• 17.243 nieuwsartikelen
  • 182.284 films
  • 12.567 series
  • 34.761 seizoenen
  • 655.998 acteurs
  • 200.428 gebruikers
  • 9.464.182 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2201 stemmen

Quido schreef:

Geen enkele goeie bal gezien van De Mul. Paar leuke rushes of passeeracties die hij echter zelf weer in de kiem deed smoren. Daarnaast ook schuldig aan het verprutsen van de open goal kans van Heitinga en het verprutsen van zijn eigen enorm grote kans na de prachtige bal van Perez. Zondag gewoon starten met Perez op rechts. De Mul heeft het of heeft het niet; de laatste weken heeft hij het duidelijk niet.

Dat heb ik dus met Babel

Soms zit hij in een geweldige periode, soms (zoals vandaag) presteert hij geen zak.

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

happie schreef:

(quote)

Ik denk dat, dat meer over het niveau van de rest van feyenoord zegt dan over zijn kwaliteiten.

Tja das een ander verhaal.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2201 stemmen

The Hunter schreef:

Ik vond hem wel aardig vandaag. Maar zeker niet fantastisch zoals Sneijder en Gabri.

Sterrenlijst

Stekelenburg 3 sterren

Ogararu 3 sterren

Heitinga 2 sterren

Vermaelen 3 sterren

Emanuelson 2 sterren

Gabri 4,5 ster

Davids 3 sterren

Sneijder 5 sterren

De Mul 3,5 ster

Huntelaar 3 sterren

Babel 2 sterren

Mitea 3 sterren

Perez 3 sterren

Sarpong 2,5 ster

Zo zag ik het vandaag

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Spartaan1986 schreef:

Dat heb ik dus met Babel

Babel heeft het de laatste weken inderdaad ook niet, maar blijft wel altijd die dreiging houden dat het zomaar ineens kan komen. Houdt bovendien altijd minstens 2 man bezig. De Mul eerder geen dan één.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2201 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Babel heeft het de laatste weken inderdaad ook niet, maar blijft wel altijd die dreiging houden dat het zomaar ineens kan komen. Houdt bovendien altijd minstens 2 man bezig. De Mul eerder geen dan één.

Dreiging heeft hij wel maar hij doet er geen zak mee. De Mul heb je veel meer aan. Hij kan een centrumspits veel beter bedienen alleen mag hij wat vaker zelf schieten dan op het laatste moment nog te passen.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Babel is gewoon vreselijk en het is een regelrechte schande dat Perez op de bank gehouden word door zo'n prutser. Hij heeft geen enkele assist en bij elke bal die hij wel vast weet te houden gaat hij voor eigen succes. Een grotere anti-teamspeler is er niet in de Eredivisie. De Mul was overigens ook weer niet echt geweldig maar ja, bij De Mul kan er wél altijd nog een voorzet komen.

Trouwens, ik heb nog niemand gehoord over de belachelijke beslissing van de UEFA vandaag. Geen EK voor Italië maar wel voor Polen en Oekraïne .

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Hoezo dat ?

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Messi heeft gister een weergaloos doelpunt gemaakt!!

Mooier dan die van Maradonna als je het mij vraagt!

http://www.d1g.com/video/show/899336

Dat EK naar Polen en Oekraïne vind ik terecht en leuk voor die landen, dit is net dat laatste zetje wat een land als Oekraïne nodig heeft om zich bij de gevestigde voetbal orde van Europa te voegen.

Italie had ik ook niks gevonden ik geloof dat ze daar maar 1 mooi stadion hebben en dat is San Siro (het mooiste dat ik ooit heb gezien). In Oekraïne worden op dit moment fantasitische stadions gebouwd heb ik vernomen.

arkadi

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Vind het doelpunt ook mooier dan die van Maradonna.

Prachtig

gotti

• 14091 berichten
  • 5947 stemmen

Volgens mij speelde MAradonna er alleen nog eentje meer voorbij...

(mooi is ie wel hoor)

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2201 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Babel is gewoon vreselijk en het is een regelrechte schande dat Perez op de bank gehouden word door zo'n prutser. Hij heeft geen enkele assist en bij elke bal die hij wel vast weet te houden gaat hij voor eigen succes. Een grotere anti-teamspeler is er niet in de Eredivisie. De Mul was overigens ook weer niet echt geweldig maar ja, bij De Mul kan er wél altijd nog een voorzet komen.

Trouwens, ik heb nog niemand gehoord over de belachelijke beslissing van de UEFA vandaag. Geen EK voor Italië maar wel voor Polen en Oekraïne .

