker wint dan is het een zeer leuk seizoen gebleken imo.

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Pech voor Boogerd, al had ik het hem wel gegund deze ene keer .

Art

• 13507 berichten
  • 3671 stemmen

Die gaat straks gewoon Luik-Bastenaken-Luik winnen Schumacher is een leuke winnaar van een niet erg spectaculaire koers. Had wat meer vuurwerk verwacht, zeker van Boogie.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Macmanus schreef:
Prachtig! Monsterzege dus volgende week voor Ajax Maar ik gun het AZ wel moet ik zeggen, als Ajax de beker wint dan is het een zeer leuk seizoen gebleken imo.

7-0, moet lukken
Nee, Ajax heeft het zelf definitief verspeeld bij RKC. Hadden ze daar gewoon gewonnen, dan waren ze kampioen.
Maar ik gun het AZ ook. Hebben mooi voetbal laten zien dit jaar.

kos

• 46816 berichten
  • 8940 stemmen

Klote.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.