Perez hoort ook in de basis en Mitea hoort meer speelminuten te krijgen. Die 2 hebben meer potentie dan Babel vind ik. Maar goed Babel heeft een goede periode gehad en dat is voor Ten Cate genoeg om hem een basisplaats te gunnen blijkbaar.

stinissen (crew films & series)

• 23817 berichten
  • 77573 stemmen

Spartaan1986 schreef:

(quote)

Sterrenlijst

Stekelenburg 3 sterren

Ogararu 3 sterren

Heitinga 2 sterren

Vermaelen 3 sterren

Emanuelson 2 sterren

Gabri 4,5 ster

Davids 3 sterren

Sneijder 5 sterren

De Mul 3,5 ster

Huntelaar 3 sterren

Babel 2 sterren

Mitea 3 sterren

Perez 3 sterren

Sarpong 2,5 ster

Zo zag ik het vandaag

En zo zag ik het

Sterrenlijst

Stekelenburg 3 sterren

Ogararu 3 sterren

Heitinga 3 sterren

Vermaelen 3 sterren

Emanuelson 3.5 sterren

Gabri 3.5 ster

Davids 3.5 sterren

Sneijder 4 sterren

De Mul 1.5 ster

Huntelaar 3 sterren

Babel 0.5 sterren

De wissels deden te kort mee , trouwens wat Perez in 10 min laat zien dat laat Babel in drie wedstrijden zien.... Verkopen die hap dat wordt nooit wat.

Een paar keer had hij de ruimte maar zoekt dan nog zijn tegenstander op ipv naar de goal te lopen.

En een voorzet heeft hij al helemaal niet.......Nee drie keer niks!

Zal blij zijn als Leonardo weer terug is of zolang Perez , wat een inzicht heeft die speler.

DieGo

• 5808 berichten
  • 2415 stemmen

Boogerd (34) kondigt afscheid aan

Michael Boogerd zet na dit seizoen een punt achter zijn carrière. Op een persconferentie ter gelegenheid van de 42ste editie van de Amstel Gold Race, maakte Boogerd zijn besluit bekend.

Hoewel de Hagenaar niet kan bogen op een heel indrukwekkende erelijst, is hij al jaren de populairste renner van het land. Dat is vooral het gevolg van een combinatie van uitstraling, talent en een aanvallende rijstijl.

In voorjaarsklassiekers als de Amstel Gold Race en Luik-Bastenaken-Luik is hij steevast één van de uitblinkers. In de komende weekeinden wordt Boogerd ook gewoon weer voorin verwacht, als hij voor 't laatst aan de start verschijnt.

Bron: NOS.nl

Vind het toch jammer, had het idee dat ie nog wel een jaartje of 2 mee kon. Voor de toekomst denk ik dat het wel een goede ploegleider zou zijn.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Spartaan1986 schreef:

(quote)

Perez hoort ook in de basis en Mitea hoort meer speelminuten te krijgen. Die 2 hebben meer potentie dan Babel vind ik. Maar goed Babel heeft een goede periode gehad en dat is voor Ten Cate genoeg om hem een basisplaats te gunnen blijkbaar.

Mee eens ja.

Perez hoort zeker meer speelminuten te krijgen. Babel speelde de eerste helft van dit seizoen goed, veel dreiging en ook wel goede acties, maar nu heeft hij het zeker niet meer.

En dan is het ook frustrerend om te zien dat Ten Cate hem zo lang laat staan.

Voor Mitea ook. Die heeft in zijn laatste paar invalbeurten wel weer laten zien dat hij wat kan.

Ook in Manucharyan zie ik het wel zitten, alleen hij is veel te blessuregevoelig. Gisteren was het zijn rug weer, waardoor hij niet kon spelen.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2201 stemmen

The Hunter schreef:

(quote)

Mee eens ja.

Perez hoort zeker meer speelminuten te krijgen. Babel speelde de eerste helft van dit seizoen goed, veel dreiging en ook wel goede acties, maar nu heeft hij het zeker niet meer.

En dan is het ook frustrerend om te zien dat Ten Cate hem zo lang laat staan.

Voor Mitea ook. Die heeft in zijn laatste paar invalbeurten wel weer laten zien dat hij wat kan.

Ook in Manucharyan zie ik het wel zitten, alleen hij is veel te blessuregevoelig. Gisteren was het zijn rug weer, waardoor hij niet kon spelen.

Ik weet niet wat Ten Cate gaat beslissen aan de linkerkant maar de concurrentie is er wel daar heb ik het idee. Mitea en Perez komen eraan.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3907 stemmen

Wat jamer dat Boogerd stopt. Wel verstandig denk ik maar wat zal ik hem missen. Altijd aanvallen en nooit verzaken heerlijke renner.

Koekebakker

• 2540 berichten
  • 3981 stemmen

Kai schreef:

De beide goals naast elkaar.

NKyou

• 3081 berichten
  • 747 stemmen

timbo_ schreef:

Wat jamer dat Boogerd stopt. Wel verstandig denk ik maar wat zal ik hem missen. Altijd aanvallen en nooit verzaken heerlijke renner.

Inderdaad, ik kwam halverwege het nieuws binnen zetten en dacht dat het gewoon een stukje over Boogerd was in aanloop naar de Amstel Gold race. Zegt die nieuwslezer opeens: Boogerd stopt aan het einde van't jaar. Schrok toch even.

happie

• 6265 berichten
  • 426 stemmen

Spartaan1986 schreef:

(quote)

Ik weet niet wat Ten Cate gaat beslissen aan de linkerkant maar de concurrentie is er wel daar heb ik het idee. Mitea en Perez komen eraan.

Ik heb liever nog steeds dat ajax met 2 spitsen gaat spelen, alle buitenspelers zijjn gaar van ajax. Beter kopen voor ze 10 miljoen + Mitea, de Mul en Manucharyan Alves van Heerenveen. Zodat volgend seizoen ajax een spitsenduo heeft met Huntelaar en Alves

Zondag lekker in de Arena zitten bij Ajax-sparta.

happie

• 6265 berichten
  • 426 stemmen

http://shirt.ajax.nl/

Nieuwe uitshirt.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2201 stemmen

happie schreef:

(quote)

Ik heb liever nog steeds dat ajax met 2 spitsen gaat spelen, alle buitenspelers zijjn gaar van ajax. Beter kopen voor ze 10 miljoen + Mitea, de Mul en Manucharyan Alves van Heerenveen. Zodat volgend seizoen ajax een spitsenduo heeft met Huntelaar en Alves

Zondag lekker in de Arena zitten bij Ajax-sparta.

Buitenspelers gaan niet weg bij Ajax. Zowel Babel,Mitea,De Mul en Manucharyan hebben nog een langdurig contract

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Spartaan1986 schreef:

(quote)

Buitenspelers gaan niet weg bij Ajax. Zowel Babel,Mitea,De Mul en Manucharyan hebben nog een langdurig contract

En Leonardo natuurlijk.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Drama weer, zoals verwacht.

Standaard model, lelijke streep en lelijke kleur van die streep.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2201 stemmen

moviefreak#1 schreef:

(quote)

En Leonardo natuurlijk.

Ja maar de vraag of hij volgend jaar zal kunnen spelen is natuurlijk ook maar de vraag

Ten Cate heeft op links Babel,Perez en Mitea en op rechts De Mul en Manucharyan. Perez is de enige van die 5 die hoogstwaarschijnlijk vertrekt en zeker als Sneijder blijft.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2201 stemmen

Einde loopbaan Roger

www.voetbalonline.nl, 20 april 2007 14:24 - Ajacied Roger stopt met voetballen. De door Johan Cruijff aanbevolen middenvelder kon bij Ajax niet aan de verwachtingen voldoen en had al aangegeven weg te gaan bij de Amsterdammers. De Catalaan zegt mede te stoppen omdat hij ‘niets meer met het voetbalwereldje heeft’. Roger studeerde aan de Academie voor Lichamelijke Opvoeding in Barcelona. ,, Misschien dat ik daar iets mee ga doen. Ik weet het nog niet.’’

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Jammer van Roger.

Misschien zat hij er al langer mee, waardoor hij het dit seizoen ook niet kon laten zien.

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2627 stemmen

DieGo schreef:

Boogerd (34) kondigt afscheid aan

Michael Boogerd zet na dit seizoen een punt achter zijn carrière. Op een persconferentie ter gelegenheid van de 42ste editie van de Amstel Gold Race, maakte Boogerd zijn besluit bekend.

Hoewel de Hagenaar niet kan bogen op een heel indrukwekkende erelijst, is hij al jaren de populairste renner van het land. Dat is vooral het gevolg van een combinatie van uitstraling, talent en een aanvallende rijstijl.

In voorjaarsklassiekers als de Amstel Gold Race en Luik-Bastenaken-Luik is hij steevast één van de uitblinkers. In de komende weekeinden wordt Boogerd ook gewoon weer voorin verwacht, als hij voor 't laatst aan de start verschijnt.

Bron: NOS.nl

Vind het toch jammer, had het idee dat ie nog wel een jaartje of 2 mee kon. Voor de toekomst denk ik dat het wel een goede ploegleider zou zijn.

Jammer, altijd een fan van Boogerd geweest. Maar goed, het zat er aan te komen; lijkt me ook niet het makkelijkste om je steeds weer te motiveren na wéér een 2e, 3e of 4e plaats. Michael is een van de meest talentvolle renners van de laatste jaren, maar heeft simpelweg geen eindsprint. Jammer voor hem, kijkend naar zijn aantal zeges, wat overigens niet wegneemt dat hij gewoon een geweldige carrière gekend heeft en veel heeft betekent voor de Nederlandse wielersport. Hoop dat hij nog een keer gaat vlammen bij de Amstel Gold Race, ik gun het hem!

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Kai schreef:

http://www.d1g.com/video/show/899336

Weergaloos, maar het waren maar spelers van getafe. Maradona dolde 6 van de beste Engelsen. Maar Messi wordt sowieso een superster.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3907 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Weergaloos, maar het waren maar spelers van getafe. Maradona dolde 6 van de beste Engelsen. Maar Messi wordt sowieso een superster.

En natuurlijk ook op een ander podium dan in een bekerwedstrijdje

happie

• 6265 berichten
  • 426 stemmen

Spartaan1986 schreef:

(quote)

Helaas wel voor de laatste drie.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.